abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:16:25 #276
124948 Averon
One of the good guys
pi_54802769
Ero, ik zou zowieo voorlopig niet dood gevonden willen worden.

Maar, goed, ik zal me wat beter uitdrukken. Ik merk voor mezelf dat een beetje ouder worden me meer goed dan kwaad doet, minder babyface, iets meer zelfkennis, minder zenuwen. Goed, ik ben krap 29, dus nog steeds groen als gras en jong als een kind. Maar, ik ben niet bang voor later-als-ik-groot-ben.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_54803887
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef Averon het volgende:
Ero, ik zou zowieo voorlopig niet dood gevonden willen worden.

Maar, goed, ik zal me wat beter uitdrukken. Ik merk voor mezelf dat een beetje ouder worden me meer goed dan kwaad doet, minder babyface, iets meer zelfkennis, minder zenuwen. Goed, ik ben krap 29, dus nog steeds groen als gras en jong als een kind. Maar, ik ben niet bang voor later-als-ik-groot-ben.
Tja, ik ben nu 30, maar ook echt nog niet uitgerangeerd hoor, ook hier een stuk mee zelfverzekerdheid, meer zelfkennis, minder zenuwen.
Rimpels en andere zaken zijn er nog niet, slank ben ik ook nogsteeds, nogsteeds geen wil om mijn haren af te knippen of tuinbroeken te gaan dragen

Het bevalt me prima om wat ouder te worden, ook geen angst voor als ik later groot ben, tot nu toe wordt het alleen maar beter
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_54804709
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef addictivebeat het volgende:
Er wordt nogal politiek correct gereageerd in deze topic.

Ten eerste wil ik duidelijk maken dat vrouwen met een onaantrekkelijke vriendje normaal is, althans ik kijk er niet van op. Uiterlijk speelt wel een rol voor vrouwen, maar het is voornamelijk karakter waar vrouwen voor vallen. Kijk maar eens goed om je heen naar de stelletjes die je ziet en dan vooral de hele knappe vrouwen. Lopen die met een minstens gelijkwaardig knappe man naast zich? Nee, sterker nog, het zijn soms zelf normaal uitziende en zelfs (fysiek) onaantrekkelijke mannen.
Ik moet de eerste nog tegenkomen. Vrijwel alle vrouwen die ik leuk vond, vonden me heel aardig, maar ik was hun type niet. En ze kwamen allemaal met een beter uitziende gozer aanzetten. Uiteraard mocht ik wel de goede vriend uithangen, dat dan weer wel.

Sindsdien weet ik dat als een vrouw zegt :"Je bent mijn type niet", ze eigenlijk zegt dat je te lelijk bent.
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:50:37 #279
124948 Averon
One of the good guys
pi_54804818
Tja, als vrouwen door hebben dat ze je aan het lijntje kunnen houden, zullen de meeste het niet laten.
We laten ons maar wat vaak manipuleren en gebruiken en in de wacht zetten. Gewoon niet accepteren. "Ik wil alleen maar vrienden zijn" beantwoorden met "ik heb al vrienden genoeg, ik wil meer". Als je tegen "je bent mijn type niet" aanloopt, gewoon naar de volgende lopen.

Girls are evil, guys are dumb.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_54805859
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:15 schreef Ripley het volgende:

*zucht*
Tiet !
pi_54805903
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef Averon het volgende:
Tja, als vrouwen door hebben dat ze je aan het lijntje kunnen houden, zullen de meeste het niet laten.
We laten ons maar wat vaak manipuleren en gebruiken en in de wacht zetten. Bladiebladiebladie
etc
Girls are evil, guys are dumb.
Kom op, mannen toch ook.
Ken je die uitdrukking niet, 'vrouwen kunnen orgasmes faken, mannen kunnen hele relaties faken' ofzo, juist.
pi_54805987
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef RealZeus het volgende:

Sindsdien weet ik dat als een vrouw zegt :"Je bent mijn type niet", ze eigenlijk zegt dat je te lelijk bent.
Of er is wat mis met je geur.
Lelijkheid is relatief, tis de geur die het hem doet. En ik kan het weten.

(misschien moet je zo'n bepaalde testosterongeur kopen, vrouw dronken voeren, laat haar maar lullen over vriendschap, gewoon laten praten dat geslacht en hoppa sla je slag en minder miepen)

ik ga koken
pi_54806104
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Kom op, mannen toch ook.
Ken je die uitdrukking niet, 'vrouwen kunnen orgasmes faken, mannen kunnen hele relaties faken' ofzo, juist.
Ken ik niet nee.
Gaat waarschijnlijk veel op voor breezahs die gaan janken als hun vriend het uitmaakt wanneer hij in het afgelopen jaar al 10+ vriendinnen heeft gehad.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 november 2007 @ 18:21:54 #284
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54806162
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Omdat die het beste kunnen pijpen en het levende daglicht uit je ogen neuken.
pi_54806317
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Of er is wat mis met je geur.
Lelijkheid is relatief, tis de geur die het hem doet. En ik kan het weten.

(misschien moet je zo'n bepaalde testosterongeur kopen, vrouw dronken voeren, laat haar maar lullen over vriendschap, gewoon laten praten dat geslacht en hoppa sla je slag en minder miepen)

ik ga koken
Of te dik
BlaBlaBla
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:07:16 #286
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54807064
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
Conclusie: mooie mannen moet je neuken, lelijke mannen moet je mee praten

it wawsn't me
En als je nou eerst neukt en daarna nog extreem diepgaande filosofische gesprekken hebt Ben je dan als man mooi of lelijk Of lijk ik dan eerst mooi en als de lust-roes over is valt het ineens tegen ?

achja ik vind een knappe vrouw altijd erg mooi om naar te kijken en om overheen te gaan maar verder niet echt als relatiemateriaal, daar is toch écht meer voor nodig dan een leuk koppie
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_54807539
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Omdat die het beste kunnen pijpen en het levende daglicht uit je ogen neuken.
Dan nog, dan mag je je ogen wel dicht houden
En als je geen lucht meer krijgt, omdat er een worst op poten van 90 kilo op je ligt...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_54807577
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:

achja ik vind een knappe vrouw altijd erg mooi om naar te kijken en om overheen te gaan maar verder niet echt als relatiemateriaal, daar is toch écht meer voor nodig dan een leuk koppie
Het is het én én pakket, niet óf óf.

Een lelijke kerel met geweldig karakter en genoeg hersens werkt net zo min als die geile vent met heerlijk lichaam.
Ik zoek ze dus beide Gelukkig bestaan ze
Un'altra te,
Dove la trovo io...
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:36:40 #289
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_54807707
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:30 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Het is het én én pakket, niet óf óf.

Een lelijke kerel met geweldig karakter en genoeg hersens werkt net zo min als die geile vent met heerlijk lichaam.
Ik zoek ze dus beide Gelukkig bestaan ze
ja ok, maar als het een of of pakket is dan kies ik toch niet voor uiterlijk maar voor innerlijk (uiterlijk moet natuurlijk niet té erg zijn ) Laten we zeggen dat alles vanaf gemiddeld uiterlijk + goed innerlijk een voorsprong heeft op perfect uiterlijk + gemiddeld innerlijk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_54808188
Waarom worden knappe mensen systematisch een zwak karakter verweten? Is dat soms een "de wereld is rechtvaardig" gedachtengang? Dat iets goeds altijd met iets slechts wordt gecompenseerd?

In de wereld als markt en strijd zegt michel houellebecq: Bij het volwassen worden wordt mensen iets fundamenteels duiidelijk: Lelijke mensen balen in grote lijnen van hun uiterlijk, van hun lelijk zijn. Dit geldt voor vrouwen en mannen en uit zich in onder andere onzekerheid en afgunst. Omdat de WESTERSE wereld seksualiteit, vrije liefde en sprookjes idealen nastreeft (dit zie je echt dagelijks in de media: advertenties, televisieprogrammas boeken, internet, hier) zullen de westerlingen die dit ontberen flink veel tegenslag ervaren. Voor hen geen (/minder snel/ weinig kans op) relaties met knapperds. Plus in sociaal opzicht weten dat je qua uiterlijk negatief wordt beoordeeld. Elk moment van de dag, honderden keren. En wat nu dus aan het licht komt: ook op de werkplek heeft de knapperd voorrang, lachen babies liever naar knapperds en vinden we in de door ons geadoreerde showbusiness e.d alleen maar knapperds en een enkel verdwaald talent zonder knap.
Door die dagelijkse beoordelingen, tegenvallers en onthoudingen zal je kijk op het leven echt niet vooruit gaan. En hierdoor zakt het karakter van de pechvogels vaak naar sarcasme, cynisme, valsheid, ongelukkigheid en zo. Dit is gewoon de oorzaak van onze cultuur. De knapperds hebben een gigantische voorsprong. De meeste knapperds zullen naarmate ze ouder worden dit gaan beseffen. En in hun 'voorsprong' zichzelf vaak ontwikkelen tot de 'betere mens': loyaler, vriendelijker, meer op het gemak, vriendelijk. En zo vallen de beide negatieven vaak samen en zo ook de positieven.

Ik geloof hier veel meer in dat in het idee dat de voorsprong je lui danwel zwak van karakter maakt. |omdat je toch wel aan seks kunt komen, dit geld misschien in de eerste jaren van puberteit/volwassenheid, daarna begin je met de rest van je leven zonder school.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 november 2007 @ 20:10:43 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54808402
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:28 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Dan nog, dan mag je je ogen wel dicht houden
En als je geen lucht meer krijgt, omdat er een worst op poten van 90 kilo op je ligt...
Typisch... geen fotoboek.
pi_54808672
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef steeg het volgende:
Waarom worden knappe mensen systematisch een zwak karakter verweten? Is dat soms een "de wereld is rechtvaardig" gedachtengang? Dat iets goeds altijd met iets slechts wordt gecompenseerd?
Jaloezie. Overal een negatieve draai aangeven, om jezelf beter te voelen. "Ach ze is bloedmooi, maar zal wel een kutkarakter hebben".
"Ach die buren hebben een vrijstaand huis en 2 dikke auto's, maar geld maakt niet gelukkig".
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_54808693
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef Metro2005 het volgende:

ja ok, maar als het een of of pakket is dan kies ik toch niet voor uiterlijk maar voor innerlijk (uiterlijk moet natuurlijk niet té erg zijn ) Laten we zeggen dat alles vanaf gemiddeld uiterlijk + goed innerlijk een voorsprong heeft op perfect uiterlijk + gemiddeld innerlijk
Ja, daar kan ik me ook wel in vinden...
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_54809628
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik moet de eerste nog tegenkomen. Vrijwel alle vrouwen die ik leuk vond, vonden me heel aardig, maar ik was hun type niet. En ze kwamen allemaal met een beter uitziende gozer aanzetten. Uiteraard mocht ik wel de goede vriend uithangen, dat dan weer wel.

Jij gaat er voor de makkelijkheid al even van uit dat jij een superkarakter hebt? Als jij de vriend mag uithangen heb je ergens anders gefaald, namelijk een echte man zijn. Maak gewoon in het begin duidelijk wat je intenties zijn, dan heb je dat probleem nooit meer. Waarom je überhaupt druk maken over gasten die er beter uitzien, als je elke keer genoeg bewijs maakt dat uiterlijk geen flikker uitmaakt, jezelf verzorgen is natuurlijk wel belangrijk maar daar is ook alles meegezegd. Ik heb al genoeg chickies weggetrokken terwijl ik eruit zag als shit terwijl ze omringd werd door de mooie jongens. Pak haar gewoon vast, versier haar en scoren vrouwen houden van mannen die de leiding nemen en gewoon mannelijk zijn.

Dusssssss in plaats van altijd maar smoesjes te zoeken in je uiterlijk kun je je beter vermannen. Dat jij hun type niet bent heeft niks met je uiterlijk te maken. Punt.
pi_54810589
Ik dacht ook meteen aan 'te aardig' of zoiets dergelijks toen ik het bericht van RZ las. Er kunnen zoveel redenen zijn waarom vrouwen je 'niet hun type' vinden en uiterlijk is wel een factor, maar kan nooit DE factor zijn. Ik ken een (helaas reeds bezette) man die bepaald geen George Clooney is, maar wel zo enorm slim, grappig en lief dat ik smelt Had hij bij zijn huidige uiterlijk een suf of vervelend karakter, dan zag inderdaad geen vrouw hem staan.

Echt hoor RZ, het moet in iets anders zitten.
pi_54810812
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef steeg het volgende:

Ik geloof hier veel meer in dat in het idee dat de voorsprong je lui danwel zwak van karakter maakt. |omdat je toch wel aan seks kunt komen, dit geld misschien in de eerste jaren van puberteit/volwassenheid, daarna begin je met de rest van je leven zonder school.
Kan je dit duidelijker formuleren, want ik begrijp het niet zo goed. Volgens mij heb je wel iets interessants gezegd.
pi_54810964
doei

[ Bericht 98% gewijzigd door shmoopy op 23-11-2007 22:00:33 ]
pi_54814291
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:

En als je nou eerst neukt en daarna nog extreem diepgaande filosofische gesprekken hebt Ben je dan als man mooi of lelijk
Dan ben je het heertje.
quote:
Of lijk ik dan eerst mooi en als de lust-roes over is valt het ineens tegen ?
Zal per vrouw verschillen, er zijn ook vrouwen die ábsoluut géén filosofisch gesprek ná de seks namelijk prefereren.
Mannen en vrouwen verschillen soms vermoed ik ook weer niet zoveel van elkaar.
quote:
achja ik vind een knappe vrouw altijd erg mooi om naar te kijken en om overheen te gaan maar verder niet echt als relatiemateriaal..

Je prefereert sowieso de minder knappe al.
Moet kunnen, ieder zijn ding. En knappe vrouwen zijn er alleen om over heen te gaan en minder knappe dames zijn dus bij voorbaat relatiemateriaal.

Ik bespeur hier een indoctrinatie.
Knap = neuk, minder knap = relatiemateriaal.

Dus conclusie (tgt topictitel).
Inderdaad de onaantrekkelijkste krijgen koters, leven lang en gelukkig en etc.
En de knappere blijven alleen en eenzaam over. En jouw antwoord bevestig de theorie/topictitel jongens met 'onaantrekkelijke' vriendinnen, knappe zijn geen relatiemateriaal, de minder knappe wel.
quote:
daar is toch écht meer voor nodig dan een leuk koppie
Laat dát mij nou weer niet boeien

[ Bericht 20% gewijzigd door sweetgirly op 24-11-2007 00:05:30 ]
pi_54814542
Er komt weer een hoop pseudo-wetenschap langs in dit topic.
Overigens hangt potentieel relatiemateriaal juist af van het innerlijk, liefheid/intelligentie. Uiterlijk is altijd belangrijk, ongeacht met wat voor materiaal je van doen hebt. Ik denk juist dat veel jongens voor een avondje met wat minder genoegen nemen.

En sweetgirly, ik hoop dat dit aan enige alcoholische versnapering is toe te schrijven.
pi_54814612
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef slaapvaak het volgende:

En sweetgirly, ik hoop dat dit aan enige alcoholische versnapering is toe te schrijven.
Ja

heb er al wat gedeeltes uitgeknipt en opgeslagen in mijn documenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')