bronquote:Als je je morgenavond in de buurt van het Leidseplein in Amsterdam bevindt, moet je zeker even een kijkje nemen bij de opening van de nieuwe conceptstore van Divided by H&M!
Vanaf 20.00 uur gaan de deuren open van de Divided conceptstore op het Leidseplein en je doet er goed aan om op tijd die kant op te gaan. De eerste 100 bezoekers die een aankoop doen krijgen namelijk een gratis jeans! Best leuke sinterklaasactie van H&M toch?
De nieuwe winkel op het Amsterdamse Leidseplein is gericht op jongeren tussen de 18 en 25 en is als Divided conceptstore uniek in Nederland. Er zijn wel al andere conceptstores op Nederlandse bodem, zoals het filiaal op Schiphol waar je uitsluitend accessoires kunt kopen of de H&M vestigingen in Maastricht en Den Haag waar je alleen terecht kunt voor beautyproducten, lingerie en accessoires.
De highstreet keten opende al eerder dit jaar Divided conceptstores in Denemarken, Zweden en Griekenland, en het verschil met de doorsnee H&M is dat het interieur meer industrieel is en dat de muziek er anders is. Af en toe zal er een dj optreden en de winkel blijft bovendien op de uitgaansavonden donderdag, vrijdag en zaterdag open tot 22.00 uur.
Kom je er dus niet uit qua uitgaansoutfit!? Dan duik je voortaan gewoon nog even snel de Divided winkel in. Ligt toch op de route! (Virginie)
Klopt ja, ik heb ook steeds vaker XS, omdat S gewoon te wijd zitquote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb het idee dat de kleren van HM steeds groter worden....zelfs xs in topjes/truien is te groot....
Bij de buik heb ik steeds veel te veel stof over![]()
Ook vind ik het kerstspul tegen vallen, en dan vooral de slechte kwaliteit!
Hoewel het ¤ 2.90 ding wel grappig is (wel iets dat past in xs...)
mja genoeg gezeurt
Hey, dat gebeurde bij mij dus van de week ook.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:43 schreef Addict89 het volgende:
Mijne is ook in behandeling genomen terwijl ik echt 100% zeker weet dat er stond dat het in 1 pakket geleverd moest worden. Beetje irritant zo, ik stel dat toch niet voor niets in..
Dat is op zich niet zo gek, volgens mij moet je altijd over het eerste deel van je bestelling verzendkosten betalen en daarna niet meer.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:50 schreef pluisje het volgende:
Stond goed in de bevestigingsmail, maar nu hebben ze die outlet dingen toch al opeens in behandeling genomen, met verzendkosten en al.
Als ik het alleen bij deze bestelling zou moeten betalen zou ik het uiteraard niet erg vinden, maar bij de artikelen die eind december geleverd gaan worden staat er dus vrolijk nog een keer verzendkosten...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:38 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo gek, volgens mij moet je altijd over het eerste deel van je bestelling verzendkosten betalen en daarna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |