quote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef floris.exe het volgende:
Dat valt mij ook heel vaak op eigenlijk. Bij vrienden, in de familie enzovoort. Als vrijgezel altijd een grote mond over dat ze een lekker ding willen en anders maar eeuwig vrijgezel, maar uiteindelijk gewoon thuiskomen met niets bijzonders en daar dan voor altijd bij blijven. (Lelijk zijn ze ook weer niet, ik bedoel, dat is weer het andere uiterste, maar het zijn in ieder geval niet de babes waar ze als vrijgezel over zaten op te scheppen.)
triestquote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef floris.exe het volgende:
Dat valt mij ook heel vaak op eigenlijk. Bij vrienden, in de familie enzovoort. Als vrijgezel altijd een grote mond over dat ze een lekker ding willen en anders maar eeuwig vrijgezel, maar uiteindelijk gewoon thuiskomen met niets bijzonders en daar dan voor altijd bij blijven. (Lelijk zijn ze ook weer niet, ik bedoel, dat is weer het andere uiterste, maar het zijn in ieder geval niet de babes waar ze als vrijgezel over zaten op te scheppen.)
hij bedoelt dat je trieste familie hebt en vrienden en dat had ik hem ook wel kunnen vertellen want hoe zou jij anders zo geworden zijn?quote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoezo triest? Het is toch gewoon een constatering in de lijn van dit topic?
Logisch: het is een makkelijk schild om je achter te verschuilen.quote:Op zondag 18 november 2007 12:34 schreef floris.exe het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2007 15:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
hij bedoelt dat je trieste familie hebt en vrienden en dat had ik hem ook wel kunnen vertellen want hoe zou jij anders zo geworden zijn?
ik vind dat opscheppen en grote bek hebben triestquote:Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoezo triest? Het is toch gewoon een constatering in de lijn van dit topic?
Ah op die manier, tja, dat is het ook natuurlijk, maar volgens mij gebeurt dat vrijwel overal; heren onder elkaar.quote:Op zondag 18 november 2007 16:10 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ik vind dat opscheppen en grote bek hebben triest
nee man, tis verrot koudquote:Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kom eens je huis uit en ga de straat op. Dan zie je het zelf. Het is overal hetzelfde hoor. Maar ja, als je altijd achter je schermpje in een soort fantasiewereld leeft, dan zie je het natuurlijk niet.
Heb ik het in mijn post EEN keer over mezelf gehad?quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Vette zeikwijven die klagen over kritiek op hun "brede heupen", en dan zelf slanke vrouwen gaan afzeikenNee, goed punt, je bent totaal niet hypocriet.
Eigenlijk, zeikwijven uberhauptAccepteer maar gewoon eens dat er een deel is dat wel op jouw lichaamsbouw geilt, en een deel dat er niet op geilt.
En om even ontopic te gaan: Ik zie meer mooie vrouwen met wanstaltige mannen dan andersom. En waarom? Wat mij betreft voornamelijk vanwege de kracht van status/geld/'succesvol' zijn, en de angst om alleen over te blijven. Wat de mannen betreft is het nog simpeler te verklaren: een man neukt wat hij krijgen kan. Een mens in het algemeen is geneigd om zich met zijn lot te verzoenen. (Natuurlijk zal geen man met een lelijke vriendin dit toegeven.)
dat komt doordat b2 hardhorend isquote:Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef TubewayDigital het volgende:
enige miscommunicatie hier tussen floris en B1
De pot verwijt de ketel...?quote:Op zondag 18 november 2007 15:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Kom eens je huis uit en ga de straat op. Dan zie je het zelf. Het is overal hetzelfde hoor. Maar ja, als je altijd achter je schermpje in een soort fantasiewereld leeft, dan zie je het natuurlijk niet.
En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.quote:Op zondag 18 november 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
Het is makkelijk om te roepen dat een voorkeur voor een intelligente, humoristische, verzorgde vrouw politiek correct is, maar voor een beetje (sociaal)intelligent persoon lijkt me dit niets anders dan pure waarheid.
waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijkquote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.![]()
En vergeet niet dat mooie vrouwen vaker een beter karakter hebben.quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijk
de vraag is dus eerder; een vrouw die lelijk is met een superkarakter, of een vrouw die mooi is met een normaal karakter
+ dat je eigenlijk ook nog de optie mooi en superkarakter hebt.
nou dat weet ik nietquote:Op zondag 18 november 2007 23:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En vergeet niet dat mooie vrouwen vaker een beter karakter hebben.
En wanneer is het dan onaantrekkelijk? Noem eens een voorbeeld, het is eerder een smaak kwestie?quote:Op zondag 18 november 2007 23:04 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
waar, maar het gaat hier niet om vrouwen met een normaal uiterlijk, maar om vrouwen met een onaantrekkelijk uiterlijk
de vraag is dus eerder; een vrouw die lelijk is met een superkarakter, of een vrouw die mooi is met een normaal karakter
+ dat je eigenlijk ook nog de optie mooi en superkarakter hebt.
Ben ik het niet mee eens, nee. Ik heb juist 't gevoel is dat ze juist eerder neigen naar arrogantie en domheid. (Zoals B100 al ongeveer zei.) Maar dat generaliseren heeft eigenlijk geen zin.quote:En vergeet niet dat mooie vrouwen vaker een beter karakter hebben.
ja, dat is natuurlijk altijd een punt van discussiequote:Op zondag 18 november 2007 23:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En wanneer is het dan onaantrekkelijk? Noem eens een voorbeeld, het is eerder een smaak kwestie?
True. Weinig. Maar da's nog niet honderd procent.quote:Op zondag 18 november 2007 23:36 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja, dat is natuurlijk altijd een punt van discussie
Het is inderdaad een kwestie van smaak en dat is mooi want anders zou iedereen dezelfde partner willen.
Echter komen smaken wel enigszins overeen, vooral binnen dezelfde cultuur. Weinig mannen zullen een vrouw van 1.60m bij 160 kg, met zwart stekeltjes haar en pokdalig gezicht aantrekkelijk vinden.
Lijkt me duidelijk. Je valt in eerste instantie op het uiterlijk van iemand. Iemands innerlijk bepaald vervolgens of het een kansrijke relatie wordt...quote:Op zondag 18 november 2007 20:28 schreef Knevelt het volgende:
[..]
En dat inderdaad. Liever een goed innerlijk (sociaal, intelligentie, trouw, lief) met een normaal uiterlijk dan een arrogant of dom persoon met het uiterlijk van een model.![]()
en dan werkt onze psyche ook nog zo mooi, dat wij iemand aantrekkelijker gaan vinden naarmate we aan deze persoon gewend raken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:44 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Je valt in eerste instantie op het uiterlijk van iemand. Iemands innerlijk bepaald vervolgens of het een kansrijke relatie wordt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |