abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54726741
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Een goed karakter is veel moeilijker te vinden dan een goed uiterlijk. Volgens mijn eisen dan, uiteraard. Mooie mannen wiens karakter niet leuk genoeg is, daar hoef ik niks mee. Andersom (goed karakter, niet mooi genoeg) komt ook wel eens voor, maar of het karakter dan goed genoeg is om er een relatie mee te beginnen weet ik niet. Om vrienden mee te zijn zijn ze prima, maar voor een relatie zijn ze meestal te soft
Lelijke mannen komen op de vriendenladder
Mooie mannen met een goed karakter wil je dan ... maar mannen met een goed karakter zijn te soft ...

nu lul je jezelf echt keihard krom he..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54726925
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef MouzurX het volgende:
Mooie mannen met een goed karakter wil je dan ... maar mannen met een goed karakter zijn te soft ...

nu lul je jezelf echt keihard krom he..
Mooie mannen met een goed karakter zijn niet soft (anders was het karakter ook niet goed genoeg, in de geschiktheid zit al een gebrek aan softheid ingebouwd ). Lelijke mannen met een relatief goed karakter zijn niet alleen qua uiterlijk, maar vaak ook qua karakter niet geschikt. Op de een of andere manier gaan lelijkheid en softheid samen. Oftewel: lelijke mannen met een echt geschikt karakter (voor mij, om een relatie mee te hebben dan he) bestaan niet. Of ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 19 november 2007 @ 22:33:29 #153
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54727247
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef SuikerVuist het volgende:

Wat vind je van de Ladder Theory in het algemeen? Zit er een kern van waarheid in? Ik denk het wel...
Ben ik nou de enige die deze zogenaamde theorie 1 grote open deur vindt?

Het zegt ongeveer dat mannen geen vriendschappelijke relatie met vrouwen kunnen onderhouden, omdat ze altijd willen neuken. Tenzij ze een andere vrouw hebben die ze leuker vinden of deze vrouw lelijk. Ja duh.

Bovendien over de friendtrap:
Vrouwen willen best een relatie met een man waarmee ze al bevriend zijn, mits ie maar lekker genoeg is.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_54727263
quote:
Op maandag 19 november 2007 02:58 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

1) ja, maar ik zie vaak genoeg echt mooie vrouwen de mannen gewoon gebruiken.

2) je bevestigt wat ik zeg over onzekerheid. Natuurlijk zijn niet alleen lelijke vrouwen onzeker, maar mooie vrouwen zijn vaak minder onzeker.
Klopt, maar dat gebeurt vice versa. Kwestie van macht, gebeurt in alle aspecten van het leven, niet alleen politiek.

Maar het is ook makkelijk. Als iemand lelijk is dan zie je dat direct al aan iemand en daar kan die persoon dan onzeker over zijn. Een mooie vrouw heeft haar uiterlijk mee, wat haar onzekere punt is moet je nog achterkomen. Alle vrouwen zijn uiteindelijk op bepaald gebied wel onzeker, het zijn vrouwen.
pi_54727439
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Mooie mannen met een goed karakter zijn niet soft (anders was het karakter ook niet goed genoeg, in de geschiktheid zit al een gebrek aan softheid ingebouwd ). Lelijke mannen met een relatief goed karakter zijn niet alleen qua uiterlijk, maar vaak ook qua karakter niet geschikt. Op de een of andere manier gaan lelijkheid en softheid samen. Oftewel: lelijke mannen met een echt geschikt karakter (voor mij, om een relatie mee te hebben dan he) bestaan niet. Of ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen.
^^ is echt zon wijf dat een vriend heeft die een enorme aso is en die haar slaat maar dat zij toch bij hem blijft
pi_54727485
quote:

[..]

Dus als het ware komt dat softe voort uit het lelijk zijn? Die mannen hebben dan bijvoorbeeld een negatief zelfbeeld omdat zij zichzelf lelijk vinden, dit weerslag heeft op hun karakter en daardaar ook soft overkomen op de buitenwereld (ze ontmoeten jou, doen alles wat jij wil omdat zij qua uiterlijk weinig kunnen bieden maar daardoor geven zij jou geen weerstand en zijn zij 'soft' in jouw ogen).

Overigens is dit geen beklag naar jou toe, kan me er wel iets bij voorstellen even los van het feit of het wel of niet een juiste manier van redeneren is.

Overigens weet ik niet of het hier in de buurt bij de vriendengroep zo is. De vriendinnen van vrienden zijn niet echt de types waar ik op zou vallen. Vaak is het wel zo dat hier vaak de lager opgeleiden sneller relaties hebben en het verval ook nogal snel te zien is. Men heeft elkaar gevonden en weten niet beter dat dit de juiste persoon is waardoor het nogal eens voorkomt dat beiden onder andere op het gebied van uiterlijk snel achteruit hollen (vooral dames komen vaak nogal wat kilo's aan, de buit is immers binnen).

Daarnaast hadden sommigen ook relaties zodat zij een 'zaadbunker' hadden (letter gequote) ook al was dat dan niet moeders mooiste.
pi_54728091
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:39 schreef MouzurX het volgende:
^^ is echt zon wijf dat een vriend heeft die een enorme aso is en die haar slaat maar dat zij toch bij hem blijft

Met 'niet soft' bedoel ik dat 'ie niet als een hondje achter me aan loopt en zijn leven voor me opgeeft. Dat softe 'wat vind jij, schat? Vind je dat wel goed, schat? Nee hoor schat, ik wil niet uit met mijn vrienden, ik blijf wel thuis en dan doe ik wel de afwas'. Hij moet gewoon een persoon blijven met een mening en een eigen wil. Dat heeft weinig met agressie te maken, en al helemaal niet met slaan
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54728166
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:41 schreef xFriendx het volgende:
Dus als het ware komt dat softe voort uit het lelijk zijn? Die mannen hebben dan bijvoorbeeld een negatief zelfbeeld omdat zij zichzelf lelijk vinden, dit weerslag heeft op hun karakter en daardaar ook soft overkomen op de buitenwereld (ze ontmoeten jou, doen alles wat jij wil omdat zij qua uiterlijk weinig kunnen bieden maar daardoor geven zij jou geen weerstand en zijn zij 'soft' in jouw ogen).
Precies. Daarom zijn mooiere mannen meestal minder soft, ze doen niet zo ontzettend hard hun best, want ze vinden je wel leuk, maar weten ook dat er nog een hoop andere meiden zijn die misschien ook wel leuk zijn, en die ze ook wel kunnen krijgen. 'Lelijke' mannen hebben de neiging om zwaar verliefd en afhankelijk te worden. Niet aantrekkelijk dus.
  maandag 19 november 2007 @ 23:55:25 #159
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54729470
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:33 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Ben ik nou de enige die deze zogenaamde theorie 1 grote open deur vindt?

Het zegt ongeveer dat mannen geen vriendschappelijke relatie met vrouwen kunnen onderhouden, omdat ze altijd willen neuken. Tenzij ze een andere vrouw hebben die ze leuker vinden of deze vrouw lelijk. Ja duh.
Zeker. Volkspsychologie versus wetenschappelijke theorie. Appels en peren. Niet dat ik spontaan een intellectuele erectie krijg van alles dat "wetenschappelijk" is of zo. Toch vind ik het onderdeel van de "intellectual whores" geen open deur. Het is zeker niet universeel, maar het fenomeen bestaat volgens mij wel, net zoals "fag hags" ook bestaan.
  dinsdag 20 november 2007 @ 01:18:59 #160
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54730683
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:55 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Zeker. Volkspsychologie versus wetenschappelijke theorie. Appels en peren. Niet dat ik spontaan een intellectuele erectie krijg van alles dat "wetenschappelijk" is of zo. Toch vind ik het onderdeel van de "intellectual whores" geen open deur. Het is zeker niet universeel, maar het fenomeen bestaat volgens mij wel, net zoals "fag hags" ook bestaan.
maar de theorie zegt: hij wil neuken tenzij ie niet wil neuken
maargoed is andere discussie
pi_54764771
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:22 schreef michiel5 het volgende:

[..]

je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben....
God ja, wat zou dat kut zijn zeg
  woensdag 21 november 2007 @ 18:10:30 #162
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_54764868
quote:

[..]

Zal wel het laaste zijn
pi_54765104
quote:
Op maandag 19 november 2007 23:03 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Precies. Daarom zijn mooiere mannen meestal minder soft, ze doen niet zo ontzettend hard hun best, want ze vinden je wel leuk, maar weten ook dat er nog een hoop andere meiden zijn die misschien ook wel leuk zijn, en die ze ook wel kunnen krijgen. 'Lelijke' mannen hebben de neiging om zwaar verliefd en afhankelijk te worden. Niet aantrekkelijk dus.
Er zijn ook een hoop lelijke mannen met een sterk karakter, die zijn dan meestal bijdehand of grappig of gewoon niet soft. Dan valt het ook minder op dat ze lelijk zijn
  woensdag 21 november 2007 @ 20:51:15 #164
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_54768190
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef LoggedIn het volgende:
vraag en aanbod.. aantrekkelijke meisjes hebben de mannen voor het oprapen.. Aangezien sex/relaties strak zijn verbonden met zelfverzekerdheid bij meisjes, kiezen ze voor iemand met een lichaam van de bovenste plank. Mannen zijn in de mindere positie hier, die moeten het doen met wat ze krijgen Die zijn dus een stuk minder moeilijk dan vrouwen
Wat bedoel je daar mee? Ten eerste lijkt mij zelfverzekerdheid echt niet altijd verbonden met het hebben van sexrelaties, ten tweede, in de gevallen dat er wel een link is, kan die redenatie nog alle kanten op..
Zelfverzekerd --> doet aan sexrelaties want schaamt zich voor niks en wil gewoon lichamelijk genot halen , of zelfverzekerd --> doet niet aan sexrelaties, want: zoekt daar de bevestiging niet, is al zelfverzekerd genoeg.

OT: Ooit eens naar de mannen van die onaantrekkelijke vrouwen gekeken... Ook jullie zijn niet allemaal God's gift to women hoor...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_54769139
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ook jullie zijn niet allemaal God's gift to women hoor...
Ja dat denk ik dus en dat is juist mijn probleem

Hoe kan het nou trouwens dat de vrouwen het voor het uitkiezen hebben ?? er zijn toch ongeveer evenveel vrouwen als mannen... zijn er dan gewoon veel minder mooie vrouwen dan "mooie" mannen ofzo?? anders zou het toch gewoon perfect uitkomen?

de hele mooie vrouwen + de hele "mooie" mannen
de iets minder mooie vrouwen + de iets minder "mooie" mannen
de lelijke vrouwen + de "lelijke" mannen

[ Bericht 31% gewijzigd door MouzurX op 21-11-2007 21:28:47 ]
pi_54769666
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:23 schreef MouzurX het volgende:
Hoe kan het nou trouwens dat de vrouwen het voor het uitkiezen hebben ?? er zijn toch ongeveer evenveel vrouwen als mannen... zijn er dan gewoon veel minder mooie vrouwen dan "mooie" mannen ofzo?? anders zou het toch gewoon perfect uitkomen?

Het zou ook wel uitkomen, maar sommige mensen weten niet goed van zichzelf in welke categorie ze vallen, daarom krijg je rare gemixte koppels.
  woensdag 21 november 2007 @ 22:22:03 #167
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54771010
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:23 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus en dat is juist mijn probleem

als vrouwen een lelijk hoofd hebben
kunnen ze dat compenseren met tieten en een kut
bij mannen is dat denk ik lastiger
pi_54773365
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:41 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het zou ook wel uitkomen, maar sommige mensen weten niet goed van zichzelf in welke categorie ze vallen, daarom krijg je rare gemixte koppels.
Wat een onzin wordt hier toch weer uitgekraamd door mensen die denken het te weten waarom mannen soms een relatie hebben met relatief minder aantrekkelijke vriendinnen.

Zou het ook niet zo kunnnen zijn dat lelijke mensen juist WEL een karakter hebben, en mooie/knappe mensen juist NIET? Je zou echt die nieuwe Southpark Episode moet kijken, hier wordt het principe duidelijk toegelicht. Waar het op neer komt is dat knappe mensen krijgen alle aandacht krijgen, alles naar zich toegewaaid krijgen, waardoor ze uiteindelijk LUI worden en hun AMBITIES verliezen. Op een latere leeftijd komen ze erachter dat ze vroeger eigenlijk geen ene hol hebben gedaan, en dat ze nu laag opgeleid zijn en daardoor niet meer vooruit kunnen. Terwijl minder aantrekkelijke mannen/vrouwen voor alles KEIHARD moeten werken omdat ze niet populair ziijn bij de gewone of knappe mensen. Ze zonderen zich vervolgens af, en in plaats van uitgaan met vrienden, gaan ze studeren om later een goede baan met veel poen te krijgen. Juist dat soort mensen ontwikkelen later een STERK KARAKTER, een goede carriere en dus gunstige toekomstperspectieven.

Conclusie: knappe mensen hebben een zwak karakter, terwijl minder aantrekkelijke mensen juist een sterk karakter hebben EN daarmee op de lange termijn meer succesvol zijn bij de vrouwen.

Maar ff weer ontopic: soms draait het niet alleen om uiterlijk maar eigenlijk meer om het karakter (heel erg cliché, dat wel)
pi_54773423
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Conclusie: knappe mensen hebben een zwak karakter, terwijl minder aantrekkelijke mensen juist een sterk karakter hebben EN daarmee op de lange termijn meer succesvol zijn bij de vrouwen.

Maar ff weer ontopic: soms draait het niet alleen om uiterlijk maar eigenlijk meer om het karakter (heel erg cliché, dat wel)
dus jonge meisjes neuken met een knappe kop, zodra ze hun wilde haren verloren zijn en klaar zijn om jongen te werpen en tig kilo aan te komen, zoeken ze die aardige man op die het wel voor elkaar heeft

En net wat je zegt: soms draait het wel om karakter
pi_54773448
Misschien omdat mannen intellect belangrijker vinden?
Ik bedoel, best leuk een mooi omhulsel, maar er moet ook nog iets zinnigs uitkomen s'avonds wanneer je op de bank zit.

*gelukkig ben ik bedeeld met alle goede kanten in mijn relatie
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_54773503
quote:

[..]

Oftewel: lelijke mannen met een echt geschikt karakter (voor mij, om een relatie mee te hebben dan he) bestaan niet. Of ik ben ze gewoon nog niet tegengekomen.
Denk het laatste. Kijk wat verder dan je neus lang is...trek daarna pas je conclusies.
pi_54773611
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:51 schreef paradoXical het volgende:
Misschien omdat mannen intellect belangrijker vinden?
Ik bedoel, best leuk een mooi omhulsel, maar er moet ook nog iets zinnigs uitkomen s'avonds wanneer je op de bank zit.
exactly...

echter je kan het natuurlijk ook combineren; the combo knap en intelligent bestaat natuurlijk ook...
pi_54774087
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:22 schreef michiel5 het volgende:

Waarom is wat voller onaantrekkelijk, vind een beetje spek (tot een zekere hoogte, hoe gene ma tokkie) zeer aantrekkelijk, je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben, die breek je zo in 2en.

Bovendien val ik sowieso niet op barbies die alleen met hun uiterlijk bezig zijn.
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar ik ben klein en fijn, maar ik breek jou zo in tweeën als ik wil en daar zin in heb.
Hoor en dus
pi_54774133
Mannen die denken dat ze sterk zijn en denken méér recht van spreken te hebben ofzo

Zo
pi_54774202
quote:

Mooie mannen hebben vaak een kut karakter, niet allemaal, wel veel.
Lelijke mannen hebben vaak geen kut karakter, maar zijn gewoon lelijk.

Dat is mijn analyse voor vandaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')