Wauw , stoer om dat te vertellen zegquote:Op zaterdag 17 november 2007 07:44 schreef Lambiekje het volgende:
Fout verhaaltje:
En wat dacht je van rare spelletjes in het Cafe. Ik ken een vage gast. Die had het plan op gevat om tijdens het avondje uit de meest lelijke vrouw te versieren. ..Nou het is hem gelukt. Maar 9 maanden later zit hij wel met de gebakken peren.
Die meid is zo walgelijke lelijk en dik dat je je hond ervan af zal sturen en het iq van een 6 jarige. Oke ze was wel zo pienter genoeg om zo rond 4/5 maanden pas te zeggen dat ze zwanger is.... Sommige mannen zijn dan wel zo fear om dan maar te blijven bij zo'n lelijk wicht.
Ik heb haar een keer gezien en echt waar het doet gewoon zeer aan je ogen hoe foeilelijk ze is. Iedereen binnen de vrienden club snapt er echt helemaal niets van hoe hij het daarop heeft kunnen doen.
Ik heb verhalen gehoord dat ouders van die gozer haar de deur hebben gewezen. Omdat ze het niet nodig vond om te douchen en alles terwijl ze daar een week is geweest. Die keer dat ik haar zag riekte ze echt gruwelijk.
Je kan het dus ook treffen met iemand die en van buiten en binnen lelijk is.
Dus rare cafespelletjes is geen kattepis
om dat ze iemand willen die graag met ze naar de Mac Donald gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Nee. Sorry. Je kan een voorkeur hebben voor blauwe ogen/bruine ogen, blond/donker haar, wat dikker/dunner, noem maar op. Maar daarnaast is er een objectieve grens tussen mooier en minder mooi. Dat is gewoon zo, maar niemand zegt het omdat er vaak niet al te veel aan te doen is. Natuurlijk helpt make up, ander kapsel, sporten etc, maar een bepaald uiterlijk heb je vanaf je geboorte.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:20 schreef DeLarge het volgende:
[..]
of misschien hebben ze wel een andere visie op schoonheid?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:48 schreef LoggedIn het volgende:
Mannen zijn in de mindere positie hier, die moeten het doen met wat ze krijgenDie zijn dus een stuk minder moeilijk dan vrouwen
Dat wordt wel door de media/fashion gedicteerd dat lelijk, gekoppeld is aan dik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:39 schreef Alcarin het volgende:
Waarom wordt lelijk nou weer meteen gekoppeld aan dik![]()
Er zijn genoeg verklaringen, en ze gelden ook voor lelijke jongens met mooie meisjes. Gemakszucht, minderwaardigheidscomplexen, gewoon echt op het innerlijk vallen, iemand willen die jou leuker vindt dan jij hem/haar (oftewel aanbeden willen worden), medelijden...
Maar waarom zou je je hier zorgen om maken? Is TS bang dat hij zelf met een lelijk meisje eindigt? Of heb je er al een?
Goede instelling. En je bent verre van lelijk. Als ik niet zo'n lul was had ik je een beter compliment gegevenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat een BS ik ben volgens mij niet vreselijk lelijk en ik ga toch echt meer op karakter en uitstraling, eq+iq af dan een strak lichaam met een kenhoofd
Wat moet je met alleen een mooi lichaam, over 40jr is dat mooie lichaam echt niet meer belangrijk en dan hoop ik ieg nog leuk met mijn partner te kunnen praten en lachen etc.
en waarom zijn mensen die niet dik zijn bij jou nou weer gelijk een plank?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
TS, Wat is precies jouw standaard voor ''een mooi meisje/een lelijk meisje''? Wat houdt ''wat voller'' precies in?
De vrienden die ik heb (en dat zijn toch voornamelijk mannen) vallen over t algemeen toch op wat ''vollere'' vrouwen. Een stevige kont, grote borsten, brede heupen, ''iets om vast te houden'' noemen zij toch wel als de belangrijkste punten voor vrouwelijke aantrekkelijkheid. De enige mannen die ik over t figuur van volle vrouwen (niet echt dik, dat is wat anders) heb horen klagen, waren of homo of pubertjes, Maar goed, dat is mijn ervaring. Instinctief is het trouwens ook niet meer dan logisch voor mannen om op vrouwen met een wat ''voller'' figuur te vallen, aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
Vette zeikwijven die klagen over kritiek op hun "brede heupen", en dan zelf slanke vrouwen gaan afzeikenquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:04 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
aangezien brede heupen en grote borsten een indicatie van vruchtbaarheid zijn. Jammer joh, maar een plank komt gewoon niet vruchtbaar over,
Een beste kameraad van mij zegt hetzelfde. Ik vind het nogal dom dat je dat zegt, want we leven toch in het nu?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:33 schreef Roellio het volgende:
Ik zie er ook goed genoeg uit om het merendeel van de "knappe vrouwen" te versieren en ik ga ook meer voor: leuk, intelligent en humor.
Wil niet zeggen dat ik uiterlijk niet belangrijk vind, maar dat wedstrijdje "wie heeft de lekkerste vriend/vriendin" ben je na je 20e toch hopelijk wel een beetje ontgroeid....
Dat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef nozem het volgende:
Omdat ze niet beter kunnen krijgen maar toch graag iemand willen hebben om mee te foezelen?
En dat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef PiotrRasputin het volgende:
[..]
Nee, relaties houden langer stand als je iemand hebt getroffen die even mooi cq. lelijk is als jij.
En da's niet heel vreemd, want als jij ontzettend lelijk bent en zij er best leuk uit ziet, dan smeert ze'm binnen de korste keren. En vice versa.
Nee, maar hoe word je meestal verliefd op iemand?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Schoonheid zit 'm niet alleen in een mooi hoofd of een strak lichaam
Daar heb je een punt, maar aan de andere kant... Hoeveel mannen vinden een worst op poten (1.60m 100 kg) aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:41 schreef Choices het volgende:
ik snap niet dat mensen aantrekkingskracht verwarren met media gefineerde uiterlijke schoonheid. Aantrekkingskracht is een ongelooflijk persoonlijk gedefineerd gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |