abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54657459
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.

Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!

Kortom... gemakszucht!!!!
Je haalt de kern er goed uit
pi_54657559
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wie heeft er tegenwoordig nog 40 jaar dezelfde partner

Om de 5 jaar inwisselen en dan steeds een 5 jaar jonger exemplaar nemen!
Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)

pi_54657645
nuja

ik ken vrouwen die geen beschuitje met me zouden willen eten en ik ken vrouwen die (bij wijze van) al beginnen te soppen als ze mij in de metro zien zitten

wat jij niet mooi vindt, vind iemand anders wél mooi

tja, een vrouw van 200 kilo zonder voortanden en een arm dat raar staat, das een ander verhaal, maar die lopen dan ook weer rond met mannen die geheel buiten het schoonheidsideaal zijn gedonderd
pi_54657664
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.

Big girls are beautiful
Dat dus.

En bovendien heb ik geen zin om aan één van haar ribben geregen te worden als ik ga verliggen. Plus dat die planken geen dikke tieten hebben tenzij er silikonijnen inzitten.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_54657771
Ik zie er ook goed genoeg uit om het merendeel van de "knappe vrouwen" te versieren en ik ga ook meer voor: leuk, intelligent en humor.

Wil niet zeggen dat ik uiterlijk niet belangrijk vind, maar dat wedstrijdje "wie heeft de lekkerste vriend/vriendin" ben je na je 20e toch hopelijk wel een beetje ontgroeid....
pi_54657838
Het is ook vaak andersom hoor. Een kenkergeilwijf met World of Warcraft vriend.

Dan denk ik ook: "wtf mang, als hij 't kan, kan ik die chicka toch ook playen ."
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:42:27 #32
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_54658004
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd

Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
Leef jij nu of over 40 jaar?
reach out and touch faith
pi_54658161
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef Nashje het volgende:
Het is ook vaak andersom hoor. Een kenkergeilwijf met World of Warcraft vriend.

Dan denk ik ook: "wtf mang, als hij 't kan, kan ik die chicka toch ook playen ."

waarschijnlijk is het zo'n tering-irritant wijf dat onmogelijke eisen stelt, dat alleen zo'n soort jongen er de energie in wil steken om haar te behouden
pi_54658350
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef NED het volgende:

[..]

Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)

Hoe was die rekensom ook alweer? leeftijd/2 + 7 toch?

Voor eeuwig met 18-jarigen rondneuken is ook niet alles.
pi_54660271
Mensen die gelijk in extremiteiten gaan vervallen met opmerkingen als, ik hou van 'volle' vrouwen want die dunne vrouwen breken, blabla. Als dunne vrouw kan je fysiek net zo sterk zijn als een dikkere vrouw en daarnaast zijn ze vaak gezonder (ik heb het dus niet over anorexia figuren).

pi_54660330
omdat ze sex willen en niks beters kunnen krijgen slotje jezus ts had je zelf ook wel kunnen etc
underground forever baby
pi_54660384
Ik ben iemand die mannen leuk vind die wat steviger zijn, dat knuffelt zo lekker en hoe cliché ook, in sommige gevallen kan innerlijk echt voor uiterlijk gaan. Een goede vriend van me was vroeger zo lelijk als de nacht (nu is hij vrij populair en ziet hij er ook vele beter uit) en ik heb daar nog wel eens een paar weken mee rondgescharreld, lekker boeiend dat hij niet moeders mooiste was, hij had een top gevoel voor humor, vlotte babbel, etc. blabla.
Lekker boeiend, een six pack of niet.
Waarschijnlijk zijn er dus ook jongens die zo over meiden denken.

En ook mooie vrouwen krijgen op latere leeftijd hangtieten en de helft waarschijnlijk ook overgewicht na hun eerste kind enzo
Vivre
pi_54660474
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef Viper88 het volgende:
5 mogelijkheden:

- man denkt dat hij geen mooiere vriendin kan krijgen

- man kan daadwerkelijk geen mooiere vriendin krijgen

- man is wanhopig en pakt wat ie pakken kan

- man zegt dat hij verliefd is op haar innerlijk, terwijl eigenlijk een van de drie bovenstaande

- man is daadwerkelijk verliefdt op haar innerlijk, en neemt mindere uiterlijk voor lief

slotje
of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:21:46 #39
81237 releaze
best of both worlds
pi_54660503
het is echt heel makkelijk om je idealen opzij te zetten als je verliefd bent en alle negatieve dingen om te zetten naar iets positiefs. Tuurlijk zou ik het liefste een slanke lange kerel willen hebben met een engiszins alternatieve inslag, maar voorlopig heb ik geheel in de stijl van mn eigen postuur voornamelijk kerels gehad met een buikje en ik vond daar echt helemaal niks mis mee op dat moment. Ik was verliefd en alles was geweldig. Je gaat gewoon in een altered state of mind. Je kijkt in een altered state of mind naar iemand en dat gaat zolang de relatie goed gaat gewoon niet over.

En waarom je je dan in eerste instantie aangetrokken voelde.. Kan aandacht zijn, innerlijk, misschien een dronken bui en een geweldig slippertje, ze kan je domineren, onderdanig zijn, je kan zelf onzeker zijn, je kan je kansen goed inschatten, je zoekt iemand van je eigen niveau, weet ik veel. Het gaat gewoon niet altijd om het strakke huidje. Dat is leuk voor fantasietjes, maar het gros van de mannen heeft wel enig realiteitszin.
pi_54661333
Bagger verwiijderd. Graag geen rotzooi meer.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  vrijdag 16 november 2007 @ 23:32:39 #41
183181 LucasBergman
Schudden voor gebruik
pi_54664182
iets met "liefde maakt blind" ofzo
[quote]Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef Gripper het volgende:
Je maakt geen indruk op de chicks met een bus, je moet een honda hebben, daarmee kan je elke chick regelen!
[/quote]
pi_54664434
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef LucasBergman het volgende:
iets met "liefde maakt blind" ofzo
spijt me maar ik wordt niet verliefd op lelijke vrouwen.
pi_54664598
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.

Tenminste hoe knap je jezelf dus ziet.
pi_54665083
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:

[..]

ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk

pi_54665440
Grappig dat sommige mensen direct over 'planken' beginnen.. alsof je alleen de keus hebt tussen graatmagere vrouwen en dikke vrouwen.
pi_54665497
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.
in dat geval knap maar niet iemand waar je voor gaat. Jammer
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:39:27 #47
125182 PiotrRasputin
Bloodpumpin' fury
pi_54665853
quote:

Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.

En da's niet heel vreemd, want als jij ontzettend lelijk bent en zij er best leuk uit ziet, dan smeert ze'm binnen de korste keren. En vice versa.

@ OP: Een lekker lijf is prima als je alleen sex wilt, maar als je ook nog echt wil samenleven met iemand dan zul je misschien wat moeten schuiven met je criteria. Persoonlijk heb ik dan maar liever geen dubbel D maar wel een oprecht leuke en intelligente meid, dan een met dubbel D die je constant de oren van de kop loopt te zaniken.
...and if you've never heard that silence, it's a god-awful sound...
pi_54665965
quote:

Bij mensen met een minderwaardigheidscomplex is dat dus geen compliment voor de partner
Vivre
pi_54666078
vraag en aanbod.. aantrekkelijke meisjes hebben de mannen voor het oprapen.. Aangezien sex/relaties strak zijn verbonden met zelfverzekerdheid bij meisjes, kiezen ze voor iemand met een lichaam van de bovenste plank. Mannen zijn in de mindere positie hier, die moeten het doen met wat ze krijgen Die zijn dus een stuk minder moeilijk dan vrouwen

Natuurlijk heeft iedereen een iets andere visie wat betreft "aantrekkelijk" en kan je de hele zaak ook op "soort zoekt soort" gooien; Het uiteindelijke verhaal zal een mix van deze 3 dingen zijn
pi_54668588
Edit: niet op de persoon reageren

[ Bericht 92% gewijzigd door Emel op 19-11-2007 11:27:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')