abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54707880
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:22 schreef michiel5 het volgende:
je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben
.
  maandag 19 november 2007 @ 00:07:22 #127
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_54708011
tvp
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_54709182
0 foto's tot nu toe in dit topic. Knap hoor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54709278
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:15 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

nou dat weet ik niet
erg mooie vrouwen zijn vaak arrogant en verwend
maar lelijke vrouwen onzeker en dat soort shit
Nee. Mooie vrouwen gedragen zich vaak defensief, omdat ze vaak benaderd worden door mannen waar niet altijd gecharmeerd van zijn. Dit gedrag kan als arrogant of verwend ervaren worden.
Als je wél binnengelaten wordt in de wereld van de mooie vrouw, zie je bijna altijd dat (mits ze niet oppervlakkig/dom zijn) ze aardig zijn en een leuk karakter hebben. Helaas voor de lelijke c.q. oninteressante mannen dat ze hier niet achter zullen komen en als enige troost voor henzelf zeggen ze maar dat de vrouw waar ze zo graag in contact mee wilden komen arrogant en verwend was.

Niet alleen lelijke vrouwen zijn onzeker. Mooie vrouwen zijn vaak zelfverzekerder omdat ze genoeg aandacht krijgen van mannen (en jaloerse vrouwen), wat dus eigenlijk een bevestiging van hun schoonheid is en wat onzekerheid wegneemt.
  maandag 19 november 2007 @ 02:58:26 #130
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54709441
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee. Mooie vrouwen gedragen zich vaak defensief, omdat ze vaak benaderd worden door mannen waar niet altijd gecharmeerd van zijn. Dit gedrag kan als arrogant of verwend ervaren worden.
Als je wél binnengelaten wordt in de wereld van de mooie vrouw, zie je bijna altijd dat (mits ze niet oppervlakkig/dom zijn) ze aardig zijn en een leuk karakter hebben. Helaas voor de lelijke c.q. oninteressante mannen dat ze hier niet achter zullen komen en als enige troost voor henzelf zeggen ze maar dat de vrouw waar ze zo graag in contact mee wilden komen arrogant en verwend was.

Niet alleen lelijke vrouwen zijn onzeker. Mooie vrouwen zijn vaak zelfverzekerder omdat ze genoeg aandacht krijgen van mannen (en jaloerse vrouwen), wat dus eigenlijk een bevestiging van hun schoonheid is en wat onzekerheid wegneemt.
1) ja, maar ik zie vaak genoeg echt mooie vrouwen de mannen gewoon gebruiken.

2) je bevestigt wat ik zeg over onzekerheid. Natuurlijk zijn niet alleen lelijke vrouwen onzeker, maar mooie vrouwen zijn vaak minder onzeker.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_54711031
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?
Van geen aantrekkingskracht en lust word je niet echt blij in je sexleven.
En na een korte tijd al buiten de deur eten is ook niet echt je doel lijkt me.
Zonder passie en iemand aantrekkelijk vinden houdt dat niet stand.

Tenzij je zelf onverzorgd bent, tja... dan moet je wel tevreden zijn met een net zo onverzorgde vrouw.
Ik zeg ook niet dat je zonder aantrekkingskracht kan. Alleen dat aantrekkingskracht hem niet alleen in fotomodellenmooi zit. Ik kan soms een man heel aantrekkelijk vinden die mijn vriendinnen niks vinden.

Ik vind aantrekkingskracht juist heel erg belangrijk. Maar ik vind het heel simpel om te zeggen dat je dat alleen amar hebt met mensen die een relatief "foutloos" uiterlijk hebben
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54711260
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:

[..]

ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk
Zeker niet

OT:
1 ding: Smaken verschillen,.. niet iedereen vindt een vrouwn waar je ribben kan tellen mooi.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op maandag 19 november 2007 01:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Geheel mee eens. "als enige troost voor henzelf zeggen ze maar dat de vrouw waar ze zo graag in contact mee wilden komen arrogant en verwend was." Spijker op zn kop. Deels zit daar ook nog een element van goedpraten tegenover de vrienden in. Als vrienden weten dat je een poging deed een meid te versieren, en het lukt niet, zal de schuld eerder bij de meid gelegd worden dan dat die jongen accepteert dat het HEM niet gelukt is. "Mwa, was een arrogante snol"
pi_54711833
Trouwens, ik vind die politiek correcte antwoorden wel erg simpel hoor. Natuurlijk heeft ieder zn eigen smaak, maar mooi is over het algemeen mooi, en lelijk is lelijk. Wil niet zeggen dat die aantrekkingskracht er is, maar mensen die zelf niet aangetrokken zijn tot een bepaalde hunk of babe, kunnen vaak wel zien waarom hij/zij door anderen wel als mooi ervaren wordt. Dat is gewoon puur objectief. In veel gevallen is die "eigen mening" slechts een bijstelling van de eisen, omdat ze niet beter kunnen krijgen.

Ik heb het nu puur over uiterlijk, ik laat karakter en innerlijk even buiten beschouwing.
pi_54712011
quote:
Op maandag 19 november 2007 10:41 schreef Viper88 het volgende:
Trouwens, ik vind die politiek correcte antwoorden wel erg simpel hoor. Natuurlijk heeft ieder zn eigen smaak, maar mooi is over het algemeen mooi, en lelijk is lelijk. Wil niet zeggen dat die aantrekkingskracht er is, maar mensen die zelf niet aangetrokken zijn tot een bepaalde hunk of babe, kunnen vaak wel zien waarom hij/zij door anderen wel als mooi ervaren wordt. Dat is gewoon puur objectief. In veel gevallen is die "eigen mening" slechts een bijstelling van de eisen, omdat ze niet beter kunnen krijgen.

Ik heb het nu puur over uiterlijk, ik laat karakter en innerlijk even buiten beschouwing.
Dat is deels onzin. Er zijn gewoon mensen die op dikker of op dunner vallen. En mensen die op lang of op klein vallen of op rood haar of op sproetenof noem het maar op. Als ik kijk naar de meest recente ex-vriend van mijn beste vriendin vind ik die gewoon niet knap, maar zij is lyrisch over zijn uiterlijk, puur omdat we een andere smaak hebben. Ik val op heel slank, vaak jong en let erg op ogen en haar, zij valt op zo gespierd mogelijke kale negers. Dus schoonheid is wel degelijk in bepaalde mate subjectief. Als ik verliefd ben vind ik diegene altijd de lalerleukste en mooiste die er is, terwijl een ander dta misschien heel anders zal ervaren.

En verder is er gewoon nog een extra factor waardoor je iemand aantrekkelijk vindt, een bepaalde chemie. En die kan je best meer hebben met iemand die niet standaard mooi is dan met een fotomodel. Of andersom natuurlijk.
pi_54712178
^ true, het is niet zo zwart/wit als ik het stel. echter, dit gaat nog wel op:

..maar mensen die zelf niet aangetrokken zijn tot een bepaalde hunk of babe, kunnen vaak wel zien waarom hij/zij door anderen wel als mooi ervaren wordt
pi_54712295
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:00 schreef Viper88 het volgende:
^ true, het is niet zo zwart/wit als ik het stel. echter, dit gaat nog wel op:

..maar mensen die zelf niet aangetrokken zijn tot een bepaalde hunk of babe, kunnen vaak wel zien waarom hij/zij door anderen wel als mooi ervaren wordt
Nee dus. Als je kijkt naar het voorbeeld van de vriend van mijn beste vriendin - ik vind die gast echt lelijk. En zij vindt hem echt mooi, omdat onze smaken zo ontzettend uiteenlopen.
pi_54712343
hahah ok daar kan ik niet tegenop dan. Maar waarschijnlijk zijn er genoeg algemeen geaccepteerde hunks om het maar zo te noemen, die jullie allebei aantrekkelijk vinden toch? Misschien is er dan een groter grijs gebied tussen echt mooi en echt lelijk ofzo?
pi_54712525
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:10 schreef Viper88 het volgende:
hahah ok daar kan ik niet tegenop dan. Maar waarschijnlijk zijn er genoeg algemeen geaccepteerde hunks om het maar zo te noemen, die jullie allebei aantrekkelijk vinden toch? Misschien is er dan een groter grijs gebied tussen echt mooi en echt lelijk ofzo?
Nee, wij vinden echt letterlijk nooit dezelfde mensen mooi of leuk Heel handig wel Zelfs op het gebied van filmsterren hebben we een totaal andere smaak. Dus de meisjes waar TS aan refereert kunnen die jongens zelf misschien juist wel heel mooi vinden of in ieder geval heel aantrekkelijk.

That being said zijn er wel zat mensen die maar kiezen voor een relatie om het hebben van een relatie en dan misschien niet agan voor degene die ze het aantrekkelijkst vinden oid. Maar dat jij iemand niet aantrekkelijk vindt wil niet altijd zeggen dat de partner er ook zo over denkt
pi_54712568
Edit: niet op de persoon reageren

[ Bericht 94% gewijzigd door Emel op 19-11-2007 11:29:40 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_54713600
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd

Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
wat deze dame zegt.
Omdat het kan!
  maandag 19 november 2007 @ 16:37:53 #142
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54719199
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:10 schreef Okiedokie86 het volgende:

[..]

wat deze dame zegt.
Als het gedrag van mijn vader een indicatie is, dan heb ik op zijn leeftijd niet alleen behoefte aan "gezelligheid" en lange gesprekken. De moeder van mijn vriendin ziet er overigens ook bijzonder appetijtelijk uit, dus maak ik me nog weinig zorgen. Zo moeder, zo dochter...

Een aantal jaren geleden was er overigens een programma op de BBC met als onderwerp het selecteren van potentiële partners. De ogen van de deelnemers werden gevolgd met behulp van lasers. Hieruit bleek dat de meeste vrouwelijke deelnemers de mannen eerst in de ogen keken en daarna hun blik snel lieten afzakken tot kruishoogte , om weer terug te gaan naar de ogen.
pi_54722204
want wat valt er op kruis hoogte allemaal te zien dan? Of hij een harde heeft?
  maandag 19 november 2007 @ 19:20:33 #144
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54722554
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:37 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Als het gedrag van mijn vader een indicatie is, dan heb ik op zijn leeftijd niet alleen behoefte aan "gezelligheid" en lange gesprekken. De moeder van mijn vriendin ziet er overigens ook bijzonder appetijtelijk uit, dus maak ik me nog weinig zorgen. Zo moeder, zo dochter...

Een aantal jaren geleden was er overigens een programma op de BBC met als onderwerp het selecteren van potentiële partners. De ogen van de deelnemers werden gevolgd met behulp van lasers. Hieruit bleek dat de meeste vrouwelijke deelnemers de mannen eerst in de ogen keken en daarna hun blik snel lieten afzakken tot kruishoogte , om weer terug te gaan naar de ogen.
dat is omdat we snel willen bepalen met welk geslacht we te maken hebben
dit geldt voor mannen en vrouwen; was in de oertijd gewoon handig
  maandag 19 november 2007 @ 19:22:01 #145
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54722588
Om het wat nieuw leven in te blazen:

- Ken jij meer mannen/vrouwen die je wel mooi vindt, maar niet leuk genoeg qua karakter of
- Meer mannen/vrouwen die je wel leuk genoeg vindt qua karakter maar niet mooi genoeg.
pi_54722760
ik ken mooie vrouwen met een mooi karakter, ik ken mooie vrouwen met een kutkarakter, ik ken lelijke vrouwen met een mooi karakter, ik ken lelijke vrouwen met een kut karakter (hoor je me kut-ex-huisgenootje van me).

Hoe zich dat verhoud weet ik niet?
pi_54723138
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef B1nulnul het volgende:

- Ken jij meer mannen/vrouwen die je wel mooi vindt, maar niet leuk genoeg qua karakter of
- Meer mannen/vrouwen die je wel leuk genoeg vindt qua karakter maar niet mooi genoeg.
Een goed karakter is veel moeilijker te vinden dan een goed uiterlijk. Volgens mijn eisen dan, uiteraard. Mooie mannen wiens karakter niet leuk genoeg is, daar hoef ik niks mee. Andersom (goed karakter, niet mooi genoeg) komt ook wel eens voor, maar of het karakter dan goed genoeg is om er een relatie mee te beginnen weet ik niet. Om vrienden mee te zijn zijn ze prima, maar voor een relatie zijn ze meestal te soft
Lelijke mannen komen op de vriendenladder
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 19 november 2007 @ 21:17:59 #148
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54725081
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:06 schreef TubewayDigital het volgende:
want wat valt er op kruis hoogte allemaal te zien dan?
Ik ga je niet vermoeien met mijn theorieën, maar volgens een andere programma in de sex science-hoek dat ik een aantal jaren geleden in een hotelkamer in Toronto mocht aanschouwen, geven vrouwen (vaak onbewust) de voorkeur aan een groot geschapen man. Ook diegenen die dit ontkennen als je hen erna vraagt. Maar dit terzijde.
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

dat is omdat we snel willen bepalen met welk geslacht we te maken hebben
dit geldt voor mannen en vrouwen; was in de oertijd gewoon handig
Nou, de mannen in die studie keken ook eerst naar de ogen, maar het verschil was dat ze daarna de vrouwen meteen van top tot teen "screenden". Toch wel een substantieel verschil.
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef B1nulnul het volgende:

De mooie vrouwen die ik ken vind ik ook leuk qua karakter. Ik werk lekker thuis, dus al mijn intensieve contacten zijn op vrijwillige basis. Veel minder vage kennissen + een aantal "echte" vriend(inn)en + veel meer vrije tijd = veel minder stress. Ik heb zelf mijn twijfels over de vaakgehoorde veronderstelling dat vrouwen die weten dat ze mooi zijn, minder vaak een leuk karakter hebben of vaker saai zouden zijn. Maar ik weet dat ook ik me baseer op subjectieve ervaringen.
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Lelijke mannen komen op de vriendenladder
Wat vind je van de Ladder Theory in het algemeen? Zit er een kern van waarheid in? Ik denk het wel...
pi_54725244
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:17 schreef SuikerVuist het volgende:
Wat vind je van de Ladder Theory in het algemeen? Zit er een kern van waarheid in? Ik denk het wel...
Ik heb een klein beetje een hekel aan dit soort 'modellen' (ivm mijn studie..), maar het lijkt me aardig te kloppen.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54726668
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')