Veel foute hippiekleding?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:01 schreef Addict89 het volgende:
Wordt een goedkoop seizoen geloof ik.
die zit sinds net ook in mijn bestellingquote:Op donderdag 27 december 2007 11:04 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik weet al wat ik ga passen.
Gewoon doorzetten en nog een paar keer proberen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef BalLon het volgende:
ik krijg de volgende melding zodra ik naar de kassa wil en 'door wil gaan': "Je bestelling wordt behandeld, probeer het morgen opnieuw a.u.b."![]()
Ik vind het een slechte zaak en teniet doen aan de serviceverlening...quote:Op donderdag 27 december 2007 14:35 schreef Footprint het volgende:
Heb de catalogus ook binnen, vind er alleen niet heel veel instaan jammer genoeg. Wel goed voor mn portemonnee haha.
Vanaf januari gaat er met tegoedbonnen gewerkt worden in de winkels met internetretouren. Die is idd dan 3 maanden geldig. Voor zover ik weet krijg je met terug sturen wel gewoon je geld terug ipv een tegoedbon.
Ben er zelf als werknemer wel blij mee. Wij krijgen voor honderden euro's aan internetretouren terug van mensen die alleen bestellen om contant geld te hebben (factuur hoef je toch pas veel later te betalen). Zo blijft het geld enigzins binnen het bedrijf. Wel jammer dat ze dat niet in het begin meteen ingevoerd hebben, gaat voor veel misverstanden zorgen.
Ik ook, ik hoef helemaal geen tegoedbon. Zeker niet als die alleen in de echte winkel te gebruiken is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte zaak en teniet doen aan de serviceverlening...
Alleen als je een artikel hebt wat 2 maanden later komt.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef nikkie1985 het volgende:
Je kunt toch kiezen waneer t geleverd word?
bv 2mnd later?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |