Ja volgens mij wel...quote:Op zondag 9 december 2007 12:21 schreef Maxxieh het volgende:
Weet iemand of dit vestje (grijze zonder mouwen) ook te koop was op de site?
[ afbeelding ]
ohh ja maar dat manco staat er al een paar dagen. Op mijn pagina stond toen nog 'in behandeling' maar sinds vanavond 'onderweg'quote:Op zondag 9 december 2007 20:23 schreef taart het volgende:
ik had ook manco, kreeg de bestelling de dag erop dus zo drastisch is het niet
Dan hoop ik voor je dat je het morgen krijgtquote:Op zondag 9 december 2007 20:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ohh ja maar dat manco staat er al een paar dagen. Op mijn pagina stond toen nog 'in behandeling' maar sinds vanavond 'onderweg'
Ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef taart het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je het morgen krijgtToffe avatar trouwens
Alleen de artikelen die op voorraad zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 11:56 schreef Suusz het volgende:
Vallen alle artikelen trouwens onder de 'garantie' dat het voor kerst geleverd wordt, of alleen de holiday artkelen?
das erg cheapquote:Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Nu voor 14,95 , ongeveer 50% afgeprijsd, dat kon ik niet weerstaan.
quote:We hebben een fantastische SALE-aanbieding voor je. Nu krijg je namelijk 25% extra korting op
alle afgeprijsde kinderbroeken. Het enige wat je hoeft te doen is kortingsnummer 7913 invullen als je bestelt. Deze aanbieding geldt t/m 17-12-2007
Ik heb gemaild, en toen mailden ze terug dat er vast steeds een technische storing was (dagenlang zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef Greys het volgende:
Alors, hoe is het nou afgelopen met die foutmelding dat je niet meer kon bestellen?
Hebben ze jou ook telefonisch op je kop gegeven dat je teveel codes probeerde te gebruiken?
Net als moi?
ik heb die broek (maar dan in het blauw) nu aan, het hele pak zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heb deze besteld van de Holiday 2007 collectie
[ afbeelding ]
Geen idee of het me staat maar goed kan het toch altijd terugsturen.
[ afbeelding ]
Deze besteld van de kinderafdeling, geen idee of het past maar ik zocht nog zo'n broek.
Ook zo naar als jouw hoofd er dan naast staat als modelquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:01 schreef alors het volgende:
Welke debiel mag steeds allerlei dingen op de site zetten?
[ afbeelding ]!
Wat voor maat had je genomen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb die broek (maar dan in het blauw) nu aan, het hele pak zelfs
zit echt lekker
ik had de grootste kindermaat besteld en normaal heb ik maat 40 in broekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:24 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Wat voor maat had je genomen?
En wat voor maat draag je normaal??
Anders bestel ik nog ff bij!
ik zit er ook over te denken om de zwarte nog te bestellenquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook, bijhorend jasje idem dito, in het zwart, maat 170.
Hij zit zo fijn dat ik er nog een setje bij heb besteld.
Ik heb 164 besteld en draag normaal 36 dus dat moet wel lukken dan hoop ik!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had de grootste kindermaat besteld en normaal heb ik maat 40 in broeken
lijkt me welquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ik heb 164 besteld en draag normaal 36 dus dat moet wel lukken dan hoop ik!
Het zwarte jasje is er niet meer in de goede maat, helaas!
Ooh die goedkope handschoentjes die hadden ze ook ooit eens voor grote handen... super leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:44 schreef ChilllayD het volgende:
Lekker broekje![]()
[ afbeelding ]
Kan niet vroeg genoeg toch? Nu lekker goedkoop !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd handig, (kleine handjes, kinderafdeling![]()
[ afbeelding ]
Goedkoop?![]()
[ afbeelding ]
Broek past perfect in 164!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef schatje het volgende:
Ik heb 'm ook, bijhorend jasje idem dito, in het zwart, maat 170.
Hij zit zo fijn dat ik er nog een setje bij heb besteld.
Ik ben iets langer dan 1.60m en heb normaal maat 36....quote:Op woensdag 19 december 2007 08:56 schreef ChilllayD het volgende:
En watvoor broekmaat heb je normaal gesproken als ik vragen mag? En hoe lang ben je?
Anders kan ik straks weer zwemmen in 170, haha.
Die joggingbroeken van de kinderafdeling, tijdje terug waren mij echt te lang (en bij veel meer mensen haha).
Ik weet niet meer zeker of ik nou een S of XS had besteld.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
Ooh dankjewelDan gaat mijn 170 broek echt wel passen.
Ben 1.69 en normaal iets van 38, heel soms 36. Net hoe het valt.
maar zo'n broek gaat zeker lukken, thx nogmaals
Mensen ervaring met de maten van de tops voor 2.90???? Hoe vallen ze?
En heeft iemand al een aan-foto?
Hij valt niet groot, heel doorzichtig wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:39 schreef ChilllayD het volgende:
Ooh dankjewelDan gaat mijn 170 broek echt wel passen.
Ben 1.69 en normaal iets van 38, heel soms 36. Net hoe het valt.
maar zo'n broek gaat zeker lukken, thx nogmaals
Mensen ervaring met de maten van de tops voor 2.90???? Hoe vallen ze?
En heeft iemand al een aan-foto?
irritant is dat hequote:Op woensdag 19 december 2007 10:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als je grote borsten hebt..zit ie over je borsten ipv eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |