Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vooruit dan.Als ik zo teruglees zijn er toch wat personen die beter wèl 's nachts zouden slapen.
![]()
Me eieren zijn opquote:
Nope, ik lees iets teveel haat en nijd. Voel ik me altijd wat ongemakkelijk bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk van![]()
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaaktquote:
(zinnetje toegevoegd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaakt![]()
Met bbq saus van mac, erg lekker![]()
Prettige dag Talithaquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Thanks Taatjequote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Ok, ga nog maar even proberen te slapenquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
Heidi, ik trek het niet meer, spreek je later!![]()
![]()
Is Gert ook een veulenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.
Maar alle dingen die jij een ander verweid doe je zelf ook. Dus laat dat half zielige gedoe maar weer achterwege.
Ik ook, duurt wel erg lang, volgens mij heeft ze ze terug gebracht naar het asielquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op een nieuwe poezenupdate![]()
Dat lijkt mij wel weer logisch.......quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo vrijgezel als maar kan![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ik je vervolgens pak op je spelling, was een beetje makkelijk, toegegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |