abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55383000
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Ja zo dacht ik er ook over! En hij viel echt niet tegen!
pi_55384453
Super

Alleen levering is pas eind december voor mij, boehoe !
Maar dat schiet al op natuurlijk.......
pi_55389303
quote:
Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef ChilllayD het volgende:
Oh goeie tips bedankt hahaha !
Ben benieuwd hoe mijn boezem daar in gaat ''vallen''.
Ja ach voor dat geld heb ik hem er maar bijgedaan hoor haha.
Heb de mijne er ingepropt gekregen haha
Ach voor dat geld is het best een leuk truitje, mn kerstoutfit voor tijdens het gourmetten hoeft niet zo duur te zijn
Let's do some living before we die
pi_55397019
Ik heb die velours broek ook maar eens besteld, zit vast heel comfortabel. Verder blijven ze maar raar doen bij die online shop, ik krijg steeds kleine pakketjes binnen, en regelmatig halen ze zomaar codes weg en nemen weer een deel in behandeling.
pi_55397731
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb die velours broek ook maar eens besteld, zit vast heel comfortabel. Verder blijven ze maar raar doen bij die online shop, ik krijg steeds kleine pakketjes binnen, en regelmatig halen ze zomaar codes weg en nemen weer een deel in behandeling.
Hier ook ja, ik heb echt allemaal van die kleine kutpakketjes. En bij mij is mijn 25% code weg
know'm sayin?
word? word.
pi_55401618
Ow bummer...

een groot deel van mijn 'voorjaarscollectie' bestelling is vertraagd tot voor een enkel deel zelfs midden feb...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55402520
Bij mij zijn ook 3 artikelen verschoven Echt flink balen....

Overigens heb ik vandaag bij de Esprit (ai, ik ga vreemd ) een bolero-achtig vestje gekocht voor hét zwarte jurkje, en hij is samen met een hele gave glitterpanty helemaal klaar voor de kerst! Ben nog steeds zo happy met het jurkje!
I had a signature once. It was awful.
pi_55409299
Al in behandeling had ik niet verwacht. Joepjoep
pi_55409975
Hoe lang duurt het ongeveer als het in behandeling is? Schijnbaar zou ik het voor kerst moeten krijgen

Heb dit besteld:

Behalve het tasje en die grijze top. Waren steeds uitverkocht en nét toen m'n bestelling in behandeling genomen werd, waren ze er weer
Weet iemand of ze dat tasje ook in Eindhoven in de H&M hebben?
pi_55410498
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:27 schreef ChilllayD het volgende:
Al in behandeling had ik niet verwacht. Joepjoep
je voorjaarsbestelling?
I had a signature once. It was awful.
pi_55410562
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef vliegtuigje het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer als het in behandeling is? Schijnbaar zou ik het voor kerst moeten krijgen

Heb dit besteld:
[ afbeelding ]
Behalve het tasje en die grijze top. Waren steeds uitverkocht en nét toen m'n bestelling in behandeling genomen werd, waren ze er weer
Weet iemand of ze dat tasje ook in Eindhoven in de H&M hebben?
Wanneer heb je dit besteld?

Als dat na 17 dec is, krijg je het niet meer voor de kerst
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_55410631
Pff, zelfs dingen naar half maart verschoven.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55411070
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wanneer heb je dit besteld?

Als dat na 17 dec is, krijg je het niet meer voor de kerst
Nee, daarvoor vorige week vrijdag, vandaar dat ik het hoop te krijgen voor de kerst (blabla garantie op de site enzo) . Maar het pakketje is nu al sinds maandag in behandeling.
pi_55415709
quote:
Op donderdag 20 december 2007 10:30 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

je voorjaarsbestelling?
Neeeeh ! Haha.
Spullen staan op de vorige pagina (die met die roze bikini!)
pi_55416006
Al best lang niets besteld! *trots*
pi_55416262
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:10 schreef loehoes het volgende:
Al best lang niets besteld! *trots*
Hier nog eentje! Goed he
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55417556
Krijg nou wat! Ik heb eeuwen geleden al uit de voorjaarscatalogus besteld met 10 % korting. Heb ik nu gewoon artikelen in het lijstje staan die pas 'begin maart' geleverd gaan worden
pi_55418160
Bij mij komt er ook van die voorjaarsbestelling een artikel pas half februari, de rest is net in behandeling genomen zonder dat ik dat had gevraagd (en nadat ze nog net even al mijn kortingen eruit hadden gehaald), dus dat hele zaakje gaat waarschijnlijk meteen retour.
Bij mijn moeder ontbrak er gewoon deze week weer een artikel.
Stelletje prutsers.
  donderdag 20 december 2007 @ 15:45:42 #219
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_55418252
Reken maar nergens op, met die garantie voor kerst bezorgd. Ik had de 16e wat besteld maar het staat nog steeds niet op 'in behandeling'. H&M gemaild, ze hadden wat vertraging opgelopen en ze konden me niet garanderen dat ik het voor kerst binnen had.
pi_55418890
Als je iets direct wilt hebben dan maar naar de winkel was het eerste wat ik dacht
Nee, ook bij mij is een H&M shop niet echt in de buurt......
pi_55419841
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij komt er ook van die voorjaarsbestelling een artikel pas half februari, de rest is net in behandeling genomen zonder dat ik dat had gevraagd (en nadat ze nog net even al mijn kortingen eruit hadden gehaald), dus dat hele zaakje gaat waarschijnlijk meteen retour.
Bij mijn moeder ontbrak er gewoon deze week weer een artikel.
Stelletje prutsers.
Ik had laatst die elastische glitterriem besteld in zwart en zilver, alleen stuurde ze slechts de zwarte en deze armbanden ipv de zilveren riem Die armbanden zijn best mooi dus ik heb ze gewoon gehouden en de prijs van dat riempje betaald, scheelt toch 2 euro. Slim zijn ze daar idd niet.

Mijn voorjaarsbestelling heeft ook ineens een verandering ondergaan, één broek staat op begin januari en een ketting op begin februari. Denk je alles in één keer te krijgen omdat alles op voorraad was toen je het bestelde...
pi_55420538
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:45 schreef Klare het volgende:
Reken maar nergens op, met die garantie voor kerst bezorgd. Ik had de 16e wat besteld maar het staat nog steeds niet op 'in behandeling'. H&M gemaild, ze hadden wat vertraging opgelopen en ze konden me niet garanderen dat ik het voor kerst binnen had.
Prutsers dan. Ik verwacht helemaal niet dat zoiets binnen een week binnen is ofzo, normaal, maar wél als de garantie daarop meteen op de voorpagina staat Die van mij is wel al in behandeling, maar dat is ie dan ook al 4 dagen, dus volgens mij zegt dat ook niks. Als ik het niet voor kerst heb stap ik weer lekker over naar de esprit online shop. Wel duurder, maar de service is in ieder geval zelfs op dit punt al een stuk beter.
  donderdag 20 december 2007 @ 17:37:58 #223
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_55421206
Het is ook niet voor maar voor vriendje met een hekel aan winkelen en een kledingkast die schreeuwt om een up-date. Dacht hem voor de kerst wel even leuk aan te kleden....
pi_55422210
Er mag ook wel eens wat nieuws op de site worden gezet, die overdaad aan afzichtelijke glitterboel heb ik nu wel gezien.
En met lange mouwen graag, het is winter!
know'm sayin?
word? word.
pi_55422247
Ze hebben srsly amper winterkleding gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')