abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2007 @ 07:44:11 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54668630
Fout verhaaltje:
En wat dacht je van rare spelletjes in het Cafe. Ik ken een vage gast. Die had het plan op gevat om tijdens het avondje uit de meest lelijke vrouw te versieren. ..Nou het is hem gelukt. Maar 9 maanden later zit hij wel met de gebakken peren.
Die meid is zo walgelijke lelijk en dik dat je je hond ervan af zal sturen en het iq van een 6 jarige. Oke ze was wel zo pienter genoeg om zo rond 4/5 maanden pas te zeggen dat ze zwanger is.... Sommige mannen zijn dan wel zo fear om dan maar te blijven bij zo'n lelijk wicht.
Ik heb haar een keer gezien en echt waar het doet gewoon zeer aan je ogen hoe foeilelijk ze is. Iedereen binnen de vrienden club snapt er echt helemaal niets van hoe hij het daarop heeft kunnen doen.
Ik heb verhalen gehoord dat ouders van die gozer haar de deur hebben gewezen. Omdat ze het niet nodig vond om te douchen en alles terwijl ze daar een week is geweest. Die keer dat ik haar zag riekte ze echt gruwelijk.

Je kan het dus ook treffen met iemand die en van buiten en binnen lelijk is.

Dus rare cafespelletjes is geen kattepis
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 17 november 2007 @ 07:56:53 #52
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54668648
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
Fout verhaaltje:
En wat dacht je van rare spelletjes in het Cafe. Ik ken een vage gast. Die had het plan op gevat om tijdens het avondje uit de meest lelijke vrouw te versieren. ..Nou het is hem gelukt. Maar 9 maanden later zit hij wel met de gebakken peren.
Die meid is zo walgelijke lelijk en dik dat je je hond ervan af zal sturen en het iq van een 6 jarige. Oke ze was wel zo pienter genoeg om zo rond 4/5 maanden pas te zeggen dat ze zwanger is.... Sommige mannen zijn dan wel zo fear om dan maar te blijven bij zo'n lelijk wicht.
Ik heb haar een keer gezien en echt waar het doet gewoon zeer aan je ogen hoe foeilelijk ze is. Iedereen binnen de vrienden club snapt er echt helemaal niets van hoe hij het daarop heeft kunnen doen.
Ik heb verhalen gehoord dat ouders van die gozer haar de deur hebben gewezen. Omdat ze het niet nodig vond om te douchen en alles terwijl ze daar een week is geweest. Die keer dat ik haar zag riekte ze echt gruwelijk.

Je kan het dus ook treffen met iemand die en van buiten en binnen lelijk is.

Dus rare cafespelletjes is geen kattepis
Wauw , stoer om dat te vertellen zeg
pi_54668663
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
om dat ze iemand willen die graag met ze naar de Mac Donald gaat.

En ze denken dat een dikke meid per kg goedkoper is dan een dunne.??
pi_54669292
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef DeLarge het volgende:

[..]

of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?
Nee. Sorry. Je kan een voorkeur hebben voor blauwe ogen/bruine ogen, blond/donker haar, wat dikker/dunner, noem maar op. Maar daarnaast is er een objectieve grens tussen mooier en minder mooi. Dat is gewoon zo, maar niemand zegt het omdat er vaak niet al te veel aan te doen is. Natuurlijk helpt make up, ander kapsel, sporten etc, maar een bepaald uiterlijk heb je vanaf je geboorte.
pi_54669371
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef LoggedIn het volgende:
Mannen zijn in de mindere positie hier, die moeten het doen met wat ze krijgen Die zijn dus een stuk minder moeilijk dan vrouwen

Als je genoeg geld hebt, dan maakt het geen reet meer uit hoe je er uit ziet....niets zo erotisch voor een vrouw als geld en macht.
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:32:58 #56
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54669448
laten we voor de discussie er van uitgaan dat de meisjes en dik, en lelijk zijn

ik denk dat het komt doordat
1 ze eerst vrienden waren en toen de jongen verliefd werd op het innerlijk?
2 de jongen niet beter kan krijgen, je zoekt op je eigen niveau
3 de jongen een minderwaardigheidscomplex heeft en toen maar ging voor het lelijke meisje dat hem zo leuk vond

maar ik denk niet dat die lelijke vrouwen nou per se een erg leuk karakter hebben, waarvoor ze zijn gevallen.
Zoveel meisjes, dan is er ook wel een mooie met zo'n zelfde soort karakter
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_54669538
Waarom wordt lelijk nou weer meteen gekoppeld aan dik

Er zijn genoeg verklaringen, en ze gelden ook voor lelijke jongens met mooie meisjes. Gemakszucht, minderwaardigheidscomplexen, gewoon echt op het innerlijk vallen, iemand willen die jou leuker vindt dan jij hem/haar (oftewel aanbeden willen worden), medelijden...

Maar waarom zou je je hier zorgen om maken? Is TS bang dat hij zelf met een lelijk meisje eindigt? Of heb je er al een?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  zaterdag 17 november 2007 @ 10:56:19 #58
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54669753
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 10:39 schreef Alcarin het volgende:
Waarom wordt lelijk nou weer meteen gekoppeld aan dik

Er zijn genoeg verklaringen, en ze gelden ook voor lelijke jongens met mooie meisjes. Gemakszucht, minderwaardigheidscomplexen, gewoon echt op het innerlijk vallen, iemand willen die jou leuker vindt dan jij hem/haar (oftewel aanbeden willen worden), medelijden...

Maar waarom zou je je hier zorgen om maken? Is TS bang dat hij zelf met een lelijk meisje eindigt? Of heb je er al een?
Dat wordt wel door de media/fashion gedicteerd dat lelijk, gekoppeld is aan dik.
Maar is er verschil dus dik en dik. Sommige hebben dan ook varkenstrekken en hebben vaak een hemaworst. Dat vind ik lelijk. Een dikke vrouw, die innerlijk schoonheid uitstraald is mooi. Vraatzucht dik is lelijk. Niet mensen met een stofwisselingsprobleem.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54669828
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:

[..]

Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd

Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
Goede instelling. En je bent verre van lelijk. Als ik niet zo'n lul was had ik je een beter compliment gegeven

Hoe dan ook, voor mij geld hetzelfde. Ik zie er nou niet echt uit als de gemiddelde gamer/autist (wel als kakker, maar ieder z'n ding, ik hou van overhempies) en mijn exen variëren van "gewoon niet knap" tot "lekker wijf", maar ik viel toch op de persoonlijkheid.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_54671119
omdat het gewoon KLIKT tussen de ooo zo mooie jongen... en het matig mooie meisje
pi_54671686
TS, Wat is precies jouw standaard voor ''een mooi meisje/een lelijk meisje''? Wat houdt ''wat voller'' precies in?
De vrienden die ik heb (en dat zijn toch voornamelijk mannen) vallen over t algemeen toch op wat ''vollere'' vrouwen. Een stevige kont, grote borsten, brede heupen, ''iets om vast te houden'' noemen zij toch wel als de belangrijkste punten voor vrouwelijke aantrekkelijkheid. De enige mannen die ik over t figuur van volle vrouwen (niet echt dik, dat is wat anders) heb horen klagen, waren of homo of pubertjes, Maar goed, dat is mijn ervaring. Instinctief is het trouwens ook niet meer dan logisch voor mannen om op vrouwen met een wat ''voller'' figuur te vallen, aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_54671775
ik denk toch dat het aantal mannen wat met het grootste plezier voor een walvis gaat ipv een mooi slank meisje, toch wel erg laag is hoor Wellicht dat er meer bij komt kijken
pi_54672734
Soort zoekt in de regel soort, dus kijk eens naar die 'jongens' zelf; die zijn vast ook niet moeders mooiste. En ja; ook daar is een aantal zeer objectieve criteria voor
pi_54672890
Andersom zie je het toch net zo goed? Vriendinnen van me zijn samen met mannen waarbij ik denk: "ik snap dat ie erg lief voor je is en dat je leuk met 'm kunt lachen, maar hoe krijg je het voor elkaar om in nuchtere toestand met 'm in bed te stappen?"

Nou schijnt het wel zo te zijn dat mannen meer op uiterlijk afgaan dan vrouwen, dus misschien is een leuke man met een lelijke vrouw wel raarder dan andersom ja.
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:19:45 #65
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54673005
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
TS, Wat is precies jouw standaard voor ''een mooi meisje/een lelijk meisje''? Wat houdt ''wat voller'' precies in?
De vrienden die ik heb (en dat zijn toch voornamelijk mannen) vallen over t algemeen toch op wat ''vollere'' vrouwen. Een stevige kont, grote borsten, brede heupen, ''iets om vast te houden'' noemen zij toch wel als de belangrijkste punten voor vrouwelijke aantrekkelijkheid. De enige mannen die ik over t figuur van volle vrouwen (niet echt dik, dat is wat anders) heb horen klagen, waren of homo of pubertjes, Maar goed, dat is mijn ervaring. Instinctief is het trouwens ook niet meer dan logisch voor mannen om op vrouwen met een wat ''voller'' figuur te vallen, aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
en waarom zijn mensen die niet dik zijn bij jou nou weer gelijk een plank?

ik ken ook mannen die op wat dikkere vrouwen (en dan bedoel ik: je ziet een vetrol) vallen, maar ook genoeg mannen die op slanke vrouwen vallen. Het scheelt misschien ook dat er op de universiteit bijna geen echt dikke mensen rondlopen.

en die obesitas is ook gewoon ongezond, dus niet zo raar dat mannen dat ook niet erg aantrekkelijk vinden.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zaterdag 17 november 2007 @ 14:41:47 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54673409
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
Vette zeikwijven die klagen over kritiek op hun "brede heupen", en dan zelf slanke vrouwen gaan afzeiken Nee, goed punt, je bent totaal niet hypocriet.

Eigenlijk, zeikwijven uberhaupt Accepteer maar gewoon eens dat er een deel is dat wel op jouw lichaamsbouw geilt, en een deel dat er niet op geilt.

En om even ontopic te gaan: Ik zie meer mooie vrouwen met wanstaltige mannen dan andersom. En waarom? Wat mij betreft voornamelijk vanwege de kracht van status/geld/'succesvol' zijn, en de angst om alleen over te blijven. Wat de mannen betreft is het nog simpeler te verklaren: een man neukt wat hij krijgen kan. Een mens in het algemeen is geneigd om zich met zijn lot te verzoenen. (Natuurlijk zal geen man met een lelijke vriendin dit toegeven.)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54673603
Ik realiseer me net dat ik eigenlijk alleen maar met knappe meisjes omga omdat ze ook meer bij me passen, en gewoon leuker zijn. Komt waarschijnlijk omdat ze zich niet schamen en goed in hun vel zitten. Ik ken eigenlijk geen enkel lelijk wijf waar ik goed mee kan opschieten van onder de 40 En ik selecteer ze daar niet op, ze komen gewoon minder zelfverzekerd over. En terecht, ze zijn immers walvissen
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_54673633
En alweer wordt het een discussie over of dun/dik/middelmaat mooi is. Niet zo zeiken, accepteer hoe je eruit ziet of doe er iets aan, maar ga niet lopen roepen dat je zo mooi bent omdat je er vruchtbaar uit ziet en dat je echt niet dik bent maar gewoon gezond en dat dat juist goed is enz. enz. Daar ging het niet over! Het ging hier voor zover ik begrijp over vrouwen die gewoon objectief niet aantrekkelijk zijn. Niet over vrouwen die door sommigen wel en door anderen niet aantrekkelijk worden gevonden (natuurlijk zijn er altijd wel weer mannen die ook op een stinkende puisterige onverzorgde vrouw vallen, maar dat zijn uitzonderingsgevallen). Dus ja hoor, big girls kunnen best beautiful zijn en ook magere latjes zijn soms aantrekkelijk, maar daar ging het niet over!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54673656
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:33 schreef Roellio het volgende:
Ik zie er ook goed genoeg uit om het merendeel van de "knappe vrouwen" te versieren en ik ga ook meer voor: leuk, intelligent en humor.

Wil niet zeggen dat ik uiterlijk niet belangrijk vind, maar dat wedstrijdje "wie heeft de lekkerste vriend/vriendin" ben je na je 20e toch hopelijk wel een beetje ontgroeid....
Een beste kameraad van mij zegt hetzelfde. Ik vind het nogal dom dat je dat zegt, want we leven toch in het nu?
pi_54674585
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
Dat.
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef PiotrRasputin het volgende:

[..]

Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.

En da's niet heel vreemd, want als jij ontzettend lelijk bent en zij er best leuk uit ziet, dan smeert ze'm binnen de korste keren. En vice versa.
En dat.

Verder is uiterlijk het belangrijkste aspect voor een man. Lelijke vrouwen praat je sowieso niet of minder mee en leer zodoende ook niet kennen.
  zaterdag 17 november 2007 @ 16:41:12 #72
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_54675259
ik snap niet dat mensen aantrekkingskracht verwarren met media gefineerde uiterlijke schoonheid. Aantrekkingskracht is een ongelooflijk persoonlijk gedefineerd gegeven.
pi_54676822
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Ripley het volgende:

[..]

Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaam
Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?
Van geen aantrekkingskracht en lust word je niet echt blij in je sexleven.
En na een korte tijd al buiten de deur eten is ook niet echt je doel lijkt me.
Zonder passie en iemand aantrekkelijk vinden houdt dat niet stand.

Tenzij je zelf onverzorgd bent, tja... dan moet je wel tevreden zijn met een net zo onverzorgde vrouw.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_54676841
Tsjoh.. Lelijk zijn is niet alleen de buitenkant hoor..
Ik wil niet zeggen dat je dan maar met een afgrijselijke hork moet gaan, maar niet alle meiden zijn zo mooi als ze eruit zien dus!
Ik heb tot voor kort een scharrel/relatie gehad met een hele mooie meid, blond, lang, slank, lekkere tieten en lief.
Maar ik ben er langzamerhand achter gekomen dat er vanalles aan haar mankeert. Ik wist al dat ze ooit drugs gebruikte en zo nu en dan op een feestje ook nog steeds weleens. Maarja, als ik daar thuis kwam vond ik haar afwezig, beetje vaag en vreemd.
Ze ging 3 a 4 avonden per week te stappen, dus ik dacht dan in het begin; oke tis laat geworden gister. Maar toch had ik gauw door dat ze verdovende middelen heel interessant vond. Medicijnen zoals slaappillen, pijnstillers en a.d. slikt ze bij de vleet. Dat was 1 nadeel.

Dus ik oplaatst heel geinteresseerd vragen; lekker gesnoven gister? Toen brak ze los, want ze dacht dat ik dat wel grappig vond. Jaja, aantal gram coke in de week, kwam het wel op neer.
Nou gebruik ik zelf ook weleens wat, maar hooguit 1x per 2 maanden. Dan blijft het nog net leuk en je blijft jezelf.
Alleen zij sloopt zichzelf gewoon, er zat geen emotie meer in, steeds alles vergeten, de hele dag voor zich uit kunnen staren en weet ik wat allemaal.
Nu weet ik wel dat niet alle andere mooie meiden ook zo zijn, maar de buitenkant zegt dus niet alles.
Liever eentje met wat meer vet dan eentje met deze problemen.

*sorry, ik wou het even kwijt*

[ Bericht 1% gewijzigd door flamoes op 18-11-2007 15:13:47 ]
pi_54676876
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef Choices het volgende:
ik snap niet dat mensen aantrekkingskracht verwarren met media gefineerde uiterlijke schoonheid. Aantrekkingskracht is een ongelooflijk persoonlijk gedefineerd gegeven.
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant... Hoeveel mannen vinden een worst op poten (1.60m 100 kg) aantrekkelijk?
Tuurlijk is iedereen z'n smaak anders, maar hey op een dik varkentje elke dag liggen...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')