Ik bot en hard?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou, je hebt mensen die opgefokt gaan zitten posten en dan ONWIJS irritant zijn.
Zoals Disana. Die gaat dan zwaaien en zeggen dat mensen hun excuses moeten maken.
Ook gaat ze zeggen dat anderen het niet begrijpen enzo.
Jij daarentegen post zo heerlijk bot en hard![]()
Dáár kan je wat mee.
Juistem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik bot en hard?
Naja een beetje, maar dat leer je vanzelf hier.
Ik ben zo vrijgezel als maar kanquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
Maar wie date er nu met een slager ??
Zolang ik dan maar niet hoef te scheldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit moeten we voortaan gewoon 1 keer per week doen.
Haalt de druk er een beetje af.
Ik vond je er aardig goed in.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zolang ik dan maar niet hoef te schelden![]()
Voorbeeldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Juistem.
Je weet toch wel een beetje waar je aan toe bent hier.![]()
Alhoewel ik soms best verbaasd ben over wat jij uit je toetsenbord weet te persen![]()
Even buiten dat punt (waar je best wel een beetje gelijk in hebt).quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Labiel ben je zelf met je stemmingsstoornis en je lage misbruik van ziektes. Ga eens in een verpleeghuis kijken, meer heb ik je niet te zeggen voorlopig.
Dat is toch niet zo erg? Jij post veeeel ergere dingen.quote:
Jij denkt toch niet dat ze toe gaat geven dat ze fout zat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even buiten dat punt (waar je best wel een beetje gelijk in hebt).
Ik had het in mijn eerste posting over Gert. Heb je dat gezien? Misschien dat je hem beetje verward hebt met Ian.
Ja, maar ik ben onvriendelijk en chagrijnig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg? Jij post veeeel ergere dingen.
En dan mij een zwakte bod (sic) verwijten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah en dat Gert is een zwakte bod en dat bod is nou precies de reden dat ik jou zo'n ontzettend stomzinnig wezen vind.
Overigens vind ik je nu inderdaad een zielig wezen. Gefeliciteerd het is je gelukt je krijgt van mij je eigen scheldwoord, wees er blij mee he^O^
GERT IK VIND JE EEN VUILE KLOOTZAK
Volgens mij was het petraa. Als je d'r ziet moet je het d'r maar is vragen. Was echt wel een grappig verhaal.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
Zou ik ook niet doen als jij zo doetquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij denkt toch niet dat ze toe gaat geven dat ze fout zat?![]()
Meestal werkt 'ie wel, je moet gewoon lang wachten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij was het petraa. Als je d'r ziet moet je het d'r maar is vragen. Was echt wel een grappig verhaal.
Fok zoekfunctie is wat bagger, anders had ik het zelf wel even terug gezocht.
Volgens mij is het ook een vrouw die date met een mannelijke slager, maar ik weet het verder ook niet echt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo vrijgezel als maar kan![]()
Meneer zetten z'n poot midden in een zwakke plek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar ik ben onvriendelijk en chagrijnig.
Jij bent over het algemeen best liev.
Ik vind Disana een irritante doos.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als jij zo doet![]()
Leer er mee omgaan, je weet toch wie het zegt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meneer zetten z'n poot midden in een zwakke plek.
Ja, het is wel duidelijk dat jij het over en tegen Gert hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Even buiten dat punt (waar je best wel een beetje gelijk in hebt).
Ik had het in mijn eerste posting over Gert. Heb je dat gezien? Misschien dat je hem beetje verward hebt met Ian.
Ah - oké, zal het met een beetje mazzel onthouden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij was het petraa. Als je d'r ziet moet je het d'r maar is vragen. Was echt wel een grappig verhaal.
Fok zoekfunctie is wat bagger, anders had ik het zelf wel even terug gezocht.
Ik wel ooit een kroket gekregen waar een 06 nummer op het kartonnetje bleek te staan maar daar is het bij geblevenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:43 schreef ppi het volgende:
Goh heel grappig figuur jij. Ik lach me echt tranen bij tuiten als je zulke opmerkingen maakt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef Gert het volgende:
En dan mij een zwakte bod (sic) verwijten.![]()
Fantasieloos hoor, "vuile klootzak".
Dat je aan de kapitalen gedacht hebt, is wel weer goed, maar vetgedrukt ben je weer vergeten.![]()
Ik zit met smart te wachten op een nieuwe poezenupdatequote:Op dinsdag 13 november 2007 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel ooit een kroket gekregen waar een 06 nummer op het kartonnetje bleek te staan maar daar is het bij gebleven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |