Kan best zo zijn, maar wat the fuck moet ik met een fotobewerkingsprogramma danwel andere vage tools als ik alleenbaar nero wil hebben.quote:
Nee, ik heb een normale lijn, met normale snelheden. Het probleem zit hem in het feit in die onduiderlijke drang van tegenwoordig om bij 1 stuk software, 20 stukken ander software te stoppen die toch geen hond gebruikt. Of zelfs software dat helemaal neit aansluit bij wat je download, waar nero een goed voorbeeld van is.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:16 schreef Megumi het volgende:
Jij gebruikt nog een modem 38k6 TS?
this.user = icoonjatterquote:
Je zit in de 6e grot van de hel. Hier was je update vieze lapo geylerdquote:Op zondag 13 januari 2008 06:52 schreef Lobasca het volgende:
Waar zit ik, en waar gaat het overUpdate please!
quote:Op zondag 13 januari 2008 06:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je zit in de 6e grot van de hel. Hier was je update vieze lapo geylerd![]()
Als ze de andere software erbij bundelen maken ze netto meer winst.quote:Op zondag 13 januari 2008 03:20 schreef McKillem het volgende:
Waarom kan dit niet gewoon apart aangeboden worden? Of desnoods de keuze bij de particulier te laten.
Ik vind het een beetje overbodig om een pakket te dlen van 160mb om daar 20 van te gebruiken.
Bedrijven moeten idd ergens hun winst vandaan halen, nu de consument hun software download zonder te betalenquote:Op zondag 13 januari 2008 08:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als ze de andere software erbij bundelen maken ze netto meer winst.
Dat jij een product gratis krijgt wil niet zeggen dat de verstrekker ervan er geen winst op kan maken. De winst kan ook komen van de partij die het product maakt dat wordt bijgesloten. Ook kan de aanwezigheid van extra tools ervoor zorgen dat de concurrenten die die tools als standalone maken buitenspel worden gezet.quote:Op zondag 13 januari 2008 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
winst? Het gaat om gewoon gratis drivers en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |