Misschien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef Rosbief het volgende:
Hoezo om te blijven hangen, je gaat jezelf toch niet van kant maken?
Deze ga ik even proberen, dit kan ik ook wel vinden hier denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:23 schreef MUUS het volgende:
Beschuitjes met wat suiker, slappe thee met wat suiker en als het lukt wat drinkbouillon.
Het zout in de bouillon helpt vocht vasthouden.
Kleine slokjes nemen en als je ergens crackertjes vindt, neem die dan bij de bouillon. Gewoon wat van die simpele crackertjes, dan heb je iig wat binnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deze ga ik even proberen, dit kan ik ook wel vinden hier denk ik.
De oliebollen slaan we maar even over.![]()
Dank voor de reacties.
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:43 schreef plak-band het volgende:
om t kwartier is wel heel erg :| mischien is zondevoeding een oplossing
Uhm je maag is al zuur he? Dat doodt al bacterien. En dan nog een base er bij gooien, tsssk!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef the_critic het volgende:
idd beker cola....
- blijft het binnen, dan zijn het suikers en is het een opknapper..
- spuug je het uit, dan bruist het iig een deel van de bacterien in je maagwand los (denk aan een koperen munje dat schoonbruist met cola ofzo) en dan is je maag weer iets "schoner"...
Choesojei.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Zo, nog nooit zo'n lekker beschuitje gegeten!
Coca-Cola that is. Is idd een oud doktersadviesquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:20 schreef Ximo het volgende:
Een glas cola drinken en daarna 2 uur lang niks eten of drinken. Werkt bij mij altijd
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:52 schreef Cracka-ass het volgende:
.. dat je om het kwartier moet braken.
Wat is het handigst om te eten/drinken wat een goeie kans heeft om te blijven hangen?
Ervaringen zijn gewenst.
Cola een base?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:11 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Uhm je maag is al zuur he? Dat doodt al bacterien. En dan nog een base er bij gooien, tsssk!![]()
Andersom: natrium wordt juist beter opgenomen als er glucose in de darmen zit. Het water volgt het natrium verders door osmose.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:19 schreef vliegtuigje het volgende:
Zolang je maar een combinatie van suiker een zout neemtGlucose wordt pas echt goed opgenomen als ook het natriumgehalte op peil is. En verder dus gewoon 'lichte' dingen (soepje,crackertje).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |