abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54691220
Dat valt mij ook heel vaak op eigenlijk. Bij vrienden, in de familie enzovoort. Als vrijgezel altijd een grote mond over dat ze een lekker ding willen en anders maar eeuwig vrijgezel, maar uiteindelijk gewoon thuiskomen met niets bijzonders en daar dan voor altijd bij blijven. (Lelijk zijn ze ook weer niet, ik bedoel, dat is weer het andere uiterste, maar het zijn in ieder geval niet de babes waar ze als vrijgezel over zaten op te scheppen.)
pi_54691379
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef floris.exe het volgende:
Dat valt mij ook heel vaak op eigenlijk. Bij vrienden, in de familie enzovoort. Als vrijgezel altijd een grote mond over dat ze een lekker ding willen en anders maar eeuwig vrijgezel, maar uiteindelijk gewoon thuiskomen met niets bijzonders en daar dan voor altijd bij blijven. (Lelijk zijn ze ook weer niet, ik bedoel, dat is weer het andere uiterste, maar het zijn in ieder geval niet de babes waar ze als vrijgezel over zaten op te scheppen.)
  zondag 18 november 2007 @ 15:26:56 #103
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54694584
quote:
triest
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_54695025
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:26 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

triest
Hoezo triest? Het is toch gewoon een constatering in de lijn van dit topic?
  zondag 18 november 2007 @ 15:51:48 #105
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54695159
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef floris.exe het volgende:

[..]

hij bedoelt dat je trieste familie hebt en vrienden en dat had ik hem ook wel kunnen vertellen want hoe zou jij anders zo geworden zijn?
pi_54695174
quote:
Logisch: het is een makkelijk schild om je achter te verschuilen.
pi_54695278
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:51 schreef Bob-B het volgende:

[..]

hij bedoelt dat je trieste familie hebt en vrienden en dat had ik hem ook wel kunnen vertellen want hoe zou jij anders zo geworden zijn?

Kom eens je huis uit en ga de straat op. Dan zie je het zelf. Het is overal hetzelfde hoor. Maar ja, als je altijd achter je schermpje in een soort fantasiewereld leeft, dan zie je het natuurlijk niet .
  zondag 18 november 2007 @ 16:10:51 #108
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54695567
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef floris.exe het volgende:

[..]

ik vind dat opscheppen en grote bek hebben triest
pi_54695639
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

ik vind dat opscheppen en grote bek hebben triest
Ah op die manier, tja, dat is het ook natuurlijk, maar volgens mij gebeurt dat vrijwel overal; heren onder elkaar.
  zondag 18 november 2007 @ 16:16:00 #110
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54695694
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Kom eens je huis uit en ga de straat op. Dan zie je het zelf. Het is overal hetzelfde hoor. Maar ja, als je altijd achter je schermpje in een soort fantasiewereld leeft, dan zie je het natuurlijk niet .
nee man, tis verrot koud
pi_54696569
enige miscommunicatie hier tussen floris en B1
pi_54697882
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:41 schreef soylent het volgende:

[..]

Vette zeikwijven die klagen over kritiek op hun "brede heupen", en dan zelf slanke vrouwen gaan afzeiken Nee, goed punt, je bent totaal niet hypocriet.

Eigenlijk, zeikwijven uberhaupt Accepteer maar gewoon eens dat er een deel is dat wel op jouw lichaamsbouw geilt, en een deel dat er niet op geilt.

En om even ontopic te gaan: Ik zie meer mooie vrouwen met wanstaltige mannen dan andersom. En waarom? Wat mij betreft voornamelijk vanwege de kracht van status/geld/'succesvol' zijn, en de angst om alleen over te blijven. Wat de mannen betreft is het nog simpeler te verklaren: een man neukt wat hij krijgen kan. Een mens in het algemeen is geneigd om zich met zijn lot te verzoenen. (Natuurlijk zal geen man met een lelijke vriendin dit toegeven.)
Heb ik het in mijn post EEN keer over mezelf gehad?
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  zondag 18 november 2007 @ 18:36:26 #113
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54699225
quote:
Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef TubewayDigital het volgende:
enige miscommunicatie hier tussen floris en B1
dat komt doordat b2 hardhorend is
pi_54699384
Ik denk toch echt dat dat politieke correcte beeld van 'het gaat om het innerlijk' te weinig aan de orde is in dit topic. Er is maar 'n klein percentage wat voldoet aan het schoonheidsideaal waar hier over gesproken wordt (allereerst al slank, en daarna is er nog simpelweg kleine neus, mooie ogen, kortom, details), en het lijkt me nogal kort door de bocht te suggereren dat het overige percentage (lees: het merendeel) slechts 'bij gebrek aan beter' als relatie heeft.
Het is makkelijk om te roepen dat een voorkeur voor een intelligente, humoristische, verzorgde vrouw politiek correct is, maar voor een beetje (sociaal)intelligent persoon lijkt me dit niets anders dan pure waarheid.
  zondag 18 november 2007 @ 20:24:00 #115
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_54702019
Als je maar gelukkig bent. Ik vind wel dat "dikke mensen" hier soms bij voorbaat de stempel krijgen lelijk te zijn. Ten eerste is "dik zijn" een rekbaar begrip en ten tweede is "lelijkheid" subjectief en gaat niet alleen over het uiterlijk.
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef floris.exe het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel...?
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  zondag 18 november 2007 @ 20:28:48 #116
197338 Knevelt
pi_54702149
quote:
Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
Het is makkelijk om te roepen dat een voorkeur voor een intelligente, humoristische, verzorgde vrouw politiek correct is, maar voor een beetje (sociaal)intelligent persoon lijkt me dit niets anders dan pure waarheid.
En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
  zondag 18 november 2007 @ 23:04:12 #117
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54706419
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef Knevelt het volgende:

[..]

En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.
waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijk

de vraag is dus eerder; een vrouw die lelijk is met een superkarakter, of een vrouw die mooi is met een normaal karakter

+ dat je eigenlijk ook nog de optie mooi en superkarakter hebt.
pi_54706475
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijk

de vraag is dus eerder; een vrouw die lelijk is met een superkarakter, of een vrouw die mooi is met een normaal karakter

En vergeet niet dat mooie vrouwen vaker een beter karakter hebben.
  zondag 18 november 2007 @ 23:15:22 #119
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54706755
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

nou dat weet ik niet
erg mooie vrouwen zijn vaak arrogant en verwend
maar lelijke vrouwen onzeker en dat soort shit

maar ik wil een partner die aantrekkelijk is, en goed qua karakter
zo moeilijk is dat ook weer niet te vinden hoor.
pi_54707038
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

En wanneer is het dan onaantrekkelijk? Noem eens een voorbeeld, het is eerder een smaak kwestie?
BlaBlaBla
  zondag 18 november 2007 @ 23:29:14 #121
197338 Knevelt
pi_54707116
quote:
Ben ik het niet mee eens, nee. Ik heb juist 't gevoel is dat ze juist eerder neigen naar arrogantie en domheid. (Zoals B100 al ongeveer zei.) Maar dat generaliseren heeft eigenlijk geen zin.
  zondag 18 november 2007 @ 23:36:33 #122
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54707310
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

En wanneer is het dan onaantrekkelijk? Noem eens een voorbeeld, het is eerder een smaak kwestie?
ja, dat is natuurlijk altijd een punt van discussie
Het is inderdaad een kwestie van smaak en dat is mooi want anders zou iedereen dezelfde partner willen.
Echter komen smaken wel enigszins overeen, vooral binnen dezelfde cultuur. Weinig mannen zullen een vrouw van 1.60m bij 160 kg, met zwart stekeltjes haar en pokdalig gezicht aantrekkelijk vinden.
  zondag 18 november 2007 @ 23:40:20 #123
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_54707426
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:36 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

ja, dat is natuurlijk altijd een punt van discussie
Het is inderdaad een kwestie van smaak en dat is mooi want anders zou iedereen dezelfde partner willen.
Echter komen smaken wel enigszins overeen, vooral binnen dezelfde cultuur. Weinig mannen zullen een vrouw van 1.60m bij 160 kg, met zwart stekeltjes haar en pokdalig gezicht aantrekkelijk vinden.
True. Weinig. Maar da's nog niet honderd procent.

Als ik moet kiezen tussen... laat me eens denken...

Dana Hill (als ze nog zou leven) en Paris Hilton.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_54707539
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef Knevelt het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk. Je valt in eerste instantie op het uiterlijk van iemand. Iemands innerlijk bepaald vervolgens of het een kansrijke relatie wordt...
  zondag 18 november 2007 @ 23:48:56 #125
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_54707621
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:44 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk. Je valt in eerste instantie op het uiterlijk van iemand. Iemands innerlijk bepaald vervolgens of het een kansrijke relatie wordt...
en dan werkt onze psyche ook nog zo mooi, dat wij iemand aantrekkelijker gaan vinden naarmate we aan deze persoon gewend raken.
en als jij iemand heel aardig gaat vinden, ga jij die waarschijnlijk ook aantrekkelijker vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')