Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
En er waren er maar 2 spaans!?![]()
Dat verwacht je ook niet.![]()
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet wegquote:
minderquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet weg![]()
Doe maar een ander onderwerpquote:
Sorrie, maar ik kan ff geen muziek hebben....quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koud![]()
http://www.youtube.com/watch?v=H2Ncxw1xfck
Gelukkig heb ik bijna nooit hoofdpijn, maar het is één van de irritantste pijnen die ik kenquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:40 schreef Lobasca het volgende:
Je had het al door, wat ben je toch een lieverd!![]()
Er zijn ergere dingen, en ik weet dat het ook weer weggaat. En helaas ook weer terugkomt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik bijna nooit hoofdpijn, maar het is één van de irritantste pijnen die ik ken![]()
Wat ben jij toch altijd optimistischquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, en ik weet dat het ook weer weggaat. En helaas ook weer terugkomt.![]()
Ik heb geen reden tot klagen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd optimistisch![]()
Regenachtig en kilquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen reden tot klagen.
Wat gaat het weer vandaag doen, ivm met mijn werkzaamheden en om iets om over te lullen te hebben?
Ja, alles in eigen handquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Regenachtig en kil
Morgen een minimum temperatuur van 2° en maximaal 6° celcius.
Hoop dat het niet regent tijdens je ronde, of mag je zelf bepalen hoelaat je gaat?
Veel regen, hoor ik net op radio 538quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, alles in eigen hand![]()
Kou vind ik niet erg, maar heb geen zin om in mijn regenpak rond te soppen..![]()
Zal de buienradar wel ff checken strax. Ook zo'n geweldige uitvinding, sinds Jan Pelleboer niet meer leeft.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, rekeningen ook weer betaald![]()
Goed tijdstip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |