Ach, ik had vandaag een hoorzitting bij een enorm overheidsorgaan... dat duurde ruim 2 uur, dus ik heb weer meer dan voldoende aandacht besteed aan de zwakbegaafde medemens...quote:
Nee, dat weet ik, daar kunnen sommige mensen niet tegen, dat je van andere muziek houdt en eventueel bijpassende kleding draagt, kan reden genoeg zijn om je in elkaar te slaan, heel apart...En halal is gothic inderdaad niet....pech danquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk was mijn hoofdzakelijk zwarte kleding en muzieksmaak genoeg om ruzie met 20 van die gasten te krijgen.
"Kankergothic" zijn is niet halal.![]()
Poor babyquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koud, eenzaam en donker.
Same old, same old![]()
Lees dit nèt, maar helemaal mee eens NMNSquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan de brede opvoeding door ouders en maatschappij......Het is te simpel om het alleen bij de ouders neer te leggen, al hebben die wel de grootste rol bij het opvoeden.
In de meest brede zin denk ik persoonlijk dat het te maken heeft met gebrek aan structuur en duidelijkheid. Los van dat, je hebt altijd mensen die er doorheen schieten, zichzelf verliezen en vreemde dingen doen.
Goed voor een stevige dagelijkse relquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik, daar kunnen sommige mensen niet tegen, dat je van andere muziek houdt en eventueel bijpassende kleding draagt, kan reden genoeg zijn om je in elkaar te slaan, heel apart...En halal is gothic inderdaad niet....pech dan
Ik snap het allemaal niet zo... wat the fuck maakt het uit wat een ander draagt??quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed voor een stevige dagelijkse rel![]()
Komt vast door die naaktfoto, denk dat je tepels kougevat hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koud, eenzaam en donker.
Same old, same old![]()
Die gasten zoeken gewoon áltijd ruzie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet zo... wat the fuck maakt het uit wat een ander draagt??
Denk je!?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Komt vast door die naaktfoto, denk dat je tepels kougevat hebben![]()
Is héél belangrijk op school, zo niet het belangrijkste, als je de verkeerde kleding aan hebt (in de ogen van de popi's van de klas) ben je de pisang, is echt waar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het allemaal niet zo... wat the fuck maakt het uit wat een ander draagt??
Mensen die zich daar wat van aan trekken (pun) zijn in mijn ogen de pisangquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is héél belangrijk op school, zo niet het belangrijkste, als je de verkeerde kleding aan hebt (in de ogen van de popi's van de klas) ben je de pisang, is echt waar.
Hoe pak ik mijn tepels warm in!?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lekker warm inpakken die handel![]()
Nou, reken maar dat als jij op school komt in pakweg een kekke spijkerbroek van de Wibra, en je wordt bliksemsnel gescand door je medeleerlingen, en 1 begint te pesten, dan gaat de rest meedoen. Dus dat wordt je tranen inhouden en pas op weg naar huis op je fietsje janken en thuis lelijk doen tegen je moeder en de volgende keer desnoods een krantenwijkje nemen om die éne broek te kunnen kopen die wél goedgekeurd wordt. Is erg, maar de realiteit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die zich daar wat van aan trekken (pun) zijn in mijn ogen de pisang![]()
Met tepelhoedjes, te verkrijgen bij de betere speciaalzaakquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe pak ik mijn tepels warm in!?![]()
Je bent je ervan bewust dat ik 20 ben en dus wel ongeveer wéét hoe het eraan toegaat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, reken maar dat als jij op school komt in pakweg een kekke spijkerbroek van de Wibra, en je wordt bliksemsnel gescand door je medeleerlingen, en 1 begint te pesten, dan gaat de rest meedoen. Dus dat wordt je tranen inhouden en pas op weg naar huis op je fietsje janken en thuis lelijk doen tegen je moeder en de volgende keer desnoods een krantenwijkje nemen om die éne broek te kunnen kopen die wél goedgekeurd wordt. Is erg, maar de realiteit.
*belt snel even naar collega die hopelijk nog in de stad is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Met tepelhoedjes, te verkrijgen bij de betere speciaalzaak![]()
Hear hearquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent je ervan bewust dat ik 20 ben en dus wel ongeveer wéét hoe het eraan toegaat?
Ik trek me echt helemaal niets aan van dat stakkerige gedoe en ga gewoon mijn gang. De enige manier om onder de indruk te zijn van kritiek van die lowlifes is als je respect voor ze hebt. En het is heul simpel: dat heb ik niet.
Waarom mag ik nou net nú niet meer schelden.![]()
Je hebt gelijk dat ze het proberen maar ik heb van mijn leven nog geen merkkleding gekocht en nog nooit meegedaan met zogenaamde hypes zoals het hebben van een jas met gigantische pauperbontkraag. Ik sterf nog liever dan dat ik in die grijze massa meeloop.
Ieder zijn ding. Als iemand er erg gelukkig van word om er lekker precies zo uit te zijn als de volgende BrEeZaH of blanke hiphopnegert hebben ze mijn zegen.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat ik 20 ben en dus wel ongeveer wéét hoe het eraan toegaat?
Ik trek me echt helemaal niets aan van dat stakkerige gedoe en ga gewoon mijn gang. De enige manier om onder de indruk te zijn van kritiek van die lowlifes is als je respect voor ze hebt. En het is heul simpel: dat heb ik niet.
Waarom mag ik nou net nú niet meer schelden.![]()
Je hebt gelijk dat ze het proberen maar ik heb van mijn leven nog geen merkkleding gekocht en nog nooit meegedaan met zogenaamde hypes zoals het hebben van een jas met gigantische pauperbontkraag. Ik sterf nog liever dan dat ik in die grijze massa meeloop.
Ieder zijn ding. Als iemand er erg gelukkig van word om er lekker precies zo uit te zijn als de volgende BrEeZaH of blanke hiphopnegert hebben ze mijn zegen.
Gelijk heb je. Maar daar is moed voor nodig en niet elke jongen of meisje kan dat opbrengen, het is soms makkelijker om maar aan de "norm" en de mores van de klas mee te doen dan oorspronkelijk te zijn.
Vind het klasse van je dat jij dat wél durft.![]()
Ben ik blij dat ze hier nog een beetje achterlopen wat dat soort ellende betreft... en dat ik een puber heb die zo zelfverzekerd is dat het hem geen ruk uitmaakt wat voor merkje erop staat...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:46 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Is héél belangrijk op school, zo niet het belangrijkste, als je de verkeerde kleding aan hebt (in de ogen van de popi's van de klas) ben je de pisang, is echt waar.
Wehehe, hij schopt achterste.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze hier nog een beetje achterlopen wat dat soort ellende betreft... en dat ik een puber heb die zo zelfverzekerd is dat het hem geen ruk uitmaakt wat voor merkje erop staat...
Sterker nog: toen ik Bjorn Borg ondergoed voor hem wilde kopen kreeg ik de wind van voren.. of ik dacht dat hij voor lul wilde gaan lopen met BB ondergoed ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |