Ja!..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:28 schreef Mes het volgende:
Werkt zo'n ding als een windwijzer?
iddquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:32 schreef Snad het volgende:
Dat doen ze expres toch, om te zorgen dat ie geen wind vangt en omslaat?
Ja klopt, en het was ook wegens de wateroverlast van die kraan.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef bijdehand het volgende:
Vroeger hadden ze overal die kranen, maar de kerktorens stortten in, dus hadden ze er haantjes van gemaakt
Ja, want ze hadden de bulldozer nog niet uitgevonden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja klopt, en het was ook wegens de wateroverlast van die kraan.
Dank u.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De giek staat los als de kraan buiten gebruik is. Tijdens gebruik kan zo'n kraan (over het algemeen) tot windkracht 6 aan van de zijkant.
Meer, veel meer zelfs.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Tijdens gebruik kan zo'n kraan (over het algemeen) tot windkracht 6 aan van de zijkant.
Je hebt gelijk, het is de last en niet de giek die problemen oplevert. VCA is alweer een paar jaar geleden... Maar: ik had die windkracht 6 toch maar mooi goed onthoudenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Meer, veel meer zelfs.
De kraan zelf is het probleem niet maar van de arbo mag er boven windkracht 6 niet meer gehesen worden.
last gaat dan nogal gevaarlijk slingeren.....
ik ook!quote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Maar: ik had die windkracht 6 toch maar mooi goed onthouden![]()
![]()
1 toren kraanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:54 schreef Wokkel het volgende:
Het gaat ook wel eens fout.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, zou het?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:54 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugens!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:54 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|