Me totaal vergissen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Normale kritiek heb ik jou nog nooit iemand zien geven. Ik zag gewoon weer het bekende paranoide gedoe en dan niet kunnen accepteren dat je je totaal vergist.
Op hun achterste benen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
Het punt is dat hier twee mensen op hun achterste poten staan omdat ik iets zeg waarvan meteen wordt gedacht dat er wat achter steekt. Van jou als mod verwacht ik gewoon niet dat jij, ook al zou je het denken, dat nog eens gaat bevestigen ook. Ik kan dat niet als grapje zien van je.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:15 schreef ppi het volgende:
Ik heb standaard een paar adressen die ik invul.
Waaronder 1 van de TBS kliniek...
Maak dan ook een rélkloon.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Op hun achterste benen.![]()
Hij lag natuurlijk volkomen voor de hand, die opmerking. Het feit dat jij dat niet ziet/erkent, en er zelfs kwaad over wordt, zegt mij wel weer genoeg. En dan ook weer dat "van jou als mod" blabla, het bekende belerende verhaaltje van je. Pffff...
Maar het zal me verder aan mijn reet roesten...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
Ik was eerder
Het ging dan ook over Gert.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jij verteld over welke ziekte we het dit keer hebben, want volgens mij ben ik op dat gebied vrij netjes gebleven vandaag.
Helaas... mijn topicnummer is net 1 lager en dus was die van mij eerderquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
Ik was eerder
Gaaafquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kende iemand die overal het adres van de visafslag op urk neerschreef![]()
Nee, kijk maar in de lijst met nieuwe topic's. Daar staat de jouwe boven die van Lea.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
Ik was eerder
Was Leandra datquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wie ging er hier ook al al weer op date met een slager?
Welke ziekte heeft Gert dan misbruikt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het ging dan ook over Gert.
Die heeft altijd wel wat op z'n geweten, dus geen idee wat ie nu weer gedaan heeft.
Oh, en omdat het voor de hand ligt, mag er beschuldigd worden. Je logica ontgaat me, maar jij zat tenslotte in dezelfde richting te denken en schroomde niet dat te zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Op hun achterste benen.![]()
Hij lag natuurlijk volkomen voor de hand, die opmerking. Het feit dat jij dat niet ziet/erkent, en er zelfs kwaad over wordt, geeft weer eens aan dat zelfspot en zelfrelativering je vreemd is. En dan ook weer dat "van jou als mod" blabla, het bekende belerende verhaaltje van je. Pffff...
Het was wel heel ernstig hoor. Hij kende het zelfs uit z'n hoofdquote:
Ik dacht petraa. Maar ik kan me vergissen. Het schoot me alleen zo weer door me hoofd toen jij begon over die slagerquote:
Tof, we zijn dit keer vet snel gekomen bij de nietszeggende, om-alles-heendraai-posts.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, en omdat het voor de hand ligt, mag er beschuldigd worden. Je logica ontgaat me, maar jij zat tenslotte in dezelfde richting te denken en schroomde niet dat te zeggen.
Paranoia![]()
Nou, ben geen brave hendrik, maar treiteren met ziektes heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het ging dan ook over Gert.
Die heeft altijd wel wat op z'n geweten, dus geen idee wat ie nu weer gedaan heeft.
Dan ben ik erg benieuwd waar mevrouw Disana deze valse beschuldiging vandaan haalt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ben geen brave hendrik, maar treiteren met ziektes heb ik niet gedaan.
Zoals ik zei.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke ziekte heeft Gert dan misbruikt?
Ja dan mag er BESCHULDIGD wordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, en omdat het voor de hand ligt, mag er beschuldigd worden. Je logica ontgaat me, maar jij zat tenslotte in dezelfde richting te denken en schroomde niet dat te zeggen.
Paranoia![]()
Ik vind iemand valselijk beschuldigen van zoiets eigenlijk erger dan het ook daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zoals ik zei.
Het is Gert, die heeft altijd wat op z'n geweten. Geen idee wat ie nu weer heeft gedaan. Veel goeds kan het niet wezen in ieder geval.
Maar eigenlijk kan de hele Gert me gestolen worden en ik zou Disana ook aanraden om hem lekker links te laten liggen. Die gozer kikt gewoon op zulke reacties, zolang ie ze krijgt gaat ie nooit weg.
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
Nou, ben geen brave hendrik, maar treiteren met ziektes heb ik niet gedaan.
Met een beetje geluk doet ze straks heel lang niet reageren tot ze denkt dat iedereen naar bed is, en dan doet ze nog snel wat posten om het laatste woord te hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dan mag er BESCHULDIGD worden
En dan mag jij je zomaar DIEP en DIEP GEKRENKT voelen.
Door een MOD nog wel !
Mens, lighten up.![]()
Ouwehoer rustig door als je wilt, ik heb deze discussie wel weer gehad. Want hij gaat echt nergens over, behalve over jouw lange tenen.
Je weet alles altijd zo leuk om te draaien als het je uitkomt. Anderen beginnen te bleren en ik zeg rustig dat ze het mis hebben. Hoor ik daar een 'sorry, we hebben ons vergist'? Neuhquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dan mag er BESCHULDIGD worden
En dan mag jij je zomaar DIEP en DIEP GEKRENKT voelen.
Door een MOD nog wel !
Mens, lighten up.![]()
Ouwehoer rustig door als je wilt, ik heb deze discussie wel weer gehad. Want hij gaat echt nergens over, behalve over jouw lange tenen.
Jij bent echt héérlijk, weet je dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.
Maar alle dingen die jij een ander verweid doe je zelf ook. Dus laat dat half zielige gedoe maar weer achterwege.
Dank voor de waardering voor mijn TT.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas... mijn topicnummer is net 1 lager en dus was die van mij eerder
Je TT is daarentegen geweldig![]()
Kijk, ze begint al weer te zwaaien!quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet alles altijd zo leuk om te draaien als het je uitkomt. Anderen beginnen te bleren en ik zeg rustig dat ze het mis hebben. Hoor ik daar een 'sorry, we hebben ons vergist'? Neuh![]()
Daar moet je als mens maar mee leren leven. Alsof jou of mij of kees van de buren nooit dingen zijn verweten die niet waar waren. Als je daar al niet tegen kan... Kun je beter hier maar niet gaan zitten (en of de rest van de wereld een al te denderende plaats voor je is vraag ik me dan ook af)quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind iemand valselijk beschuldigen van zoiets eigenlijk erger dan het ook daadwerkelijk doen.
Voor zover ik weet heeft Gert een hoop gedaan maar niet met ziektes lopen strooien.
Niet erg acceptabel om dan zomaar vanalles te gaan gillen.
Lieverd, degene die hier op haar achterste stalpoten staat omdat ze zogenaamd door mij en Gert van dingen beschuldigt word is Disana, hé?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar moet je als mens maar mee leren leven. Alsof jou of mij of kees van de buren nooit dingen zijn verweten die niet waar waren. Als je daar al niet tegen kan... Kun je beter hier maar niet gaan zitten (en of de rest van de wereld een al te denderende plaats voor je is vraag ik me dan ook af)
Jij misbruikt ziektes. Niet één keer, maar je gaat gewoon door door nu net te doen alsof ik schreef dat Gert dat deed. Je staat behoorlijk voor paal al heb je het niet helemaal door.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, ze begint al weer te zwaaien!![]()
*schraapt keel.
Ik heb me NIET vergist en jij bent stom.![]()
Het is niet half zielig, maar héél zielig dat je mij van iets heel grofs beschuldigt en er overheen lult als er aangekaart wordt dat dit onjuist is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar alle dingen die jij een ander verweid doe je zelf ook. Dus laat dat half zielige gedoe maar weer achterwege.
Wat nou weer. Waarom roep jij toch op de meest rare momenten dat je me lief of heerlijk vind?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent echt héérlijk, weet je dat?![]()
VEULEN zei dat ze het over Gert had, labiel wijf.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij misbruikt ziektes. Niet één keer, maar je gaat gewoon door door nu net te doen alsof ik schreef dat Gert dat deed. Je staat behoorlijk voor paal al heb je het niet helemaal door.
Nou, je hebt mensen die opgefokt gaan zitten posten en dan ONWIJS irritant zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat nou weer. Waarom roep jij toch op de meest rare momenten dat je me lief of heerlijk vind?
Liefje denk eens na.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieverd, degene die hier op haar achterste stalpoten staat omdat ze zogenaamd door mij en Gert van dingen beschuldigt word is Disana, hé?![]()
Krijg dequote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij misbruikt ziektes. Niet één keer, maar je gaat gewoon door door nu net te doen alsof ik schreef dat Gert dat deed. Je staat behoorlijk voor paal al heb je het niet helemaal door.
Labiel ben je zelf met je stemmingsstoornis en je lage misbruik van ziektes. Ga eens in een verpleeghuis kijken, meer heb ik je niet te zeggen voorlopig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VEULEN zei dat ze het over Gert had, labiel wijf.
Ik wil weten waar die klacht over het misbruiken van ziektes ineens vandaan komt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Liefje denk eens na.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Disana die post van Lea heeft gemist? Of de Disana het wel gezien heeft maar het evengoed niet mooi vind?
Is het dan niet heel vreemd dat jij dan snel naar een conclusie jumpt?
En is het dan niet nog vreemder dat gert dan vanuit niks daar nog even een duitje bij moet gooien?
Mooi, opgetieft dan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Labiel ben je zelf met je stemmingsstoornis en je lage misbruik van ziektes. Ga eens in een verpleeghuis kijken, meer heb ik je niet te zeggen voorlopig.
Hou toch eens op zeg, de vorige rel ging over een aanpassing van een sig van een COSser waar ik op reageerde en omdat die aanpassing toevallig gedaan was doordat jij iedere keer iets verkeerd las werd mij vervolgens verweten "mee te deinen op de lol van een ander" sterker nog: er werd gedaan als of een halsmisdaad begaan had door te de humor in te zien van een sigwijziging...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet alles altijd zo leuk om te draaien als het je uitkomt. Anderen beginnen te bleren en ik zeg rustig dat ze het mis hebben. Hoor ik daar een 'sorry, we hebben ons vergist'? Neuh![]()
Omfg, ik zei "lijk"quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het prima naar mijn zin.
Die teringgraftak is teringmakkelijk op de teringspreekwoordelijke teringkast te krijgen.
Ah en dat Gert is een zwakte bod en dat bod is nou precies de reden dat ik jou zo'n ontzettend stomzinnig wezen vind.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
Het is niet half zielig, maar héél zielig dat je mij van iets heel grofs beschuldigt en er overheen lult als er aangekaart wordt dat dit onjuist is.
Maar je denkvermogen zal wel gelijk zijn aan je spelling.
Dit moeten we voortaan gewoon 1 keer per week doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah en dat Gert is een zwakte bod en dat bod is nou precies de reden dat ik jou zo'n ontzettend stomzinnig wezen vind.
Overigens vind ik je nu inderdaad een zielig wezen. Gefeliciteerd het is je gelukt je krijgt van mij je eigen scheldwoord, wees er blij mee he^O^
GERT IK VIND JE EEN VUILE KLOOTZAK
Ik bot en hard?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, je hebt mensen die opgefokt gaan zitten posten en dan ONWIJS irritant zijn.
Zoals Disana. Die gaat dan zwaaien en zeggen dat mensen hun excuses moeten maken.
Ook gaat ze zeggen dat anderen het niet begrijpen enzo.
Jij daarentegen post zo heerlijk bot en hard![]()
Dáár kan je wat mee.
Juistem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bot en hard?
Naja een beetje, maar dat leer je vanzelf hier.
Ik ben zo vrijgezel als maar kanquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
Maar wie date er nu met een slager ??
Zolang ik dan maar niet hoef te scheldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit moeten we voortaan gewoon 1 keer per week doen.
Haalt de druk er een beetje af.
Ik vond je er aardig goed in.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zolang ik dan maar niet hoef te schelden![]()
Voorbeeldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Juistem.
Je weet toch wel een beetje waar je aan toe bent hier.![]()
Alhoewel ik soms best verbaasd ben over wat jij uit je toetsenbord weet te persen![]()
Even buiten dat punt (waar je best wel een beetje gelijk in hebt).quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Labiel ben je zelf met je stemmingsstoornis en je lage misbruik van ziektes. Ga eens in een verpleeghuis kijken, meer heb ik je niet te zeggen voorlopig.
Dat is toch niet zo erg? Jij post veeeel ergere dingen.quote:
Jij denkt toch niet dat ze toe gaat geven dat ze fout zat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even buiten dat punt (waar je best wel een beetje gelijk in hebt).
Ik had het in mijn eerste posting over Gert. Heb je dat gezien? Misschien dat je hem beetje verward hebt met Ian.
Ja, maar ik ben onvriendelijk en chagrijnig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg? Jij post veeeel ergere dingen.
En dan mij een zwakte bod (sic) verwijten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah en dat Gert is een zwakte bod en dat bod is nou precies de reden dat ik jou zo'n ontzettend stomzinnig wezen vind.
Overigens vind ik je nu inderdaad een zielig wezen. Gefeliciteerd het is je gelukt je krijgt van mij je eigen scheldwoord, wees er blij mee he^O^
GERT IK VIND JE EEN VUILE KLOOTZAK
Volgens mij was het petraa. Als je d'r ziet moet je het d'r maar is vragen. Was echt wel een grappig verhaal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
Zou ik ook niet doen als jij zo doetquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij denkt toch niet dat ze toe gaat geven dat ze fout zat?![]()
Meestal werkt 'ie wel, je moet gewoon lang wachten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij was het petraa. Als je d'r ziet moet je het d'r maar is vragen. Was echt wel een grappig verhaal.
Fok zoekfunctie is wat bagger, anders had ik het zelf wel even terug gezocht.
Volgens mij is het ook een vrouw die date met een mannelijke slager, maar ik weet het verder ook niet echt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo vrijgezel als maar kan![]()
Meneer zetten z'n poot midden in een zwakke plek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar ik ben onvriendelijk en chagrijnig.
Jij bent over het algemeen best liev.
Ik vind Disana een irritante doos.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als jij zo doet![]()
Leer er mee omgaan, je weet toch wie het zegt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meneer zetten z'n poot midden in een zwakke plek.
Ja, het is wel duidelijk dat jij het over en tegen Gert hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even buiten dat punt (waar je best wel een beetje gelijk in hebt).
Ik had het in mijn eerste posting over Gert. Heb je dat gezien? Misschien dat je hem beetje verward hebt met Ian.
Ah - oké, zal het met een beetje mazzel onthouden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij was het petraa. Als je d'r ziet moet je het d'r maar is vragen. Was echt wel een grappig verhaal.
Fok zoekfunctie is wat bagger, anders had ik het zelf wel even terug gezocht.
Ik wel ooit een kroket gekregen waar een 06 nummer op het kartonnetje bleek te staan maar daar is het bij geblevenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
Goh heel grappig figuur jij. Ik lach me echt tranen bij tuiten als je zulke opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef Gert het volgende:
En dan mij een zwakte bod (sic) verwijten.![]()
Fantasieloos hoor, "vuile klootzak".
Dat je aan de kapitalen gedacht hebt, is wel weer goed, maar vetgedrukt ben je weer vergeten.![]()
Ik zit met smart te wachten op een nieuwe poezenupdatequote:Op dinsdag 13 november 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel ooit een kroket gekregen waar een 06 nummer op het kartonnetje bleek te staan maar daar is het bij gebleven![]()
Volgens mij wilde je bellenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel ooit een kroket gekregen waar een 06 nummer op het kartonnetje bleek te staan maar daar is het bij gebleven![]()
En nu gaat er iets gebeuren dat jij je waarschijnlijk niet in je smerige botte kop kan halen en waar je waarschijnlijk van van je krukje gaat glijden:quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is wel duidelijk dat jij het over en tegen Gert hebt![]()
Mijn reacties waren op een post van Ian waarin hij de ziekte van mijn partner misbruikt
SC Vogelverschrikkelijk
waarover ook Gert zegt dat het grof is
SC Vogelverschrikkelijk
Ik heb namelijk ooit eens geschreven dat mijn partner chronisch ziek is (multiple sclerose). Ian_Nick is de tweede die vindt dat hij dat gegeven wel kan gebruiken om vervelend te doen. Ik spreek hem wel weer eens als hij wijzer is.
Bij mij ging het hier effe fout dan. SC Vogelverschrikkelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
Ja, het is wel duidelijk dat jij het over en tegen Gert hebt![]()
Mijn reacties waren op een post van Ian waarin hij de ziekte van mijn partner misbruikt
SC Vogelverschrikkelijk
waarover ook Gert zegt dat het grof is
SC Vogelverschrikkelijk
Ik heb namelijk ooit eens geschreven dat mijn partner chronisch ziek is (multiple sclerose). Ian_Nick is de tweede die vindt dat hij dat gegeven wel kan gebruiken om vervelend te doen. Ik spreek hem wel weer eens als hij wijzer is.
Problemen met mijn digi camera.. Komt spoedigquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op een nieuwe poezenupdate![]()
Hier wil ik wel graag bij vermelden dat jij niet kan verwachten dat iedereen hier op de hoogte is van jouw privé leven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En nu gaat er iets gebeuren dat jij je waarschijnlijk niet in je smerige botte kop kan halen en waar je waarschijnlijk van van je krukje gaat glijden:
Ik wist niet dat jouw partner MS heeft.
Ik kan me in dat opzicht goed voorstellen dat de manier waarop ik mijn zin heb geformuleerd verkeerd is overgekomen.
Bij deze wil ik dan ook graag mijn welgemeende excuses voor enig misverstand aanbieden.
Het is niet mijn bedoeling geweest jouw partner of zijn/haar ziekte te betrekken bij ons meningsverschil.
Ah, ik snap hem. Er stond 'Allebei'.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bij mij ging het hier effe fout dan. SC Vogelverschrikkelijk
Ik vond het nogal zwak om mij zomaar te beschuldigen van het spotten met andermans ziektes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meneer zetten z'n poot midden in een zwakke plek.
Niemand zegt dat tegen mij. Tenminste tegenwoordig niet meer. Niet nadat ik de laatste die dat zei een tand door z'n lip mepte.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Leer er mee omgaan, je weet toch wie het zegt?
Nou ja, gewoon een paar zinnetjes... of ze vooruitgang boeken en je al een beetje wordt getolereerd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Problemen met mijn digi camera.. Komt spoedig![]()
Bleek de febo te zijn..quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
Ah, ik snap hem. Er stond 'Allebei'.
Kijk ons allebei ruiterlijk (pun) zijn en niet erkend worden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het nogal zwak om mij zomaar te beschuldigen van het spotten met andermans ziektes.
En als dan blijkt dat dit niet klopt, er overheen lullen en je algemene frustratie over mij uiten.
Dat ik je vervolgens pak op je spelling, was een beetje makkelijk, toegegeven.
Dát heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
Ik vond het nogal zwak om mij zomaar te beschuldigen van het spotten met andermans ziektes.
En als dan blijkt dat dit niet klopt, er overheen lullen en je algemene frustratie over mij uiten.
Ik heb vroeger als klein ventje wel eens een telefoongesprek gefaked....quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Bleek de febo te zijn..
Nee hoor was iemand van het bedrijsrestaurant maar nooit gebeld
Komt goed .. Ff weinig tijd. (werk enzo)quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon een paar zinnetjes... of ze vooruitgang boeken en je al een beetje wordt getolereerd.
Meesterlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als klein ventje wel eens een telefoongesprek gefaked....
Gewoon aansluiten in de rij voor de telefooncel en doen alsof je gaat bellen.
Helaas had die meneer achter mij het snel in de gaten en werd ik de telefooncel uitgezet...
Zijn vrouw fakete zeker ook vaak![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:06 schreef ppi het volgende:
Helaas had die meneer achter mij het snel in de gaten en werd ik de telefooncel uitgezet...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen wel es met de telefoon in de weer was... (toen we nog jong en onschuldig waren). Bellen als iemand van de kpn en dan vragen als test of ze de stekker er even uit wilden halenquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger niet met de telefoon. Tot me 4de of me 5de jaar hadden we geen stroom en dus geen telefoon. Later was het ding heel bijzonder, mocht ik er ook niet aanzitten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:16 schreef Soury het volgende:
Neem aan dat iedereen wel es met de telefoon in de weer was... (toen we nog jong en onschuldig waren). Bellen als iemand van de kpn en dan vragen als test of ze de stekker er even uit wilden halenUhh nu lijkt het helemaal niet leuk meer
![]()
Had je vader een sexlijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger niet met de telefoon. Tot me 4de of me 5de jaar hadden we geen stroom en dus geen telefoon. Later was het ding heel bijzonder, mocht ik er ook niet aanzitten.
Toen ik 14 was kreeg ik me eigen telefoonlijn. Toen mocht het, maar ja dan ben je er te oud voor.
Heb wel eens in de brugklas gehad dat ik me pa wilde bellen op z'n 06 omdat er geen treinen reden en dat dat niet kon omdat 06 toen nog meestal sexlijnen waren![]()
Nope.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
Mobiele telefoons zijn eigenlijk nog niet eens zo oud.
Vriend van mij was goed in het vermaken van caissières en ander winkelpersoneel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen wel es met de telefoon in de weer was... (toen we nog jong en onschuldig waren). Bellen als iemand van de kpn en dan vragen als test of ze de stekker er even uit wilden halenUhh nu lijkt het helemaal niet leuk meer
![]()
Dat logge kreng van mij is al redelijk oud.. Ik kan er aleen maar mee bellen en mee gebeld worden. Tis een schandequote:
Kan je niet eensch...quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat logge kreng van mij is al redelijk oud.. Ik kan er aleen maar mee bellen en mee gebeld worden. Tis een schande![]()
Gelijk heb je. !! Maar ik moet wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je niet eensch...
Euh...
Ach wat de fuck ik heb nieteens een mobieltje.
Ondingen.
Waarom moet je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heb je. !! Maar ik moet wel.![]()
Laat ik het zo zeggen dat het geneens mijn eigen telefoon is. Maar van de baas, dus bereikbaar moet zijn op de meest debiele momentenquote:
Truste ...quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Nostalgie![]()
Maar me bed gaat het winnen, truste lieverds![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Nostalgie![]()
Maar me bed gaat het winnen, truste lieverds![]()
Zo lang alweerquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik las gisteren dat de mobiele telefoon 15 jaar bestaat
Tja er zijn soms belangrijkere dingen in het leven dan 24/7 in de SC rondhangen.quote:
Kan je dat niet controleren terwijl hij bezig is?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Tja er zijn soms belangrijkere dingen in het leven dan 24/7 in de SC rondhangen.
De laatste twee afleveringen van de serie die ik gedownload had waren in het Spaans nagesynchroniseerd.
Uhhh ja.. Komt er gelijk weer zo´n ouderwets grapje in me op. Iemand opbellen en dan vragen hoe lang het snoer is van het toestel naar de hoorn. Hoor je iemand kutten en zeggen uhhh meter of zo. En dan zeggen ohh das lang genoeg om op te hangenquote:
Het waren 16 afleveringen tegelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je dat niet controleren terwijl hij bezig is?
DivX player speelt ook half gedownloade bestanden enzo.
Erg handig.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ja.. Komt er gelijk weer zo´n ouderwets grapje in me op. Iemand opbellen en dan vragen hoe lang het snoer is van het toestel naar de hoorn. Hoor je iemand kutten en zeggen uhhh meter of zo. En dan zeggen ohh das lang genoeg om op te hangen![]()
En toenquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij hadden betere grappen, toen je nog in een telefooncel naar 'inlichtingen ' kon bellen
![]()
Niks is te erg hierquote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
En er waren er maar 2 spaans!?![]()
Dat verwacht je ook niet.![]()
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet wegquote:
minderquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet weg![]()
Doe maar een ander onderwerpquote:
Sorrie, maar ik kan ff geen muziek hebben....quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koud![]()
http://www.youtube.com/watch?v=H2Ncxw1xfck
Gelukkig heb ik bijna nooit hoofdpijn, maar het is één van de irritantste pijnen die ik kenquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:40 schreef Lobasca het volgende:
Je had het al door, wat ben je toch een lieverd!![]()
Er zijn ergere dingen, en ik weet dat het ook weer weggaat. En helaas ook weer terugkomt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik bijna nooit hoofdpijn, maar het is één van de irritantste pijnen die ik ken![]()
Wat ben jij toch altijd optimistischquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, en ik weet dat het ook weer weggaat. En helaas ook weer terugkomt.![]()
Ik heb geen reden tot klagen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd optimistisch![]()
Regenachtig en kilquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen reden tot klagen.
Wat gaat het weer vandaag doen, ivm met mijn werkzaamheden en om iets om over te lullen te hebben?
Ja, alles in eigen handquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Regenachtig en kil
Morgen een minimum temperatuur van 2° en maximaal 6° celcius.
Hoop dat het niet regent tijdens je ronde, of mag je zelf bepalen hoelaat je gaat?
Veel regen, hoor ik net op radio 538quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, alles in eigen hand![]()
Kou vind ik niet erg, maar heb geen zin om in mijn regenpak rond te soppen..![]()
Zal de buienradar wel ff checken strax. Ook zo'n geweldige uitvinding, sinds Jan Pelleboer niet meer leeft.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, rekeningen ook weer betaald![]()
Goed tijdstip![]()
Doe liever iets anders 's morgensquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Een echte zakenman pakt de zaken 's morgens an!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:17 schreef Lobasca het volgende:
Dat flik jij altijd!!!! Later nog een zinnetje erbij plaatsen!!!!
Ik was netjes om 24.00 naar bed gegaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:18 schreef Talitha het volgende:
Waarom slapen jullie nooit 's nachts?![]()
Sliep overdagquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:18 schreef Talitha het volgende:
Waarom slapen jullie nooit 's nachts?![]()
Kon je niet slapen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was netjes om 24.00 naar bed gegaan![]()
Vooruit dan.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet weg![]()
Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vooruit dan.Als ik zo teruglees zijn er toch wat personen die beter wèl 's nachts zouden slapen.
![]()
Me eieren zijn opquote:
Nope, ik lees iets teveel haat en nijd. Voel ik me altijd wat ongemakkelijk bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk van![]()
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaaktquote:
(zinnetje toegevoegd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaakt![]()
Met bbq saus van mac, erg lekker![]()
Prettige dag Talithaquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Thanks Taatjequote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Ok, ga nog maar even proberen te slapenquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
Heidi, ik trek het niet meer, spreek je later!![]()
![]()
Is Gert ook een veulenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ook, duurt wel erg lang, volgens mij heeft ze ze terug gebracht naar het asielquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op een nieuwe poezenupdate![]()
Dat lijkt mij wel weer logisch.......quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo vrijgezel als maar kan![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Plus één dag dan toch zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik las gisteren dat de mobiele telefoon 15 jaar bestaat
In de buurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Hidiho......waar was je al die tijd?
Goed planquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kopvoor Hidoho en ondergetekende.....
Goeie buurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje goeie buurt of achterbuurt.....
Hou dat vast.........Fok is leerzaam wat dát betreft....quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie buurt![]()
![]()
Al doe ik er natuurlijk alles aan het niveau naar beneden te brengen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou dat vast.........Fok is leerzaam wat dát betreft....![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
blijf ik voor mijn doen lang op, stellen jullie de rel uit tot ik al in bed lig![]()
Domme![]()
goeiemorgen trouwens![]()
![]()
ik vind het niet lief!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis het ook altijd.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nog wat taart over. Stukje?m 22.00 uur gekund..![]()
heel veel!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuf......dat was lekker...maar vertel, wat heb je allemaal gekregen gister?
Roze is tof....volgend jaar een bigje vragen......ook handig voor in de koelkast, vrieskist en met kerst...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heel veel!
een roze fototoestel..
![]()
en zondag nog servies, m'n kast is eindelijk af.en nog allemaal leuke hebbedingetjes..
Kaarsen van mijn zonen en haarspeldjes.ze hebben zelf kadootjes uitgezocht
![]()
schandalig verwend dus...maar wel heel tof. Veel roze ook
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roze is tof....volgend jaar een bigje vragen......ook handig voor in de koelkast, vrieskist en met kerst...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, duurt wel erg lang, volgens mij heeft ze ze terug gebracht naar het asiel
Ja en? Je kunt toch wel leuke verhalen schrijven, daar heb je geen camera voor nodig. Ik wil grappige anecdotes, wat je met ze doet, wat ze doen met jou, hoe je je er bij voelt, wat er door je heen gaat e.d.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hooor. Niet zoveel te melden, en probleem met mijn camera.
![]()
Zal vandaag een updateje makenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Je kunt toch wel leuke verhalen schrijven, daar heb je geen camera voor nodig. Ik wil grappige anecdotes, wat je met ze doet, wat ze doen met jou, hoe je je er bij voelt, wat er door je heen gaat e.d.
Ieder voordeel heeft een nadeel....quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind toch wel een voordeel aan hier wonen:
Ik zit een beetje halfgaar voor de pc te kutten, net een anderhalve liter fles cola uit het drankhok gehaald.
Rol even een lekker shaggie van het pakje dat gisteren voor mij is meegenomen van de groothandel.
Ik word geroepen door iemand die vraagt of ik ook een tosti wil en dat er al een steak voor me op de gril ligt voor op brood na de tosti.
Wehhehehe.
quote:
Het laatste wat mijn contact van haar heeft gezien is dat ze nog levend de ambulance in werd gereden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ze leeft nog wel?
Iedereen van die school heeft wel meteen een week vrij gekregen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, gelukkig maar dan...
Hopelijk blijft dat zo...
om te bekomen van de schrik denk ik?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen van die school heeft wel meteen een week vrij gekregen.![]()
Het gebouw waar de leerlingen in wonen (omdat ze anders van heel ver zouden moeten komen) kijkt uit over het schoolplein waar het gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om te bekomen van de schrik denk ik?
nee, dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gebouw waar de leerlingen in wonen (omdat ze anders van heel ver zouden moeten komen) kijkt uit over het schoolplein waar het gebeurd is.
Was niet echt een plezierig gezicht geloof ik.
Geven we de schuld aan de opvoeding?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat geloof ik graag.
Jasses, het wordt ook steeds gekker tegenwoordig. Waar zijn de jongens die gewoon verder gaan met hun leven, zoals vroegâh
Goedemiddag allemaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geven we de schuld aan de opvoeding?
Ik wacht op nieuws.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef Veulen het volgende:
He bah wat een naar nieuws...
Hoop dat het meisje daar ooit nog overheen komt (als ze het al overleefd).![]()
Wij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wacht op nieuws.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er wél bijgeweest dat mijn school werd ontruimd omdat er een medeleerling met een schietwapen door de hallen liep op zoek naar iemand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef beroepslurker het volgende:
Lijkt me heel bizar, als er zoiets vlak bij je in de buurt gebeurt, is dan toch ineens erg dichtbij..
Oh, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Marilyn Manson en computergames
![]()
![]()
Ik ben pas net thuis.quote:
Ja, maar dan de brede opvoeding door ouders en maatschappij......Het is te simpel om het alleen bij de ouders neer te leggen, al hebben die wel de grootste rol bij het opvoeden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut mee eensch.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan de brede opvoeding door ouders en maatschappij......Het is te simpel om het alleen bij de ouders neer te leggen, al hebben die wel de grootste rol bij het opvoeden.
In de meest brede zin denk ik persoonlijk dat het te maken heeft met gebrek aan structuur en duidelijkheid. Los van dat, je hebt altijd mensen die er doorheen schieten, zichzelf verliezen en vreemde dingen doen.
jaijks....quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er wél bijgeweest dat mijn school werd ontruimd omdat er een medeleerling met een schietwapen door de hallen liep op zoek naar iemand.
Sommige menschen hadden écht allang afgestorven moeten zijn dankzij de natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaijks....
jeutje, hier sloegen ze elkaar een keer en was het weer klaar.
alhoewel... ben eens uit een disco gekomen dat er twee dikke boeren jongens met buksen in de lucht stonden te schieten van kwaaiigheid én een keer uit een andere disco dat er een groep jongens met zwaarden verhaal kwam halen.
was nie grappig ook....![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Marilyn Manson en computergames
![]()
![]()
En wisten jullie dat er iemand liep? Of werd dat pas ná de ontruiming verteld?Het lijkt mij dat als je dat hoort terwijl je in de klas zit, dat je doodsbang wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er wél bijgeweest dat mijn school werd ontruimd omdat er een medeleerling met een schietwapen door de hallen liep op zoek naar iemand.
Ik kreeg het te horen omdat de kans aanwezig was dat hij op zoek was naar mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En wisten jullie dat er iemand liep? Of werd dat pas ná de ontruiming verteld?Het lijkt mij dat als je dat hoort terwijl je in de klas zit, dat je doodsbang wordt.
Het probleem is dat de medische wetenschap de natuurlijke selectie allang overruled heeftquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sommige menschen hadden écht allang afgestorven moeten zijn dankzij de natuurlijke selectie.![]()
Had je je dáár ook onmogelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen omdat de kans aanwezig was dat hij op zoek was naar mij![]()
Bleek achteraf om een andere gast te gaan.
Nou, eigenlijk was mijn hoofdzakelijk zwarte kleding en muzieksmaak genoeg om ruzie met 20 van die gasten te krijgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Had je je dáár ook onmogelijk gemaakt?![]()
![]()
Hoe was je dag?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem is dat de medische wetenschap de natuurlijke selectie allang overruled heeft![]()
* Leandra gaat ook ff d'r mond dichthouden![]()
Fuck.. dat heeft de kid ook al een keer gehad... het opstandige broertje van een klasgenoot zou wel ff voor zijn broertje opkomen (voor de klasgenoot van de kid dus)... laat die klasgenoot van de kid nou net ruzie hebben met een of ander lang mager figuur....quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen omdat de kans aanwezig was dat hij op zoek was naar mij![]()
Bleek achteraf om een andere gast te gaan.
Vervelende jongensquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck.. dat heeft de kid ook al een keer gehad... het opstandige broertje van een klasgenoot zou wel ff voor zijn broertje opkomen (voor de klasgenoot van de kid dus)... laat die klasgenoot van de kid nou net ruzie hebben met een of ander lang mager figuur....
Laat zijn broertje niet precies weten over wie het gaat maar wel weten dat het over en lang, mager figuur gaat... en dus gedreigd had de kid van wat lood te voorzien
Ging goed.... is niets gebeurd, maar het zal toch gvd maar gebeuren, en dan ook nog een "oeps, sorry, verkeerde lange slungel"
Ach, ik had vandaag een hoorzitting bij een enorm overheidsorgaan... dat duurde ruim 2 uur, dus ik heb weer meer dan voldoende aandacht besteed aan de zwakbegaafde medemens...quote:
Nee, dat weet ik, daar kunnen sommige mensen niet tegen, dat je van andere muziek houdt en eventueel bijpassende kleding draagt, kan reden genoeg zijn om je in elkaar te slaan, heel apart...En halal is gothic inderdaad niet....pech danquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was mijn hoofdzakelijk zwarte kleding en muzieksmaak genoeg om ruzie met 20 van die gasten te krijgen.
"Kankergothic" zijn is niet halal.![]()
Poor babyquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koud, eenzaam en donker.
Same old, same old![]()
Lees dit nèt, maar helemaal mee eens NMNSquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan de brede opvoeding door ouders en maatschappij......Het is te simpel om het alleen bij de ouders neer te leggen, al hebben die wel de grootste rol bij het opvoeden.
In de meest brede zin denk ik persoonlijk dat het te maken heeft met gebrek aan structuur en duidelijkheid. Los van dat, je hebt altijd mensen die er doorheen schieten, zichzelf verliezen en vreemde dingen doen.
Goed voor een stevige dagelijkse relquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, daar kunnen sommige mensen niet tegen, dat je van andere muziek houdt en eventueel bijpassende kleding draagt, kan reden genoeg zijn om je in elkaar te slaan, heel apart...En halal is gothic inderdaad niet....pech dan
Ik snap het allemaal niet zo... wat the fuck maakt het uit wat een ander draagt??quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed voor een stevige dagelijkse rel![]()
Komt vast door die naaktfoto, denk dat je tepels kougevat hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koud, eenzaam en donker.
Same old, same old![]()
Die gasten zoeken gewoon áltijd ruzie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet zo... wat the fuck maakt het uit wat een ander draagt??
Denk je!?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Komt vast door die naaktfoto, denk dat je tepels kougevat hebben![]()
Is héél belangrijk op school, zo niet het belangrijkste, als je de verkeerde kleding aan hebt (in de ogen van de popi's van de klas) ben je de pisang, is echt waar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet zo... wat the fuck maakt het uit wat een ander draagt??
Mensen die zich daar wat van aan trekken (pun) zijn in mijn ogen de pisangquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is héél belangrijk op school, zo niet het belangrijkste, als je de verkeerde kleding aan hebt (in de ogen van de popi's van de klas) ben je de pisang, is echt waar.
Hoe pak ik mijn tepels warm in!?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lekker warm inpakken die handel![]()
Nou, reken maar dat als jij op school komt in pakweg een kekke spijkerbroek van de Wibra, en je wordt bliksemsnel gescand door je medeleerlingen, en 1 begint te pesten, dan gaat de rest meedoen. Dus dat wordt je tranen inhouden en pas op weg naar huis op je fietsje janken en thuis lelijk doen tegen je moeder en de volgende keer desnoods een krantenwijkje nemen om die éne broek te kunnen kopen die wél goedgekeurd wordt. Is erg, maar de realiteit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die zich daar wat van aan trekken (pun) zijn in mijn ogen de pisang![]()
Met tepelhoedjes, te verkrijgen bij de betere speciaalzaakquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe pak ik mijn tepels warm in!?![]()
Je bent je ervan bewust dat ik 20 ben en dus wel ongeveer wéét hoe het eraan toegaat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, reken maar dat als jij op school komt in pakweg een kekke spijkerbroek van de Wibra, en je wordt bliksemsnel gescand door je medeleerlingen, en 1 begint te pesten, dan gaat de rest meedoen. Dus dat wordt je tranen inhouden en pas op weg naar huis op je fietsje janken en thuis lelijk doen tegen je moeder en de volgende keer desnoods een krantenwijkje nemen om die éne broek te kunnen kopen die wél goedgekeurd wordt. Is erg, maar de realiteit.
*belt snel even naar collega die hopelijk nog in de stad is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Met tepelhoedjes, te verkrijgen bij de betere speciaalzaak![]()
Hear hearquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent je ervan bewust dat ik 20 ben en dus wel ongeveer wéét hoe het eraan toegaat?
Ik trek me echt helemaal niets aan van dat stakkerige gedoe en ga gewoon mijn gang. De enige manier om onder de indruk te zijn van kritiek van die lowlifes is als je respect voor ze hebt. En het is heul simpel: dat heb ik niet.
Waarom mag ik nou net nú niet meer schelden.![]()
Je hebt gelijk dat ze het proberen maar ik heb van mijn leven nog geen merkkleding gekocht en nog nooit meegedaan met zogenaamde hypes zoals het hebben van een jas met gigantische pauperbontkraag. Ik sterf nog liever dan dat ik in die grijze massa meeloop.
Ieder zijn ding. Als iemand er erg gelukkig van word om er lekker precies zo uit te zijn als de volgende BrEeZaH of blanke hiphopnegert hebben ze mijn zegen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat ik 20 ben en dus wel ongeveer wéét hoe het eraan toegaat?
Ik trek me echt helemaal niets aan van dat stakkerige gedoe en ga gewoon mijn gang. De enige manier om onder de indruk te zijn van kritiek van die lowlifes is als je respect voor ze hebt. En het is heul simpel: dat heb ik niet.
Waarom mag ik nou net nú niet meer schelden.![]()
Je hebt gelijk dat ze het proberen maar ik heb van mijn leven nog geen merkkleding gekocht en nog nooit meegedaan met zogenaamde hypes zoals het hebben van een jas met gigantische pauperbontkraag. Ik sterf nog liever dan dat ik in die grijze massa meeloop.
Ieder zijn ding. Als iemand er erg gelukkig van word om er lekker precies zo uit te zijn als de volgende BrEeZaH of blanke hiphopnegert hebben ze mijn zegen.
Gelijk heb je. Maar daar is moed voor nodig en niet elke jongen of meisje kan dat opbrengen, het is soms makkelijker om maar aan de "norm" en de mores van de klas mee te doen dan oorspronkelijk te zijn.
Vind het klasse van je dat jij dat wél durft.![]()
Ben ik blij dat ze hier nog een beetje achterlopen wat dat soort ellende betreft... en dat ik een puber heb die zo zelfverzekerd is dat het hem geen ruk uitmaakt wat voor merkje erop staat...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is héél belangrijk op school, zo niet het belangrijkste, als je de verkeerde kleding aan hebt (in de ogen van de popi's van de klas) ben je de pisang, is echt waar.
Wehehe, hij schopt achterste.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze hier nog een beetje achterlopen wat dat soort ellende betreft... en dat ik een puber heb die zo zelfverzekerd is dat het hem geen ruk uitmaakt wat voor merkje erop staat...
Sterker nog: toen ik Bjorn Borg ondergoed voor hem wilde kopen kreeg ik de wind van voren.. of ik dacht dat hij voor lul wilde gaan lopen met BB ondergoed ofzo
Ik kan wel iets zonder te scheldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat zonder afgrijselijke scheldwoorden.![]()
Gelukkig maar Leandra....top van je zoonquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze hier nog een beetje achterlopen wat dat soort ellende betreft... en dat ik een puber heb die zo zelfverzekerd is dat het hem geen ruk uitmaakt wat voor merkje erop staat...
Sterker nog: toen ik Björn Borg ondergoed voor hem wilde kopen kreeg ik de wind van voren.. of ik dacht dat hij voor lul wilde gaan lopen met BB ondergoed ofzo
Is dan ook makkelijk zat met die maat 50 van hemquote:
Ik ging regelmatig in pak naar school.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dan ook makkelijk zat met die maat 50 van hem
Maar serieus.. hij had een paar heel aparte schoenen en droeg ze met het grootste gemak naar school...
Sterker nog: mijn ouders hebben van t weekend een pak voor hem gekocht omdat we in Parijs wat dingen willen doen waar spijkerbroek niet toegestaan is, en als het pak niet vermaakt had moeten worden dan had hij het gisteren naar school aangedaan...
Ik had zo iets van WTF?? Jij durft strak in t pak naar school?? Niet bang voor reacties en gezeik... nee dus, hij zag het zelfs helemaal zitten.. had z'n nette schoenen al meegenomen.. maar helaas, de broek was hem dusdanig te wijd dat ie ingenomen moest worden, dus hij kon maandag niet in pak naar school...
Stoerquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ging regelmatig in pak naar school.
Heb ooit ook zo'n nekding van een priester omgehad.
Dat ging mijn mentor iets te ver.
ook al ben ik dan niet door de natuur geselecteerd....quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou een moord plegen (pun) voor een thee-met-een-koekje-moeder.![]()
Ik voel wel wat voor, en het klinkt nogal bizar anno 2007, schooluniforms. Gelijkheid op school, vooral in een wereld die steeds meer bestaat uit mensen die hebben en die niet hebben. Daarnaast als de donder weer een soort van maatschappelijke dienstplicht invoeren. Uit huis, in een soort van kazerne, even die van huis uit aangeleerde grote muil afbreken, terug naar af en weer opbouwen met veel moeten en niet teveel mogen. Schoenen poetsen, op appél, gezamenlijk eten wat de pot schaft, overdag bezig zijn met gemeenschappelijke zaken (bejaarden, daklozen, plantsoenen, whatever). Hoe lang? Gewoon één jaar lang je muil houden en aan de slag. Iedereen, hij en zij!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, reken maar dat als jij op school komt in pakweg een kekke spijkerbroek van de Wibra, en je wordt bliksemsnel gescand door je medeleerlingen, en 1 begint te pesten, dan gaat de rest meedoen. Dus dat wordt je tranen inhouden en pas op weg naar huis op je fietsje janken en thuis lelijk doen tegen je moeder en de volgende keer desnoods een krantenwijkje nemen om die éne broek te kunnen kopen die wél goedgekeurd wordt. Is erg, maar de realiteit.
Buuv is fok mamaquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ook al ben ik dan niet door de natuur geselecteerd....![]()
Ben het weer met je eens NMNS, het wordt eng...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel wel wat voor, en het klinkt nogal bizar anno 2007, schooluniforms. Gelijkheid op school, vooral in een wereld die steeds meer bestaat uit mensen die hebben en die niet hebben. Daarnaast als de donder weer een soort van maatschappelijke dienstplicht invoeren. Uit huis, in een soort van kazerne, even die van huis uit aangeleerde grote muil afbreken, terug naar af en weer opbouwen met veel moeten en niet teveel mogen. Schoenen poetsen, op appél, gezamenlijk eten wat de pot schaft, overdag bezig zijn met gemeenschappelijke zaken (bejaarden, daklozen, plantsoenen, whatever). Hoe lang? Gewoon één jaar lang je muil houden en aan de slag. Iedereen, hij en zij!
Nix eng....gewoonquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben het weer met je eens NMNS, het wordt eng...
Sociale dienstplichtquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel wel wat voor, en het klinkt nogal bizar anno 2007, schooluniforms. Gelijkheid op school, vooral in een wereld die steeds meer bestaat uit mensen die hebben en die niet hebben. Daarnaast als de donder weer een soort van maatschappelijke dienstplicht invoeren. Uit huis, in een soort van kazerne, even die van huis uit aangeleerde grote muil afbreken, terug naar af en weer opbouwen met veel moeten en niet teveel mogen. Schoenen poetsen, op appél, gezamenlijk eten wat de pot schaft, overdag bezig zijn met gemeenschappelijke zaken (bejaarden, daklozen, plantsoenen, whatever). Hoe lang? Gewoon één jaar lang je muil houden en aan de slag. Iedereen, hij en zij!
diepe zuchtquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Meisje is 17 jaar. Nog niet duidelijk of ze is overleden.
Jongen heeft haar meerdere malen in hoofd, borst en arm gestoken.
Klassenleraar zag het vanuit binnen gebeuren, is naar buiten gerend en heeft zich met zijn volle gewicht op die gast geworpen. Dat heeft ervoor gezorgd dat die gast niet verder kon gaan met steken.
Volgens mijn bron (heeft het niet zien gebeuren maar de rest wel) kwam moeder van het slachtoffer eerder het schoolplein op dan de politie/ambulance. Moeder heeft zo staan krijsen dat de hele school ongeveer kwam kijken wat de fuck er loos was. Leraren hebben een deken over het slachtoffer gegooid tot de ambulance ter plekke was. Leerlingen zijn verzameld in aula en verteld dat ze naar huis konden voor de rest van de week. Dader is afgevoerd door de politie. Dader liep blijkbaar met gigantisch mes op zak en wou officieel alleen met haar praten. Toen duidelijk werd dat het meisje geen interesse meer in hem had (na een fucking jaar) is het uit de hand gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |