Je haalt de kern er goed uitquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Easy..
die minder mooie meiden, die lopen niet zosnel weg.
Je hoeft er minder moeite voor te doen.
Je kan jezelf gewoon laveloos drinken elk weekeinde... vindt ze prima, zie jij er ook een keer wat minder mooi uit.
Je hoeft ze maar zeer weinig aandacht te geven, en ze vinden het al geweldig!
Kortom... gemakszucht!!!!
Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie heeft er tegenwoordig nog 40 jaar dezelfde partner![]()
Om de 5 jaar inwisselen en dan steeds een 5 jaar jonger exemplaar nemen!![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Route66runner het volgende:
Omdat we bang zijn dat die dunne latjes breken als je er boven op gaat liggen.
Big girls are beautiful
Leef jij nu of over 40 jaar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd
Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef Nashje het volgende:
Het is ook vaak andersom hoor. Een kenkergeilwijf met World of Warcraft vriend.
Dan denk ik ook: "wtf mang, als hij 't kan, kan ik die chicka toch ook playen."
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:25 schreef NED het volgende:
[..]
Of als ze 36 zijn gewoon inruilen tegen 2 van 18 (dat is samen ook 36 namelijk)![]()
of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:41 schreef Viper88 het volgende:
5 mogelijkheden:
- man denkt dat hij geen mooiere vriendin kan krijgen
- man kan daadwerkelijk geen mooiere vriendin krijgen
- man is wanhopig en pakt wat ie pakken kan
- man zegt dat hij verliefd is op haar innerlijk, terwijl eigenlijk een van de drie bovenstaande
- man is daadwerkelijk verliefdt op haar innerlijk, en neemt mindere uiterlijk voor lief
slotje
spijt me maar ik wordt niet verliefd op lelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef LucasBergman het volgende:
iets met "liefde maakt blind" ofzo
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk
in dat geval knap maar niet iemand waar je voor gaat. Jammerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.
Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Las ooit iets van, dat je sneller verliefd wordt op iemand van je eigen 'knapte'.
Tenminste hoe knap je jezelf dus ziet.
Bij mensen met een minderwaardigheidscomplex is dat dus geen compliment voor de partnerquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:47 schreef slaapvaak het volgende:
Tenminste hoe knap je jezelf dus ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |