abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 december 2007 @ 10:00:54 #101
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55008398
Ah even een ordinaire tvp.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55010455
Is de site nou weer dood? .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55014737
Gister bij mij wel, nu niet meer.

Ik heb zaterdag voor het eerst wat ingeslagen op de site, hoe staat h&m bekend met snelheid vd levering?
pi_55015245
quote:
Op maandag 3 december 2007 16:00 schreef taart het volgende:
Gister bij mij wel, nu niet meer.

Ik heb zaterdag voor het eerst wat ingeslagen op de site, hoe staat h&m bekend met snelheid vd levering?
Het korte antwoord? Waardeloos.
Reken op zo'n twee weken na je bestelling.

Soms nooit (spullen uit je bestelling gemikt). Soms kort (een weekje). Soms 1 maand, 2 maanden, anderhalve maand. Soms de melding "helaas te laat" en dan moet je er weer 2 weken bij optellen.

Duhuuss Misschien valt het bij jou mee. Misschien ook niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55015285
Gisteren besteld, stond er levering begin dec. Vond ik al redelijk optimistisch.. Vandaag: 'Helaas te laat: Half December'
Vermoeiend.
pi_55015302
Bij mij viel het mee , vorige week donderdag besteld, nu al in behandeling (mss wel op tijd voor sinterklaas: cadeautjes voor mezelf ).
pi_55017920
Ik betaal via maandfactuur, maar heb in november geen acceptgiro ontvangen??

Meer mensen met dit probleem?
pi_55021263

Weet iemand hoe deze jurk zit?
pi_55021640
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:10 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb hem in het paars en hij zit heeeeeel mooi, dat wel hoor! Fotootje (let op, hij kwam hier niet uit het pakje en had nog hard een stijkbeurt nodig):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Thanks voor de preview .
Maar toch gaat het meteen weer terug als het niet goud is, want ik móet per se iets gouds hebben.
  maandag 3 december 2007 @ 22:09:55 #110
123170 alors
zlata1234
pi_55022126
quote:
Het is Isabelli Fontana
know'm sayin?
word? word.
pi_55031841
Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag
Laatst een bestelling ontvangen van de H&M en had gebruik gemaakt van de kortingscodes van 10 en 5 euro. M'n bestelling kwam daarmee uit op iets minder dan 10 euro, waarvan 4,90 verzendkosten geloof ik. Maar ik wil een shirtje van 8 euro terugsturen, alleen dan zou ik dus incl. de extra euro retourkosten nog maar 3 euro hoeven te betalen voor die hele bestelling... dat is dus nog minder dan de verzendkosten Denken jullie dat ik er gezeik mee ga krijgen als ik dat shirtje terugstuur en netjes die 3 euro overmaak? Lees hier nog wel eens mee en heb geen zin in een geblokkeerde account oid
pi_55036122
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:43 schreef AJ187 het volgende:
Ik betaal via maandfactuur, maar heb in november geen acceptgiro ontvangen??

Meer mensen met dit probleem?
Jazeker. Ik heb sinds mei nog maar 1 maandfactuur gehad. Toen ook een hele hoop gezeik gehad met betalen. Ik zal je het hele verhaal besparen, maar ik wist op een gegeven moment niet meer hoeveel ik moest betalen en betaalde ook niet omdat ik die maandfacturen niet kreeg. Maar bij de klantenservice gooiden ze er doodleuk wel telkens aanmaningskosten bij op!! En toen ik vroeg waarom ik de facturen niet gehad had zei die troela: "Die heeft u wel gehad!" Dussssss......
Mijn tip: wees er zelf op tijd bij als je geen maandfactuur krijgt.
Ik heb overigens in augustus netjes al die bestellingen betaald, sindsdien weer 3 keer wat besteld en maar 1 maandfactuur gehad, terwijl ik er 3 had moeten hebben...
Misschien maar even bellen.... *zucht*
pi_55036328
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef Lotery het volgende:
Denken jullie dat ik er gezeik mee ga krijgen als ik dat shirtje terugstuur en netjes die 3 euro overmaak? Lees hier nog wel eens mee en heb geen zin in een geblokkeerde account oid
Ik zou het gewoon naar de winkel terugbrengen, minder kans dat je gezeik krijgt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55044281
Ik wil m'n betaling doen maar heb m'n retourbon al mee terug gestuurd met m'n kleding die ik niet wilde. Ik heb wel het referentienummer maar niet meer het rekeningnummer waar het heen moet? En tav, H&M Netherlands te Amsterdam?
pi_55044587
^ Rek. nr. 231412 H&M Netherlands
pi_55045205
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
^ Rek. nr. 231412 H&M Netherlands
Hartelijk dank!
pi_55050282
Mijn bestelling staat al weer enkele dagen op "in behandeling".
Ben benieuwd.
pi_55053266
Bestelling is onderweg Lekker snel dus
pi_55054125
Ze zijn erg snel nu met de feestdagen ja, zelfs iets binnen een week in huis gehad.
pi_55058959
Idd, mijn bestelling is ook ineens al in behalndeling genomen!
  woensdag 5 december 2007 @ 15:37:50 #121
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_55059082
M'n bestelling van 28 nov wordt zo te zien morgen ook al bezorgd.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  woensdag 5 december 2007 @ 17:57:38 #122
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55061839
Een jackje 2 truien en een zwarte broek besteld
pi_55069690
Ik heb hier echt wel 5 of 6 pakketten met een of twee dingen liggen en er is er nog een onderweg met één ding erin Ze nemen alles meteen in behandeling.
know'm sayin?
word? word.
pi_55069826
Mijn bestelling van 2 december ligt ook al bij de TNT post in Zwolle.
Dus dat zal vast ook morgen of overmorgen worden.

Ahoy.
pi_55073358
Die van mij is onderweg sinds gisteren.
Hopelijk komt ie vandaag nog, morgen gaan we een weekendje weg.
  donderdag 6 december 2007 @ 10:55:49 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_55073911
Nieuwe accounts kunnen niet aangemaakt worden door een storing
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55074223
En binnen
pi_55074749
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef taart het volgende:
En binnen
Geluksvogel! Ehh..taart
Ik ging gisteren kijken maar alles uit de outlet wat ik begin deze week had gezien was allemaal al weg.
Misschien maar beter zo....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 december 2007 @ 12:57:22 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_55076449
Nouja, inmiddels is dat wat ik wilde halen al op, dus dan maar niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55079333
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef taart het volgende:
En binnen
Nou, dat heeft voor zover ik weet niemand hier nog meegemaakt! Bij mij duurt het altijd 1-2 weken, staat gemiddeld zo'n 4 dagen op "in behandeling"
pi_55079813
i got lucky
pi_55083776
Net dit besteld:
Even kiezen tussen deze twee (nu in de outlet allebei 14,95 )

Tussen deze drie kon ik ook niet kiezen, even kijken welke ik ga houden dus..

Trui voor m'n vriend en nog even de trui/jurk die ik paar weken geleden in de winkel heb gekocht, en die nu voor 10 eur goedkoper op de site staat .. Maar hij is wel erg leuk .

Nog een vraagje, ik heb nu voor de eerste keer online besteld. Ik heb begrepen dat er dan een limiet is als je met de acceptgiro werkt. Ik heb gezocht op de site maar kon nergens vinden hoe hoog dit limiet is, iemand een idee?
pi_55083882
Ik word echt gestoord van H&M. Ik heb delen van 4 bestellingen in 1 pakket teruggestuurd, en nu is de helft kwijtgeraakt bij het retourboeken. Een week geleden gebeld en ik moest een week afwachten, net gebeld en weer een week wachten. Ik mag toch hopen dat ik er een dikke cadeaubon voor krijg, want die telefoonkosten iedere keer, daar word ik niet vrolijk van
Love is in the air...
pi_55086753
Kortingscodes
Code 7616 geeft misschien ¤ 10,- korting.
1304 voor ¤5 korting

Code 7616 is inmiddels vervallen (mocht iemand dat nog niet eerder hebben gemeld)

1304 heeft me net 5 euro korting opgeleverd bij m'n Early Spring order van 165 euro..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_55087001
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:56 schreef Suusz het volgende:
Nog een vraagje, ik heb nu voor de eerste keer online besteld. Ik heb begrepen dat er dan een limiet is als je met de acceptgiro werkt. Ik heb gezocht op de site maar kon nergens vinden hoe hoog dit limiet is, iemand een idee?
Toen ik er voor het eerst bestelde (met acceptgiro), kreeg ik een limiet van 180 euro. Ik heb inmiddels een rekening (@H&M)
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_55087583
Ik heb vandaag een cadeaubon gekregen met dezelfde kortingscode als die van 5 euro, die iedereen dus kan gebruiken....eigenlijk heb ik geen extra korting....maar doen ze net alsof??

Naja Ik heb vandaag mn papa's kerstkadootje binnen gekregen; de badjas van Holiday 2007
pi_55087724
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Toen ik er voor het eerst bestelde (met acceptgiro), kreeg ik een limiet van 180 euro. Ik heb inmiddels een rekening (@H&M)
Dankje, dan moet het lukken
pi_55102027
Deze zijn nu van 29,90 voor 14,90!

Ik heb er een in zwart en een in groen besteld.
Ze zijn nl. dun, maar heel warm. Ze zijn nl. gemaakt van echte wol en niet van acryl. Echte wol voelt echt veel warmer aan!
pi_55104670
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vandaag een cadeaubon gekregen met dezelfde kortingscode als die van 5 euro, die iedereen dus kan gebruiken....eigenlijk heb ik geen extra korting....maar doen ze net alsof??

Naja Ik heb vandaag mn papa's kerstkadootje binnen gekregen; de badjas van Holiday 2007
Die code van ¤5 was ooit ook mijn cadeaubon (sorry dat we zo'n zootje van je bestelling hadden gemaakt-korting), net als de inmiddels verlopen code 7616. Nadat ik ze zelf gebruikt had zijn ze hier geplaatst en bleken ze gewoon vaker en ook door anderen te gebruiken te zijn. Heeft er nog iemand onlangs een andere code ontvangen?
pi_55105133
ik had gister ook een 1304 in de bus.
I had a signature once. It was awful.
pi_55105306
Dus ze geven al bestaande kortingscodes als cadeaubon?
pi_55105806
deze maand en vorige maar niets besteld
kan ik mooi het geld geven aan de F&F kerstactie hier op fok
pi_55105856
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef wizarddragon het volgende:
Dus ze geven al bestaande kortingscodes als cadeaubon?
Nee, wij gebruiken die codes van de cadeaubonnen meerdere malen als een soort kortingscode.
pi_55106531
Help! Ik probeer te bestellen met de code voor 25 % korting, dit zou voor een artikel naar keuze moeten zijn. Maar ik mag niet kiezen, hij zet het automatisch op het goedkoopste artikel? Ik wil een paar euro korting en geen 73 cent

Hoe kan ik dit veranderen?

Zonder dat artikel krijg ik dit:

7772 Korting 0 Ongeldig, waarde van de artikelen is te laag

[ Bericht 28% gewijzigd door VixenFromHell op 07-12-2007 18:06:36 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_55106874
Nouja ik heb weinig zin in dit gekloot, probeer die van 5 euro wel. Ben alleen bang dat ze die dan weer weg halen zodra ik iets terug stuur (wat zeker gebeurt). Zoiets las ik tenminste in een vorig topic. Gaat maar om een paar euro dus tja wel jammer dat die andere niet wil..

Voor mij

En deze:

maar voor mn moeder erbij gedaan

[ Bericht 55% gewijzigd door VixenFromHell op 07-12-2007 18:21:06 ]
pi_55107210
Zijn het allemaal spullen uit de outlet? Daarop werkt zo'n code van 25% korting over het algemeen niet. En je kunt meerdere codes per bestelling gebruiken.
pi_55107392
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn het allemaal spullen uit de outlet? Daarop werkt zo'n code van 25% korting over het algemeen niet. En je kunt meerdere codes per bestelling gebruiken.
Ooh ja dan is het dat inderdaad! Alleen het mutsje was niet uit de outlet

Ik durfde trouwens niet meerdere codes te gebruiken omdat mensen daar problemen mee kregen.. heb maar het zekere voor het onzekere genomen

Alleen las ik dus in het vorige topic dat als je een gedeelte terug stuurt, dat ze codes in % laten staan/opnieuw berekenen, maar dat codes met gewoon zoveel euro korting weg gehaald werden. Weet iemand of dat klopt? Want daarom wilde ik dus graag die andere code, ook al was die van 5 euro sowieso al meer
Hoop dat ze de korting nu niet weg halen.. al is het maar 5 euro
pi_55119312
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Yes . Heeft trouwens iemand toevallig deze blouse?

[ afbeelding ]

Ik moet namelijk iets gouds hebben, en ik kon echt bijna nergens iets vinden, dus heb ik dit maar besteld. Er staat onder "licht olijfgroen", maar valt ie toevallig wat goud uit ?
Ik heb hem trouwens binnen en hij lijkt helemaal niet groen, maar echt goud.
En hij zit perfect.

H&M .
pi_55121121
EINDELIJK mijn zwarte (helaas dus niet paarse) jurkje binnen! En hij zit poepiesjiek, moet nog wel even gestreken worden maar ben er errug blij mee! Maatje 36 nu, en hij past perfect. Maar ik merk dus wel dat (ik paste hem even zonder bh) ik met mijn 75b bij de borsten niet zo heel veel speling had, dus voor een grote cup wordt het toch pletten....

I had a signature once. It was awful.
pi_55142278
Weet iemand of dit vestje (grijze zonder mouwen) ook te koop was op de site?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')