quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, klachen. En dit soort mensen moeten functioneren in de maatschappij? We're doomed...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Jezus, klachen. En dit soort mensen moeten functioneren in de maatschappij? We're doomed...
Dan geldt nog steeds bovenstaande.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef shrekthethird het volgende:
nee ik bedoel K-lachen
dus me de kenker lachen
bosmongoolquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:56 schreef shrekthethird het volgende:
nee ik bedoel K-lachen
dus me de kenker lachen
so truequote:Op donderdag 10 januari 2008 12:00 schreef VlaDje het volgende:
Klacht: TS heeft te klagen maar doet het niet omdat hij weet dat we hem gaan uitlachen.
Je hebt zoveel te vertellen, maar je durft het gewoon niet
Psssst.....quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Soort is het onderwerp.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:22 schreef Just_somebody het volgende:
[..]
Psssst.....
En dit soort mensen moet functioneren in de maatschappij?
"Dit soort" is het onderwerp en enkelvoud.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Soort is het onderwerp.
Wijsneus.
Enkelvoud klopt dan weer wel.
Jesus, dat zulke topics open blijven.. we're doomedquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |