quote:Op donderdag 22 november 2007 00:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, jullie neuken in of met beide gevallen.
Praten doen jullie (nl wel) met jullie vrienden![]()
Als ik jouw vriendin was zou ik hier wel een beetje moeite mee hebben.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:08 schreef Prosac het volgende:
En lichaam, ach dat stadium zijn we inmiddels wel voorbij.
oowh, zo bedoel ik het ook niet. Ik mag graag naar mijn vriendin kijken hoor, daar niet van. Maar het is niet meer zaligmakend zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendin was zou ik hier wel een beetje moeite mee hebben.
Ik heb zelf ook niet bepaald een modellenlijf, maar ik heb toch wel graag het idee dat mijn geliefde er wel graag naar kijkt.
ik voel me niet aangesproken ofzo hoor, maar toch.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:15 schreef Twiggy het volgende:
Al die mannen die hier beweren een volle vrouw veel mooier te vinden dan een slanke vrouw vinden uiterlijk dus net zo belangrijk als de mannen die voor de slanke meiden gaan. Beetje sympatiek lopen doen terwijl ze zelf net zo oppervlakkig zijn.![]()
Aan de andere kant nu je dit zo zegt...quote:Op donderdag 22 november 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik jouw vriendin was zou ik hier wel een beetje moeite mee hebben.
Ik heb zelf ook niet bepaald een modellenlijf, maar ik heb toch wel graag het idee dat mijn geliefde er wel graag naar kijkt.
Ja, zo klonk het inderdaad een beetje. Ik ben het eens dat het op de lange termijn steeds belangrijker is dat je iemands innerlijk heel leuk vindt, maar ik heb ook wel graag dat ie me een beetje een lekker wijf vindt.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:32 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Aan de andere kant nu je dit zo zegt...
Ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn vriend me zo 'aardig' vindt en mijn uiterlijk maar 'op de koop toe' zou nemen...![]()
Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Het is altijd lust op het eerste gezicht. Binnen een paar tellen kan dat liefde zijn, maar het was altijd eerst lust.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:42 schreef Ripley het volgende:
Maar goed, ik ben ook heel erg van liefde/lust op het eerste gezicht
Het is een andere discussie, maar ik ben het er niet geheel mee eens. Lust op hete erste gezicht ken ik ook - dan vind je iemand gewoon heel lekker. Hetgeen dat ik bedoel is toch net iets anders - een soort chemische reactie die je met iemand hebt. Dus niet dat je puur denkt "Goh, wat een lekker ding" maar dat je als je iemand aankijkt de rest van de omgeving vergeet.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht bestaat niet. Het is altijd lust op het eerste gezicht. Binnen een paar tellen kan dat liefde zijn, maar het was altijd eerst lust.![]()
Dat is geen liefde. Dat is ook lust.quote:Op donderdag 22 november 2007 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is een andere discussie, maar ik ben het er niet geheel mee eens. Lust op hete erste gezicht ken ik ook - dan vind je iemand gewoon heel lekker. Hetgeen dat ik bedoel is toch net iets anders - een soort chemische reactie die je met iemand hebt. Dus niet dat je puur denkt "Goh, wat een lekker ding" maar dat je als je iemand aankijkt de rest van de omgeving vergeet.
Het is geen liefde, maar ook niet alleen lust.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is geen liefde. Dat is ook lust.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:23 schreef michiel5 het volgende:
[..]
...
Maar TS post eens een foto van jouw super knappe vriendin?
En zo denken bijna alle vrouwen en het erge is: ik trapte er vroeger nog in ook.quote:Op donderdag 22 november 2007 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
Conclusie: mooie mannen moet je neuken, lelijke mannen moet je mee praten![]()
![]()
it wawsn't me![]()
Maar mannen zijn er wel consequent in. ik heb nog nooit een lelijke vrouw misbruikt om mijn frustraties van mij af te lullen om daarna weer achter de mooie vrouwen aan te gaan.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:29 schreef Shitonya het volgende:
mannen zijn precies hetzelfde, maar een tikkeltje erger. Tegen lelijke vrouwen praten ze niet als het nodig is en te knappe ( lees: lekkere/geile) neuken ze
iddquote:Op donderdag 22 november 2007 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En zo denken bijna alle vrouwen en het erge is: ik trapte er vroeger nog in ook.
Dan was ik verliefd en dan kwam ze tegen mij aan lullen en hij kreeg de lol.
Of zoals iemand heel mooi zei:"Dus jij bewerkt de akker en hij plukt er de vruchten van."
Echt, wat zijn vrouwen ook erg af en toe.
Sorry, dit was even een frustratie mijnerzijds die mij vandaag de dag nog steeds parten speelt en er voor zorgt dat ik mij bij elke vorm van concurrentie op liefdesgebied al bij voorbaat kansloos acht.Dat is meestal dan ook zo, maar dit terzijde.
Dit dus. Mannen zijn juist niet erger de meeste mannen moeten niks van lelijke vrouwen hebben, lullen kan je tegen maten en neuken met mooie vrouwen ...quote:Op donderdag 22 november 2007 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar mannen zijn er wel consequent in. ik heb nog nooit een lelijke vrouw misbruikt om mijn frustraties van mij af te lullen om daarna weer achter de mooie vrouwen aan te gaan.
Wat er voor zorgt dat de lelijke vrouw geheel verstoken blijft van om het even welk mannelijk contact. Geen hoop, geen illusies. De lelijke man daarentegen ervaart vooral tijdens het eerste deel van zijn leven meerdere momenten van hoop, hoop die telkens weer keihard de grond in wordt getrapt. Uiteindelijk geeft hij de hoop op intiem vrouwelijk contact met wederzijds welbevinden maar op en stort zich vol overgave op de betaalde seks, of keert hij de lusten geheel de rug toe en wordt verwoed verzamelaar of hobbyist, vaak met betrekking tot objecten die per saldo weinig te maken hebben met de primaire levensbehoeften.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
idd
Kutwijven.
[..]
Dit dus. Mannen zijn juist niet erger de meeste mannen moeten niks van lelijke vrouwen hebben, lullen kan je tegen maten en neuken met mooie vrouwen ...
hier zeg je het al... telkens maar weer teleurstellingen..quote:Op donderdag 22 november 2007 17:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Wat er voor zorgt dat de lelijke vrouw geheel verstoken blijft van om het even welk mannelijk contact. Geen hoop, geen illusies. De lelijke man daarentegen ervaart vooral tijdens het eerste deel van zijn leven meerdere momenten van hoop, hoop die telkens weer keihard de grond in wordt getrapt. Uiteindelijk geeft hij de hoop op intiem vrouwelijk contact met wederzijds welbevinden maar op en stort zich vol overgave op de betaalde seks, of keert hij de lusten geheel de rug toe en wordt verwoed verzamelaar of hobbyist, vaak met betrekking tot objecten die per saldo weinig te maken hebben met de primaire levensbehoeften.
Persoonlijk ben ik meer begaan met de lelijke vrouw..
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:10 schreef Ripley het volgende:
Wat een bitterheid mensen - er zijn zat lelijke mannen en vrouwen met een partner als ik zo om me heen kijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |