Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:36 schreef Choices het volgende:
Aantrekkelijk = cultureel bepaalt gegeven, sommige mensen denken daar buiten, de redenen om daarbuiten te denken verschilt per persoon vrees ik.
En dat natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
Omdat het om innerlijk gaat?
Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaamquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.
Wat een kut instelling heb je danquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.
Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!
Kortom... gemakszucht!!!!
We?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.
Big girls are beautiful
Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
Misschien dat je het niet snapt hoor, maar in een relatie moet je het samen goed kunnen vinden, en moet je nog jaren met elkaar verder kunnen. Dat lichaam verlept na een tijdje vanzelf, dan is het wel handig als je bij iemand bent met wie je qua persoonlijkheid uit de voeten kunt.
Waarom is wat voller onaantrekkelijk, vind een beetje spek (tot een zekere hoogte, hoe gene ma tokkie) zeer aantrekkelijk, je zal Kate Moss of Keira Knightley maar in je bed hebben, die breek je zo in 2en.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Zeggen leijke mensen altijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Correctie. Het gaat combinatie tussen het uiterlijk en het innerlijk en doen allebei niet onder voor elkaar. Maar natuurlijk wel heel politiek correct om te zeggen dat alleen het innerlijk belangrijk is.
In Argentinië en Hawaï worden "wat vollere" vrouwen gemeden als de builenpest. Het is misschien wat meer geaccepteerd in het noordwesten van het Europese continent. Veel mannen (ook veel "westerse" alfamannetjes) geven hier toch de voorkeur aan. Zie ook de populariteit van Nigella Lawson in Groot Brittannië een aantal jaren geleden toen er nog wat meer pondjes aanzaten...quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Ik maak me helemaal nergens meer druk over.quote:Ik zou me er niet druk over maken...
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofdquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Zeggen leijke mensen altijd![]()
Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
Je haalt de kern er goed uitquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.
Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!
Kortom... gemakszucht!!!!
Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nog 40 jaar dezelfde partner![]()
Om de 5 jaar inwisselen en dan steeds een 5 jaar jonger exemplaar nemen!![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.
Big girls are beautiful
Leef jij nu of over 40 jaar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd
Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef Nashje het volgende:
Het is ook vaak andersom hoor. Een kenkergeilwijf met World of Warcraft vriend.
Dan denk ik ook: "wtf mang, als hij 't kan, kan ik die chicka toch ook playen."
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef NED het volgende:
[..]
Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)![]()
of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef Viper88 het volgende:
5 mogelijkheden:
- man denkt dat hij geen mooiere vriendin kan krijgen
- man kan daadwerkelijk geen mooiere vriendin krijgen
- man is wanhopig en pakt wat ie pakken kan
- man zegt dat hij verliefd is op haar innerlijk, terwijl eigenlijk een van de drie bovenstaande
- man is daadwerkelijk verliefdt op haar innerlijk, en neemt mindere uiterlijk voor lief
slotje
spijt me maar ik wordt niet verliefd op lelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef LucasBergman het volgende:
iets met "liefde maakt blind" ofzo
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk
in dat geval knap maar niet iemand waar je voor gaat. Jammerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.
Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.
Tenminste hoe knap je jezelf dus ziet.
Bij mensen met een minderwaardigheidscomplex is dat dus geen compliment voor de partnerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Tenminste hoe knap je jezelf dus ziet.
Wauw , stoer om dat te vertellen zegquote:Op zaterdag 17 november 2007 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
Fout verhaaltje:
En wat dacht je van rare spelletjes in het Cafe. Ik ken een vage gast. Die had het plan op gevat om tijdens het avondje uit de meest lelijke vrouw te versieren. ..Nou het is hem gelukt. Maar 9 maanden later zit hij wel met de gebakken peren.
Die meid is zo walgelijke lelijk en dik dat je je hond ervan af zal sturen en het iq van een 6 jarige. Oke ze was wel zo pienter genoeg om zo rond 4/5 maanden pas te zeggen dat ze zwanger is.... Sommige mannen zijn dan wel zo fear om dan maar te blijven bij zo'n lelijk wicht.
Ik heb haar een keer gezien en echt waar het doet gewoon zeer aan je ogen hoe foeilelijk ze is. Iedereen binnen de vrienden club snapt er echt helemaal niets van hoe hij het daarop heeft kunnen doen.
Ik heb verhalen gehoord dat ouders van die gozer haar de deur hebben gewezen. Omdat ze het niet nodig vond om te douchen en alles terwijl ze daar een week is geweest. Die keer dat ik haar zag riekte ze echt gruwelijk.
Je kan het dus ook treffen met iemand die en van buiten en binnen lelijk is.
Dus rare cafespelletjes is geen kattepis
om dat ze iemand willen die graag met ze naar de Mac Donald gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Nee. Sorry. Je kan een voorkeur hebben voor blauwe ogen/bruine ogen, blond/donker haar, wat dikker/dunner, noem maar op. Maar daarnaast is er een objectieve grens tussen mooier en minder mooi. Dat is gewoon zo, maar niemand zegt het omdat er vaak niet al te veel aan te doen is. Natuurlijk helpt make up, ander kapsel, sporten etc, maar een bepaald uiterlijk heb je vanaf je geboorte.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef DeLarge het volgende:
[..]
of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef LoggedIn het volgende:
Mannen zijn in de mindere positie hier, die moeten het doen met wat ze krijgenDie zijn dus een stuk minder moeilijk dan vrouwen
Dat wordt wel door de media/fashion gedicteerd dat lelijk, gekoppeld is aan dik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:39 schreef Alcarin het volgende:
Waarom wordt lelijk nou weer meteen gekoppeld aan dik![]()
Er zijn genoeg verklaringen, en ze gelden ook voor lelijke jongens met mooie meisjes. Gemakszucht, minderwaardigheidscomplexen, gewoon echt op het innerlijk vallen, iemand willen die jou leuker vindt dan jij hem/haar (oftewel aanbeden willen worden), medelijden...
Maar waarom zou je je hier zorgen om maken? Is TS bang dat hij zelf met een lelijk meisje eindigt? Of heb je er al een?
Goede instelling. En je bent verre van lelijk. Als ik niet zo'n lul was had ik je een beter compliment gegevenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd
en waarom zijn mensen die niet dik zijn bij jou nou weer gelijk een plank?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
TS, Wat is precies jouw standaard voor ''een mooi meisje/een lelijk meisje''? Wat houdt ''wat voller'' precies in?
De vrienden die ik heb (en dat zijn toch voornamelijk mannen) vallen over t algemeen toch op wat ''vollere'' vrouwen. Een stevige kont, grote borsten, brede heupen, ''iets om vast te houden'' noemen zij toch wel als de belangrijkste punten voor vrouwelijke aantrekkelijkheid. De enige mannen die ik over t figuur van volle vrouwen (niet echt dik, dat is wat anders) heb horen klagen, waren of homo of pubertjes, Maar goed, dat is mijn ervaring. Instinctief is het trouwens ook niet meer dan logisch voor mannen om op vrouwen met een wat ''voller'' figuur te vallen, aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
Vette zeikwijven die klagen over kritiek op hun "brede heupen", en dan zelf slanke vrouwen gaan afzeikenquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
Een beste kameraad van mij zegt hetzelfde. Ik vind het nogal dom dat je dat zegt, want we leven toch in het nu?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:33 schreef Roellio het volgende:
Ik zie er ook goed genoeg uit om het merendeel van de "knappe vrouwen" te versieren en ik ga ook meer voor: leuk, intelligent en humor.
Wil niet zeggen dat ik uiterlijk niet belangrijk vind, maar dat wedstrijdje "wie heeft de lekkerste vriend/vriendin" ben je na je 20e toch hopelijk wel een beetje ontgroeid....
Dat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
En dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef PiotrRasputin het volgende:
[..]
Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.
En da's niet heel vreemd, want als jij ontzettend lelijk bent en zij er best leuk uit ziet, dan smeert ze'm binnen de korste keren. En vice versa.
Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaam
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant... Hoeveel mannen vinden een worst op poten (1.60m 100 kg) aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef Choices het volgende:
ik snap niet dat mensen aantrekkingskracht verwarren met media gefineerde uiterlijke schoonheid. Aantrekkingskracht is een ongelooflijk persoonlijk gedefineerd gegeven.
moest je je verhaal kwijt jongen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:04 schreef flamoes het volgende:
Tsjoh.. Lelijk zijn is niet alleen de buitenkant hoor..
Ik wil niet zeggen dat je dan maar met een afgrijselijke hork moet gaan, maar niet alle meiden zijn zo mooi als ze eruit zien dus!
Ik heb tot voor kort een scharrel/relatie gehad met een hele mooie meid, blond, lang, slank, lekkere tieten en lief.
Maar ik ben er langzamerhand achter gekomen dat er vanalles aan haar mankeert. Ik wist al dat ze ooit drugs gebruikte en zo nu en dan op een feestje ook nog steeds weleens. Maarja, als ik daar thuis kwam vond ik haar afwezig, beetje vaag en vreemd.
Ze ging 3 a 4 avonden per week te stappen, dus ik dacht dan in het begin; oke tis laat geworden gister. Maar toch had ik gauw door dat ze verdovende middelen heel interessant vond. Medicijnen zoals slaappillen, pijnstillers en a.d. slikt ze bij de vleet. Dat was 1 nadeel.
Dus ik oplaatst heel geinteresseerd vragen; lekker gesnoven gister? Toen brak ze los, want ze dacht dat ik dat wel grappig vond. Jaja, aantal gram coke in de week, kwam het wel op neer.
Nou gebruik ik zelf ook weleens wat, maar hooguit 1x per 2 maanden. Dan blijft het nog net leuk en je blijft jezelf.
Alleen zij sloopt zichzelf gewoon, er zat geen emotie meer in, steeds alles vergeten, de hele dag voor zich uit kunnen staren en weet ik wat allemaal.
Nu weet ik wel dat niet alle andere mooie meiden ook zo zijn, maar de buitenkant zegt dus niet alles.
Liever eentje met wat meer vet dan eentje met deze problemen.
Maar als je gek bent op vissen, dus nooit thuis bent, en al om vier uur je bed uit bent, en je dikke meisje maakt elke dagje aas klaar dan is het toch ook goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?
Van geen aantrekkingskracht en lust word je niet echt blij in je sexleven.
En na een korte tijd al buiten de deur eten is ook niet echt je doel lijkt me.
Zonder passie en iemand aantrekkelijk vinden houdt dat niet stand.
Tenzij je zelf onverzorgd bent, tja... dan moet je wel tevreden zijn met een net zo onverzorgde vrouw.
Preciesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:06 schreef B1nulnul het volgende:
maar het grappige is juist dat er genoeg meiden zijn die en mooi zijn en goed qua karakter
quote:Op zaterdag 17 november 2007 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
Fout verhaaltje:
En wat dacht je van rare spelletjes in het Cafe. Ik ken een vage gast. Die had het plan op gevat om tijdens het avondje uit de meest lelijke vrouw te versieren. ..Nou het is hem gelukt. Maar 9 maanden later zit hij wel met de gebakken peren.
Die meid is zo walgelijke lelijk en dik dat je je hond ervan af zal sturen en het iq van een 6 jarige. Oke ze was wel zo pienter genoeg om zo rond 4/5 maanden pas te zeggen dat ze zwanger is.... Sommige mannen zijn dan wel zo fear om dan maar te blijven bij zo'n lelijk wicht.
Ik heb haar een keer gezien en echt waar het doet gewoon zeer aan je ogen hoe foeilelijk ze is. Iedereen binnen de vrienden club snapt er echt helemaal niets van hoe hij het daarop heeft kunnen doen.
Ik heb verhalen gehoord dat ouders van die gozer haar de deur hebben gewezen. Omdat ze het niet nodig vond om te douchen en alles terwijl ze daar een week is geweest. Die keer dat ik haar zag riekte ze echt gruwelijk.
Je kan het dus ook treffen met iemand die en van buiten en binnen lelijk is.
Dus rare cafespelletjes is geen kattepis
1) uiterlijke smaak is persoonlijk, ene vind dik mooi, andere magerquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:39 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Jongens kijken voornamelijk naar uiterlijk en je kan redelijk objectief bepalen wie wel of niet mooi is. Ik heb het overigens niet over hele knappe vrouwen, maar echt vrouwen die nou niet bepaald gezegend zijn met een mooi hoofd of strak lichaam.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
1) uiterlijke smaak is persoonlijk, ene vind dik mooi, andere mager
2) De knapste vrouwen (naar maatschappelijke maatstaven) zijn relatief vaak inhoudsloos. (dat is mijn ervaring dan)
3) iedereen wordt lelijk oud en rimpelig, kan je beter kiezen voor een goed innerlijk en waar het mee matcht.
die mika zelf is wel lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:33 schreef dude_flipper12 het volgende:
2 redenen:
- Mika!!!!
- Ze zien meer dan alleen het uiterlijk?
En mannen takelen niet af in de loop der jaren ofzo?! Wat een crap!quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:16 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Hoeveel kerels beëindigen hun huwelijk, want na een paar jaar en een paar zwangerschappen is hun vrouw nog dikker, ronder en meer lui geworden dan ze al was.
Verliefd worden op een toch wat lekkerder vrouwtje en hoppa chemie does the trick.
Tuurlijk moet het karakter zijn wat je zoekt, maar als iemand zo dik als een varken is, dan kan het nog je soulmate zijn, maar dat houdt echt niet eeuwig stand.
Eh... nooit gehoord dat mannen aantrekkelijker worden qua gezicht naarmate ze ouder worden, vrouwen takelen af ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En mannen takelen niet af in de loop der jaren ofzo?! Wat een crap!
in principe is er niks mis met kroegtypes, ze zijn alleen wel wat gewend aan mannen, en je moet er vroeg bij zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef flamoes het volgende:
Al zijn ze nog zo mooi,
jammer dat er zoveel kroegtypeszijn.
pwnd, je lust zeker geen bier?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:22 schreef Shitonya het volgende:
de helse oppervlakkigheid...-_-
waarom moet ze geil zijn als ze bier drinkt, ik weet niet waar jij aandenkt als je een glas bier in je handen hebt maar ik krijg hem er niet echt van omhoogquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:28 schreef Shitonya het volgende:
jawel, maar volgens mij ben jij het type "zolang het maar vrouwelijk oogt, bier drinkt en geil is. Dan is het goed"
bierquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waarom moet ze geil zijn als ze bier drinkt, ik weet niet waar jij aandenkt als je een glas bier in je handen hebt maar ik krijg hem er niet echt van omhoog
Aan de andere kant zie je rimpels minder bij iemand die net wat dikker isquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
1) dat is waar, maar over mooie gezichten is bijvoorbeeld meer bekend
en echt heel dikke of dunne mensen worden over het algemeen niet aantrekkelijk gevonden
2) ik denk dat ze ook vooral arrogant worden
3) niet iedereen wordt lelijk oud. het gaat allemaal meer hangen ja. dus minder vetrol is beter.
amenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
Komt 'ie dan hè:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
waarom moet ze geil zijn als ze bier drinkt, ik weet niet waar jij aandenkt als je een glas bier in je handen hebt maar ik krijg hem er niet echt van omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |