abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54780045
Ik geloof echt dat naarmate je iemand beter leert kennen uiterlijk er minder toe doet. Natuurlijk, in de kroeg, ga je af op wat je als eerste ziet en dat is het uiterlijk, maar aantrekkingskracht zit 'm niet enkel in dik/dun. Iemand kan in eerste instantie niet je type zijn, maar de mooiste ogen hebben die je ooit hebt gezien. Of een vriendelijke lach etc etc. Dat kan allemaal aantrekkend werken...

Als ik het goed met iemand kan vinden, op dezelfde golflengte zit dan hoeft diegene echt geen supermodel te zijn. Dan zie je altijd wel iets moois in iemand. Als je puur op lust afgaat is uiterlijk het belangrijkst, maar als je iets substantiėlers zoekt is het van ondergeschikt belang.

Mijn ene exvriendje was model, de strakste buik die je ooit hebt gezien, maar een knuffel van iemand die wat 'steviger' is voelt naar mijn gevoel echt tien keer beter...
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_54781952
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:42 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Nee, jullie neuken in of met beide gevallen.
Praten doen jullie (nl wel) met jullie vrienden
wie gebruik jij als bron ?
Omdat het kan!
pi_54782247
Mijn vriendin is -gelukkig- ook niet de dunste vrouw die er rondloopt. Ze is ook niet moddervet, maar ik weet ook wel dat ze niet aan het "modebeeld" voldoet.
Ze is echter wel de liefste vrouw die ik ken, een prachtig gezicht en mooie ogen (i'm a sucker for eyes).
Ik maak er nooit misbruik van, maar ik weet dat ze voor me doro het vuur gaat. Maar ze zet me ook weer even op aarde als dat nodig is, geeft me een steuntje als dat nodig is, weet precies wanneer ik "mezelftijd" nodig heb en wanneer aandacht. Ik mag mezelf zijn, kan mezelf zijn, mag gaan en staan waar ik wil en met wie ik wil.
Daarom hou ik van haar. En lichaam, ach dat stadium zijn we inmiddels wel voorbij. Er zijn mensen die ik ken die wel wat zeggen van het feit dat ik geen Claudia Schiffer neuk, maar dat vind ik hooguit zielig van ze.
en als ik naar mijn schoonmoeder kijk, weet ik dat ik over 30 jaar altijd een lekker ding heb.
pi_54782356
Uiterlijk wordt steeds verward met schoonheid. Als ik zeg dat ik uiterlijk heel belangrijk vind wil dat niet zeggen dat iemand bloedmooi moet zijn?

Al die mannen die hier beweren een volle vrouw veel mooier te vinden dan een slanke vrouw vinden uiterlijk dus net zo belangrijk als de mannen die voor de slanke meiden gaan. Beetje sympatiek lopen doen terwijl ze zelf net zo oppervlakkig zijn.
pi_54782368
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:08 schreef Prosac het volgende:
En lichaam, ach dat stadium zijn we inmiddels wel voorbij.
Als ik jouw vriendin was zou ik hier wel een beetje moeite mee hebben.

Ik heb zelf ook niet bepaald een modellenlijf, maar ik heb toch wel graag het idee dat mijn geliefde er wel graag naar kijkt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54782481
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook niet bepaald een modellenlijf, maar ik heb toch wel graag het idee dat mijn geliefde er wel graag naar kijkt.
oowh, zo bedoel ik het ook niet. Ik mag graag naar mijn vriendin kijken hoor, daar niet van. Maar het is niet meer zaligmakend zeg maar.
Nu ik weer ben gaan sporten, heeft zij overigens ook zoiets van, verrek, mijn vriend krijgt minder buik, ik ga ook sporten.
pi_54782534
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:15 schreef Twiggy het volgende:
Al die mannen die hier beweren een volle vrouw veel mooier te vinden dan een slanke vrouw vinden uiterlijk dus net zo belangrijk als de mannen die voor de slanke meiden gaan. Beetje sympatiek lopen doen terwijl ze zelf net zo oppervlakkig zijn.
ik voel me niet aangesproken ofzo hoor, maar toch.
Ik beweer dat niet. Ik heb zowel volle als slanke vriendinnen gehad, maar ben bij de volle blijven steken.
Maar wat mij vooral ergert is dat sommige mensen schijnbaar niet door het plaatje heen kunnen kijken en over je vriendin praten alsof je een wormvormig aanhangsel hebt dat je niet kwijt lijkt te raken. Alsof je lepra hebt opgelopen. Dat vind ik pas kortzichtig en oppervlakkig.

Laatst ook weer een collega: "Hey, je vriendin is eigenlijk best aardig...." (voor vrouw die niet slank is)

pi_54782598
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

Aan de andere kant nu je dit zo zegt...

Ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn vriend me zo 'aardig' vindt en mijn uiterlijk maar 'op de koop toe' zou nemen...
pi_54782725
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:32 schreef MissGolightly het volgende:

[..]

Aan de andere kant nu je dit zo zegt...

Ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn vriend me zo 'aardig' vindt en mijn uiterlijk maar 'op de koop toe' zou nemen...
Ja, zo klonk het inderdaad een beetje. Ik ben het eens dat het op de lange termijn steeds belangrijker is dat je iemands innerlijk heel leuk vindt, maar ik heb ook wel graag dat ie me een beetje een lekker wijf vindt.

Maar goed, ik ben ook heel erg van liefde/lust op het eerste gezicht - en dan gaat het er niet om dat ik iemand direct bloedmooi moet vinden, maar wel dat ik direct iets bijzonders bij diegene moet voelen en hij bij mij en dat heb ik alleen bij een man die ik aantrekklijk vind
  Moderator donderdag 22 november 2007 @ 14:48:39 #210
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_54782765
Ben wel eens thuisgekomen met een heel lekker wijf die verder zo irritant was als de pest. Werd ik uitgelachen door m'n vader.
Maar met een heel lelijk wijf zou ik nou ook niet zo snel mee komen aanzetten.
Alles wat daartussen zit is dus ok.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_54782798
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:

Maar goed, ik ben ook heel erg van liefde/lust op het eerste gezicht
Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Het is altijd lust op het eerste gezicht. Binnen een paar tellen kan dat liefde zijn, maar het was altijd eerst lust.
pi_54782876
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:51 schreef Prosac het volgende:

[..]

Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Het is altijd lust op het eerste gezicht. Binnen een paar tellen kan dat liefde zijn, maar het was altijd eerst lust.
Het is een andere discussie, maar ik ben het er niet geheel mee eens. Lust op hete erste gezicht ken ik ook - dan vind je iemand gewoon heel lekker. Hetgeen dat ik bedoel is toch net iets anders - een soort chemische reactie die je met iemand hebt. Dus niet dat je puur denkt "Goh, wat een lekker ding" maar dat je als je iemand aankijkt de rest van de omgeving vergeet.
pi_54782964
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het is een andere discussie, maar ik ben het er niet geheel mee eens. Lust op hete erste gezicht ken ik ook - dan vind je iemand gewoon heel lekker. Hetgeen dat ik bedoel is toch net iets anders - een soort chemische reactie die je met iemand hebt. Dus niet dat je puur denkt "Goh, wat een lekker ding" maar dat je als je iemand aankijkt de rest van de omgeving vergeet.
Dat is geen liefde. Dat is ook lust.
pi_54782999
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat is geen liefde. Dat is ook lust.
Het is geen liefde, maar ook niet alleen lust. Verliefdheid dan maar
pi_54783511
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef michiel5 het volgende:

[..]
...
Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_54783718
quote:
Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
Conclusie: mooie mannen moet je neuken, lelijke mannen moet je mee praten

it wawsn't me
En zo denken bijna alle vrouwen en het erge is: ik trapte er vroeger nog in ook.

Dan was ik verliefd en dan kwam ze tegen mij aan lullen en hij kreeg de lol.
Of zoals iemand heel mooi zei:"Dus jij bewerkt de akker en hij plukt er de vruchten van."

Echt, wat zijn vrouwen ook erg af en toe.

Sorry, dit was even een frustratie mijnerzijds die mij vandaag de dag nog steeds parten speelt en er voor zorgt dat ik mij bij elke vorm van concurrentie op liefdesgebied al bij voorbaat kansloos acht.Dat is meestal dan ook zo, maar dit terzijde.
  donderdag 22 november 2007 @ 16:29:55 #217
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_54783970
mannen zijn precies hetzelfde, maar een tikkeltje erger. Tegen lelijke vrouwen praten ze niet als het nodig is en te knappe ( lees: lekkere/geile) neuken ze
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_54784041
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:29 schreef Shitonya het volgende:
mannen zijn precies hetzelfde, maar een tikkeltje erger. Tegen lelijke vrouwen praten ze niet als het nodig is en te knappe ( lees: lekkere/geile) neuken ze
Maar mannen zijn er wel consequent in. ik heb nog nooit een lelijke vrouw misbruikt om mijn frustraties van mij af te lullen om daarna weer achter de mooie vrouwen aan te gaan.
pi_54784082
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En zo denken bijna alle vrouwen en het erge is: ik trapte er vroeger nog in ook.

Dan was ik verliefd en dan kwam ze tegen mij aan lullen en hij kreeg de lol.
Of zoals iemand heel mooi zei:"Dus jij bewerkt de akker en hij plukt er de vruchten van."

Echt, wat zijn vrouwen ook erg af en toe.

Sorry, dit was even een frustratie mijnerzijds die mij vandaag de dag nog steeds parten speelt en er voor zorgt dat ik mij bij elke vorm van concurrentie op liefdesgebied al bij voorbaat kansloos acht.Dat is meestal dan ook zo, maar dit terzijde.
idd
Kutwijven.
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar mannen zijn er wel consequent in. ik heb nog nooit een lelijke vrouw misbruikt om mijn frustraties van mij af te lullen om daarna weer achter de mooie vrouwen aan te gaan.
Dit dus. Mannen zijn juist niet erger de meeste mannen moeten niks van lelijke vrouwen hebben, lullen kan je tegen maten en neuken met mooie vrouwen ...

[ Bericht 23% gewijzigd door MouzurX op 22-11-2007 16:50:27 ]
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54784922
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:

[..]

idd
Kutwijven.
[..]

Dit dus. Mannen zijn juist niet erger de meeste mannen moeten niks van lelijke vrouwen hebben, lullen kan je tegen maten en neuken met mooie vrouwen ...
Wat er voor zorgt dat de lelijke vrouw geheel verstoken blijft van om het even welk mannelijk contact. Geen hoop, geen illusies. De lelijke man daarentegen ervaart vooral tijdens het eerste deel van zijn leven meerdere momenten van hoop, hoop die telkens weer keihard de grond in wordt getrapt. Uiteindelijk geeft hij de hoop op intiem vrouwelijk contact met wederzijds welbevinden maar op en stort zich vol overgave op de betaalde seks, of keert hij de lusten geheel de rug toe en wordt verwoed verzamelaar of hobbyist, vaak met betrekking tot objecten die per saldo weinig te maken hebben met de primaire levensbehoeften.

Persoonlijk ben ik meer begaan met de lelijke vrouw..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_54785003
quote:
Op donderdag 22 november 2007 17:27 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat er voor zorgt dat de lelijke vrouw geheel verstoken blijft van om het even welk mannelijk contact. Geen hoop, geen illusies. De lelijke man daarentegen ervaart vooral tijdens het eerste deel van zijn leven meerdere momenten van hoop, hoop die telkens weer keihard de grond in wordt getrapt. Uiteindelijk geeft hij de hoop op intiem vrouwelijk contact met wederzijds welbevinden maar op en stort zich vol overgave op de betaalde seks, of keert hij de lusten geheel de rug toe en wordt verwoed verzamelaar of hobbyist, vaak met betrekking tot objecten die per saldo weinig te maken hebben met de primaire levensbehoeften.

Persoonlijk ben ik meer begaan met de lelijke vrouw..
hier zeg je het al... telkens maar weer teleurstellingen..
Vind ik toch heel wat erger dan gewoon geen teleurstellingen maar ook geen hoop.

En bovendien de lelijke vrouw kan zich focussen op de lelijke mannen. De lelijke mannen daarentegen denken toch nog een kans te hebben bij de mooie vrouwen... dat uiteindelijk (meestal) tevergeefs is.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54785580
Wat een bitterheid mensen - er zijn zat lelijke mannen en vrouwen met een partner als ik zo om me heen kijk hoor
pi_54785726
quote:
Op donderdag 22 november 2007 18:10 schreef Ripley het volgende:
Wat een bitterheid mensen - er zijn zat lelijke mannen en vrouwen met een partner als ik zo om me heen kijk hoor
pi_54786189
sorry hoor, maar die reacties a la "kutwijven" slaat ook nergens op. Zegt meer over jou dan over de meiden.
pi_54786411
Ik voel ineens medelijden voor de hele knappe vrouwen. Die trekken ook aan het kortste eind, worden gelijk gezien als oppervlakkig en alleen maar als 'neukmateriaal'.

In dit topic zijn alle lelijke vrouwen bij voorbaat dik, maar meestal wel 'aardig' en de knappe vrouwen oerdom en alleen lekker om te gebruiken voor sex. Dus in welk hokje je ook wordt geplaatst (middenweg bestaat blijkbaar niet), het is allebei negatief...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')