Zou het verhaal nog maar is lezen als ik jou was.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Je laat iemand anders haar kwetsen voor jou?
Ooit heeft een vriend van mij dit voor een autist gedaan, maar ja autisten die zijn ook wel wat zielig![]()
Of juist wel.. Voor TSquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:41 schreef Handschoen het volgende:
Het is een vrouw...Die houden dat sporten toch niet lang vol
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:28 schreef Ebrill het volgende:
Bbedankt voor de tips. Ik ben inderdaad balloos!
Koppel haar aan iemand, dan klampt ze die helemaal vast.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:24 schreef Ebrill het volgende:
Ik ben een vrouw.
Zonder ruggengraat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:24 schreef Ebrill het volgende:
Ik ben een vrouw.
Dat weet je niet. Misschien maakt ze dit voor het eerst mee en heeft ze gewoon nog niet bedacht hoe ze dit aan kan pakken. Met de nodige tips komt ze misschien een heel eind.quote:
Lawl, plotwendingen hierzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:24 schreef Ebrill het volgende:
Ik ben een vrouw.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:35 schreef Ebrill het volgende:
Ik moet zeggen, jullie hier op het forum hebben wel humor!
Ja, want vrienden vertellen elkaar altijd de waarheidquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:13 schreef MarMar het volgende:
stelt lekker veel voor zo'n vriendschap waarin je niet eerlijk tegen elkaar kan zijn
Jaja, en als ze lekker is mag ze mijn stok ervoor lenen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:06 schreef Bombshell het volgende:
Voor straf moet je haar venederen met anale stokslagen dat zal dr leren
quote:En tadaa, nu gaat ze dus mee terwijl ik juist zo blij was dat ik eindelijk een sport heb gevonden die van 'mij' was zeg maar
hm dat vind ik dus slap, zeg gewoon waar het op staat!quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:11 schreef Angst het volgende:
ik vind het nooit zo moeilijk vrienden kwijt te rakengewoon 1 jaar al het contact van hun laten komen
je hoort misschien nog 3 keer wat van ze en klaar es kees
okey best friends niet, maar als jij haar niet aardig vind kan dat nooit zo geweldig zijn
ik wou ze ook helemaal niet kwijtquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hm dat vind ik dus slap, zeg gewoon waar het op staat!
Klaar, bah vrienden die geen vrienden meer willen zijn en als je dan vraagt; eh is er iets, zeggen ze 'nee hoor' terwijl je weet dat er wel wat is..pffff
Nee joh, gewoon lekker direkt zijn...hups klaar niet moeilijk doen!
Die eenzaamheid is niet zo gek als ze zich zo irritant gedraagtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:02 schreef Ebrill het volgende:
Glucksafer, inderdaad. Ze ziet mij wel als een vriendin want ze is zelf nogal eenzaam. Ik vind dat dan zielig. Stom he.
Registreer haar op een datingsite.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:02 schreef Ebrill het volgende:
Glucksafer, inderdaad. Ze ziet mij wel als een vriendin want ze is zelf nogal eenzaam. Ik vind dat dan zielig. Stom he.
Als volwassen mensen aan het spreken zijn moeten slaven hun mond houden!quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zou het verhaal nog maar is lezen als ik jou was.
Houd je bek dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als volwassen mensen aan het spreken zijn moeten slaven hun mond houden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |