abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54878935
Even een schaamteloze TVP.

Heb mijn jurkje toch maar gehouden, voor 'jeweetmaarnooit' momenten
pi_54896678
Teeveepee Het jurkje uit de Kerstspecial hadden ze in Sittard gewoon in de winkel (vorige week). Ik weet alleen niet of de paarse erbij was.

En ik wil kopen en ik mag niet...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54899253
Gratis jeans bij de opening van de Divided winkel aan het Leidseplein.
quote:
Als je je morgenavond in de buurt van het Leidseplein in Amsterdam bevindt, moet je zeker even een kijkje nemen bij de opening van de nieuwe conceptstore van Divided by H&M!

Vanaf 20.00 uur gaan de deuren open van de Divided conceptstore op het Leidseplein en je doet er goed aan om op tijd die kant op te gaan. De eerste 100 bezoekers die een aankoop doen krijgen namelijk een gratis jeans! Best leuke sinterklaasactie van H&M toch?

De nieuwe winkel op het Amsterdamse Leidseplein is gericht op jongeren tussen de 18 en 25 en is als Divided conceptstore uniek in Nederland. Er zijn wel al andere conceptstores op Nederlandse bodem, zoals het filiaal op Schiphol waar je uitsluitend accessoires kunt kopen of de H&M vestigingen in Maastricht en Den Haag waar je alleen terecht kunt voor beautyproducten, lingerie en accessoires.

De highstreet keten opende al eerder dit jaar Divided conceptstores in Denemarken, Zweden en Griekenland, en het verschil met de doorsnee H&M is dat het interieur meer industrieel is en dat de muziek er anders is. Af en toe zal er een dj optreden en de winkel blijft bovendien op de uitgaansavonden donderdag, vrijdag en zaterdag open tot 22.00 uur.

Kom je er dus niet uit qua uitgaansoutfit!? Dan duik je voortaan gewoon nog even snel de Divided winkel in. Ligt toch op de route! (Virginie)
bron
pi_54907768
Nieuwe kortingscode toegevoegd in de OP .
pi_54909242
Ik heb het idee dat de kleren van HM steeds groter worden....zelfs xs in topjes/truien is te groot....
Bij de buik heb ik steeds veel te veel stof over

Ook vind ik het kerstspul tegen vallen, en dan vooral de slechte kwaliteit!
Hoewel het ¤ 2.90 ding wel grappig is (wel iets dat past in xs...)

mja genoeg gezeurt
pi_54910050
quote:
Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb het idee dat de kleren van HM steeds groter worden....zelfs xs in topjes/truien is te groot....
Bij de buik heb ik steeds veel te veel stof over

Ook vind ik het kerstspul tegen vallen, en dan vooral de slechte kwaliteit!
Hoewel het ¤ 2.90 ding wel grappig is (wel iets dat past in xs...)

mja genoeg gezeurt
Klopt ja, ik heb ook steeds vaker XS, omdat S gewoon te wijd zit Lullig als je normaal al XS hebt, dan pas je daar nu ook niet meer in. Jammer dat de mouwen bij XS niet mee zijn gegroeid
know'm sayin?
word? word.
pi_54913544
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef Addict89 het volgende:
Mijne is ook in behandeling genomen terwijl ik echt 100% zeker weet dat er stond dat het in 1 pakket geleverd moest worden. Beetje irritant zo, ik stel dat toch niet voor niets in. .
Hey, dat gebeurde bij mij dus van de week ook.
Op zich niet zo erg, maar ze rekenen wel vrolijk 2 keer verzendkosten zie ik
Ik had dingen uit de outlet besteld, en gekozen voor leveren in 1 pakket, tegelijk met de dingen uit de voorjaarscatalogus die ik al had staan voor eind december.
Stond goed in de bevestigingsmail, maar nu hebben ze die outlet dingen toch al opeens in behandeling genomen, met verzendkosten en al.
En ik heb niet eens zin of puf om te klagen. Voordat ik aan zo'n klantenservicemedewerker heb duidelijk gemaakt wat nou precies het probleem is
pi_54914717
Nee idd, dat contact met de klantenservice laat ik ook meestal maar achterwege. Ik compenseer dat soort dingen gewoon door nog eens een kortingscode te gebruiken. Bij mijn bestelling waren ze opeens weg (alleen de korting in behandeling genomen ofzo?), dus ik heb ze net weer vrolijk toegevoegd. Even afwachten wat ze nu weer gaan doen met mijn bestelling.
pi_54916252
Gaat veel terug!

Ik ga zo meteen maar ff in de winkel kijken... dan kan ik het meteen passen
pi_54922453
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:50 schreef pluisje het volgende:
Stond goed in de bevestigingsmail, maar nu hebben ze die outlet dingen toch al opeens in behandeling genomen, met verzendkosten en al.
Dat is op zich niet zo gek, volgens mij moet je altijd over het eerste deel van je bestelling verzendkosten betalen en daarna niet meer.

Dit net binnen gekregen (in twee verschillende pakjes ), die trui zit echt mooi .

[ Bericht 24% gewijzigd door Addict89 op 29-11-2007 16:57:45 ]
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54925083
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:38 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Dat is op zich niet zo gek, volgens mij moet je altijd over het eerste deel van je bestelling verzendkosten betalen en daarna niet meer.
Als ik het alleen bij deze bestelling zou moeten betalen zou ik het uiteraard niet erg vinden, maar bij de artikelen die eind december geleverd gaan worden staat er dus vrolijk nog een keer verzendkosten...
pi_54939348
Hee zit iedereen soms in de outlet te shoppen? Ik word er elke keer uitgegooid.
Misschien maar beter ook
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54940419
Wow, wat is de outlet gevuld zeg, dat noem ik nog eens een SALE. Hellup, ik ga weer veel te veel bestellen......
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:27:56 #64
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_54940475
Ik heb net eergisteren iets besteld en nu is er een grote sale.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_54940681
Jaaa SALE, heb 4 tuniekjes besteld
De kortingscodes deden het allebei (10 en 5 euro korting), daar zal ik nog wel reactie op krijgen.

En ik kon de betalingsmogelijkheid weer omzetten naar acceptgiro.
En alles was op voorraad

Wat wil ik nog meer??
pi_54940956
Uhm doet de site het niet ??
pi_54942051
heb vanochtend wat ondergoed besteld... maar heb nu wel de balen want mijn mooie dure broek van 40 euro staat er nu voor 15 in... dat is dan toch weer het nadeel van sale...
I had a signature once. It was awful.
pi_54942340
Nou, leuk hoor, sale. Hele site onbereikbaar .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:20:48 #69
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54945872
Jeetje wat een site, hij is al zeker een keer of 5 ineens gaan wieberen: Oops a temporary error!

Ik vraag me echt af waarom ze dat niet verbeteren. Je zou toch zeggen dat ze het inmiddels wel doorhebben dat hun site om de haverklap crashed of vast hangt en ook zo gruwelijk langzaam is.
en ze mogen het ook wel eens oplossen dat wanneer de site ineens foetsie is, dat ze niet ook meteen de verlanglijstjes hoeven te wissen
Kan ik verdorie weer alles gaan opzoeken.

Een voordeel, van bestellen en dus geld uitgeven komt er zo wel weinig van
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_54946125
Ik vind die sale eigenlijk wel tegenvallen, weinig leuke dingen en als ze wel leuk zijn heb ik ze al. En een trui die ik vandaag binnen heb gekregen voor 9.90 staat er nu voor 17.90 .
Wat betreft die gewiste verlanglijstjes, ik maak nu gewoon een verlanglijstje in paint. Scheelt irritaties .
pi_54946705
Vandaag weer eens gezellig gebeld met de klantenservice.... (wat vooraf ging, samengevat: paarse jurk maat 36 besteld, broek ontvangen, gebeld, jurk opnieuw besteld, jurk ontvangen, maat 34, veel te klein)

De jurk is nu uitverkocht in het paars. UIteraard. Hij was er wel in 38 maar ik denk dat dat net weer te groot is. Dus nu krijg ik hem in het zwart in maat 36.... Laten we maar eens kijken of het goed gaat. En ik krijg twee cadeaubonnen vanwege alle drama.... Hoera!

Ik hoop dat de maat 36 wel gaat passen, als dat niet zo is geef ik op
pi_54946728
Mn pakketje is er, mn broek is erg mooi, jammer dat ie wat aan de korte kant is, maar ik doe er wel laarzen over.
Waarom zijn broeken niet gewoon standaard te lang? Een stuk eraf halen is zo gepiept.

En nogmaals: h&m en maten waarom toch?
know'm sayin?
word? word.
pi_54947331
Vallen de winterjassen ook zo groot? Ik zit namelijk enorm te twijfelen of ik de jas die ik wil in 38 (mn normale maat) of 36 (de maat die ik dus meestal bij H&M heb) moet bestellen.

Het jurkje dat ik er heb besteld valt met maat 38 trouwens wel normaal, het zou zelfs niks kleiner moeten zijn.
pi_54947421
Dat hangt van je boezem af, kleinere maten zijn daar vaak heel smal. En mouwen zijn bij mij ook altijd te kort bnij kleinere maten.
know'm sayin?
word? word.
pi_54947486
zijn die reclameposters ergens te krijgen? Die chick is superlekker Weet iemand wie dat is?
pi_54947653
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef alors het volgende:
Waarom zijn broeken niet gewoon standaard te lang? Een stuk eraf halen is zo gepiept.
Broeken zijn wel standaard te lang!!! Ik heb in alle H&m broeken een dikke zoom liggen..... dus please, niet nóg langer!!
pi_54947849
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef alors het volgende:
Dat hangt van je boezem af, kleinere maten zijn daar vaak heel smal. En mouwen zijn bij mij ook altijd te kort bnij kleinere maten.
Hm veel boezem heb ik niet.. mouwen die te kort zijn is dan wel weer jammer. Ik kan er natuurlijk ook 2 bestellen en terugsturen wat uiteindelijk niet past.

Sale komt op een goed moment trouwens, heb net een winterjas van de Wehkamp binnengekregen van 90 euro die de prijs echt niet waard is.. maar dat heb ik bij het eerste deel van mn bestelling daar al gemerkt dus daar kom ik niet meer.
pi_54948393
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:41 schreef NeoGeisha het volgende:

[..]

Hm veel boezem heb ik niet.. mouwen die te kort zijn is dan wel weer jammer. Ik kan er natuurlijk ook 2 bestellen en terugsturen wat uiteindelijk niet past.

Sale komt op een goed moment trouwens, heb net een winterjas van de Wehkamp binnengekregen van 90 euro die de prijs echt niet waard is.. maar dat heb ik bij het eerste deel van mn bestelling daar al gemerkt dus daar kom ik niet meer.
Dat doe ik ook ook vaak 2 maten bestellen, omdat je het bij de h&m maar nooit weet. En die mouwen, dat kan ook aan mij liggen. Ik heb geloof ik erg lange ledematen
know'm sayin?
word? word.
pi_54949456
Ik heb ze beide besteld, na mn bestelling 3 keer opnieuw te moeten toevoegen omdat de shop eruitlag. Ik kon niet kiezen welke kleur ik wilde, dus ik heb een grijze 36 en een zwarte 38 besteld.
Plus nog 2 truien, 2 singlets, een Tshirt, en een riem. Allemaal lekker basic en zwart.

Het ging om deze jas trouwens.
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:25:20 #80
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54952654
En ja hoor, ook bij mij is er, ondanks aangegeven te hebben dat alles in 1 pakket moet, iets al in behandeling genomen . Een joggingbroek van 4,90 en die badjas van 14,90.. gecombineerd met een kortingscode van 5 en van 10, oftewel, 4,80 aan goederen en dan 4,90 verzendkosten . Zal ik nou gaan klagen of niet ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54953826
Ik heb net het eerste van 2 als brief verstuurde pakketjes met een negatief te betalen bedrag ontvangen. De andere zal vast morgen in de brievenbus liggen. Dankjewel H&M.
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:13:38 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54953958
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net het eerste van 2 als brief verstuurde pakketjes met een negatief te betalen bedrag ontvangen. De andere zal vast morgen in de brievenbus liggen. Dankjewel H&M.
ze proberen iets te enthousiast snel te leveren..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54955680
Ik ben echt benieuwd hoe lang het nog duurt voordat mijn account gereset wordt door overmatig korting gebruik, had een kleine bestelling van 6 euro en dacht ik probeer die kortingscode voor 5 euro gewoon, gaat ie er nog af ook .
pi_54959661
Iemand die weet wie die dame is op de nieuwe reclameposters?
pi_54959825
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 23:44 schreef Ace1 het volgende:
Iemand die weet wie die dame is op de nieuwe reclameposters?
Iets meer beschrijving zou wel handig zijn. In mijn plaats hangen er geen.

Blond/donker etc..

Doutzen?
know'm sayin?
word? word.
pi_54966327
Zijn er bij de H&M (online) ook jeans met lengtemaat 30 te koop?
Ik zag laatst in de H&M in Eindhoven eentje, lengtemaat 30, pastte precies alleen de stiksels vielen een beetje tegen. Dat was dan ook de enigste die ze hadden in die maat.

Dat omnaaien is altijd zoveel werk .
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:16:11 #88
166212 UrAnus
FlipperdeFlip
pi_54968168
Tijdje terug een shirt + riem + jas gekocht met 25% korting en ¤5 + ¤10 korting.
Kwam ik vervolgens op een totaalbedrag van 49.67 uit incl verz. kosten.

Kijk ik net op de site van H&M zie ik dat mijn totaalbedrag nou ¤64,67 geworden is.
Dus ik bellen naar de klantenservice en uitleggen dat dit toch zeker ¤49.67 moet zijn. Kreeg ik vervolgens te horen dat ik maar 1 kortingscode mocht gebruiken, zeikerds.
Staan toch duidelijk 2 vakjes waar je je kortingscode mag invullen. Maar blijkbaar is er 1 alleen voor bestemd als je ook een cadeubon of iets dergelijks van H&M hebt gekregen.

Aangezien de bestelling al in behandeling is genomen, kan ik zeker de bestelling niet meer annuleren?
Want dat shirtje wat ik besteld heb staat nu voor ¤8,90 op de site en ik heb er ¤14,90 voor betaald.
Dus word nu even 21 euro onnodig lichter gemaakt .
This ain't Chingy nigga, this is Chino
This flow right herr' be wetter than Finding Nemo
pi_54968394
Alles terugsturen en opnieuw bestellen is geen optie?
  zaterdag 1 december 2007 @ 15:39:39 #90
166212 UrAnus
FlipperdeFlip
pi_54968567
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:30 schreef Deliah het volgende:
Alles terugsturen en opnieuw bestellen is geen optie?
Hmmm.... dan zou ik dus alleen het voordeel eruithalen met dat t-shirt dat dan 8,90 ipv 14,90 kost.
Denk iets teveel moeite voor 6 euro.
This ain't Chingy nigga, this is Chino
This flow right herr' be wetter than Finding Nemo
pi_54999704
Klopt het dat de Online Shop het al heel de dag niet doet ?
pi_55000241
Geen idee. De Dressing Room werkt wel maar geeft steeds de melding 'We readjusted your weight to meet our minimum BMI (Body Mass Index)' Zeker anorexia-beveiliging
pi_55002172
Nu werkt ie wel.
pi_55002624
Yes . Heeft trouwens iemand toevallig deze blouse?

Ik moet namelijk iets gouds hebben, en ik kon echt bijna nergens iets vinden, dus heb ik dit maar besteld. Er staat onder "licht olijfgroen", maar valt ie toevallig wat goud uit ?
pi_55002970
Heb 'm niet, maar hij is niet goud. Meer een beetje een vieze kleur groen.
pi_55003085
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef parselmouth het volgende:
Heb 'm niet, maar hij is niet goud. Meer een beetje een vieze kleur groen.
.

Ik ga alvast op zoek naar wat anders .
pi_55003266
Ik zag net dat bij het ondergoed op de beginpagina ergens 'cadeus' staat
pi_55003365
Ik heb een geweldig snoezig rokje gezien bij de H&M in Zwolle. Kort,bruin met plooitjes en een strikje erop. Nou ging ik dit weekend in Enschede kijken, maar niets hoor. & op de site ook niet.

Misschien deze week maar weer in Zwolle kijken. Hopelijk hebben ze ze nog!
pi_55007461

Dit setje zit verrassend goed! Normaal koop ik altijd setjes van dure merken maar ik was toch wat aan het bestellen en had deze in het winkelwagentje gemikt. Hij zit echt comfortabel en voor die prijs!
Go hard or go home
pi_55007725
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Yes . Heeft trouwens iemand toevallig deze blouse?

[ afbeelding ]

Ik moet namelijk iets gouds hebben, en ik kon echt bijna nergens iets vinden, dus heb ik dit maar besteld. Er staat onder "licht olijfgroen", maar valt ie toevallig wat goud uit ?
Ik heb hem in het paars en hij zit heeeeeel mooi, dat wel hoor! Fotootje (let op, hij kwam hier niet uit het pakje en had nog hard een stijkbeurt nodig):

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')