Ja en? Je kunt toch wel leuke verhalen schrijven, daar heb je geen camera voor nodig. Ik wil grappige anecdotes, wat je met ze doet, wat ze doen met jou, hoe je je er bij voelt, wat er door je heen gaat e.d.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hooor. Niet zoveel te melden, en probleem met mijn camera.
![]()
Zal vandaag een updateje makenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja en? Je kunt toch wel leuke verhalen schrijven, daar heb je geen camera voor nodig. Ik wil grappige anecdotes, wat je met ze doet, wat ze doen met jou, hoe je je er bij voelt, wat er door je heen gaat e.d.
Ieder voordeel heeft een nadeel....quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind toch wel een voordeel aan hier wonen:
Ik zit een beetje halfgaar voor de pc te kutten, net een anderhalve liter fles cola uit het drankhok gehaald.
Rol even een lekker shaggie van het pakje dat gisteren voor mij is meegenomen van de groothandel.
Ik word geroepen door iemand die vraagt of ik ook een tosti wil en dat er al een steak voor me op de gril ligt voor op brood na de tosti.
Wehhehehe.
quote:
Het laatste wat mijn contact van haar heeft gezien is dat ze nog levend de ambulance in werd gereden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ze leeft nog wel?
Iedereen van die school heeft wel meteen een week vrij gekregen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, gelukkig maar dan...
Hopelijk blijft dat zo...
om te bekomen van de schrik denk ik?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iedereen van die school heeft wel meteen een week vrij gekregen.![]()
Het gebouw waar de leerlingen in wonen (omdat ze anders van heel ver zouden moeten komen) kijkt uit over het schoolplein waar het gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om te bekomen van de schrik denk ik?
nee, dat geloof ik graag.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het gebouw waar de leerlingen in wonen (omdat ze anders van heel ver zouden moeten komen) kijkt uit over het schoolplein waar het gebeurd is.
Was niet echt een plezierig gezicht geloof ik.
Geven we de schuld aan de opvoeding?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat geloof ik graag.
Jasses, het wordt ook steeds gekker tegenwoordig. Waar zijn de jongens die gewoon verder gaan met hun leven, zoals vroegâh
Goedemiddag allemaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geven we de schuld aan de opvoeding?
Ik wacht op nieuws.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:11 schreef Veulen het volgende:
He bah wat een naar nieuws...
Hoop dat het meisje daar ooit nog overheen komt (als ze het al overleefd).![]()
Wij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wacht op nieuws.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er wél bijgeweest dat mijn school werd ontruimd omdat er een medeleerling met een schietwapen door de hallen liep op zoek naar iemand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef beroepslurker het volgende:
Lijkt me heel bizar, als er zoiets vlak bij je in de buurt gebeurt, is dan toch ineens erg dichtbij..
Oh, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Marilyn Manson en computergames
![]()
![]()
Ik ben pas net thuis.quote:
Ja, maar dan de brede opvoeding door ouders en maatschappij......Het is te simpel om het alleen bij de ouders neer te leggen, al hebben die wel de grootste rol bij het opvoeden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut mee eensch.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan de brede opvoeding door ouders en maatschappij......Het is te simpel om het alleen bij de ouders neer te leggen, al hebben die wel de grootste rol bij het opvoeden.
In de meest brede zin denk ik persoonlijk dat het te maken heeft met gebrek aan structuur en duidelijkheid. Los van dat, je hebt altijd mensen die er doorheen schieten, zichzelf verliezen en vreemde dingen doen.
jaijks....quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er wél bijgeweest dat mijn school werd ontruimd omdat er een medeleerling met een schietwapen door de hallen liep op zoek naar iemand.
Sommige menschen hadden écht allang afgestorven moeten zijn dankzij de natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaijks....
jeutje, hier sloegen ze elkaar een keer en was het weer klaar.
alhoewel... ben eens uit een disco gekomen dat er twee dikke boeren jongens met buksen in de lucht stonden te schieten van kwaaiigheid én een keer uit een andere disco dat er een groep jongens met zwaarden verhaal kwam halen.
was nie grappig ook....![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Marilyn Manson en computergames
![]()
![]()
En wisten jullie dat er iemand liep? Of werd dat pas ná de ontruiming verteld?Het lijkt mij dat als je dat hoort terwijl je in de klas zit, dat je doodsbang wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben er wél bijgeweest dat mijn school werd ontruimd omdat er een medeleerling met een schietwapen door de hallen liep op zoek naar iemand.
Ik kreeg het te horen omdat de kans aanwezig was dat hij op zoek was naar mijquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En wisten jullie dat er iemand liep? Of werd dat pas ná de ontruiming verteld?Het lijkt mij dat als je dat hoort terwijl je in de klas zit, dat je doodsbang wordt.
Het probleem is dat de medische wetenschap de natuurlijke selectie allang overruled heeftquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sommige menschen hadden écht allang afgestorven moeten zijn dankzij de natuurlijke selectie.![]()
Had je je dáár ook onmogelijk gemaakt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen omdat de kans aanwezig was dat hij op zoek was naar mij![]()
Bleek achteraf om een andere gast te gaan.
Nou, eigenlijk was mijn hoofdzakelijk zwarte kleding en muzieksmaak genoeg om ruzie met 20 van die gasten te krijgen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Had je je dáár ook onmogelijk gemaakt?![]()
![]()
Hoe was je dag?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het probleem is dat de medische wetenschap de natuurlijke selectie allang overruled heeft![]()
* Leandra gaat ook ff d'r mond dichthouden![]()
Fuck.. dat heeft de kid ook al een keer gehad... het opstandige broertje van een klasgenoot zou wel ff voor zijn broertje opkomen (voor de klasgenoot van de kid dus)... laat die klasgenoot van de kid nou net ruzie hebben met een of ander lang mager figuur....quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kreeg het te horen omdat de kans aanwezig was dat hij op zoek was naar mij![]()
Bleek achteraf om een andere gast te gaan.
Vervelende jongensquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fuck.. dat heeft de kid ook al een keer gehad... het opstandige broertje van een klasgenoot zou wel ff voor zijn broertje opkomen (voor de klasgenoot van de kid dus)... laat die klasgenoot van de kid nou net ruzie hebben met een of ander lang mager figuur....
Laat zijn broertje niet precies weten over wie het gaat maar wel weten dat het over en lang, mager figuur gaat... en dus gedreigd had de kid van wat lood te voorzien
Ging goed.... is niets gebeurd, maar het zal toch gvd maar gebeuren, en dan ook nog een "oeps, sorry, verkeerde lange slungel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |