Ik heb ook zomerspul besteld voor mijn dochtertje (en voor mezelfquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef E.T. het volgende:
ik stuur het meestal gewoon terug, is handiger voor mij als naar een winkel toe gaan![]()
Gister een bestelling voor 300 euro geplaatst en ik weet dat er e.e.a retour moet. Hoop zomerspul voor de kids ingeslagen(en qua shirtjes is het een beetje de vraag of ze langer of breder worden bij de overgang van een paar maten.. dat is per winkel en per seizoen verschillend.. En nee, ik ga niet in een winkel passen met een baby van een jaar oud
)
Hmm, ik weet niet of ik er blij mee ben of niet. Ben er in elk geval blij mee dat het mensen stimuleert om de boel terug te sturen ipv het in de winkel terug te brengen, het is nogal een gedoe, zeker met die maffe kortingscodes telkens. En mensen die op stervensdrukke zaterdagen doodleuk 300 euro aan internetretouren terug komen brengenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Footprint het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het een rare vorm van service is, en denk ook niet dat het handig is voor veel mensen. Maar het is jammer genoeg wel nodig dat er zo iets ingevoerd moet worden. Zoals ik al eerder schreef, er zijn mensen bij die voor honderden euro's op internet bestellen, alles terug brengen in de winkel = contant geld, en die rekening komt pas volgende maand. Ideaal toch als je krap bij kas zit? Maar uiteraard niet de bedoeling.
Met kleine bedragen kun je idd meteen iets kopen en terug brengen, maar omdat nou elke keer voor honderden euro's te gaan doen...
Eigenlijk is het dus de schuld van de postkantoren... die zijn bijna nooit open!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:55 schreef parselmouth het volgende:
Snap best dat je er door de weeks geen tijd voor hebt enzo, maar stuur het in zo'n geval dan in godsnaam gewoon terug!
Waar woon jij dan? Hier kun je het zelfs bij sommige supermarkten afleveren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus de schuld van de postkantoren... die zijn bijna nooit open!
En tja,.. als je niet met een pakketje naar het postkantoor kan kom je al snel tot de mogelijkheid van 'even naar de winkel brengen'.
het moet toch gewoon per post terug?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Hier kun je het zelfs bij sommige supermarkten afleveren.
Je kan het pakje ook bij een Kiala-punt laten afleveren, dat doe ik altijd. Primera's zijn vaak Kialapunten. Bij mij in de straat zitten er al 3, waaronder ook bijv. een bloemenkiosk. Die is ook 's avonds en zondag open, ideaal dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
het moet toch gewoon per post terug?
Dan moet je dus of naar een postkantoor, of naar een postagentschap. En als je de pech hebt in de buurt van een redelijk groot postkantoor (beroerde openingstijden) te wonen, zit er meestal geen postagentschap (winkelopeningstijden) in de buurt.
dat wist ik niet eens, dat het ook naar kiala-punten kanquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kan het pakje ook bij een Kiala-punt laten afleveren, dat doe ik altijd. Primera's zijn vaak Kialapunten. Bij mij in de straat zitten er al 3, waaronder ook bijv. een bloemenkiosk. Die is ook 's avonds en zondag open, ideaal dus.
Ik bedoel dus TNT Post punten (of hoe ze ook maar heten)quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat wist ik niet eens, dat het ook naar kiala-punten kan
Maar die zitten bij mij dus helemaal niet in de buurt
Ja, snap ik, ik wilde gewoon ook even op de mogelijkheid van de Kiala-punten wijzenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel dus TNT Post punten (of hoe ze ook maar heten)
Hier kun je zien waar ze zitten.
http://www.tntpost.nl/voo(...)t-bij-u-in-de-buurt/
Wtfquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7962 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 19-03-2008.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef emokid het volgende:
Verkoopt de H&M van die peacoat varianten in het zwart of donkerblauw? Op de website heb ik niks kunnen vinden maar volgens mij zag ik ooit eens in de H&M Maldini op de muur hangen in een mooie peacoat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |