Tja, ik ben nu 30, maar ook echt nog niet uitgerangeerd hoor, ook hier een stuk mee zelfverzekerdheid, meer zelfkennis, minder zenuwen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:16 schreef Averon het volgende:
Ero, ik zou zowieo voorlopig niet dood gevonden willen worden.
Maar, goed, ik zal me wat beter uitdrukken. Ik merk voor mezelf dat een beetje ouder worden me meer goed dan kwaad doet, minder babyface, iets meer zelfkennis, minder zenuwen. Goed, ik ben krap 29, dus nog steeds groen als gras en jong als een kind. Maar, ik ben niet bang voor later-als-ik-groot-ben.
Ik moet de eerste nog tegenkomen. Vrijwel alle vrouwen die ik leuk vond, vonden me heel aardig, maar ik was hun type niet. En ze kwamen allemaal met een beter uitziende gozer aanzetten. Uiteraard mocht ik wel de goede vriend uithangen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:33 schreef addictivebeat het volgende:
Er wordt nogal politiek correct gereageerd in deze topic.
Ten eerste wil ik duidelijk maken dat vrouwen met een onaantrekkelijke vriendje normaal is, althans ik kijk er niet van op. Uiterlijk speelt wel een rol voor vrouwen, maar het is voornamelijk karakter waar vrouwen voor vallen. Kijk maar eens goed om je heen naar de stelletjes die je ziet en dan vooral de hele knappe vrouwen. Lopen die met een minstens gelijkwaardig knappe man naast zich? Nee, sterker nog, het zijn soms zelf normaal uitziende en zelfs (fysiek) onaantrekkelijke mannen.
Kom op, mannen toch ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:50 schreef Averon het volgende:
Tja, als vrouwen door hebben dat ze je aan het lijntje kunnen houden, zullen de meeste het niet laten.
We laten ons maar wat vaak manipuleren en gebruiken en in de wacht zetten. Bladiebladiebladie![]()
etc
Girls are evil, guys are dumb.
Of er is wat mis met je geur.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef RealZeus het volgende:
Sindsdien weet ik dat als een vrouw zegt :"Je bent mijn type niet", ze eigenlijk zegt dat je te lelijk bent.
Ken ik niet nee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Kom op, mannen toch ook.
Ken je die uitdrukking niet, 'vrouwen kunnen orgasmes faken, mannen kunnen hele relaties faken' ofzo, juist.
Omdat die het beste kunnen pijpen en het levende daglicht uit je ogen neuken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:31 schreef addictivebeat het volgende:
Waarom kiezen sommige (vrij veel) jongens voor vrouwen die niet echt aantrekkelijk zijn? Van middelmaat tot onaantrekkelijk, waarmee ik vooral de wat vollere of dikke vrouwen bedoel. Hoe kunnen die jongens daarmee leven, vooral als ze intiem zijn?
Of te dikquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Of er is wat mis met je geur.
Lelijkheid is relatief, tis de geur die het hem doet. En ik kan het weten.
(misschien moet je zo'n bepaalde testosterongeur kopen, vrouw dronken voeren, laat haar maar lullen over vriendschap, gewoon laten praten dat geslacht en hoppa sla je slag en minder miepen)
ik ga koken![]()
En als je nou eerst neukt en daarna nog extreem diepgaande filosofische gesprekken hebtquote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
Conclusie: mooie mannen moet je neuken, lelijke mannen moet je mee praten![]()
![]()
it wawsn't me![]()
Dan nog, dan mag je je ogen wel dicht houdenquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat die het beste kunnen pijpen en het levende daglicht uit je ogen neuken.
Het is het én én pakket, niet óf óf.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:achja ik vind een knappe vrouw altijd erg mooi om naar te kijken en om overheen te gaan maar verder niet echt als relatiemateriaal, daar is toch écht meer voor nodig dan een leuk koppie
![]()
ja ok, maar als het een of of pakket is dan kies ik toch niet voor uiterlijk maar voor innerlijk (uiterlijk moet natuurlijk niet té erg zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Het is het én én pakket, niet óf óf.
Een lelijke kerel met geweldig karakter en genoeg hersens werkt net zo min als die geile vent met heerlijk lichaam.
Ik zoek ze dus beideGelukkig bestaan ze
Typisch... geen fotoboek.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:28 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Dan nog, dan mag je je ogen wel dicht houden
En als je geen lucht meer krijgt, omdat er een worst op poten van 90 kilo op je ligt...![]()
Jaloezie. Overal een negatieve draai aangeven, om jezelf beter te voelen. "Ach ze is bloedmooi, maar zal wel een kutkarakter hebben".quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef steeg het volgende:
Waarom worden knappe mensen systematisch een zwak karakter verweten? Is dat soms een "de wereld is rechtvaardig" gedachtengang? Dat iets goeds altijd met iets slechts wordt gecompenseerd?
Ja, daar kan ik me ook wel in vinden...quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
ja ok, maar als het een of of pakket is dan kies ik toch niet voor uiterlijk maar voor innerlijk (uiterlijk moet natuurlijk niet té erg zijn) Laten we zeggen dat alles vanaf gemiddeld uiterlijk + goed innerlijk een voorsprong heeft op perfect uiterlijk + gemiddeld innerlijk
Jij gaat er voor de makkelijkheid al even van uit dat jij een superkarakter hebt? Als jij de vriend mag uithangen heb je ergens anders gefaald, namelijk een echte man zijn. Maak gewoon in het begin duidelijk wat je intenties zijn, dan heb je dat probleem nooit meer. Waarom je überhaupt druk maken over gasten die er beter uitzien, als je elke keer genoeg bewijs maakt dat uiterlijk geen flikker uitmaakt, jezelf verzorgen is natuurlijk wel belangrijk maar daar is ook alles meegezegd. Ik heb al genoeg chickies weggetrokken terwijl ik eruit zag als shit terwijl ze omringd werd door de mooie jongens. Pak haar gewoon vast, versier haar en scoren vrouwen houden van mannen die de leiding nemen en gewoon mannelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen. Vrijwel alle vrouwen die ik leuk vond, vonden me heel aardig, maar ik was hun type niet. En ze kwamen allemaal met een beter uitziende gozer aanzetten. Uiteraard mocht ik wel de goede vriend uithangen, dat dan weer wel.
Sindsdien weet ik dat als een vrouw zegt :"Je bent mijn type niet", ze eigenlijk zegt dat je te lelijk bent.
Kan je dit duidelijker formuleren, want ik begrijp het niet zo goed. Volgens mij heb je wel iets interessants gezegd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:00 schreef steeg het volgende:
Ik geloof hier veel meer in dat in het idee dat de voorsprong je lui danwel zwak van karakter maakt. |omdat je toch wel aan seks kunt komen, dit geld misschien in de eerste jaren van puberteit/volwassenheid, daarna begin je met de rest van je leven zonder school.
Dan ben je het heertje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
En als je nou eerst neukt en daarna nog extreem diepgaande filosofische gesprekken hebtBen je dan als man mooi of lelijk
![]()
Zal per vrouw verschillen, er zijn ook vrouwen die ábsoluut géén filosofisch gesprek ná de seks namelijk prefereren.quote:Of lijk ik dan eerst mooi en als de lust-roes over is valt het ineens tegen![]()
?
quote:achja ik vind een knappe vrouw altijd erg mooi om naar te kijken en om overheen te gaan maar verder niet echt als relatiemateriaal..
Laat dát mij nou weer niet boeienquote:daar is toch écht meer voor nodig dan een leuk koppie![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:04 schreef slaapvaak het volgende:
En sweetgirly, ik hoop dat dit aan enige alcoholische versnapering is toe te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |