quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef taart het volgende:
En binnen
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:12 schreef taart het volgende:
En binnen
Toen ik er voor het eerst bestelde (met acceptgiro), kreeg ik een limiet van 180 euro. Ik heb inmiddels een rekening (@H&M)quote:Op donderdag 6 december 2007 18:56 schreef Suusz het volgende:
Nog een vraagje, ik heb nu voor de eerste keer online besteld. Ik heb begrepen dat er dan een limiet is als je met de acceptgiro werkt. Ik heb gezocht op de site maar kon nergens vinden hoe hoog dit limiet is, iemand een idee?
Dankje, dan moet het lukkenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:12 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Toen ik er voor het eerst bestelde (met acceptgiro), kreeg ik een limiet van 180 euro. Ik heb inmiddels een rekening (@H&M)
Die code van ¤5 was ooit ook mijn cadeaubon (sorry dat we zo'n zootje van je bestelling hadden gemaakt-korting), net als de inmiddels verlopen code 7616. Nadat ik ze zelf gebruikt had zijn ze hier geplaatst en bleken ze gewoon vaker en ook door anderen te gebruiken te zijn. Heeft er nog iemand onlangs een andere code ontvangen?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vandaag een cadeaubon gekregen met dezelfde kortingscode als die van 5 euro, die iedereen dus kan gebruiken....eigenlijk heb ik geen extra korting....maar doen ze net alsof??![]()
Naja Ik heb vandaag mn papa's kerstkadootje binnen gekregen; de badjas van Holiday 2007
Nee, wij gebruiken die codes van de cadeaubonnen meerdere malen als een soort kortingscode.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef wizarddragon het volgende:
Dus ze geven al bestaande kortingscodes als cadeaubon?![]()
Ooh ja dan is het dat inderdaad! Alleen het mutsje was niet uit de outletquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Zijn het allemaal spullen uit de outlet? Daarop werkt zo'n code van 25% korting over het algemeen niet. En je kunt meerdere codes per bestelling gebruiken.
Ik heb hem trouwens binnen en hij lijkt helemaal niet groen, maar echt goud.quote:Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Yes. Heeft trouwens iemand toevallig deze blouse?
[ afbeelding ]
Ik moet namelijk iets gouds hebben, en ik kon echt bijna nergens iets vinden, dus heb ik dit maar besteld. Er staat onder "licht olijfgroen", maar valt ie toevallig wat goud uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |