bronquote:H&M gebruikt Marimekkoprints
Voor de zomercollectie van 2008 is H&M een samenwerking aangegaan met het Finse textiel- en designbedrijf Marimekko. De populaire Zweedse modeketen heeft voor dat seizoen het recht om de dessins van het merk te gebruiken. De kleurrijke bloemenprints van Marimekko waren erg populair in de jaren '50, '60 en '70. "Ons designteam had altijd al bewondering voor de levendige Marimekko kleuren en dessins," zegt Margareta van den Bosch, hoofd designafdeling van H&M. "Toen onze designers met het idee kwamen om een collectie te ontwerpen met gebruik van de Marimekko prints, voelde dat vanzelfsprekend." Ook het moment was goed, vult woordvoerder Elke Kieft aan "Het huidige modebeeld met wijde jurken, tunieken en shorts heeft veel invloeden uit de jaren zeventig. Daar sluiten de prints mooi op aan."
De betreffende collectie van H&M is vanaf april verkrijgbaar. De lijn bestaat uit ongeveer vijftig items, waaronder voor dames luchtige jurken en tunieken en klassieke zomershirts en shorts voor heren. De lijn omvat ook een aantal kinderkledingstukken en bijpassende accessoires.
Marimekko ziet in de samenwerking een kans om de naamsbekendheid te vergroten, vertelt Kirsti Paakkanen, President van de Marimekko Corporation: "H&M is een van de meest trendy en succesvolle modebedrijven ter wereld. Voor Marimekko betekent deze samenwerking dé gelegenheid om internationale erkenning te krijgen van een jong publiek en modebewuste consumenten." Marimekko werd in 1951 opgericht en ontwerpt, produceert en verkoopt kleding, design interieurtextiel, tassen en andere accessoires.
Bij Marimekko zijn ze erg enthousiast over de samenwerking: “H&M is een van de meest trendy en succesvolle modebedrijven ter wereld en ik geloof dat dit voor beide bedrijven een uitermate waardevolle samenwerking is. Voor Marimekko betekent deze samenwerking dé gelegenheid om internationale erkenning te krijgen van een jong publiek en modebewuste consumenten,” aldus Kirsti Paakkanen, President van de Marimekko Corporation.
nou inderdaad, daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:24 schreef Roeji het volgende:
Dat marimekko gebeuren lijken wel gordijnstoffen. Echt 3x niks voor mij.
![]()
Ja als je lang bent dat staan ze meestal wel. Ik ben maar een klein opdondertje, met zulke prints krijg ik meestal zo'n tonnetje-look. Alsof je even lang bent als dat je breed bentquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:45 schreef MaLo het volgende:
Ik vind ontzettend zomers, die Marimekko prints.
Het lijkt mij wel leuk, een zomerjurkje in die stijl!
(Ik ben lang en dun, ik ben sowieso wel dol op prints, die maken me minder Lantaarnpaal)
bronquote:Stel je eigen model samen met H&M
Wow! H&M komt elke keer met iets nieuws. Vanaf nu kun je namelijk op de website van de modeketen je eigen model samenstellen. De reden is heel simpel: zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…
Ik ben gek op metamorfoses! En dan vooral die programmaatjes voor op je computer, waarin je jezelf helemaal kunt veranderen. Denk maar eens aan de Cosmopolitan metamorfosesoftware die je jaren geleden kon kopen. Ik was er helemaal wild van: fotootje maken, fotootje inscannen en aan de slag. Je kon jezelf de meest rare coupes geven, je make-up laten bijwerken met maar één muisklik en je nieuwe kapsel een ander kleurtje geven. Tadaa...
Nu spring ik helemaal een gat in de lucht met H&M. Op de site kun je namelijk je eigen pasmodel aanmaken, helemaal gevormd naar jouw lichaamsmaten, haarkleur en coupe. Je kunt er zelfs neerzetten welk figuur je hebt (peer, volslank, wespentaille), hoe groot jouw cupmaat (small/medium, medium/large) is en wat je lengte is. Daarnaast kun je ook precies aangeven hoe jouw coupe in elkaar zit (steil, golf, krullen). En dan: passen maar! In de ‘paskamer’ zijn al een paar kledingstukken (helaas niet de hele collectie) die je jouw model aan kunt doen. Staat het, dan weet je zeker dat het jou ook staat. Staat het niet, dan hang je deze gewoon weer terug in de digitale kledingkast. Kleding passen was nog nooit zo simpel.
Oh wat balen zeg! Hopelijk kun je hem alsnog in de goede maat krijgen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn jurkje is binnen.... *huil huil huil* ze hebben de verkeerde maat geleverd, een 34 ditkeer. Ik krijg hem wel aan, maar ademen ho maar. Ik had een 36 besteld.... Vorige keer ook al, toen kreeg ik een broek in 38, en nu dus een jurk in 34...ellende zeg!!!!!
het is wel een geweldig jurkje en ik hoop dat ik hem nog in 36 kan krijgen. Heb nog even foto's gemaakt maar eigenlijk is het dus een maat te klein....
Dat dus. jammer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:44 schreef schatje het volgende:
Ik vind die marimekkoprints niet leuk, te druk.
quote:
20 ipv 40 euro![]()
7,45 ipv 15
10 ipv 15
9 ipv 15
en deze voor de gewone prijs
Of jouw vingers zijn te langquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:38 schreef Chanty87 het volgende:
Zo, vandaag m'n handschoenen en pyjamaontvangen, handschoenen hebben natúúrlijk weer te korte vingers
![]()
Ik vind dat vestje ook zoo lief en leukquote:Op zondag 25 november 2007 08:17 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje is gister gekomen!
Mijn zwarte vestje is heel schattig. Alleen kriebelt de stof een beetje dus ik moet er wel een shirtje met lange mouwen onder
. Maar ik hou hem wel, hij is TE leuk
.
[ afbeelding ]
En verder het topje van 2,90. Deze viel me 100% mee! Hij staat me behoorlijk goed. Maar je moet er geen grote boezem voor hebben. Ik heb een a cup en bij mij past hij perfect (mt s). Dus.
Wat een erg leuk jurkje!! Ik heb gekeken op de website, maar kan hem niet vinden.. Kan jij me vertellen of die er nog opstaat en waar ik hem kan vinden?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn jurkje is binnen....
quote:Op maandag 26 november 2007 11:46 schreef Addict89 het volgende:
Ze hebben nou nog meer uit de outlet gehaald. Vaag gedoe.
Bij mij leverden ze pas een bestelling van ¤ 1,80.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef Addict89 het volgende:
Mijne is ook in behandeling genomen terwijl ik echt 100% zeker weet dat er stond dat het in 1 pakket geleverd moest worden. Beetje irritant zo, ik stel dat toch niet voor niets in..
bronquote:H&M lanceert jongerenwinkel
Modeketen H&M is begonnen met de bouw van een nieuwe vestiging aan het Leidseplein in Amsterdam. De winkel wordt gebruikt als eerste conceptstore voor het jongerenmerk Divided. Opvallend is dat de nieuwe winkel op uitgaansavonden langer open is om zo beter jongeren te bereiken.
Dat melden verschillende media. De Divided-winkel past in een ontwikkeling van het Zweedse bedrijf, waarbij het openen van conceptstores als een manier wordt gezien om de omzet in de steden verder te verhogen. H&M opende eerder twee beauty-winkels en een filiaal op Schiphol met louter accessoires. Divided mikt op jongeren tussen de 18 en 25 jaar.
De nieuwe winkel opent op 30 november de deuren. Het is de eerste winkel voor Nederland, maar de vierde wereldwijd. Denemarken, Zweden en Griekenland gingen Nederland voor. Bouwbedrijf Berghege zorgt voor de realisatie van de winkel in het voormalige pand van Haagen Dasz. Het wordt uitgevoerd volgens het industriële concept, waarbij geen luxe bouwkundige afwerkingen worden uitgevoerd.
Ik heb nu 3 bestellingen op onderweg/in behandeling staanquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:05 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Achja het maakt mij niet uit, maar het kost hun wel geld zo!
OMG ik hoop echt niet dat ze dat bij mijn winkel ook ooit gaan invoeren, tot 22.00quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:52 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Er zijn toch al Divided winkelsIn Utrecht in de Steenstraat, op dat hoekje. Maar goed, wel tof dat er eentje komt aan het Leidseplein en dat ie langer open is. Dat zal dan wel tot 22:00 zijn want langer mag geloof ik niet.
bronquote:Als je je morgenavond in de buurt van het Leidseplein in Amsterdam bevindt, moet je zeker even een kijkje nemen bij de opening van de nieuwe conceptstore van Divided by H&M!
Vanaf 20.00 uur gaan de deuren open van de Divided conceptstore op het Leidseplein en je doet er goed aan om op tijd die kant op te gaan. De eerste 100 bezoekers die een aankoop doen krijgen namelijk een gratis jeans! Best leuke sinterklaasactie van H&M toch?
De nieuwe winkel op het Amsterdamse Leidseplein is gericht op jongeren tussen de 18 en 25 en is als Divided conceptstore uniek in Nederland. Er zijn wel al andere conceptstores op Nederlandse bodem, zoals het filiaal op Schiphol waar je uitsluitend accessoires kunt kopen of de H&M vestigingen in Maastricht en Den Haag waar je alleen terecht kunt voor beautyproducten, lingerie en accessoires.
De highstreet keten opende al eerder dit jaar Divided conceptstores in Denemarken, Zweden en Griekenland, en het verschil met de doorsnee H&M is dat het interieur meer industrieel is en dat de muziek er anders is. Af en toe zal er een dj optreden en de winkel blijft bovendien op de uitgaansavonden donderdag, vrijdag en zaterdag open tot 22.00 uur.
Kom je er dus niet uit qua uitgaansoutfit!? Dan duik je voortaan gewoon nog even snel de Divided winkel in. Ligt toch op de route! (Virginie)
Klopt ja, ik heb ook steeds vaker XS, omdat S gewoon te wijd zitquote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb het idee dat de kleren van HM steeds groter worden....zelfs xs in topjes/truien is te groot....
Bij de buik heb ik steeds veel te veel stof over![]()
Ook vind ik het kerstspul tegen vallen, en dan vooral de slechte kwaliteit!
Hoewel het ¤ 2.90 ding wel grappig is (wel iets dat past in xs...)
mja genoeg gezeurt
Hey, dat gebeurde bij mij dus van de week ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef Addict89 het volgende:
Mijne is ook in behandeling genomen terwijl ik echt 100% zeker weet dat er stond dat het in 1 pakket geleverd moest worden. Beetje irritant zo, ik stel dat toch niet voor niets in..
Dat is op zich niet zo gek, volgens mij moet je altijd over het eerste deel van je bestelling verzendkosten betalen en daarna niet meer.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:50 schreef pluisje het volgende:
Stond goed in de bevestigingsmail, maar nu hebben ze die outlet dingen toch al opeens in behandeling genomen, met verzendkosten en al.
Als ik het alleen bij deze bestelling zou moeten betalen zou ik het uiteraard niet erg vinden, maar bij de artikelen die eind december geleverd gaan worden staat er dus vrolijk nog een keer verzendkosten...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:38 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo gek, volgens mij moet je altijd over het eerste deel van je bestelling verzendkosten betalen en daarna niet meer.
Broeken zijn wel standaard te lang!!! Ik heb in alle H&m broeken een dikke zoom liggen..... dus please, niet nóg langer!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef alors het volgende:
Waarom zijn broeken niet gewoon standaard te lang? Een stuk eraf halen is zo gepiept.
Hm veel boezem heb ik niet.. mouwen die te kort zijn is dan wel weer jammer. Ik kan er natuurlijk ook 2 bestellen en terugsturen wat uiteindelijk niet past.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef alors het volgende:
Dat hangt van je boezem af, kleinere maten zijn daar vaak heel smal. En mouwen zijn bij mij ook altijd te kort bnij kleinere maten.
Dat doe ik ook ook vaak 2 maten bestellen, omdat je het bij de h&m maar nooit weet. En die mouwen, dat kan ook aan mij liggen. Ik heb geloof ik erg lange ledematenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:41 schreef NeoGeisha het volgende:
[..]
Hm veel boezem heb ik niet.. mouwen die te kort zijn is dan wel weer jammer. Ik kan er natuurlijk ook 2 bestellen en terugsturen wat uiteindelijk niet past.
Sale komt op een goed moment trouwens, heb net een winterjas van de Wehkamp binnengekregen van 90 euro die de prijs echt niet waard is.. maar dat heb ik bij het eerste deel van mn bestelling daar al gemerkt dus daar kom ik niet meer.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net het eerste van 2 als brief verstuurde pakketjes met een negatief te betalen bedrag ontvangen. De andere zal vast morgen in de brievenbus liggen. Dankjewel H&M.
Iets meer beschrijving zou wel handig zijn. In mijn plaats hangen er geen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:44 schreef Ace1 het volgende:
Iemand die weet wie die dame is op de nieuwe reclameposters?
Hmmm.... dan zou ik dus alleen het voordeel eruithalen met dat t-shirt dat dan 8,90 ipv 14,90 kost.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:30 schreef Deliah het volgende:
Alles terugsturen en opnieuw bestellen is geen optie?
quote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef parselmouth het volgende:
Heb 'm niet, maar hij is niet goud. Meer een beetje een vieze kleur groen.
Ik heb hem in het paars en hij zit heeeeeel mooi, dat wel hoor! Fotootje (let op, hij kwam hier niet uit het pakje en had nog hard een stijkbeurt nodig):quote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Heeft trouwens iemand toevallig deze blouse?
[ afbeelding ]
Ik moet namelijk iets gouds hebben, en ik kon echt bijna nergens iets vinden, dus heb ik dit maar besteld. Er staat onder "licht olijfgroen", maar valt ie toevallig wat goud uit?
Het korte antwoord? Waardeloos.quote:Op maandag 3 december 2007 16:00 schreef taart het volgende:
Gister bij mij wel, nu niet meer.
Ik heb zaterdag voor het eerst wat ingeslagen op de site, hoe staat h&m bekend met snelheid vd levering?
Thanks voor de previewquote:Op maandag 3 december 2007 09:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb hem in het paars en hij zit heeeeeel mooi, dat wel hoor! Fotootje (let op, hij kwam hier niet uit het pakje en had nog hard een stijkbeurt nodig):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is Isabelli Fontanaquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:02 schreef Ace1 het volgende:
http://www.hm.com/static/(...)apers/1440x900_3.zip
Zij
Jazeker. Ik heb sinds mei nog maar 1 maandfactuur gehad. Toen ook een hele hoop gezeik gehad met betalen. Ik zal je het hele verhaal besparen, maar ik wist op een gegeven moment niet meer hoeveel ik moest betalen en betaalde ook niet omdat ik die maandfacturen niet kreeg. Maar bij de klantenservice gooiden ze er doodleuk wel telkens aanmaningskosten bij op!! En toen ik vroeg waarom ik de facturen niet gehad had zei die troela: "Die heeft u wel gehad!" Dussssss......quote:Op maandag 3 december 2007 18:43 schreef AJ187 het volgende:
Ik betaal via maandfactuur, maar heb in november geen acceptgiro ontvangen??
Meer mensen met dit probleem?
Ik zou het gewoon naar de winkel terugbrengen, minder kans dat je gezeik krijgt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef Lotery het volgende:
Denken jullie dat ik er gezeik mee ga krijgen als ik dat shirtje terugstuur en netjes die 3 euro overmaak? Lees hier nog wel eens mee en heb geen zin in een geblokkeerde account oid
Hartelijk dank!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
^ Rek. nr. 231412 H&M Netherlands
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef taart het volgende:
En binnen
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef taart het volgende:
En binnen
Toen ik er voor het eerst bestelde (met acceptgiro), kreeg ik een limiet van 180 euro. Ik heb inmiddels een rekening (@H&M)quote:Op donderdag 6 december 2007 18:56 schreef Suusz het volgende:
Nog een vraagje, ik heb nu voor de eerste keer online besteld. Ik heb begrepen dat er dan een limiet is als je met de acceptgiro werkt. Ik heb gezocht op de site maar kon nergens vinden hoe hoog dit limiet is, iemand een idee?
Dankje, dan moet het lukkenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Toen ik er voor het eerst bestelde (met acceptgiro), kreeg ik een limiet van 180 euro. Ik heb inmiddels een rekening (@H&M)
Die code van ¤5 was ooit ook mijn cadeaubon (sorry dat we zo'n zootje van je bestelling hadden gemaakt-korting), net als de inmiddels verlopen code 7616. Nadat ik ze zelf gebruikt had zijn ze hier geplaatst en bleken ze gewoon vaker en ook door anderen te gebruiken te zijn. Heeft er nog iemand onlangs een andere code ontvangen?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vandaag een cadeaubon gekregen met dezelfde kortingscode als die van 5 euro, die iedereen dus kan gebruiken....eigenlijk heb ik geen extra korting....maar doen ze net alsof??![]()
Naja Ik heb vandaag mn papa's kerstkadootje binnen gekregen; de badjas van Holiday 2007
Nee, wij gebruiken die codes van de cadeaubonnen meerdere malen als een soort kortingscode.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef wizarddragon het volgende:
Dus ze geven al bestaande kortingscodes als cadeaubon?![]()
Ooh ja dan is het dat inderdaad! Alleen het mutsje was niet uit de outletquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn het allemaal spullen uit de outlet? Daarop werkt zo'n code van 25% korting over het algemeen niet. En je kunt meerdere codes per bestelling gebruiken.
Ik heb hem trouwens binnen en hij lijkt helemaal niet groen, maar echt goud.quote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Heeft trouwens iemand toevallig deze blouse?
[ afbeelding ]
Ik moet namelijk iets gouds hebben, en ik kon echt bijna nergens iets vinden, dus heb ik dit maar besteld. Er staat onder "licht olijfgroen", maar valt ie toevallig wat goud uit?
Ja volgens mij wel...quote:Op zondag 9 december 2007 12:21 schreef Maxxieh het volgende:
Weet iemand of dit vestje (grijze zonder mouwen) ook te koop was op de site?
[ afbeelding ]
ohh ja maar dat manco staat er al een paar dagen. Op mijn pagina stond toen nog 'in behandeling' maar sinds vanavond 'onderweg'quote:Op zondag 9 december 2007 20:23 schreef taart het volgende:
ik had ook manco, kreeg de bestelling de dag erop dus zo drastisch is het niet
Dan hoop ik voor je dat je het morgen krijgtquote:Op zondag 9 december 2007 20:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh ja maar dat manco staat er al een paar dagen. Op mijn pagina stond toen nog 'in behandeling' maar sinds vanavond 'onderweg'
Ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef taart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je het morgen krijgtToffe avatar trouwens
Alleen de artikelen die op voorraad zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 11:56 schreef Suusz het volgende:
Vallen alle artikelen trouwens onder de 'garantie' dat het voor kerst geleverd wordt, of alleen de holiday artkelen?
das erg cheapquote:Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Nu voor 14,95 , ongeveer 50% afgeprijsd, dat kon ik niet weerstaan.
quote:We hebben een fantastische SALE-aanbieding voor je. Nu krijg je namelijk 25% extra korting op
alle afgeprijsde kinderbroeken. Het enige wat je hoeft te doen is kortingsnummer 7913 invullen als je bestelt. Deze aanbieding geldt t/m 17-12-2007
Ik heb gemaild, en toen mailden ze terug dat er vast steeds een technische storing was (dagenlang zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef Greys het volgende:
Alors, hoe is het nou afgelopen met die foutmelding dat je niet meer kon bestellen?
Hebben ze jou ook telefonisch op je kop gegeven dat je teveel codes probeerde te gebruiken?
Net als moi?
ik heb die broek (maar dan in het blauw) nu aan, het hele pak zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heb deze besteld van de Holiday 2007 collectie
[ afbeelding ]
Geen idee of het me staat maar goed kan het toch altijd terugsturen.
[ afbeelding ]
Deze besteld van de kinderafdeling, geen idee of het past maar ik zocht nog zo'n broek.
Ook zo naar als jouw hoofd er dan naast staat als modelquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:01 schreef alors het volgende:
Welke debiel mag steeds allerlei dingen op de site zetten?
[ afbeelding ]!
Wat voor maat had je genomen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb die broek (maar dan in het blauw) nu aan, het hele pak zelfs
zit echt lekker
ik had de grootste kindermaat besteld en normaal heb ik maat 40 in broekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wat voor maat had je genomen?
En wat voor maat draag je normaal??
Anders bestel ik nog ff bij!
ik zit er ook over te denken om de zwarte nog te bestellenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook, bijhorend jasje idem dito, in het zwart, maat 170.
Hij zit zo fijn dat ik er nog een setje bij heb besteld.
Ik heb 164 besteld en draag normaal 36 dus dat moet wel lukken dan hoop ik!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had de grootste kindermaat besteld en normaal heb ik maat 40 in broeken
lijkt me welquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik heb 164 besteld en draag normaal 36 dus dat moet wel lukken dan hoop ik!
Het zwarte jasje is er niet meer in de goede maat, helaas!
Ooh die goedkope handschoentjes die hadden ze ook ooit eens voor grote handen... super leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef ChilllayD het volgende:
Lekker broekje![]()
[ afbeelding ]
Kan niet vroeg genoeg toch? Nu lekker goedkoop !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd handig, (kleine handjes, kinderafdeling![]()
[ afbeelding ]
Goedkoop?![]()
[ afbeelding ]
Broek past perfect in 164!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef schatje het volgende:
Ik heb 'm ook, bijhorend jasje idem dito, in het zwart, maat 170.
Hij zit zo fijn dat ik er nog een setje bij heb besteld.
Ik ben iets langer dan 1.60m en heb normaal maat 36....quote:Op woensdag 19 december 2007 08:56 schreef ChilllayD het volgende:
En watvoor broekmaat heb je normaal gesproken als ik vragen mag? En hoe lang ben je?
Anders kan ik straks weer zwemmen in 170, haha.
Die joggingbroeken van de kinderafdeling, tijdje terug waren mij echt te lang (en bij veel meer mensen haha).
Ik weet niet meer zeker of ik nou een S of XS had besteld.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
Ooh dankjewelDan gaat mijn 170 broek echt wel passen.
Ben 1.69 en normaal iets van 38, heel soms 36. Net hoe het valt.
maar zo'n broek gaat zeker lukken, thx nogmaals
Mensen ervaring met de maten van de tops voor 2.90???? Hoe vallen ze?
En heeft iemand al een aan-foto?
Hij valt niet groot, heel doorzichtig wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
Ooh dankjewelDan gaat mijn 170 broek echt wel passen.
Ben 1.69 en normaal iets van 38, heel soms 36. Net hoe het valt.
maar zo'n broek gaat zeker lukken, thx nogmaals
Mensen ervaring met de maten van de tops voor 2.90???? Hoe vallen ze?
En heeft iemand al een aan-foto?
irritant is dat hequote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je grote borsten hebt..zit ie over je borsten ipv eronder
Ja zo dacht ik er ook over! En hij viel echt niet tegen!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Heb de mijne er ingepropt gekregen hahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Hier ook ja, ik heb echt allemaal van die kleine kutpakketjes. En bij mij is mijn 25% code wegquote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die velours broek ook maar eens besteld, zit vast heel comfortabel. Verder blijven ze maar raar doen bij die online shop, ik krijg steeds kleine pakketjes binnen, en regelmatig halen ze zomaar codes weg en nemen weer een deel in behandeling.
je voorjaarsbestelling?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef ChilllayD het volgende:
Al in behandelinghad ik niet verwacht. Joepjoep
Wanneer heb je dit besteld?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef vliegtuigje het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer als het in behandeling is? Schijnbaar zou ik het voor kerst moeten krijgen
Heb dit besteld:
[ afbeelding ]
Behalve hettasje
en die grijze top. Waren steeds uitverkocht en nét toen m'n bestelling in behandeling genomen werd, waren ze er weer
![]()
Weet iemand of ze dat tasje ook in Eindhoven in de H&M hebben?
Nee, daarvoorquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer heb je dit besteld?
Als dat na 17 dec is, krijg je het niet meer voor de kerst
Hier nog eentje!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef loehoes het volgende:
Al best lang niets besteld! *trots*
Ik had laatst die elastische glitterriem besteld in zwart en zilver, alleen stuurde ze slechts de zwarte en deze armbanden ipv de zilveren riemquote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij komt er ook van die voorjaarsbestelling een artikel pas half februari, de rest is net in behandeling genomen zonder dat ik dat had gevraagd (en nadat ze nog net even al mijn kortingen eruit hadden gehaald), dus dat hele zaakje gaat waarschijnlijk meteen retour.
Bij mijn moeder ontbrak er gewoon deze week weer een artikel.
Stelletje prutsers.
Prutsers dan. Ik verwacht helemaal niet dat zoiets binnen een week binnen is ofzo, normaal, maar wél als de garantie daarop meteen op de voorpagina staatquote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef Klare het volgende:
Reken maar nergens op, met die garantie voor kerst bezorgd. Ik had de 16e wat besteld maar het staat nog steeds niet op 'in behandeling'. H&M gemaild, ze hadden wat vertraging opgelopen en ze konden me niet garanderen dat ik het voor kerst binnen had.![]()
![]()
![]()
Het moet in die zakjes teruggebracht worden, en dat accepteren ze dus ook overal (elke H&M)quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef vliegtuigje het volgende:
hmmWel binnen, da's mooi, maar nou blijk ik in de meeste dingen van maat S echt te zwemmen. Jammer.
Moet je het in die originele kleine frutzakjes terugbrengen naar de winkel (en accepteren ze dat overal?)
Hoe kom je er nou bij dat je tegoedbonnen krijgt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:44 schreef vliegtuigje het volgende:
In de winkel krijg je dus een tegoedbon die 'maar' 3 maanden geldig is (maar aangezien ik dan voor 60 euro aan kleding moet kopen ofzo en ik helemaal niet vaak in de h&m kom, is dat wel een beetje jammer). Is dat niet zo als je de artikelen terugstuurt? En als je met een acceptgiro werkt, hoe moet je dat dan 'verrekenen' (storten ze het terug?).
Eerste keer dat'k bestel, laat dat duidelijk zijn
In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. (H&M klantenservice op de site)quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat je tegoedbonnen krijgt?
Normaal krijg je altijd namelijk gewoon je geld in contanten terug
sinds wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:29 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. (H&M klantenservice op de site)
DaaromMaar dan kan ik het misschien morgen even proberen in de winkel.
Oh, des te beter danquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:31 schreef parselmouth het volgende:
Dat is dus echt niet waar, internetretouren worden net als gewone retouren afgehandeld, je krijgt dus gewoon direct je geld terug, en wat jij met die factuur doet is aan jou (of je hem eerst betaalt of later pas).
Oh wat raar... als ik mn zwarte legging eronder aan doe zit heel die legging onder die witte draadjes van die trui... zal k m dan maar ruilen als dat kan, misschien ist een productiefoutje....quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:43 schreef Addict89 het volgende:
Die heb ik ook en mijne pluist eigenlijk helemaal niet?
Nou dan is er niks aangevuld of een paar dingen, want er niets van te zien, en ook alle uitverkochte dingen op mijn verlanglijstje zijn nog steeds uitverkocht.quote:Op maandag 24 december 2007 11:47 schreef Addict89 het volgende:
Volgens mij was dit de aanvulling al.
Heb jij een nieuwe catalogus ontvangen?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:16 schreef Koningin het volgende:
De catalogus met voorjaarskleding bevat wel erg leuke dingen weer
Heb nu al weer zin in het voorjaar.
Veel foute hippiekleding?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:01 schreef Addict89 het volgende:
Wordt een goedkoop seizoen geloof ik.
die zit sinds net ook in mijn bestellingquote:Op donderdag 27 december 2007 11:04 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik weet al wat ik ga passen.
Gewoon doorzetten en nog een paar keer proberen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef BalLon het volgende:
ik krijg de volgende melding zodra ik naar de kassa wil en 'door wil gaan': "Je bestelling wordt behandeld, probeer het morgen opnieuw a.u.b."![]()
Ik vind het een slechte zaak en teniet doen aan de serviceverlening...quote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef Footprint het volgende:
Heb de catalogus ook binnen, vind er alleen niet heel veel instaan jammer genoeg. Wel goed voor mn portemonnee haha.
Vanaf januari gaat er met tegoedbonnen gewerkt worden in de winkels met internetretouren. Die is idd dan 3 maanden geldig. Voor zover ik weet krijg je met terug sturen wel gewoon je geld terug ipv een tegoedbon.
Ben er zelf als werknemer wel blij mee. Wij krijgen voor honderden euro's aan internetretouren terug van mensen die alleen bestellen om contant geld te hebben (factuur hoef je toch pas veel later te betalen). Zo blijft het geld enigzins binnen het bedrijf. Wel jammer dat ze dat niet in het begin meteen ingevoerd hebben, gaat voor veel misverstanden zorgen.
Ik ook, ik hoef helemaal geen tegoedbon. Zeker niet als die alleen in de echte winkel te gebruiken is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak en teniet doen aan de serviceverlening...
Alleen als je een artikel hebt wat 2 maanden later komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef nikkie1985 het volgende:
Je kunt toch kiezen waneer t geleverd word?
bv 2mnd later?
Ben het met je eens dat het een rare vorm van service is, en denk ook niet dat het handig is voor veel mensen. Maar het is jammer genoeg wel nodig dat er zo iets ingevoerd moet worden. Zoals ik al eerder schreef, er zijn mensen bij die voor honderden euro's op internet bestellen, alles terug brengen in de winkel = contant geld, en die rekening komt pas volgende maand. Ideaal toch als je krap bij kas zit? Maar uiteraard niet de bedoeling.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach, dan besteed ik die tegoedbon toch gewoon direct aan iets uit de winkel, dat ik dan gewoon dezelfde week weer retour breng, dan krijg ik alsnog gewoon geld terug. Probleem opgelost, toch?
Ik vind het ook een rare vorm van "service" hoor.
Ik heb nu inderdaad een t shirtje toegevoegd wat op half februari staat en een bestelling gedaanquote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef Addict89 het volgende:
Haha, verlanglijstje maken heb ik ook gedaan. Dingen die ik wil is het toch nog te koud voor.
[..]
Alleen als je een artikel hebt wat 2 maanden later komt.
Ik heb ook zomerspul besteld voor mijn dochtertje (en voor mezelfquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef E.T. het volgende:
ik stuur het meestal gewoon terug, is handiger voor mij als naar een winkel toe gaan![]()
Gister een bestelling voor 300 euro geplaatst en ik weet dat er e.e.a retour moet. Hoop zomerspul voor de kids ingeslagen(en qua shirtjes is het een beetje de vraag of ze langer of breder worden bij de overgang van een paar maten.. dat is per winkel en per seizoen verschillend.. En nee, ik ga niet in een winkel passen met een baby van een jaar oud
)
Hmm, ik weet niet of ik er blij mee ben of niet. Ben er in elk geval blij mee dat het mensen stimuleert om de boel terug te sturen ipv het in de winkel terug te brengen, het is nogal een gedoe, zeker met die maffe kortingscodes telkens. En mensen die op stervensdrukke zaterdagen doodleuk 300 euro aan internetretouren terug komen brengenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Footprint het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het een rare vorm van service is, en denk ook niet dat het handig is voor veel mensen. Maar het is jammer genoeg wel nodig dat er zo iets ingevoerd moet worden. Zoals ik al eerder schreef, er zijn mensen bij die voor honderden euro's op internet bestellen, alles terug brengen in de winkel = contant geld, en die rekening komt pas volgende maand. Ideaal toch als je krap bij kas zit? Maar uiteraard niet de bedoeling.
Met kleine bedragen kun je idd meteen iets kopen en terug brengen, maar omdat nou elke keer voor honderden euro's te gaan doen...
Eigenlijk is het dus de schuld van de postkantoren... die zijn bijna nooit open!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:55 schreef parselmouth het volgende:
Snap best dat je er door de weeks geen tijd voor hebt enzo, maar stuur het in zo'n geval dan in godsnaam gewoon terug!
Waar woon jij dan? Hier kun je het zelfs bij sommige supermarkten afleveren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus de schuld van de postkantoren... die zijn bijna nooit open!
En tja,.. als je niet met een pakketje naar het postkantoor kan kom je al snel tot de mogelijkheid van 'even naar de winkel brengen'.
het moet toch gewoon per post terug?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Hier kun je het zelfs bij sommige supermarkten afleveren.
Je kan het pakje ook bij een Kiala-punt laten afleveren, dat doe ik altijd. Primera's zijn vaak Kialapunten. Bij mij in de straat zitten er al 3, waaronder ook bijv. een bloemenkiosk. Die is ook 's avonds en zondag open, ideaal dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
het moet toch gewoon per post terug?
Dan moet je dus of naar een postkantoor, of naar een postagentschap. En als je de pech hebt in de buurt van een redelijk groot postkantoor (beroerde openingstijden) te wonen, zit er meestal geen postagentschap (winkelopeningstijden) in de buurt.
dat wist ik niet eens, dat het ook naar kiala-punten kanquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kan het pakje ook bij een Kiala-punt laten afleveren, dat doe ik altijd. Primera's zijn vaak Kialapunten. Bij mij in de straat zitten er al 3, waaronder ook bijv. een bloemenkiosk. Die is ook 's avonds en zondag open, ideaal dus.
Ik bedoel dus TNT Post punten (of hoe ze ook maar heten)quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat wist ik niet eens, dat het ook naar kiala-punten kan
Maar die zitten bij mij dus helemaal niet in de buurt
Ja, snap ik, ik wilde gewoon ook even op de mogelijkheid van de Kiala-punten wijzenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel dus TNT Post punten (of hoe ze ook maar heten)
Hier kun je zien waar ze zitten.
http://www.tntpost.nl/voo(...)t-bij-u-in-de-buurt/
Wtfquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7962 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 19-03-2008.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef emokid het volgende:
Verkoopt de H&M van die peacoat varianten in het zwart of donkerblauw? Op de website heb ik niks kunnen vinden maar volgens mij zag ik ooit eens in de H&M Maldini op de muur hangen in een mooie peacoat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |