Ja zo dacht ik er ook over! En hij viel echt niet tegen!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Heb de mijne er ingepropt gekregen hahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Hier ook ja, ik heb echt allemaal van die kleine kutpakketjes. En bij mij is mijn 25% code wegquote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die velours broek ook maar eens besteld, zit vast heel comfortabel. Verder blijven ze maar raar doen bij die online shop, ik krijg steeds kleine pakketjes binnen, en regelmatig halen ze zomaar codes weg en nemen weer een deel in behandeling.
je voorjaarsbestelling?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef ChilllayD het volgende:
Al in behandelinghad ik niet verwacht. Joepjoep
Wanneer heb je dit besteld?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef vliegtuigje het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer als het in behandeling is? Schijnbaar zou ik het voor kerst moeten krijgen
Heb dit besteld:
[ afbeelding ]
Behalve hettasje
en die grijze top. Waren steeds uitverkocht en nét toen m'n bestelling in behandeling genomen werd, waren ze er weer
![]()
Weet iemand of ze dat tasje ook in Eindhoven in de H&M hebben?
Nee, daarvoorquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer heb je dit besteld?
Als dat na 17 dec is, krijg je het niet meer voor de kerst
Hier nog eentje!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef loehoes het volgende:
Al best lang niets besteld! *trots*
Ik had laatst die elastische glitterriem besteld in zwart en zilver, alleen stuurde ze slechts de zwarte en deze armbanden ipv de zilveren riemquote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij komt er ook van die voorjaarsbestelling een artikel pas half februari, de rest is net in behandeling genomen zonder dat ik dat had gevraagd (en nadat ze nog net even al mijn kortingen eruit hadden gehaald), dus dat hele zaakje gaat waarschijnlijk meteen retour.
Bij mijn moeder ontbrak er gewoon deze week weer een artikel.
Stelletje prutsers.
Prutsers dan. Ik verwacht helemaal niet dat zoiets binnen een week binnen is ofzo, normaal, maar wél als de garantie daarop meteen op de voorpagina staatquote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef Klare het volgende:
Reken maar nergens op, met die garantie voor kerst bezorgd. Ik had de 16e wat besteld maar het staat nog steeds niet op 'in behandeling'. H&M gemaild, ze hadden wat vertraging opgelopen en ze konden me niet garanderen dat ik het voor kerst binnen had.![]()
![]()
![]()
Het moet in die zakjes teruggebracht worden, en dat accepteren ze dus ook overal (elke H&M)quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:34 schreef vliegtuigje het volgende:
hmmWel binnen, da's mooi, maar nou blijk ik in de meeste dingen van maat S echt te zwemmen. Jammer.
Moet je het in die originele kleine frutzakjes terugbrengen naar de winkel (en accepteren ze dat overal?)
Hoe kom je er nou bij dat je tegoedbonnen krijgt?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:44 schreef vliegtuigje het volgende:
In de winkel krijg je dus een tegoedbon die 'maar' 3 maanden geldig is (maar aangezien ik dan voor 60 euro aan kleding moet kopen ofzo en ik helemaal niet vaak in de h&m kom, is dat wel een beetje jammer). Is dat niet zo als je de artikelen terugstuurt? En als je met een acceptgiro werkt, hoe moet je dat dan 'verrekenen' (storten ze het terug?).
Eerste keer dat'k bestel, laat dat duidelijk zijn
In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. (H&M klantenservice op de site)quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat je tegoedbonnen krijgt?
Normaal krijg je altijd namelijk gewoon je geld in contanten terug
sinds wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:29 schreef vliegtuigje het volgende:
[..]
In de winkel kun je een andere maat of kleur kiezen óf iets ruilen voor een ander artikel. Wil je artikelen niet ruilen maar gewoon retourneren, dan krijg je een Tegoedkaart. Deze Tegoedkaart is drie maanden geldig en kun je in elke H&M gebruiken. (H&M klantenservice op de site)
DaaromMaar dan kan ik het misschien morgen even proberen in de winkel.
Oh, des te beter danquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:31 schreef parselmouth het volgende:
Dat is dus echt niet waar, internetretouren worden net als gewone retouren afgehandeld, je krijgt dus gewoon direct je geld terug, en wat jij met die factuur doet is aan jou (of je hem eerst betaalt of later pas).
Oh wat raar... als ik mn zwarte legging eronder aan doe zit heel die legging onder die witte draadjes van die trui... zal k m dan maar ruilen als dat kan, misschien ist een productiefoutje....quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:43 schreef Addict89 het volgende:
Die heb ik ook en mijne pluist eigenlijk helemaal niet?
Nou dan is er niks aangevuld of een paar dingen, want er niets van te zien, en ook alle uitverkochte dingen op mijn verlanglijstje zijn nog steeds uitverkocht.quote:Op maandag 24 december 2007 11:47 schreef Addict89 het volgende:
Volgens mij was dit de aanvulling al.
Heb jij een nieuwe catalogus ontvangen?quote:Op woensdag 26 december 2007 11:16 schreef Koningin het volgende:
De catalogus met voorjaarskleding bevat wel erg leuke dingen weer
Heb nu al weer zin in het voorjaar.
Veel foute hippiekleding?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:01 schreef Addict89 het volgende:
Wordt een goedkoop seizoen geloof ik.
die zit sinds net ook in mijn bestellingquote:Op donderdag 27 december 2007 11:04 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik weet al wat ik ga passen.
Gewoon doorzetten en nog een paar keer proberen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef BalLon het volgende:
ik krijg de volgende melding zodra ik naar de kassa wil en 'door wil gaan': "Je bestelling wordt behandeld, probeer het morgen opnieuw a.u.b."![]()
Ik vind het een slechte zaak en teniet doen aan de serviceverlening...quote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef Footprint het volgende:
Heb de catalogus ook binnen, vind er alleen niet heel veel instaan jammer genoeg. Wel goed voor mn portemonnee haha.
Vanaf januari gaat er met tegoedbonnen gewerkt worden in de winkels met internetretouren. Die is idd dan 3 maanden geldig. Voor zover ik weet krijg je met terug sturen wel gewoon je geld terug ipv een tegoedbon.
Ben er zelf als werknemer wel blij mee. Wij krijgen voor honderden euro's aan internetretouren terug van mensen die alleen bestellen om contant geld te hebben (factuur hoef je toch pas veel later te betalen). Zo blijft het geld enigzins binnen het bedrijf. Wel jammer dat ze dat niet in het begin meteen ingevoerd hebben, gaat voor veel misverstanden zorgen.
Ik ook, ik hoef helemaal geen tegoedbon. Zeker niet als die alleen in de echte winkel te gebruiken is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak en teniet doen aan de serviceverlening...
Alleen als je een artikel hebt wat 2 maanden later komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef nikkie1985 het volgende:
Je kunt toch kiezen waneer t geleverd word?
bv 2mnd later?
Ben het met je eens dat het een rare vorm van service is, en denk ook niet dat het handig is voor veel mensen. Maar het is jammer genoeg wel nodig dat er zo iets ingevoerd moet worden. Zoals ik al eerder schreef, er zijn mensen bij die voor honderden euro's op internet bestellen, alles terug brengen in de winkel = contant geld, en die rekening komt pas volgende maand. Ideaal toch als je krap bij kas zit? Maar uiteraard niet de bedoeling.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach, dan besteed ik die tegoedbon toch gewoon direct aan iets uit de winkel, dat ik dan gewoon dezelfde week weer retour breng, dan krijg ik alsnog gewoon geld terug. Probleem opgelost, toch?
Ik vind het ook een rare vorm van "service" hoor.
Ik heb nu inderdaad een t shirtje toegevoegd wat op half februari staat en een bestelling gedaanquote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef Addict89 het volgende:
Haha, verlanglijstje maken heb ik ook gedaan. Dingen die ik wil is het toch nog te koud voor.
[..]
Alleen als je een artikel hebt wat 2 maanden later komt.
Ik heb ook zomerspul besteld voor mijn dochtertje (en voor mezelfquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:18 schreef E.T. het volgende:
ik stuur het meestal gewoon terug, is handiger voor mij als naar een winkel toe gaan![]()
Gister een bestelling voor 300 euro geplaatst en ik weet dat er e.e.a retour moet. Hoop zomerspul voor de kids ingeslagen(en qua shirtjes is het een beetje de vraag of ze langer of breder worden bij de overgang van een paar maten.. dat is per winkel en per seizoen verschillend.. En nee, ik ga niet in een winkel passen met een baby van een jaar oud
)
Hmm, ik weet niet of ik er blij mee ben of niet. Ben er in elk geval blij mee dat het mensen stimuleert om de boel terug te sturen ipv het in de winkel terug te brengen, het is nogal een gedoe, zeker met die maffe kortingscodes telkens. En mensen die op stervensdrukke zaterdagen doodleuk 300 euro aan internetretouren terug komen brengenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Footprint het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het een rare vorm van service is, en denk ook niet dat het handig is voor veel mensen. Maar het is jammer genoeg wel nodig dat er zo iets ingevoerd moet worden. Zoals ik al eerder schreef, er zijn mensen bij die voor honderden euro's op internet bestellen, alles terug brengen in de winkel = contant geld, en die rekening komt pas volgende maand. Ideaal toch als je krap bij kas zit? Maar uiteraard niet de bedoeling.
Met kleine bedragen kun je idd meteen iets kopen en terug brengen, maar omdat nou elke keer voor honderden euro's te gaan doen...
Eigenlijk is het dus de schuld van de postkantoren... die zijn bijna nooit open!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:55 schreef parselmouth het volgende:
Snap best dat je er door de weeks geen tijd voor hebt enzo, maar stuur het in zo'n geval dan in godsnaam gewoon terug!
Waar woon jij dan? Hier kun je het zelfs bij sommige supermarkten afleveren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef E.T. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus de schuld van de postkantoren... die zijn bijna nooit open!
En tja,.. als je niet met een pakketje naar het postkantoor kan kom je al snel tot de mogelijkheid van 'even naar de winkel brengen'.
het moet toch gewoon per post terug?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:24 schreef alors het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? Hier kun je het zelfs bij sommige supermarkten afleveren.
Je kan het pakje ook bij een Kiala-punt laten afleveren, dat doe ik altijd. Primera's zijn vaak Kialapunten. Bij mij in de straat zitten er al 3, waaronder ook bijv. een bloemenkiosk. Die is ook 's avonds en zondag open, ideaal dus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
het moet toch gewoon per post terug?
Dan moet je dus of naar een postkantoor, of naar een postagentschap. En als je de pech hebt in de buurt van een redelijk groot postkantoor (beroerde openingstijden) te wonen, zit er meestal geen postagentschap (winkelopeningstijden) in de buurt.
dat wist ik niet eens, dat het ook naar kiala-punten kanquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kan het pakje ook bij een Kiala-punt laten afleveren, dat doe ik altijd. Primera's zijn vaak Kialapunten. Bij mij in de straat zitten er al 3, waaronder ook bijv. een bloemenkiosk. Die is ook 's avonds en zondag open, ideaal dus.
Ik bedoel dus TNT Post punten (of hoe ze ook maar heten)quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat wist ik niet eens, dat het ook naar kiala-punten kan
Maar die zitten bij mij dus helemaal niet in de buurt
Ja, snap ik, ik wilde gewoon ook even op de mogelijkheid van de Kiala-punten wijzenquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel dus TNT Post punten (of hoe ze ook maar heten)
Hier kun je zien waar ze zitten.
http://www.tntpost.nl/voo(...)t-bij-u-in-de-buurt/
Wtfquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7962 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 19-03-2008.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 21:16 schreef emokid het volgende:
Verkoopt de H&M van die peacoat varianten in het zwart of donkerblauw? Op de website heb ik niks kunnen vinden maar volgens mij zag ik ooit eens in de H&M Maldini op de muur hangen in een mooie peacoat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |