Vriend van mij was goed in het vermaken van caissières en ander winkelpersoneel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen wel es met de telefoon in de weer was... (toen we nog jong en onschuldig waren). Bellen als iemand van de kpn en dan vragen als test of ze de stekker er even uit wilden halenUhh nu lijkt het helemaal niet leuk meer
![]()
Dat logge kreng van mij is al redelijk oud.. Ik kan er aleen maar mee bellen en mee gebeld worden. Tis een schandequote:
Kan je niet eensch...quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat logge kreng van mij is al redelijk oud.. Ik kan er aleen maar mee bellen en mee gebeld worden. Tis een schande![]()
Gelijk heb je. !! Maar ik moet wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je niet eensch...
Euh...
Ach wat de fuck ik heb nieteens een mobieltje.
Ondingen.
Waarom moet je?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelijk heb je. !! Maar ik moet wel.![]()
Laat ik het zo zeggen dat het geneens mijn eigen telefoon is. Maar van de baas, dus bereikbaar moet zijn op de meest debiele momentenquote:
Truste ...quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Nostalgie![]()
Maar me bed gaat het winnen, truste lieverds![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Nostalgie![]()
Maar me bed gaat het winnen, truste lieverds![]()
Zo lang alweerquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik las gisteren dat de mobiele telefoon 15 jaar bestaat
Tja er zijn soms belangrijkere dingen in het leven dan 24/7 in de SC rondhangen.quote:
Kan je dat niet controleren terwijl hij bezig is?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Tja er zijn soms belangrijkere dingen in het leven dan 24/7 in de SC rondhangen.
De laatste twee afleveringen van de serie die ik gedownload had waren in het Spaans nagesynchroniseerd.
Uhhh ja.. Komt er gelijk weer zo´n ouderwets grapje in me op. Iemand opbellen en dan vragen hoe lang het snoer is van het toestel naar de hoorn. Hoor je iemand kutten en zeggen uhhh meter of zo. En dan zeggen ohh das lang genoeg om op te hangenquote:
Het waren 16 afleveringen tegelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan je dat niet controleren terwijl hij bezig is?
DivX player speelt ook half gedownloade bestanden enzo.
Erg handig.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ja.. Komt er gelijk weer zo´n ouderwets grapje in me op. Iemand opbellen en dan vragen hoe lang het snoer is van het toestel naar de hoorn. Hoor je iemand kutten en zeggen uhhh meter of zo. En dan zeggen ohh das lang genoeg om op te hangen![]()
En toenquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij hadden betere grappen, toen je nog in een telefooncel naar 'inlichtingen ' kon bellen
![]()
Niks is te erg hierquote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
En er waren er maar 2 spaans!?![]()
Dat verwacht je ook niet.![]()
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet wegquote:
minderquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet weg![]()
Doe maar een ander onderwerpquote:
Sorrie, maar ik kan ff geen muziek hebben....quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koud![]()
http://www.youtube.com/watch?v=H2Ncxw1xfck
Gelukkig heb ik bijna nooit hoofdpijn, maar het is één van de irritantste pijnen die ik kenquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:40 schreef Lobasca het volgende:
Je had het al door, wat ben je toch een lieverd!![]()
Er zijn ergere dingen, en ik weet dat het ook weer weggaat. En helaas ook weer terugkomt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik bijna nooit hoofdpijn, maar het is één van de irritantste pijnen die ik ken![]()
Wat ben jij toch altijd optimistischquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, en ik weet dat het ook weer weggaat. En helaas ook weer terugkomt.![]()
Ik heb geen reden tot klagen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd optimistisch![]()
Regenachtig en kilquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen reden tot klagen.
Wat gaat het weer vandaag doen, ivm met mijn werkzaamheden en om iets om over te lullen te hebben?
Ja, alles in eigen handquote:Op dinsdag 13 november 2007 05:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Regenachtig en kil
Morgen een minimum temperatuur van 2° en maximaal 6° celcius.
Hoop dat het niet regent tijdens je ronde, of mag je zelf bepalen hoelaat je gaat?
Veel regen, hoor ik net op radio 538quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, alles in eigen hand![]()
Kou vind ik niet erg, maar heb geen zin om in mijn regenpak rond te soppen..![]()
Zal de buienradar wel ff checken strax. Ook zo'n geweldige uitvinding, sinds Jan Pelleboer niet meer leeft.![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:12 schreef HiDiHo het volgende:
Zo, rekeningen ook weer betaald![]()
Goed tijdstip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |