Ja zo dacht ik er ook over! En hij viel echt niet tegen!quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Heb de mijne er ingepropt gekregen hahaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Hier ook ja, ik heb echt allemaal van die kleine kutpakketjes. En bij mij is mijn 25% code wegquote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die velours broek ook maar eens besteld, zit vast heel comfortabel. Verder blijven ze maar raar doen bij die online shop, ik krijg steeds kleine pakketjes binnen, en regelmatig halen ze zomaar codes weg en nemen weer een deel in behandeling.
je voorjaarsbestelling?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef ChilllayD het volgende:
Al in behandelinghad ik niet verwacht. Joepjoep
Wanneer heb je dit besteld?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef vliegtuigje het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer als het in behandeling is? Schijnbaar zou ik het voor kerst moeten krijgen
Heb dit besteld:
[ afbeelding ]
Behalve hettasje
en die grijze top. Waren steeds uitverkocht en nét toen m'n bestelling in behandeling genomen werd, waren ze er weer
![]()
Weet iemand of ze dat tasje ook in Eindhoven in de H&M hebben?
Nee, daarvoorquote:Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer heb je dit besteld?
Als dat na 17 dec is, krijg je het niet meer voor de kerst
Hier nog eentje!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef loehoes het volgende:
Al best lang niets besteld! *trots*
Ik had laatst die elastische glitterriem besteld in zwart en zilver, alleen stuurde ze slechts de zwarte en deze armbanden ipv de zilveren riemquote:Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij komt er ook van die voorjaarsbestelling een artikel pas half februari, de rest is net in behandeling genomen zonder dat ik dat had gevraagd (en nadat ze nog net even al mijn kortingen eruit hadden gehaald), dus dat hele zaakje gaat waarschijnlijk meteen retour.
Bij mijn moeder ontbrak er gewoon deze week weer een artikel.
Stelletje prutsers.
Prutsers dan. Ik verwacht helemaal niet dat zoiets binnen een week binnen is ofzo, normaal, maar wél als de garantie daarop meteen op de voorpagina staatquote:Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef Klare het volgende:
Reken maar nergens op, met die garantie voor kerst bezorgd. Ik had de 16e wat besteld maar het staat nog steeds niet op 'in behandeling'. H&M gemaild, ze hadden wat vertraging opgelopen en ze konden me niet garanderen dat ik het voor kerst binnen had.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |