Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:36 schreef Choices het volgende:
Aantrekkelijk = cultureel bepaalt gegeven, sommige mensen denken daar buiten, de redenen om daarbuiten te denken verschilt per persoon vrees ik.
En dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
Omdat het om innerlijk gaat?
Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaamquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.
Wat een kut instelling heb je danquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.
Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!
Kortom... gemakszucht!!!!
We?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.
Big girls are beautiful
Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
Waarom is wat voller onaantrekkelijk, vind een beetje spek (tot een zekere hoogte, hoe gene ma tokkie) zeer aantrekkelijk, je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben, die breek je zo in 2en.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Zeggen leijke mensen altijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.
In Argentinië en Hawaï worden "wat vollere" vrouwen gemeden als de builenpest. Het is misschien wat meer geaccepteerd in het noordwesten van het Europese continent. Veel mannen (ook veel "westerse" alfamannetjes) geven hier toch de voorkeur aan. Zie ook de populariteit van Nigella Lawson in Groot Brittannië een aantal jaren geleden toen er nog wat meer pondjes aanzaten...quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Ik maak me helemaal nergens meer druk over.quote:Ik zou me er niet druk over maken...
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofdquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Zeggen leijke mensen altijd![]()
Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
Je haalt de kern er goed uitquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.
Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!
Kortom... gemakszucht!!!!
Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nog 40 jaar dezelfde partner![]()
Om de 5 jaar inwisselen en dan steeds een 5 jaar jonger exemplaar nemen!![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.
Big girls are beautiful
Leef jij nu of over 40 jaar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd
Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef Nashje het volgende:
Het is ook vaak andersom hoor. Een kenkergeilwijf met World of Warcraft vriend.
Dan denk ik ook: "wtf mang, als hij 't kan, kan ik die chicka toch ook playen."
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef NED het volgende:
[..]
Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)![]()
of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef Viper88 het volgende:
5 mogelijkheden:
- man denkt dat hij geen mooiere vriendin kan krijgen
- man kan daadwerkelijk geen mooiere vriendin krijgen
- man is wanhopig en pakt wat ie pakken kan
- man zegt dat hij verliefd is op haar innerlijk, terwijl eigenlijk een van de drie bovenstaande
- man is daadwerkelijk verliefdt op haar innerlijk, en neemt mindere uiterlijk voor lief
slotje
spijt me maar ik wordt niet verliefd op lelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef LucasBergman het volgende:
iets met "liefde maakt blind" ofzo
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk
in dat geval knap maar niet iemand waar je voor gaat. Jammerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.
Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.
Tenminste hoe knap je jezelf dus ziet.
Bij mensen met een minderwaardigheidscomplex is dat dus geen compliment voor de partnerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Tenminste hoe knap je jezelf dus ziet.
Wauw , stoer om dat te vertellen zegquote:Op zaterdag 17 november 2007 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
Fout verhaaltje:
En wat dacht je van rare spelletjes in het Cafe. Ik ken een vage gast. Die had het plan op gevat om tijdens het avondje uit de meest lelijke vrouw te versieren. ..Nou het is hem gelukt. Maar 9 maanden later zit hij wel met de gebakken peren.
Die meid is zo walgelijke lelijk en dik dat je je hond ervan af zal sturen en het iq van een 6 jarige. Oke ze was wel zo pienter genoeg om zo rond 4/5 maanden pas te zeggen dat ze zwanger is.... Sommige mannen zijn dan wel zo fear om dan maar te blijven bij zo'n lelijk wicht.
Ik heb haar een keer gezien en echt waar het doet gewoon zeer aan je ogen hoe foeilelijk ze is. Iedereen binnen de vrienden club snapt er echt helemaal niets van hoe hij het daarop heeft kunnen doen.
Ik heb verhalen gehoord dat ouders van die gozer haar de deur hebben gewezen. Omdat ze het niet nodig vond om te douchen en alles terwijl ze daar een week is geweest. Die keer dat ik haar zag riekte ze echt gruwelijk.
Je kan het dus ook treffen met iemand die en van buiten en binnen lelijk is.
Dus rare cafespelletjes is geen kattepis
om dat ze iemand willen die graag met ze naar de Mac Donald gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Nee. Sorry. Je kan een voorkeur hebben voor blauwe ogen/bruine ogen, blond/donker haar, wat dikker/dunner, noem maar op. Maar daarnaast is er een objectieve grens tussen mooier en minder mooi. Dat is gewoon zo, maar niemand zegt het omdat er vaak niet al te veel aan te doen is. Natuurlijk helpt make up, ander kapsel, sporten etc, maar een bepaald uiterlijk heb je vanaf je geboorte.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef DeLarge het volgende:
[..]
of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef LoggedIn het volgende:
Mannen zijn in de mindere positie hier, die moeten het doen met wat ze krijgenDie zijn dus een stuk minder moeilijk dan vrouwen
Dat wordt wel door de media/fashion gedicteerd dat lelijk, gekoppeld is aan dik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:39 schreef Alcarin het volgende:
Waarom wordt lelijk nou weer meteen gekoppeld aan dik![]()
Er zijn genoeg verklaringen, en ze gelden ook voor lelijke jongens met mooie meisjes. Gemakszucht, minderwaardigheidscomplexen, gewoon echt op het innerlijk vallen, iemand willen die jou leuker vindt dan jij hem/haar (oftewel aanbeden willen worden), medelijden...
Maar waarom zou je je hier zorgen om maken? Is TS bang dat hij zelf met een lelijk meisje eindigt? Of heb je er al een?
Goede instelling. En je bent verre van lelijk. Als ik niet zo'n lul was had ik je een beter compliment gegevenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd
en waarom zijn mensen die niet dik zijn bij jou nou weer gelijk een plank?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
TS, Wat is precies jouw standaard voor ''een mooi meisje/een lelijk meisje''? Wat houdt ''wat voller'' precies in?
De vrienden die ik heb (en dat zijn toch voornamelijk mannen) vallen over t algemeen toch op wat ''vollere'' vrouwen. Een stevige kont, grote borsten, brede heupen, ''iets om vast te houden'' noemen zij toch wel als de belangrijkste punten voor vrouwelijke aantrekkelijkheid. De enige mannen die ik over t figuur van volle vrouwen (niet echt dik, dat is wat anders) heb horen klagen, waren of homo of pubertjes, Maar goed, dat is mijn ervaring. Instinctief is het trouwens ook niet meer dan logisch voor mannen om op vrouwen met een wat ''voller'' figuur te vallen, aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
Vette zeikwijven die klagen over kritiek op hun "brede heupen", en dan zelf slanke vrouwen gaan afzeikenquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
Een beste kameraad van mij zegt hetzelfde. Ik vind het nogal dom dat je dat zegt, want we leven toch in het nu?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:33 schreef Roellio het volgende:
Ik zie er ook goed genoeg uit om het merendeel van de "knappe vrouwen" te versieren en ik ga ook meer voor: leuk, intelligent en humor.
Wil niet zeggen dat ik uiterlijk niet belangrijk vind, maar dat wedstrijdje "wie heeft de lekkerste vriend/vriendin" ben je na je 20e toch hopelijk wel een beetje ontgroeid....
Dat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
En dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef PiotrRasputin het volgende:
[..]
Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.
En da's niet heel vreemd, want als jij ontzettend lelijk bent en zij er best leuk uit ziet, dan smeert ze'm binnen de korste keren. En vice versa.
Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaam
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant... Hoeveel mannen vinden een worst op poten (1.60m 100 kg) aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef Choices het volgende:
ik snap niet dat mensen aantrekkingskracht verwarren met media gefineerde uiterlijke schoonheid. Aantrekkingskracht is een ongelooflijk persoonlijk gedefineerd gegeven.
moest je je verhaal kwijt jongen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef flamoes het volgende:
Tsjoh.. Lelijk zijn is niet alleen de buitenkant hoor..
Ik wil niet zeggen dat je dan maar met een afgrijselijke hork moet gaan, maar niet alle meiden zijn zo mooi als ze eruit zien dus!
Ik heb tot voor kort een scharrel/relatie gehad met een hele mooie meid, blond, lang, slank, lekkere tieten en lief.
Maar ik ben er langzamerhand achter gekomen dat er vanalles aan haar mankeert. Ik wist al dat ze ooit drugs gebruikte en zo nu en dan op een feestje ook nog steeds weleens. Maarja, als ik daar thuis kwam vond ik haar afwezig, beetje vaag en vreemd.
Ze ging 3 a 4 avonden per week te stappen, dus ik dacht dan in het begin; oke tis laat geworden gister. Maar toch had ik gauw door dat ze verdovende middelen heel interessant vond. Medicijnen zoals slaappillen, pijnstillers en a.d. slikt ze bij de vleet. Dat was 1 nadeel.
Dus ik oplaatst heel geinteresseerd vragen; lekker gesnoven gister? Toen brak ze los, want ze dacht dat ik dat wel grappig vond. Jaja, aantal gram coke in de week, kwam het wel op neer.
Nou gebruik ik zelf ook weleens wat, maar hooguit 1x per 2 maanden. Dan blijft het nog net leuk en je blijft jezelf.
Alleen zij sloopt zichzelf gewoon, er zat geen emotie meer in, steeds alles vergeten, de hele dag voor zich uit kunnen staren en weet ik wat allemaal.
Nu weet ik wel dat niet alle andere mooie meiden ook zo zijn, maar de buitenkant zegt dus niet alles.
Liever eentje met wat meer vet dan eentje met deze problemen.
Maar als je gek bent op vissen, dus nooit thuis bent, en al om vier uur je bed uit bent, en je dikke meisje maakt elke dagje aas klaar dan is het toch ook goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?
Van geen aantrekkingskracht en lust word je niet echt blij in je sexleven.
En na een korte tijd al buiten de deur eten is ook niet echt je doel lijkt me.
Zonder passie en iemand aantrekkelijk vinden houdt dat niet stand.
Tenzij je zelf onverzorgd bent, tja... dan moet je wel tevreden zijn met een net zo onverzorgde vrouw.
Preciesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef B1nulnul het volgende:
maar het grappige is juist dat er genoeg meiden zijn die en mooi zijn en goed qua karakter
quote:Op zaterdag 17 november 2007 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
Fout verhaaltje:
En wat dacht je van rare spelletjes in het Cafe. Ik ken een vage gast. Die had het plan op gevat om tijdens het avondje uit de meest lelijke vrouw te versieren. ..Nou het is hem gelukt. Maar 9 maanden later zit hij wel met de gebakken peren.
Die meid is zo walgelijke lelijk en dik dat je je hond ervan af zal sturen en het iq van een 6 jarige. Oke ze was wel zo pienter genoeg om zo rond 4/5 maanden pas te zeggen dat ze zwanger is.... Sommige mannen zijn dan wel zo fear om dan maar te blijven bij zo'n lelijk wicht.
Ik heb haar een keer gezien en echt waar het doet gewoon zeer aan je ogen hoe foeilelijk ze is. Iedereen binnen de vrienden club snapt er echt helemaal niets van hoe hij het daarop heeft kunnen doen.
Ik heb verhalen gehoord dat ouders van die gozer haar de deur hebben gewezen. Omdat ze het niet nodig vond om te douchen en alles terwijl ze daar een week is geweest. Die keer dat ik haar zag riekte ze echt gruwelijk.
Je kan het dus ook treffen met iemand die en van buiten en binnen lelijk is.
Dus rare cafespelletjes is geen kattepis
1) uiterlijke smaak is persoonlijk, ene vind dik mooi, andere magerquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
1) uiterlijke smaak is persoonlijk, ene vind dik mooi, andere mager
2) De knapste vrouwen (naar maatschappelijke maatstaven) zijn relatief vaak inhoudsloos. (dat is mijn ervaring dan)
3) iedereen wordt lelijk oud en rimpelig, kan je beter kiezen voor een goed innerlijk en waar het mee matcht.
die mika zelf is wel lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef dude_flipper12 het volgende:
2 redenen:
- Mika!!!!
- Ze zien meer dan alleen het uiterlijk?
En mannen takelen niet af in de loop der jaren ofzo?! Wat een crap!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:16 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Hoeveel kerels beëindigen hun huwelijk, want na een paar jaar en een paar zwangerschappen is hun vrouw nog dikker, ronder en meer lui geworden dan ze al was.
Verliefd worden op een toch wat lekkerder vrouwtje en hoppa chemie does the trick.
Tuurlijk moet het karakter zijn wat je zoekt, maar als iemand zo dik als een varken is, dan kan het nog je soulmate zijn, maar dat houdt echt niet eeuwig stand.
Eh... nooit gehoord dat mannen aantrekkelijker worden qua gezicht naarmate ze ouder worden, vrouwen takelen af ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En mannen takelen niet af in de loop der jaren ofzo?! Wat een crap!
in principe is er niks mis met kroegtypes, ze zijn alleen wel wat gewend aan mannen, en je moet er vroeg bij zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef flamoes het volgende:
Al zijn ze nog zo mooi,
jammer dat er zoveel kroegtypeszijn.
pwnd, je lust zeker geen bier?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:22 schreef Shitonya het volgende:
de helse oppervlakkigheid...-_-
waarom moet ze geil zijn als ze bier drinkt, ik weet niet waar jij aandenkt als je een glas bier in je handen hebt maar ik krijg hem er niet echt van omhoogquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef Shitonya het volgende:
jawel, maar volgens mij ben jij het type "zolang het maar vrouwelijk oogt, bier drinkt en geil is. Dan is het goed"
bierquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waarom moet ze geil zijn als ze bier drinkt, ik weet niet waar jij aandenkt als je een glas bier in je handen hebt maar ik krijg hem er niet echt van omhoog
Aan de andere kant zie je rimpels minder bij iemand die net wat dikker isquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
1) dat is waar, maar over mooie gezichten is bijvoorbeeld meer bekend
en echt heel dikke of dunne mensen worden over het algemeen niet aantrekkelijk gevonden
2) ik denk dat ze ook vooral arrogant worden
3) niet iedereen wordt lelijk oud. het gaat allemaal meer hangen ja. dus minder vetrol is beter.
amenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waarom moet ze geil zijn als ze bier drinkt, ik weet niet waar jij aandenkt als je een glas bier in je handen hebt maar ik krijg hem er niet echt van omhoog
quote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef floris.exe het volgende:
Dat valt mij ook heel vaak op eigenlijk. Bij vrienden, in de familie enzovoort. Als vrijgezel altijd een grote mond over dat ze een lekker ding willen en anders maar eeuwig vrijgezel, maar uiteindelijk gewoon thuiskomen met niets bijzonders en daar dan voor altijd bij blijven. (Lelijk zijn ze ook weer niet, ik bedoel, dat is weer het andere uiterste, maar het zijn in ieder geval niet de babes waar ze als vrijgezel over zaten op te scheppen.)
triestquote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef floris.exe het volgende:
Dat valt mij ook heel vaak op eigenlijk. Bij vrienden, in de familie enzovoort. Als vrijgezel altijd een grote mond over dat ze een lekker ding willen en anders maar eeuwig vrijgezel, maar uiteindelijk gewoon thuiskomen met niets bijzonders en daar dan voor altijd bij blijven. (Lelijk zijn ze ook weer niet, ik bedoel, dat is weer het andere uiterste, maar het zijn in ieder geval niet de babes waar ze als vrijgezel over zaten op te scheppen.)
hij bedoelt dat je trieste familie hebt en vrienden en dat had ik hem ook wel kunnen vertellen want hoe zou jij anders zo geworden zijn?quote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoezo triest? Het is toch gewoon een constatering in de lijn van dit topic?
Logisch: het is een makkelijk schild om je achter te verschuilen.quote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef floris.exe het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 15:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je trieste familie hebt en vrienden en dat had ik hem ook wel kunnen vertellen want hoe zou jij anders zo geworden zijn?
ik vind dat opscheppen en grote bek hebben triestquote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoezo triest? Het is toch gewoon een constatering in de lijn van dit topic?
Ah op die manier, tja, dat is het ook natuurlijk, maar volgens mij gebeurt dat vrijwel overal; heren onder elkaar.quote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ik vind dat opscheppen en grote bek hebben triest
nee man, tis verrot koudquote:Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kom eens je huis uit en ga de straat op. Dan zie je het zelf. Het is overal hetzelfde hoor. Maar ja, als je altijd achter je schermpje in een soort fantasiewereld leeft, dan zie je het natuurlijk niet.
Heb ik het in mijn post EEN keer over mezelf gehad?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Vette zeikwijven die klagen over kritiek op hun "brede heupen", en dan zelf slanke vrouwen gaan afzeikenNee, goed punt, je bent totaal niet hypocriet.
Eigenlijk, zeikwijven uberhauptAccepteer maar gewoon eens dat er een deel is dat wel op jouw lichaamsbouw geilt, en een deel dat er niet op geilt.
En om even ontopic te gaan: Ik zie meer mooie vrouwen met wanstaltige mannen dan andersom. En waarom? Wat mij betreft voornamelijk vanwege de kracht van status/geld/'succesvol' zijn, en de angst om alleen over te blijven. Wat de mannen betreft is het nog simpeler te verklaren: een man neukt wat hij krijgen kan. Een mens in het algemeen is geneigd om zich met zijn lot te verzoenen. (Natuurlijk zal geen man met een lelijke vriendin dit toegeven.)
dat komt doordat b2 hardhorend isquote:Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef TubewayDigital het volgende:
enige miscommunicatie hier tussen floris en B1
De pot verwijt de ketel...?quote:Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kom eens je huis uit en ga de straat op. Dan zie je het zelf. Het is overal hetzelfde hoor. Maar ja, als je altijd achter je schermpje in een soort fantasiewereld leeft, dan zie je het natuurlijk niet.
En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.quote:Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
Het is makkelijk om te roepen dat een voorkeur voor een intelligente, humoristische, verzorgde vrouw politiek correct is, maar voor een beetje (sociaal)intelligent persoon lijkt me dit niets anders dan pure waarheid.
waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijkquote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.![]()
En vergeet niet dat mooie vrouwen vaker een beter karakter hebben.quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijk
de vraag is dus eerder; een vrouw die lelijk is met een superkarakter, of een vrouw die mooi is met een normaal karakter
+ dat je eigenlijk ook nog de optie mooi en superkarakter hebt.
nou dat weet ik nietquote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En vergeet niet dat mooie vrouwen vaker een beter karakter hebben.
En wanneer is het dan onaantrekkelijk? Noem eens een voorbeeld, het is eerder een smaak kwestie?quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijk
de vraag is dus eerder; een vrouw die lelijk is met een superkarakter, of een vrouw die mooi is met een normaal karakter
+ dat je eigenlijk ook nog de optie mooi en superkarakter hebt.
Ben ik het niet mee eens, nee. Ik heb juist 't gevoel is dat ze juist eerder neigen naar arrogantie en domheid. (Zoals B100 al ongeveer zei.) Maar dat generaliseren heeft eigenlijk geen zin.quote:En vergeet niet dat mooie vrouwen vaker een beter karakter hebben.
ja, dat is natuurlijk altijd een punt van discussiequote:Op zondag 18 november 2007 23:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En wanneer is het dan onaantrekkelijk? Noem eens een voorbeeld, het is eerder een smaak kwestie?
True. Weinig. Maar da's nog niet honderd procent.quote:Op zondag 18 november 2007 23:36 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja, dat is natuurlijk altijd een punt van discussie
Het is inderdaad een kwestie van smaak en dat is mooi want anders zou iedereen dezelfde partner willen.
Echter komen smaken wel enigszins overeen, vooral binnen dezelfde cultuur. Weinig mannen zullen een vrouw van 1.60m bij 160 kg, met zwart stekeltjes haar en pokdalig gezicht aantrekkelijk vinden.
Lijkt me duidelijk. Je valt in eerste instantie op het uiterlijk van iemand. Iemands innerlijk bepaald vervolgens of het een kansrijke relatie wordt...quote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.![]()
en dan werkt onze psyche ook nog zo mooi, dat wij iemand aantrekkelijker gaan vinden naarmate we aan deze persoon gewend raken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:44 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Je valt in eerste instantie op het uiterlijk van iemand. Iemands innerlijk bepaald vervolgens of het een kansrijke relatie wordt...![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:22 schreef michiel5 het volgende:
je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben
Nee. Mooie vrouwen gedragen zich vaak defensief, omdat ze vaak benaderd worden door mannen waar niet altijd gecharmeerd van zijn. Dit gedrag kan als arrogant of verwend ervaren worden.quote:Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
nou dat weet ik niet
erg mooie vrouwen zijn vaak arrogant en verwend
maar lelijke vrouwen onzeker en dat soort shit
1) ja, maar ik zie vaak genoeg echt mooie vrouwen de mannen gewoon gebruiken.quote:Op maandag 19 november 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee. Mooie vrouwen gedragen zich vaak defensief, omdat ze vaak benaderd worden door mannen waar niet altijd gecharmeerd van zijn. Dit gedrag kan als arrogant of verwend ervaren worden.
Als je wél binnengelaten wordt in de wereld van de mooie vrouw, zie je bijna altijd dat (mits ze niet oppervlakkig/dom zijn) ze aardig zijn en een leuk karakter hebben. Helaas voor de lelijke c.q. oninteressante mannen dat ze hier niet achter zullen komen en als enige troost voor henzelf zeggen ze maar dat de vrouw waar ze zo graag in contact mee wilden komen arrogant en verwend was.
Niet alleen lelijke vrouwen zijn onzeker. Mooie vrouwen zijn vaak zelfverzekerder omdat ze genoeg aandacht krijgen van mannen (en jaloerse vrouwen), wat dus eigenlijk een bevestiging van hun schoonheid is en wat onzekerheid wegneemt.
Ik zeg ook niet dat je zonder aantrekkingskracht kan. Alleen dat aantrekkingskracht hem niet alleen in fotomodellenmooi zit. Ik kan soms een man heel aantrekkelijk vinden die mijn vriendinnen niks vinden.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?
Van geen aantrekkingskracht en lust word je niet echt blij in je sexleven.
En na een korte tijd al buiten de deur eten is ook niet echt je doel lijkt me.
Zonder passie en iemand aantrekkelijk vinden houdt dat niet stand.
Tenzij je zelf onverzorgd bent, tja... dan moet je wel tevreden zijn met een net zo onverzorgde vrouw.
Zeker nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk
Geheel mee eens. "als enige troost voor henzelf zeggen ze maar dat de vrouw waar ze zo graag in contact mee wilden komen arrogant en verwend was." Spijker op zn kop. Deels zit daar ook nog een element van goedpraten tegenover de vrienden in. Als vrienden weten dat je een poging deed een meid te versieren, en het lukt niet, zal de schuld eerder bij de meid gelegd worden dan dat die jongen accepteert dat het HEM niet gelukt is. "Mwa, was een arrogante snol"quote:Op maandag 19 november 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee. Mooie vrouwen gedragen zich vaak defensief, omdat ze vaak benaderd worden door mannen waar niet altijd gecharmeerd van zijn. Dit gedrag kan als arrogant of verwend ervaren worden.
Als je wél binnengelaten wordt in de wereld van de mooie vrouw, zie je bijna altijd dat (mits ze niet oppervlakkig/dom zijn) ze aardig zijn en een leuk karakter hebben. Helaas voor de lelijke c.q. oninteressante mannen dat ze hier niet achter zullen komen en als enige troost voor henzelf zeggen ze maar dat de vrouw waar ze zo graag in contact mee wilden komen arrogant en verwend was.
Niet alleen lelijke vrouwen zijn onzeker. Mooie vrouwen zijn vaak zelfverzekerder omdat ze genoeg aandacht krijgen van mannen (en jaloerse vrouwen), wat dus eigenlijk een bevestiging van hun schoonheid is en wat onzekerheid wegneemt.
Dat is deels onzin. Er zijn gewoon mensen die op dikker of op dunner vallen. En mensen die op lang of op klein vallen of op rood haar of op sproetenof noem het maar op. Als ik kijk naar de meest recente ex-vriend van mijn beste vriendin vind ik die gewoon niet knap, maar zij is lyrisch over zijn uiterlijk, puur omdat we een andere smaak hebben. Ik val op heel slank, vaak jong en let erg op ogen en haar, zij valt op zo gespierd mogelijke kale negers. Dus schoonheid is wel degelijk in bepaalde mate subjectief. Als ik verliefd ben vind ik diegene altijd de lalerleukste en mooiste die er is, terwijl een ander dta misschien heel anders zal ervaren.quote:Op maandag 19 november 2007 10:41 schreef Viper88 het volgende:
Trouwens, ik vind die politiek correcte antwoorden wel erg simpel hoor. Natuurlijk heeft ieder zn eigen smaak, maar mooi is over het algemeen mooi, en lelijk is lelijk. Wil niet zeggen dat die aantrekkingskracht er is, maar mensen die zelf niet aangetrokken zijn tot een bepaalde hunk of babe, kunnen vaak wel zien waarom hij/zij door anderen wel als mooi ervaren wordt. Dat is gewoon puur objectief. In veel gevallen is die "eigen mening" slechts een bijstelling van de eisen, omdat ze niet beter kunnen krijgen.
Ik heb het nu puur over uiterlijk, ik laat karakter en innerlijk even buiten beschouwing.
Nee dus. Als je kijkt naar het voorbeeld van de vriend van mijn beste vriendin - ik vind die gast echt lelijk. En zij vindt hem echt mooi, omdat onze smaken zo ontzettend uiteenlopen.quote:Op maandag 19 november 2007 11:00 schreef Viper88 het volgende:
^ true, het is niet zo zwart/wit als ik het stel. echter, dit gaat nog wel op:
..maar mensen die zelf niet aangetrokken zijn tot een bepaalde hunk of babe, kunnen vaak wel zien waarom hij/zij door anderen wel als mooi ervaren wordt
Nee, wij vinden echt letterlijk nooit dezelfde mensen mooi of leukquote:Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef Viper88 het volgende:
hahah ok daar kan ik niet tegenop dan. Maar waarschijnlijk zijn er genoeg algemeen geaccepteerde hunks om het maar zo te noemen, die jullie allebei aantrekkelijk vinden toch? Misschien is er dan een groter grijs gebied tussen echt mooi en echt lelijk ofzo?
wat deze dame zegt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Als het gedrag van mijn vader een indicatie is, dan heb ik op zijn leeftijd niet alleen behoefte aan "gezelligheid" en lange gesprekken. De moeder van mijn vriendin ziet er overigens ook bijzonder appetijtelijk uit, dus maak ik me nog weinig zorgen. Zo moeder, zo dochter...quote:
dat is omdat we snel willen bepalen met welk geslacht we te maken hebbenquote:Op maandag 19 november 2007 16:37 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Als het gedrag van mijn vader een indicatie is, dan heb ik op zijn leeftijd niet alleen behoefte aan "gezelligheid" en lange gesprekken. De moeder van mijn vriendin ziet er overigens ook bijzonder appetijtelijk uit, dus maak ik me nog weinig zorgen. Zo moeder, zo dochter...
Een aantal jaren geleden was er overigens een programma op de BBC met als onderwerp het selecteren van potentiële partners. De ogen van de deelnemers werden gevolgd met behulp van lasers. Hieruit bleek dat de meeste vrouwelijke deelnemers de mannen eerst in de ogen keken en daarna hun blik snel lieten afzakken tot kruishoogte, om weer terug te gaan naar de ogen.
Een goed karakter is veel moeilijker te vinden dan een goed uiterlijk. Volgens mijn eisen dan, uiteraard. Mooie mannen wiens karakter niet leuk genoeg is, daar hoef ik niks mee. Andersom (goed karakter, niet mooi genoeg) komt ook wel eens voor, maar of het karakter dan goed genoeg is om er een relatie mee te beginnen weet ik niet. Om vrienden mee te zijn zijn ze prima, maar voor een relatie zijn ze meestal te softquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef B1nulnul het volgende:
Om het wat nieuw leven in te blazen:
- Ken jij meer mannen/vrouwen die je wel mooi vindt, maar niet leuk genoeg qua karakter of
- Meer mannen/vrouwen die je wel leuk genoeg vindt qua karakter maar niet mooi genoeg.
Ik ga je niet vermoeien met mijn theorieën, maar volgens een andere programma in de sex science-hoek dat ik een aantal jaren geleden in een hotelkamer in Toronto mocht aanschouwen, geven vrouwen (vaak onbewust) de voorkeur aan een groot geschapen man. Ook diegenen die dit ontkennen als je hen erna vraagt. Maar dit terzijde.quote:Op maandag 19 november 2007 19:06 schreef TubewayDigital het volgende:
want wat valt er op kruis hoogte allemaal te zien dan?
Nou, de mannen in die studie keken ook eerst naar de ogen, maar het verschil was dat ze daarna de vrouwen meteen van top tot teen "screenden". Toch wel een substantieel verschil.quote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
dat is omdat we snel willen bepalen met welk geslacht we te maken hebben
dit geldt voor mannen en vrouwen; was in de oertijd gewoon handig![]()
De mooie vrouwen die ik ken vind ik ook leuk qua karakter. Ik werk lekker thuis, dus al mijn intensieve contacten zijn op vrijwillige basis. Veel minder vage kennissen + een aantal "echte" vriend(inn)en + veel meer vrije tijd = veel minder stress. Ik heb zelf mijn twijfels over de vaakgehoorde veronderstelling dat vrouwen die weten dat ze mooi zijn, minder vaak een leuk karakter hebben of vaker saai zouden zijn. Maar ik weet dat ook ik me baseer op subjectieve ervaringen.quote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef B1nulnul het volgende:
Om het wat nieuw leven in te blazen:
- Ken jij meer mannen/vrouwen die je wel mooi vindt, maar niet leuk genoeg qua karakter of
- Meer mannen/vrouwen die je wel leuk genoeg vindt qua karakter maar niet mooi genoeg.
quote:Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Lelijke mannen komen op de vriendenladder
Ik heb een klein beetje een hekel aan dit soort 'modellen' (ivm mijn studie..), maar het lijkt me aardig te kloppen.quote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef SuikerVuist het volgende:
Wat vind je van de Ladder Theory in het algemeen? Zit er een kern van waarheid in? Ik denk het wel...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Mooie mannen met een goed karakter wil je dan ... maar mannen met een goed karakter zijn te soft ...quote:Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Een goed karakter is veel moeilijker te vinden dan een goed uiterlijk. Volgens mijn eisen dan, uiteraard. Mooie mannen wiens karakter niet leuk genoeg is, daar hoef ik niks mee. Andersom (goed karakter, niet mooi genoeg) komt ook wel eens voor, maar of het karakter dan goed genoeg is om er een relatie mee te beginnen weet ik niet. Om vrienden mee te zijn zijn ze prima, maar voor een relatie zijn ze meestal te soft![]()
Lelijke mannen komen op de vriendenladder
Mooie mannen met een goed karakter zijn niet soft (anders was het karakter ook niet goed genoeg, in de geschiktheid zit al een gebrek aan softheid ingebouwdquote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef MouzurX het volgende:
Mooie mannen met een goed karakter wil je dan ... maar mannen met een goed karakter zijn te soft ...
nu lul je jezelf echt keihard krom he..
Ben ik nou de enige die deze zogenaamde theorie 1 grote open deur vindt?quote:Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef SuikerVuist het volgende:
Wat vind je van de Ladder Theory in het algemeen? Zit er een kern van waarheid in? Ik denk het wel...
Klopt, maar dat gebeurt vice versa. Kwestie van macht, gebeurt in alle aspecten van het leven, niet alleen politiek.quote:Op maandag 19 november 2007 02:58 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
1) ja, maar ik zie vaak genoeg echt mooie vrouwen de mannen gewoon gebruiken.
2) je bevestigt wat ik zeg over onzekerheid. Natuurlijk zijn niet alleen lelijke vrouwen onzeker, maar mooie vrouwen zijn vaak minder onzeker.
^^ is echt zon wijf dat een vriend heeft die een enorme aso is en die haar slaat maar dat zij toch bij hem blijftquote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mooie mannen met een goed karakter zijn niet soft (anders was het karakter ook niet goed genoeg, in de geschiktheid zit al een gebrek aan softheid ingebouwd). Lelijke mannen met een relatief goed karakter zijn niet alleen qua uiterlijk, maar vaak ook qua karakter niet geschikt. Op de een of andere manier gaan lelijkheid en softheid samen. Oftewel: lelijke mannen met een echt geschikt karakter (voor mij, om een relatie mee te hebben dan he) bestaan niet. Of ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen.
Dus als het ware komt dat softe voort uit het lelijk zijn? Die mannen hebben dan bijvoorbeeld een negatief zelfbeeld omdat zij zichzelf lelijk vinden, dit weerslag heeft op hun karakter en daardaar ook soft overkomen op de buitenwereld (ze ontmoeten jou, doen alles wat jij wil omdat zij qua uiterlijk weinig kunnen bieden maar daardoor geven zij jou geen weerstand en zijn zij 'soft' in jouw ogen).quote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Mooie mannen met een goed karakter zijn niet soft (anders was het karakter ook niet goed genoeg, in de geschiktheid zit al een gebrek aan softheid ingebouwd). Lelijke mannen met een relatief goed karakter zijn niet alleen qua uiterlijk, maar vaak ook qua karakter niet geschikt. Op de een of andere manier gaan lelijkheid en softheid samen. Oftewel: lelijke mannen met een echt geschikt karakter (voor mij, om een relatie mee te hebben dan he) bestaan niet. Of ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef MouzurX het volgende:
^^ is echt zon wijf dat een vriend heeft die een enorme aso is en die haar slaat maar dat zij toch bij hem blijft![]()
Precies. Daarom zijn mooiere mannen meestal minder soft, ze doen niet zo ontzettend hard hun best, want ze vinden je wel leuk, maar weten ook dat er nog een hoop andere meiden zijn die misschien ook wel leuk zijn, en die ze ook wel kunnen krijgen. 'Lelijke' mannen hebben de neiging om zwaar verliefd en afhankelijk te worden. Niet aantrekkelijk dus.quote:Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Dus als het ware komt dat softe voort uit het lelijk zijn? Die mannen hebben dan bijvoorbeeld een negatief zelfbeeld omdat zij zichzelf lelijk vinden, dit weerslag heeft op hun karakter en daardaar ook soft overkomen op de buitenwereld (ze ontmoeten jou, doen alles wat jij wil omdat zij qua uiterlijk weinig kunnen bieden maar daardoor geven zij jou geen weerstand en zijn zij 'soft' in jouw ogen).
Zeker. Volkspsychologie versus wetenschappelijke theorie. Appels en peren. Niet dat ik spontaan een intellectuele erectie krijg van alles dat "wetenschappelijk" is of zo. Toch vind ik het onderdeel van de "intellectual whores" geen open deur. Het is zeker niet universeel, maar het fenomeen bestaat volgens mij wel, net zoals "fag hags" ook bestaan.quote:Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die deze zogenaamde theorie 1 grote open deur vindt?
Het zegt ongeveer dat mannen geen vriendschappelijke relatie met vrouwen kunnen onderhouden, omdat ze altijd willen neuken. Tenzij ze een andere vrouw hebben die ze leuker vinden of deze vrouw lelijk. Ja duh.
maar de theorie zegt: hij wil neuken tenzij ie niet wil neukenquote:Op maandag 19 november 2007 23:55 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Zeker. Volkspsychologie versus wetenschappelijke theorie. Appels en peren. Niet dat ik spontaan een intellectuele erectie krijg van alles dat "wetenschappelijk" is of zo. Toch vind ik het onderdeel van de "intellectual whores" geen open deur. Het is zeker niet universeel, maar het fenomeen bestaat volgens mij wel, net zoals "fag hags" ook bestaan.
God ja, wat zou dat kut zijn zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:22 schreef michiel5 het volgende:
[..]
je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben....
Zal wel het laaste zijnquote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop lelijke mannen met een sterk karakter, die zijn dan meestal bijdehand of grappig of gewoon niet soft. Dan valt het ook minder op dat ze lelijk zijnquote:Op maandag 19 november 2007 23:03 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Precies. Daarom zijn mooiere mannen meestal minder soft, ze doen niet zo ontzettend hard hun best, want ze vinden je wel leuk, maar weten ook dat er nog een hoop andere meiden zijn die misschien ook wel leuk zijn, en die ze ook wel kunnen krijgen. 'Lelijke' mannen hebben de neiging om zwaar verliefd en afhankelijk te worden. Niet aantrekkelijk dus.
Wat bedoel je daar mee? Ten eerste lijkt mij zelfverzekerdheid echt niet altijd verbonden met het hebben van sexrelaties, ten tweede, in de gevallen dat er wel een link is, kan die redenatie nog alle kanten op..quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef LoggedIn het volgende:
vraag en aanbod.. aantrekkelijke meisjes hebben de mannen voor het oprapen.. Aangezien sex/relaties strak zijn verbonden met zelfverzekerdheid bij meisjes, kiezen ze voor iemand met een lichaam van de bovenste plank. Mannen zijn in de mindere positie hier, die moeten het doen met wat ze krijgenDie zijn dus een stuk minder moeilijk dan vrouwen
Ja dat denk ik dus en dat is juist mijn probleemquote:Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ook jullie zijn niet allemaal God's gift to women hoor...![]()
![]()
Het zou ook wel uitkomen, maar sommige mensen weten niet goed van zichzelf in welke categorie ze vallen, daarom krijg je rare gemixte koppels.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:23 schreef MouzurX het volgende:
Hoe kan het nou trouwens dat de vrouwen het voor het uitkiezen hebben ?? er zijn toch ongeveer evenveel vrouwen als mannen... zijn er dan gewoon veel minder mooie vrouwen dan "mooie" mannen ofzo?? anders zou het toch gewoon perfect uitkomen?
de hele mooie vrouwen + de hele "mooie" mannen
de iets minder mooie vrouwen + de iets minder "mooie" mannen
de lelijke vrouwen + de "lelijke" mannen
als vrouwen een lelijk hoofd hebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus en dat is juist mijn probleem![]()
Hoe kan het nou trouwens dat de vrouwen het voor het uitkiezen hebben ?? er zijn toch ongeveer evenveel vrouwen als mannen... zijn er dan gewoon veel minder mooie vrouwen dan "mooie" mannen ofzo?? anders zou het toch gewoon perfect uitkomen?
de hele mooie vrouwen + de hele "mooie" mannen
de iets minder mooie vrouwen + de iets minder "mooie" mannen
de lelijke vrouwen + de "lelijke" mannen
![]()
Wat een onzin wordt hier toch weer uitgekraamd door mensen die denken het te weten waarom mannen soms een relatie hebben met relatief minder aantrekkelijke vriendinnen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het zou ook wel uitkomen, maar sommige mensen weten niet goed van zichzelf in welke categorie ze vallen, daarom krijg je rare gemixte koppels.
dus jonge meisjes neuken met een knappe kop, zodra ze hun wilde haren verloren zijn en klaar zijn om jongen te werpen en tig kilo aan te komen, zoeken ze die aardige man op die het wel voor elkaar heeftquote:Op woensdag 21 november 2007 23:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Conclusie: knappe mensen hebben een zwak karakter, terwijl minder aantrekkelijke mensen juist een sterk karakter hebben EN daarmee op de lange termijn meer succesvol zijn bij de vrouwen.
Maar ff weer ontopic: soms draait het niet alleen om uiterlijk maar eigenlijk meer om het karakter (heel erg cliché, dat wel)
Denk het laatste. Kijk wat verder dan je neus lang is...trek daarna pas je conclusies.quote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oftewel: lelijke mannen met een echt geschikt karakter (voor mij, om een relatie mee te hebben dan he) bestaan niet. Of ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen.
exactly...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef paradoXical het volgende:
Misschien omdat mannen intellect belangrijker vinden?
Ik bedoel, best leuk een mooi omhulsel, maar er moet ook nog iets zinnigs uitkomen s'avonds wanneer je op de bank zit.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik ben klein en fijn, maar ik breek jou zo in tweeën als ik wil en daar zin in heb.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:22 schreef michiel5 het volgende:
Waarom is wat voller onaantrekkelijk, vind een beetje spek (tot een zekere hoogte, hoe gene ma tokkie) zeer aantrekkelijk, je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben, die breek je zo in 2en.
Bovendien val ik sowieso niet op barbies die alleen met hun uiterlijk bezig zijn.
Mooie mannen hebben vaak een kut karakter, niet allemaal, wel veel.quote:Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Alcarin het volgende:
Compenseert de boel weer een beetje he, is het nietquote:Op donderdag 22 november 2007 00:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mooie mannen hebben vaak een kut karakter, niet allemaal, wel veel.
Lelijke mannen hebben vaak geen kut karakter, maar zijn gewoon lelijk.
Dat is mijn analyse voor vandaag![]()
Als iemand je afwimpelt weet je nog vrij weinig van zijn/haar karakter.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zwart/wit denkenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:30 schreef RemcoW85 het volgende:
Compenseert de boel weer een beetje he, is het niet. Het ene wel hebben en het ander niet.
Ja, ik snap er ook niks meer van * op hoofd krabtquote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef OldJeller het volgende:
Als iemand je afwimpelt weet je nog vrij weinig van zijn/haar karakter.
Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen die met hun zelfbedachte schrale troost komen dat iemand, die mooi was en geen interesse in hen had, arrogant is.
Lachwekkend.
Ja dat is ook wel weer suf inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 00:34 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja om nou heel diepgaand op jouw analyse in te gaan is ook weer zoiets.
Is andersom toch ook zo?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
Conclusie: mooie mannen moet je neuken, lelijke mannen moet je mee praten![]()
![]()
Sowieso op dit tijdstipquote:Op donderdag 22 november 2007 00:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer suf inderdaad![]()
Neuken ?!quote:Op donderdag 22 november 2007 00:36 schreef RemcoW85 het volgende:
Sowieso op dit tijdstip. Dan kun je alleen maar kortzichtig zijn
.
Nietus, ik kan ook in een zin wat zeggen hoor. Kijk maarquote:Op donderdag 22 november 2007 01:03 schreef RemcoW85 het volgende:
We hebben alleen het belangrijke te melden en daardoor lijkt het weinig. Dat jullie nou om alles heen moeten draaien en 10 zinnen gebruiken voor iets wat je in 1 zin ook kan zeggen, zegt meer over jullie dan over ons.
Mee eens, maar wat ik niet begrijp is dat je in je slotzin concludeert dat het draait om smaak, maar daarboven wel in normatieve verbanden spreekt in de zin van 'minder mooie jongens' met 'mooie vrouwen' en andersom. Ik bedoel, als het daadwerkelijk een kwestie van smaak is, dan hebben die predikaten 'minder mooi' en 'mooi' toch geen enkele betekenis meer in absoluut opzicht?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:14 schreef RemcoW85 het volgende:
Ontopic dan maar..
Ligt sowieso aan smaak.. En ook iets wat niet heel vaak gebeurd, maar ook een verklaring is; als je iemand van jongs af aan al goed kent dan kies je toch voor elkaar puur op innerlijk. Niet dat zulke vriendschappen vaak uitmonden op relaties, maar het gebeurd wel. Dat zou ook gelijk verklaren waarom de minder mooie jongens met mooie vrouwen aan de haal gaan.
In de kroeg ga je meestal op uiterlijk af in eerste instantie en dan is het een kwestie van smaak.
Mijn god, wat ben jij een vermoeiend wijf zegquote:Op donderdag 22 november 2007 01:11 schreef sweetgirly het volgende:
Nee, het gaat ook nergens meer over.
Blijf er wel bij dat mannen ..
Insert wel een smiley [ afbeelding ]
Hoezo zwart/wit denkenquote:Op donderdag 22 november 2007 00:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vermoed dat voor veel mannen een geil figuur veel belangrijker is dan een engelengezichtje. Butterfaces hebben weinig reden tot klagen als het om aandacht gaat. Een lage taille-heup verhouding is natuurlijk essentieel. Zie ook:quote:Op woensdag 21 november 2007 22:22 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
als vrouwen een lelijk hoofd hebben
kunnen ze dat compenseren met tieten en een kut
bij mannen is dat denk ik lastiger
http://www.ehbonline.org/article/PIIS1090513807000736/abstract?kwhquery=lassek+and+gaulin&restrictdesc_ens=Evolution+and+Human+Behavior&restrictname_ens=ens&restrictterm_ens=ens&restricttype_ens=journal&search_area=journal&search_articletype=all&search_currenturi=http%3A%2F%2Fjournals.elsevierhealth.com%2Fperiodicals%2Fens%2Fsearch%2Fquick&search_datecombo=0%3AALL&search_dateradio=combo&search_discipline=&search_doi=&search_federated=no&search_issue=&search_keyword=&search_language=all&search_medline=&search_mode=journal&search_monthendcombo=jan&search_monthstartcombo=jan&search_operator1=and&search_operator2=and&search_preview=no&search_reqcount=20&search_reqfirst=1&search_resulturi=%2FBRAND%2Fsearch%2Fresults&search_s200=yes&search_searchuri=%2FBRAND%2Fsearch%2Fadvanced&search_sort=relevance&search_startpage=&search_submode=&search_text1=lassek+gaulin&search_text2=&search_text3=&search_volume=&search_within1=all&search_within2=all&search_within3=all&search_wordsexactly=yes&search_yearend=&search_yearstart=&select1=relevance&select1=relevance&select2=no&select2=no&select3=20&select3=20quote:Waist-hip ratio and cognitive ability: is gluteofemoral fat a privileged store of neurodevelopmental resources?
William D. LassekabCorresponding Author Informationemail address, Steven J.C. Gaulinb
Received 16 April 2007; accepted 26 July 2007. published online 4 October 2007.
Corrected Proof
Abstract
Upper-body fat has negative effects and lower-body fat has positive effects on the supply of long-chain polyunsaturated fatty acids that are essential for neurodevelopment. Thus, waist-hip ratio (WHR), a useful proxy for the ratio of upper-body fat to lower-body fat, should predict cognitive ability in women and their offspring. Moreover, because teenage mothers and their children compete for these resources, their cognitive development should be compromised, but less so for mothers with lower WHRs. These predictions are supported by data from the Third National Health and Nutrition Examination Survey. Controlling for other correlates of cognitive ability, women with lower WHRs and their children have significantly higher cognitive test scores, and teenage mothers with lower WHRs and their children are protected from cognitive decrements associated with teen births. These findings support the idea that WHR reflects the availability of neurodevelopmental resources and thus offer a new explanation for men's preference for low WHR.
Kijk dat is nou net wat dit topique nodig had....quote:Op donderdag 22 november 2007 12:08 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik vermoed dat voor veel mannen een geil figuur veel belangrijker is dan een engelengezichtje. Butterfaces hebben weinig reden tot klagen als het om aandacht gaat. Een lage taille-heup verhouding is natuurlijk essentieel. Zie ook:
Waist-hip ratio and cognitive ability: is gluteofemoral fat a privileged store of neurodevelopmental resources?
William D. LassekabCorresponding Author Informationemail address, Steven J.C. Gaulinb
Received 16 April 2007; accepted 26 July 2007. published online 4 October 2007.
Corrected Proof
Abstract
Upper-body fat has negative effects and lower-body fat has positive effects on the supply of long-chain polyunsaturated fatty acids that are essential for neurodevelopment. Thus, waist-hip ratio (WHR), a useful proxy for the ratio of upper-body fat to lower-body fat, should predict cognitive ability in women and their offspring. Moreover, because teenage mothers and their children compete for these resources, their cognitive development should be compromised, but less so for mothers with lower WHRs. These predictions are supported by data from the Third National Health and Nutrition Examination Survey. Controlling for other correlates of cognitive ability, women with lower WHRs and their children have significantly higher cognitive test scores, and teenage mothers with lower WHRs and their children are protected from cognitive decrements associated with teen births. These findings support the idea that WHR reflects the availability of neurodevelopmental resources and thus offer a new explanation for men's preference for low WHR.
http://www.ehbonline.org/article/PIIS1090513807000736/abstract?kwhquery=lassek+and+gaulin&restrictdesc_ens=Evolution+and+Human+Behavior&restrictname_ens=ens&restrictterm_ens=ens&restricttype_ens=journal&search_area=journal&search_articletype=all&search_currenturi=http%3A%2F%2Fjournals.elsevierhealth.com%2Fperiodicals%2Fens%2Fsearch%2Fquick&search_datecombo=0%3AALL&search_dateradio=combo&search_discipline=&search_doi=&search_federated=no&search_issue=&search_keyword=&search_language=all&search_medline=&search_mode=journal&search_monthendcombo=jan&search_monthstartcombo=jan&search_operator1=and&search_operator2=and&search_preview=no&search_reqcount=20&search_reqfirst=1&search_resulturi=%2FBRAND%2Fsearch%2Fresults&search_s200=yes&search_searchuri=%2FBRAND%2Fsearch%2Fadvanced&search_sort=relevance&search_startpage=&search_submode=&search_text1=lassek+gaulin&search_text2=&search_text3=&search_volume=&search_within1=all&search_within2=all&search_within3=all&search_wordsexactly=yes&search_yearend=&search_yearstart=&select1=relevance&select1=relevance&select2=no&select2=no&select3=20&select3=20
quote:Op donderdag 22 november 2007 00:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, jullie neuken in of met beide gevallen.
Praten doen jullie (nl wel) met jullie vrienden![]()
Als ik jouw vriendin was zou ik hier wel een beetje moeite mee hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:08 schreef Prosac het volgende:
En lichaam, ach dat stadium zijn we inmiddels wel voorbij.
oowh, zo bedoel ik het ook niet. Ik mag graag naar mijn vriendin kijken hoor, daar niet van. Maar het is niet meer zaligmakend zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendin was zou ik hier wel een beetje moeite mee hebben.
Ik heb zelf ook niet bepaald een modellenlijf, maar ik heb toch wel graag het idee dat mijn geliefde er wel graag naar kijkt.
ik voel me niet aangesproken ofzo hoor, maar toch.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:15 schreef Twiggy het volgende:
Al die mannen die hier beweren een volle vrouw veel mooier te vinden dan een slanke vrouw vinden uiterlijk dus net zo belangrijk als de mannen die voor de slanke meiden gaan. Beetje sympatiek lopen doen terwijl ze zelf net zo oppervlakkig zijn.![]()
Aan de andere kant nu je dit zo zegt...quote:Op donderdag 22 november 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendin was zou ik hier wel een beetje moeite mee hebben.
Ik heb zelf ook niet bepaald een modellenlijf, maar ik heb toch wel graag het idee dat mijn geliefde er wel graag naar kijkt.
Ja, zo klonk het inderdaad een beetje. Ik ben het eens dat het op de lange termijn steeds belangrijker is dat je iemands innerlijk heel leuk vindt, maar ik heb ook wel graag dat ie me een beetje een lekker wijf vindt.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:32 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Aan de andere kant nu je dit zo zegt...
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn vriend me zo 'aardig' vindt en mijn uiterlijk maar 'op de koop toe' zou nemen...![]()
Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Het is altijd lust op het eerste gezicht. Binnen een paar tellen kan dat liefde zijn, maar het was altijd eerst lust.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:
Maar goed, ik ben ook heel erg van liefde/lust op het eerste gezicht
Het is een andere discussie, maar ik ben het er niet geheel mee eens. Lust op hete erste gezicht ken ik ook - dan vind je iemand gewoon heel lekker. Hetgeen dat ik bedoel is toch net iets anders - een soort chemische reactie die je met iemand hebt. Dus niet dat je puur denkt "Goh, wat een lekker ding" maar dat je als je iemand aankijkt de rest van de omgeving vergeet.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Het is altijd lust op het eerste gezicht. Binnen een paar tellen kan dat liefde zijn, maar het was altijd eerst lust.![]()
Dat is geen liefde. Dat is ook lust.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een andere discussie, maar ik ben het er niet geheel mee eens. Lust op hete erste gezicht ken ik ook - dan vind je iemand gewoon heel lekker. Hetgeen dat ik bedoel is toch net iets anders - een soort chemische reactie die je met iemand hebt. Dus niet dat je puur denkt "Goh, wat een lekker ding" maar dat je als je iemand aankijkt de rest van de omgeving vergeet.
Het is geen liefde, maar ook niet alleen lust.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is geen liefde. Dat is ook lust.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef michiel5 het volgende:
[..]
...
Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
En zo denken bijna alle vrouwen en het erge is: ik trapte er vroeger nog in ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
![]()
it wawsn't me![]()
Maar mannen zijn er wel consequent in. ik heb nog nooit een lelijke vrouw misbruikt om mijn frustraties van mij af te lullen om daarna weer achter de mooie vrouwen aan te gaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:29 schreef Shitonya het volgende:
mannen zijn precies hetzelfde, maar een tikkeltje erger. Tegen lelijke vrouwen praten ze niet als het nodig is en te knappe ( lees: lekkere/geile) neuken ze
iddquote:Op donderdag 22 november 2007 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zo denken bijna alle vrouwen en het erge is: ik trapte er vroeger nog in ook.
Dan was ik verliefd en dan kwam ze tegen mij aan lullen en hij kreeg de lol.
Of zoals iemand heel mooi zei:"Dus jij bewerkt de akker en hij plukt er de vruchten van."
Echt, wat zijn vrouwen ook erg af en toe.
Sorry, dit was even een frustratie mijnerzijds die mij vandaag de dag nog steeds parten speelt en er voor zorgt dat ik mij bij elke vorm van concurrentie op liefdesgebied al bij voorbaat kansloos acht.Dat is meestal dan ook zo, maar dit terzijde.
Dit dus. Mannen zijn juist niet erger de meeste mannen moeten niks van lelijke vrouwen hebben, lullen kan je tegen maten en neuken met mooie vrouwen ...quote:Op donderdag 22 november 2007 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar mannen zijn er wel consequent in. ik heb nog nooit een lelijke vrouw misbruikt om mijn frustraties van mij af te lullen om daarna weer achter de mooie vrouwen aan te gaan.
Wat er voor zorgt dat de lelijke vrouw geheel verstoken blijft van om het even welk mannelijk contact. Geen hoop, geen illusies. De lelijke man daarentegen ervaart vooral tijdens het eerste deel van zijn leven meerdere momenten van hoop, hoop die telkens weer keihard de grond in wordt getrapt. Uiteindelijk geeft hij de hoop op intiem vrouwelijk contact met wederzijds welbevinden maar op en stort zich vol overgave op de betaalde seks, of keert hij de lusten geheel de rug toe en wordt verwoed verzamelaar of hobbyist, vaak met betrekking tot objecten die per saldo weinig te maken hebben met de primaire levensbehoeften.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
idd
Kutwijven.
[..]
Dit dus. Mannen zijn juist niet erger de meeste mannen moeten niks van lelijke vrouwen hebben, lullen kan je tegen maten en neuken met mooie vrouwen ...
hier zeg je het al... telkens maar weer teleurstellingen..quote:Op donderdag 22 november 2007 17:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat er voor zorgt dat de lelijke vrouw geheel verstoken blijft van om het even welk mannelijk contact. Geen hoop, geen illusies. De lelijke man daarentegen ervaart vooral tijdens het eerste deel van zijn leven meerdere momenten van hoop, hoop die telkens weer keihard de grond in wordt getrapt. Uiteindelijk geeft hij de hoop op intiem vrouwelijk contact met wederzijds welbevinden maar op en stort zich vol overgave op de betaalde seks, of keert hij de lusten geheel de rug toe en wordt verwoed verzamelaar of hobbyist, vaak met betrekking tot objecten die per saldo weinig te maken hebben met de primaire levensbehoeften.
Persoonlijk ben ik meer begaan met de lelijke vrouw..
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:10 schreef Ripley het volgende:
Wat een bitterheid mensen - er zijn zat lelijke mannen en vrouwen met een partner als ik zo om me heen kijk hoor
Hele knappe vrouwen zullen het wellicht soms wel moeilijk hebben ja. Kan mij voorstellen dat een hoop heren haar niet zo snel persoonlijke aandacht zullen geven. Wellicht wel omkijken of desnoods kwijlen, maar toch in het achterhoofd dat zij te hoog gegrepen is en 'arrogant' en dus op meer persoonlijk vlak niets zullen ondernemen.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:52 schreef MissGolightly het volgende:
Ik voel ineens medelijden voor de hele knappe vrouwen. Die trekken ook aan het kortste eind, worden gelijk gezien als oppervlakkig en alleen maar als 'neukmateriaal'.
In dit topic zijn alle lelijke vrouwen bij voorbaat dik, maar meestal wel 'aardig' en de knappe vrouwen oerdom en alleen lekker om te gebruiken voor sex. Dus in welk hokje je ook wordt geplaatst (middenweg bestaat blijkbaar niet), het is allebei negatief...
nou, leuke smiley is dat toch, jee humor hoor en niet dan ? !quote:Op donderdag 22 november 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
Mijn god, wat ben jij een vermoeiend wijf zeg
Rustig, mijn opmerking maakt wat los zo te zien.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:10 schreef RealZeus het volgende:
En zo denken bijna alle vrouwen en het erge is: ik trapte er vroeger nog in ook.
Dan was ik verliefd en dan kwam ze tegen mij aan lullen en hij kreeg de lol.
Of zoals iemand heel mooi zei:"Dus jij bewerkt de akker en hij plukt er de vruchten van."
Echt, wat zijn vrouwen ook erg af en toe.
Sorry, dit was even een frustratie mijnerzijds die mij vandaag de dag nog steeds parten speelt en er voor zorgt dat ik mij bij elke vorm van concurrentie op liefdesgebied al bij voorbaat kansloos acht.Dat is meestal dan ook zo, maar dit terzijde.
Als je het zo brengt heb je wel gelijk ja.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:52 schreef MissGolightly het volgende:
Ik voel ineens medelijden voor de hele knappe vrouwen. Die trekken ook aan het kortste eind, worden gelijk gezien als oppervlakkig en alleen maar als 'neukmateriaal'.
Dit verhaal volg ik niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Rustig, mijn opmerking maakt wat los zo te zien.
Oha, en ik weet er ook niet het fijne van hoor, is en gebeurt dit vaak precies andersom. Weet niet hoe mannen denken, maar de opmerking die ik eens maak, is er meestal één die mannen genoeg geven/maken en dus kennelijk écht zo denken. Getolereerd, normaal. Doe ik het een keer![]()
. Al moet ik zeggen dat het wel lekker voelt.
Dat was het![]()
Ik eigenlijk ook nietquote:
Beste SW, was jij niet academisch geschoold?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oha, en ik weet er ook niet het fijne van hoor, is en gebeurt dit vaak precies andersom. Weet niet hoe mannen denken, maar de opmerking die ik eens maak, is er meestal één die mannen genoeg geven/maken en dus kennelijk écht zo denken. Getolereerd, normaal. Doe ik het een keer![]()
Dat was het![]()
Waar haal je die theorie vandaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat er voor zorgt dat de lelijke vrouw geheel verstoken blijft van om het even welk mannelijk contact. Geen hoop, geen illusies. De lelijke man daarentegen ervaart vooral tijdens het eerste deel van zijn leven meerdere momenten van hoop, hoop die telkens weer keihard de grond in wordt getrapt. Uiteindelijk geeft hij de hoop op intiem vrouwelijk contact met wederzijds welbevinden maar op en stort zich vol overgave op de betaalde seks, of keert hij de lusten geheel de rug toe en wordt verwoed verzamelaar of hobbyist, vaak met betrekking tot objecten die per saldo weinig te maken hebben met de primaire levensbehoeften.
Persoonlijk ben ik meer begaan met de lelijke vrouw..
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:44 schreef nozem het volgende:
Beste SW, was jij niet academisch geschoold?![]()
Vrouwen niet dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 20:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet![]()
Nee maar, zoals mijn bovenstaanders ook zeiden, mannen zijn toch meestal van de neuk enzo![]()
Dus al die "vrouwen" van <20 die met die mannen neuken doen het omdat?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen tegen hun dertigste als de eierstokken gaan rinkelen.![]()
ze bang zijn dat ze er anders niet bij horenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus al die "vrouwen" van <20 die met die mannen neuken doen het omdat?
okeeeeejquote:Op donderdag 22 november 2007 22:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ze bang zijn dat ze er anders niet bij horen
Het gaat er niet om dat ze sympathieker zouden zijn omdat ze niet op dun vallen, het gaat erom dat mensen die op wat dikker vallen in ieder geval uit durven te komen voor hun eigen mening en iemand toch nog de moeite waard vinden met een vetrolletje.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:15 schreef Twiggy het volgende:
Uiterlijk wordt steeds verward met schoonheid. Als ik zeg dat ik uiterlijk heel belangrijk vind wil dat niet zeggen dat iemand bloedmooi moet zijn?
Al die mannen die hier beweren een volle vrouw veel mooier te vinden dan een slanke vrouw vinden uiterlijk dus net zo belangrijk als de mannen die voor de slanke meiden gaan. Beetje sympatiek lopen doen terwijl ze zelf net zo oppervlakkig zijn.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 22 november 2007 23:37 schreef Maeghan het volgende:
Dat mensen kijken naar uiterlijk is normaal. Veel mensen, mensen zoals TS, hechten niet aan uiterlijk, maar aan de mening van andere mensen over uiterlijk (en maken de fout te denk dat iedereen dat doet of zelfs moet doen).
Nieuwsgierigheid, er bij willen horen en gratis breezers....het is natuurlijk niet hip om op je 18-de nog te zeggen dat je maagd bent.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus al die "vrouwen" van <20 die met die mannen neuken doen het omdat?
En het wordt met de dag vermoeienderquote:Op donderdag 22 november 2007 20:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat was het![]()
Vrouwen letten wel degelijk ook op uiterlijk hoor - ik moet een man toch echt wel aantrekkelijk vinden voordat ik er een relatie mee aanga.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef addictivebeat het volgende:
Er wordt nogal politiek correct gereageerd in deze topic.
Ten eerste wil ik duidelijk maken dat vrouwen met een onaantrekkelijke vriendje normaal is, althans ik kijk er niet van op. Uiterlijk speelt wel een rol voor vrouwen, maar het is voornamelijk karakter waar vrouwen voor vallen. Kijk maar eens goed om je heen naar de stelletjes die je ziet en dan vooral de hele knappe vrouwen. Lopen die met een minstens gelijkwaardig knappe man naast zich? Nee, sterker nog, het zijn soms zelf normaal uitziende en zelfs (fysiek) onaantrekkelijke mannen.
Ten tweede moeten wij mannen eerlijk zijn. Mannen vallen voornamelijk op het uiterlijk van een vrouw. Als ze verder lief en aardig is dan zit het wel goed. Van overige karaktereigenschappen krijgen wij het niet warm van, in tegenstelling tot de vrouw.
Ten derde bedoel ik met onaantrekkelijk dus echt een meisje met een dikke reet of gewoon niet om aan te zien. Zeg maar rond de 5 of 6 qua rating die je op het eerste gezicht zou geven. Een beetje dikte is niet zo erg, maar ik heb het echt over vetpens.
Om zelf antwoord te geven op mijn vraag. Het zullen vast jongens zijn die zelf ook niet zoveel te bieden hebben. Met andere woorden, niet zo een interessant karakter of leven. Maar goed, zoals gezegd, niet elk meisje is even mooi en niet elke jongens is even leuk, dus de wet van vraag en aanbod heft dit probleem op.
Laat me raden, jij bent een chubby ?! Of in ieder geval niet ééntje met maatje 36.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:49 schreef Ripley het volgende:
En het wordt met de dag vermoeiender
Maar goed, zal proberen even serieus op je in te gaan. Tuurlijk willen mannen neuken. Vrouwen willen dat ook. Neuken is namelijk prettig. Maar er zijn zat mannen die daarnaast ook graag een leuke relatie willen. Ik heb heel veel mannelijke vrienden en dat zijn gewoon leuke aardige mannen die op een respectvolle manier met vrouwen omgaan.
Maar als jij net zo bent als je post, kan ik me zo voorstellen dat mannen na het neuken zo snel mogelijk maken dat ze wegkomen
Eigenlijk is het gewoon allemaal (drang tot) voortplanting!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is geen liefde, maar ook niet alleen lust.Verliefdheid dan maar
en nu nog eens opnieuw in het nederlands ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:33 schreef sweetgirly het volgende:
En met jongens die alleen op uiterlijk gericht zijn en/of slanke meiden discrimineren ook niet.
Moet je tegen een mollig wijf of gozer zeggen dat ze een vetje te veel heeft, maar zelf mogen ze wel altijd alles zeggen. Dikke dit![]()
Alsof sommige gozers alles in pacht hebben, dat bedoel ik maar.
Maar wel het beeld proberen te bepalen, ergo wijven doen er nog aan mee ook. En jongens/mannen hoor je niet over hun geslacht en over hun buikje, lelijke rotkop etc. Programma's zoals Men's health. Al zie ik het voor later dan weer somber in, maar ok. Meeloopgedrag dat is het, wat ik je blom. Laat iedereen toch in zijn waarde, dik, dun, aantrekkelijk of onaantrekkelijk.
Want dit topic lijkt meer op een lik-de-aars-van-de-de-dikke-medemens-en-discrimineer-de-slanke(re)-medemens-topic.
Ik zal wat vertellen, ja het is een wonder, sommige mensen zijn nou eenmaal slank !![]()
En aangezien de meerderheid in Nl dat níet is, is het niet eens zo vreemd en geloof ik dus niet dat het modebeeld hier slank is, ergens. In ieder geval bespeur ik de laatste tijd een lichte discriminatie. Met die k*t dovereclames ook.
Moet ik zeggen tegen een dik wijf, neem nog een hamburger![]()
Oh, en slanke meiden kan je misschien eerder in tweeën breken, ze zijn wel een stuk flexibeler, leniger en sneller vaak. En hoeken kunnen ze vaak net zo goed als hun dikkere medemens.
Dus![]()
En ja Ripley, ik ben zwaar vermoeiend inderdaad. What's in a name toch, thanx !
Het is niet bedoeld als trol en had 'm ook al even gePMd, maar mijn mening is als volgt:quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:33 schreef sweetgirly het volgende:
En met jongens die alleen op uiterlijk gericht zijn en/of slanke meiden discrimineren ook niet.
Moet je tegen een mollig wijf of gozer zeggen dat ze een vetje te veel heeft, maar zelf mogen ze wel altijd alles zeggen. Dikke dit![]()
Alsof sommige gozers alles in pacht hebben, dat bedoel ik maar.
Maar wel het beeld proberen te bepalen, ergo wijven doen er nog aan mee ook. En jongens/mannen hoor je niet over hun geslacht en over hun buikje, lelijke rotkop etc. Programma's zoals Men's health. Al zie ik het voor later dan weer somber in, maar ok. Meeloopgedrag dat is het, wat ik je blom. Laat iedereen toch in zijn waarde, dik, dun, aantrekkelijk of onaantrekkelijk.
Want dit topic lijkt meer op een lik-de-aars-van-de-de-dikke-medemens-en-discrimineer-de-slanke(re)-medemens-topic.
Ik zal wat vertellen, ja het is een wonder, sommige mensen zijn nou eenmaal slank !![]()
En aangezien de meerderheid in Nl dat níet is, is het niet eens zo vreemd en geloof ik dus niet dat het modebeeld hier slank is, ergens. In ieder geval bespeur ik de laatste tijd een lichte discriminatie. Met die k*t dovereclames ook.
Moet ik zeggen tegen een dik wijf, neem nog een hamburger![]()
Oh, en slanke meiden kan je misschien eerder in tweeën breken, ze zijn wel een stuk flexibeler, leniger en sneller vaak. En hoeken kunnen ze vaak net zo goed als hun dikkere medemens.
Dus![]()
En ja Ripley, ik ben zwaar vermoeiend inderdaad. What's in a name toch, thanx !
Mee eens, alles draait uiteindelijk maar om één ding: voortplanting. Ook mensen die het veilig doen worden onbewust gedreven door de voortplantingsdrift. In tegenstelling tot wat men beweert, namelijk dat men het om de seks doet omdat het zo lekker is, is de feitelijke reden waarom ze seks bedrijven de drift om zich voort te planten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon allemaal (drang tot) voortplanting!
Ik was melig !quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:58 schreef Ripley het volgende:
Het is niet bedoeld als trol en had 'm ook al even gePMd, maar mijn mening is als volgt:
*catfight- modus*
Tjonge jonge jonge, wat een hysterie.
Ik geef aan dat ik je manier van posten vermoeiend vind. Ik heb niks gezegd over dat slanke vrouwen niet mooi zijn - sterker nog ik geef aan dat ik sommige hele slanke vriendinnen van me heel mooi vind. Volgens mij zijn er mooie en minder mooie mensen in verschillende maten. Ik heb overigens geen idee hoe jij er uit ziet en zal je daar ook zeker niet op aanvallen, op de manier waarop jij dat naar mij probeert te doen
Jij begint echter direct een tirade over dikke mensen die allemaal vreselijk zijn. Je mag mij een vervelend lelijk dik wijf vinden hoor, ga je gang. Ik zal er niet wakker van liggen. En ik heb goeie tieten inderdaad. Ik heb toch echt geen trek om dagelijks een coltrui aan te trekken om dat te verbergen.
Ik vind je vermoeiend omdat je in dit topic 10 keer post dat mannen alleen willen neuken. Mannen en vrouwen zijn geen verschillende diersoorten of zo. Ik maak uit jouw manier van posten op dat jij kennelijk die ervaring met mannen hebt dat ze alleen willen neuken. Ik geef daarom aan dat dat misschien niet alleen aan die mannen ligt. Want ik kom persoonlijk regelmatig hele leuke mannen tegen die wel gewoon meer willen.
*zucht*quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik was melig !
Tjeeeeeee![]()
Jongens/mannen doen/zeggen dat soort dingen de hele tijd, zit ik in een meligheidsmodus whatever, wordt het weer opgevat alsof ik jongens/mannen niet begrijp ofzo en denk dat ze alleen maar neuken kunnen.
Maar eigenlijk kunnen ze dat toch ookgrappie .. zie !
![]()
Pffffff, nu ga ik de zon in hoor.
* catfight-modus (voor nu) even overEn je tieten zijn wel ok, alleen je gedrag soms niet zo. Maar vooruit. Die opmerking(en) die je gaf, was (waren) nl gewoon (toch) een beetje dom. En eerder naar mij toe aanvallend. Nu niet meer. Maar was je net zo goed aanvallend, ondanks dat je dat nu niet meer tracht te doen.
Maargoed, voor nu even over![]()
SOMMIGE mannen worden mooi oud ja, de MEESTE mannen takelenen gewoon af met de vrouwen mee...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:41 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Eh... nooit gehoord dat mannen aantrekkelijker worden qua gezicht naarmate ze ouder worden, vrouwen takelen af ja.
Ik denk vooral dat mensen zich op ten duur realiseren dat je blindstaren op lekker niet alles is, leuk voor een neukje, maar minder voor relatie.quote:Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
Ik denk toch echt dat dat politieke correcte beeld van 'het gaat om het innerlijk' te weinig aan de orde is in dit topic. Er is maar 'n klein percentage wat voldoet aan het schoonheidsideaal waar hier over gesproken wordt (allereerst al slank, en daarna is er nog simpelweg kleine neus, mooie ogen, kortom, details), en het lijkt me nogal kort door de bocht te suggereren dat het overige percentage (lees: het merendeel) slechts 'bij gebrek aan beter' als relatie heeft.
Het is makkelijk om te roepen dat een voorkeur voor een intelligente, humoristische, verzorgde vrouw politiek correct is, maar voor een beetje (sociaal)intelligent persoon lijkt me dit niets anders dan pure waarheid.
Wat een moraalquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:17 schreef erodome het volgende:
leuk voor een neukje, maar minder voor relatie.
Nee hoor, ik ben van mening dat over het algemeen genomen een man mooier wordt naarmate hij ouder wordt. Dus niet dat ze 'mooi' blijven bij het ouder worden, maar daadwerkelijk mooier worden. Dat heeft er mee te maken dat een man mannelijker wordt naarmate hij ouder wordt en een vrouw wordt ook mannelijker (vanaf de overgang vooral).quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:12 schreef erodome het volgende:
[..]
SOMMIGE mannen worden mooi oud ja, de MEESTE mannen takelenen gewoon af met de vrouwen mee...
Het is niet alleen geld wat aantrekkelijk is, maar ook de eigenschappen die er voor zorgen dat iemand dat geld verdiend. Gates is een meedogenloze keiharde zakenman, een futurist en iemand met die heel veel risico durft te nemen. Dat zijn eigenschappen die heel veel vrouwen aantrekkelijk vinden. Dat zijn ook eigenschappen die hem heel veel geld hebben opgeleverd, iets wat heel veel vrouwen ook aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:32 schreef floris.exe het volgende:
En wat ik ook erg apart vind trouwens. Hoe kan het dat vrouwen bijvoorbeeld op slippers lopen naast mannen die zelf op normale schoenen lopen. Zomaar even een ingeving, want het is op zich best apart dat twee volstrekt verschillende types elkaar kunnen vinden in het spel der liefde. Naast slippers versus schoenen is er ook een voorbeeld te geven met betrekking tot bijvoorbeeld haardracht, muzieksmaak en lievelingskleur, hoewel dat laaste wellicht weer wat minder relevant is. Maar kijk ook eens naar bijvoorbeeld Bill Gates. Die heeft toch maar een vrouw aan de haak geslagen, ook al zou je hem kunnen zien als een nerd. En dat geldt ook weer andersom voor vrouwen zoals Vanessa en Corrie Konings. Misschien zit het ook allemaal wel gewoon tussen de oren. Zou mij niets verbazen althans. Je weet toch.
De jaren 50 belden net, ze willen hun moraal terug...quote:
Wat heeft dat nu met moraal te maken, het is gewoon eerlijkheid.quote:
Ik ken niet veel mannen van over de 50 waarvan ik ga soppen hoor...quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben van mening dat over het algemeen genomen een man mooier wordt naarmate hij ouder wordt. Dus niet dat ze 'mooi' blijven bij het ouder worden, maar daadwerkelijk mooier worden. Dat heeft er mee te maken dat een man mannelijker wordt naarmate hij ouder wordt en een vrouw wordt ook mannelijker (vanaf de overgang vooral).
Hehe, ik blijf erbij, ouder worden als man is helemaal niet zo erg. Veel vrouwen vinden dat niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ken niet veel mannen van over de 50 waarvan ik ga soppen hoor...
Wel vind ik een man van 35 meestal mooier dan een jochie van 18.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De jaren 50 belden net, ze willen hun moraal terug...
Bullshit, zat mensen die helemaal geen kinderen willem maar wel seks hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mee eens, alles draait uiteindelijk maar om één ding: voortplanting. Ook mensen die het veilig doen worden onbewust gedreven door de voortplantingsdrift. In tegenstelling tot wat men beweert, namelijk dat men het om de seks doet omdat het zo lekker is, is de feitelijke reden waarom ze seks bedrijven de drift om zich voort te planen.
Ja, gelukkig wel zeg. Ik haat kinderen, maar neuken is toch wel een hobby zeg maarquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef Niek. het volgende:
[..]
Bullshit, zat mensen die helemaal geen kinderen willem maar wel seks hebben.
Dat is redelijk cultureel bepaald, er zijn ook culturen geweest waar juist de wat oudere vrouw als de top werd gezien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:51 schreef Averon het volgende:
[..]
Hehe, ik blijf erbij, ouder worden als man is helemaal niet zo erg. Veel vrouwen vinden dat niet zo'n probleem.
Tja, ik ben nu 30, maar ook echt nog niet uitgerangeerd hoor, ook hier een stuk mee zelfverzekerdheid, meer zelfkennis, minder zenuwen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef Averon het volgende:
Ero, ik zou zowieo voorlopig niet dood gevonden willen worden.
Maar, goed, ik zal me wat beter uitdrukken. Ik merk voor mezelf dat een beetje ouder worden me meer goed dan kwaad doet, minder babyface, iets meer zelfkennis, minder zenuwen. Goed, ik ben krap 29, dus nog steeds groen als gras en jong als een kind. Maar, ik ben niet bang voor later-als-ik-groot-ben.
Ik moet de eerste nog tegenkomen. Vrijwel alle vrouwen die ik leuk vond, vonden me heel aardig, maar ik was hun type niet. En ze kwamen allemaal met een beter uitziende gozer aanzetten. Uiteraard mocht ik wel de goede vriend uithangen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef addictivebeat het volgende:
Er wordt nogal politiek correct gereageerd in deze topic.
Ten eerste wil ik duidelijk maken dat vrouwen met een onaantrekkelijke vriendje normaal is, althans ik kijk er niet van op. Uiterlijk speelt wel een rol voor vrouwen, maar het is voornamelijk karakter waar vrouwen voor vallen. Kijk maar eens goed om je heen naar de stelletjes die je ziet en dan vooral de hele knappe vrouwen. Lopen die met een minstens gelijkwaardig knappe man naast zich? Nee, sterker nog, het zijn soms zelf normaal uitziende en zelfs (fysiek) onaantrekkelijke mannen.
Kom op, mannen toch ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef Averon het volgende:
Tja, als vrouwen door hebben dat ze je aan het lijntje kunnen houden, zullen de meeste het niet laten.
We laten ons maar wat vaak manipuleren en gebruiken en in de wacht zetten. Bladiebladiebladie![]()
etc
Girls are evil, guys are dumb.
Of er is wat mis met je geur.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef RealZeus het volgende:
Sindsdien weet ik dat als een vrouw zegt :"Je bent mijn type niet", ze eigenlijk zegt dat je te lelijk bent.
Ken ik niet nee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Kom op, mannen toch ook.
Ken je die uitdrukking niet, 'vrouwen kunnen orgasmes faken, mannen kunnen hele relaties faken' ofzo, juist.
Omdat die het beste kunnen pijpen en het levende daglicht uit je ogen neuken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Of te dikquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Of er is wat mis met je geur.
Lelijkheid is relatief, tis de geur die het hem doet. En ik kan het weten.
(misschien moet je zo'n bepaalde testosterongeur kopen, vrouw dronken voeren, laat haar maar lullen over vriendschap, gewoon laten praten dat geslacht en hoppa sla je slag en minder miepen)
ik ga koken![]()
En als je nou eerst neukt en daarna nog extreem diepgaande filosofische gesprekken hebtquote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
![]()
it wawsn't me![]()
Dan nog, dan mag je je ogen wel dicht houdenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat die het beste kunnen pijpen en het levende daglicht uit je ogen neuken.
Het is het én én pakket, niet óf óf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:achja ik vind een knappe vrouw altijd erg mooi om naar te kijken en om overheen te gaan maar verder niet echt als relatiemateriaal, daar is toch écht meer voor nodig dan een leuk koppie
![]()
ja ok, maar als het een of of pakket is dan kies ik toch niet voor uiterlijk maar voor innerlijk (uiterlijk moet natuurlijk niet té erg zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Het is het én én pakket, niet óf óf.
Een lelijke kerel met geweldig karakter en genoeg hersens werkt net zo min als die geile vent met heerlijk lichaam.
Ik zoek ze dus beideGelukkig bestaan ze
Typisch... geen fotoboek.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Dan nog, dan mag je je ogen wel dicht houden
En als je geen lucht meer krijgt, omdat er een worst op poten van 90 kilo op je ligt...![]()
Jaloezie. Overal een negatieve draai aangeven, om jezelf beter te voelen. "Ach ze is bloedmooi, maar zal wel een kutkarakter hebben".quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef steeg het volgende:
Waarom worden knappe mensen systematisch een zwak karakter verweten? Is dat soms een "de wereld is rechtvaardig" gedachtengang? Dat iets goeds altijd met iets slechts wordt gecompenseerd?
Ja, daar kan ik me ook wel in vinden...quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
ja ok, maar als het een of of pakket is dan kies ik toch niet voor uiterlijk maar voor innerlijk (uiterlijk moet natuurlijk niet té erg zijn) Laten we zeggen dat alles vanaf gemiddeld uiterlijk + goed innerlijk een voorsprong heeft op perfect uiterlijk + gemiddeld innerlijk
Jij gaat er voor de makkelijkheid al even van uit dat jij een superkarakter hebt? Als jij de vriend mag uithangen heb je ergens anders gefaald, namelijk een echte man zijn. Maak gewoon in het begin duidelijk wat je intenties zijn, dan heb je dat probleem nooit meer. Waarom je überhaupt druk maken over gasten die er beter uitzien, als je elke keer genoeg bewijs maakt dat uiterlijk geen flikker uitmaakt, jezelf verzorgen is natuurlijk wel belangrijk maar daar is ook alles meegezegd. Ik heb al genoeg chickies weggetrokken terwijl ik eruit zag als shit terwijl ze omringd werd door de mooie jongens. Pak haar gewoon vast, versier haar en scoren vrouwen houden van mannen die de leiding nemen en gewoon mannelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen. Vrijwel alle vrouwen die ik leuk vond, vonden me heel aardig, maar ik was hun type niet. En ze kwamen allemaal met een beter uitziende gozer aanzetten. Uiteraard mocht ik wel de goede vriend uithangen, dat dan weer wel.
Sindsdien weet ik dat als een vrouw zegt :"Je bent mijn type niet", ze eigenlijk zegt dat je te lelijk bent.
Kan je dit duidelijker formuleren, want ik begrijp het niet zo goed. Volgens mij heb je wel iets interessants gezegd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef steeg het volgende:
Ik geloof hier veel meer in dat in het idee dat de voorsprong je lui danwel zwak van karakter maakt. |omdat je toch wel aan seks kunt komen, dit geld misschien in de eerste jaren van puberteit/volwassenheid, daarna begin je met de rest van je leven zonder school.
Dan ben je het heertje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
En als je nou eerst neukt en daarna nog extreem diepgaande filosofische gesprekken hebtBen je dan als man mooi of lelijk
![]()
Zal per vrouw verschillen, er zijn ook vrouwen die ábsoluut géén filosofisch gesprek ná de seks namelijk prefereren.quote:Of lijk ik dan eerst mooi en als de lust-roes over is valt het ineens tegen![]()
?
quote:achja ik vind een knappe vrouw altijd erg mooi om naar te kijken en om overheen te gaan maar verder niet echt als relatiemateriaal..
Laat dát mij nou weer niet boeienquote:daar is toch écht meer voor nodig dan een leuk koppie![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef slaapvaak het volgende:
En sweetgirly, ik hoop dat dit aan enige alcoholische versnapering is toe te schrijven.
Haha. Verstandig.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
heb er al wat gedeeltes uitgeknipt en opgeslagen in mijn documenten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |