Me totaal vergissen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Normale kritiek heb ik jou nog nooit iemand zien geven. Ik zag gewoon weer het bekende paranoide gedoe en dan niet kunnen accepteren dat je je totaal vergist.
Op hun achterste benen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
Het punt is dat hier twee mensen op hun achterste poten staan omdat ik iets zeg waarvan meteen wordt gedacht dat er wat achter steekt. Van jou als mod verwacht ik gewoon niet dat jij, ook al zou je het denken, dat nog eens gaat bevestigen ook. Ik kan dat niet als grapje zien van je.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:15 schreef ppi het volgende:
Ik heb standaard een paar adressen die ik invul.
Waaronder 1 van de TBS kliniek...
Maak dan ook een rélkloon.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Op hun achterste benen.![]()
Hij lag natuurlijk volkomen voor de hand, die opmerking. Het feit dat jij dat niet ziet/erkent, en er zelfs kwaad over wordt, zegt mij wel weer genoeg. En dan ook weer dat "van jou als mod" blabla, het bekende belerende verhaaltje van je. Pffff...
Maar het zal me verder aan mijn reet roesten...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
Ik was eerder
Het ging dan ook over Gert.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jij verteld over welke ziekte we het dit keer hebben, want volgens mij ben ik op dat gebied vrij netjes gebleven vandaag.
Helaas... mijn topicnummer is net 1 lager en dus was die van mij eerderquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
Ik was eerder
Gaaafquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kende iemand die overal het adres van de visafslag op urk neerschreef![]()
Nee, kijk maar in de lijst met nieuwe topic's. Daar staat de jouwe boven die van Lea.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
Ik was eerder
Was Leandra datquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wie ging er hier ook al al weer op date met een slager?
Welke ziekte heeft Gert dan misbruikt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het ging dan ook over Gert.
Die heeft altijd wel wat op z'n geweten, dus geen idee wat ie nu weer gedaan heeft.
Oh, en omdat het voor de hand ligt, mag er beschuldigd worden. Je logica ontgaat me, maar jij zat tenslotte in dezelfde richting te denken en schroomde niet dat te zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Op hun achterste benen.![]()
Hij lag natuurlijk volkomen voor de hand, die opmerking. Het feit dat jij dat niet ziet/erkent, en er zelfs kwaad over wordt, geeft weer eens aan dat zelfspot en zelfrelativering je vreemd is. En dan ook weer dat "van jou als mod" blabla, het bekende belerende verhaaltje van je. Pffff...
Het was wel heel ernstig hoor. Hij kende het zelfs uit z'n hoofdquote:
Ik dacht petraa. Maar ik kan me vergissen. Het schoot me alleen zo weer door me hoofd toen jij begon over die slagerquote:
Tof, we zijn dit keer vet snel gekomen bij de nietszeggende, om-alles-heendraai-posts.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, en omdat het voor de hand ligt, mag er beschuldigd worden. Je logica ontgaat me, maar jij zat tenslotte in dezelfde richting te denken en schroomde niet dat te zeggen.
Paranoia![]()
Nou, ben geen brave hendrik, maar treiteren met ziektes heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het ging dan ook over Gert.
Die heeft altijd wel wat op z'n geweten, dus geen idee wat ie nu weer gedaan heeft.
Dan ben ik erg benieuwd waar mevrouw Disana deze valse beschuldiging vandaan haalt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ben geen brave hendrik, maar treiteren met ziektes heb ik niet gedaan.
Zoals ik zei.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke ziekte heeft Gert dan misbruikt?
Ja dan mag er BESCHULDIGD wordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, en omdat het voor de hand ligt, mag er beschuldigd worden. Je logica ontgaat me, maar jij zat tenslotte in dezelfde richting te denken en schroomde niet dat te zeggen.
Paranoia![]()
Ik vind iemand valselijk beschuldigen van zoiets eigenlijk erger dan het ook daadwerkelijk doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zoals ik zei.
Het is Gert, die heeft altijd wat op z'n geweten. Geen idee wat ie nu weer heeft gedaan. Veel goeds kan het niet wezen in ieder geval.
Maar eigenlijk kan de hele Gert me gestolen worden en ik zou Disana ook aanraden om hem lekker links te laten liggen. Die gozer kikt gewoon op zulke reacties, zolang ie ze krijgt gaat ie nooit weg.
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:28 schreef Gert het volgende:
Nou, ben geen brave hendrik, maar treiteren met ziektes heb ik niet gedaan.
Met een beetje geluk doet ze straks heel lang niet reageren tot ze denkt dat iedereen naar bed is, en dan doet ze nog snel wat posten om het laatste woord te hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dan mag er BESCHULDIGD worden
En dan mag jij je zomaar DIEP en DIEP GEKRENKT voelen.
Door een MOD nog wel !
Mens, lighten up.![]()
Ouwehoer rustig door als je wilt, ik heb deze discussie wel weer gehad. Want hij gaat echt nergens over, behalve over jouw lange tenen.
Je weet alles altijd zo leuk om te draaien als het je uitkomt. Anderen beginnen te bleren en ik zeg rustig dat ze het mis hebben. Hoor ik daar een 'sorry, we hebben ons vergist'? Neuhquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dan mag er BESCHULDIGD worden
En dan mag jij je zomaar DIEP en DIEP GEKRENKT voelen.
Door een MOD nog wel !
Mens, lighten up.![]()
Ouwehoer rustig door als je wilt, ik heb deze discussie wel weer gehad. Want hij gaat echt nergens over, behalve over jouw lange tenen.
Jij bent echt héérlijk, weet je dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.
Maar alle dingen die jij een ander verweid doe je zelf ook. Dus laat dat half zielige gedoe maar weer achterwege.
Dank voor de waardering voor mijn TT.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas... mijn topicnummer is net 1 lager en dus was die van mij eerder
Je TT is daarentegen geweldig![]()
Kijk, ze begint al weer te zwaaien!quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet alles altijd zo leuk om te draaien als het je uitkomt. Anderen beginnen te bleren en ik zeg rustig dat ze het mis hebben. Hoor ik daar een 'sorry, we hebben ons vergist'? Neuh![]()
Daar moet je als mens maar mee leren leven. Alsof jou of mij of kees van de buren nooit dingen zijn verweten die niet waar waren. Als je daar al niet tegen kan... Kun je beter hier maar niet gaan zitten (en of de rest van de wereld een al te denderende plaats voor je is vraag ik me dan ook af)quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind iemand valselijk beschuldigen van zoiets eigenlijk erger dan het ook daadwerkelijk doen.
Voor zover ik weet heeft Gert een hoop gedaan maar niet met ziektes lopen strooien.
Niet erg acceptabel om dan zomaar vanalles te gaan gillen.
Lieverd, degene die hier op haar achterste stalpoten staat omdat ze zogenaamd door mij en Gert van dingen beschuldigt word is Disana, hé?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar moet je als mens maar mee leren leven. Alsof jou of mij of kees van de buren nooit dingen zijn verweten die niet waar waren. Als je daar al niet tegen kan... Kun je beter hier maar niet gaan zitten (en of de rest van de wereld een al te denderende plaats voor je is vraag ik me dan ook af)
Jij misbruikt ziektes. Niet één keer, maar je gaat gewoon door door nu net te doen alsof ik schreef dat Gert dat deed. Je staat behoorlijk voor paal al heb je het niet helemaal door.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, ze begint al weer te zwaaien!![]()
*schraapt keel.
Ik heb me NIET vergist en jij bent stom.![]()
Het is niet half zielig, maar héél zielig dat je mij van iets heel grofs beschuldigt en er overheen lult als er aangekaart wordt dat dit onjuist is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.
Maar alle dingen die jij een ander verweid doe je zelf ook. Dus laat dat half zielige gedoe maar weer achterwege.
Wat nou weer. Waarom roep jij toch op de meest rare momenten dat je me lief of heerlijk vind?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij bent echt héérlijk, weet je dat?![]()
VEULEN zei dat ze het over Gert had, labiel wijf.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij misbruikt ziektes. Niet één keer, maar je gaat gewoon door door nu net te doen alsof ik schreef dat Gert dat deed. Je staat behoorlijk voor paal al heb je het niet helemaal door.
Nou, je hebt mensen die opgefokt gaan zitten posten en dan ONWIJS irritant zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat nou weer. Waarom roep jij toch op de meest rare momenten dat je me lief of heerlijk vind?
Liefje denk eens na.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieverd, degene die hier op haar achterste stalpoten staat omdat ze zogenaamd door mij en Gert van dingen beschuldigt word is Disana, hé?![]()
Krijg dequote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij misbruikt ziektes. Niet één keer, maar je gaat gewoon door door nu net te doen alsof ik schreef dat Gert dat deed. Je staat behoorlijk voor paal al heb je het niet helemaal door.
Labiel ben je zelf met je stemmingsstoornis en je lage misbruik van ziektes. Ga eens in een verpleeghuis kijken, meer heb ik je niet te zeggen voorlopig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VEULEN zei dat ze het over Gert had, labiel wijf.
Ik wil weten waar die klacht over het misbruiken van ziektes ineens vandaan komt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Liefje denk eens na.
Zou het niet zo kunnen zijn dat Disana die post van Lea heeft gemist? Of de Disana het wel gezien heeft maar het evengoed niet mooi vind?
Is het dan niet heel vreemd dat jij dan snel naar een conclusie jumpt?
En is het dan niet nog vreemder dat gert dan vanuit niks daar nog even een duitje bij moet gooien?
Mooi, opgetieft dan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Labiel ben je zelf met je stemmingsstoornis en je lage misbruik van ziektes. Ga eens in een verpleeghuis kijken, meer heb ik je niet te zeggen voorlopig.
Hou toch eens op zeg, de vorige rel ging over een aanpassing van een sig van een COSser waar ik op reageerde en omdat die aanpassing toevallig gedaan was doordat jij iedere keer iets verkeerd las werd mij vervolgens verweten "mee te deinen op de lol van een ander" sterker nog: er werd gedaan als of een halsmisdaad begaan had door te de humor in te zien van een sigwijziging...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet alles altijd zo leuk om te draaien als het je uitkomt. Anderen beginnen te bleren en ik zeg rustig dat ze het mis hebben. Hoor ik daar een 'sorry, we hebben ons vergist'? Neuh![]()
Omfg, ik zei "lijk"quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het prima naar mijn zin.
Die teringgraftak is teringmakkelijk op de teringspreekwoordelijke teringkast te krijgen.
Ah en dat Gert is een zwakte bod en dat bod is nou precies de reden dat ik jou zo'n ontzettend stomzinnig wezen vind.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
Het is niet half zielig, maar héél zielig dat je mij van iets heel grofs beschuldigt en er overheen lult als er aangekaart wordt dat dit onjuist is.
Maar je denkvermogen zal wel gelijk zijn aan je spelling.
Dit moeten we voortaan gewoon 1 keer per week doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah en dat Gert is een zwakte bod en dat bod is nou precies de reden dat ik jou zo'n ontzettend stomzinnig wezen vind.
Overigens vind ik je nu inderdaad een zielig wezen. Gefeliciteerd het is je gelukt je krijgt van mij je eigen scheldwoord, wees er blij mee he^O^
GERT IK VIND JE EEN VUILE KLOOTZAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |