Doe liever iets anders 's morgensquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Een echte zakenman pakt de zaken 's morgens an!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:17 schreef Lobasca het volgende:
Dat flik jij altijd!!!! Later nog een zinnetje erbij plaatsen!!!!
Ik was netjes om 24.00 naar bed gegaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:18 schreef Talitha het volgende:
Waarom slapen jullie nooit 's nachts?![]()
Sliep overdagquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:18 schreef Talitha het volgende:
Waarom slapen jullie nooit 's nachts?![]()
Kon je niet slapen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was netjes om 24.00 naar bed gegaan![]()
Vooruit dan.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet weg![]()
Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vooruit dan.Als ik zo teruglees zijn er toch wat personen die beter wèl 's nachts zouden slapen.
![]()
Me eieren zijn opquote:
Nope, ik lees iets teveel haat en nijd. Voel ik me altijd wat ongemakkelijk bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk van![]()
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaaktquote:
(zinnetje toegevoegd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaakt![]()
Met bbq saus van mac, erg lekker![]()
Prettige dag Talithaquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Thanks Taatjequote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Ok, ga nog maar even proberen te slapenquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
Heidi, ik trek het niet meer, spreek je later!![]()
![]()
Is Gert ook een veulenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.
Maar alle dingen die jij een ander verweid doe je zelf ook. Dus laat dat half zielige gedoe maar weer achterwege.
Ik ook, duurt wel erg lang, volgens mij heeft ze ze terug gebracht naar het asielquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op een nieuwe poezenupdate![]()
Dat lijkt mij wel weer logisch.......quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben zo vrijgezel als maar kan![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ik je vervolgens pak op je spelling, was een beetje makkelijk, toegegeven.
Plus één dag dan toch zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik las gisteren dat de mobiele telefoon 15 jaar bestaat
In de buurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Hidiho......waar was je al die tijd?
Goed planquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kopvoor Hidoho en ondergetekende.....
Goeie buurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje goeie buurt of achterbuurt.....
Hou dat vast.........Fok is leerzaam wat dát betreft....quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie buurt![]()
![]()
Al doe ik er natuurlijk alles aan het niveau naar beneden te brengen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou dat vast.........Fok is leerzaam wat dát betreft....![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
blijf ik voor mijn doen lang op, stellen jullie de rel uit tot ik al in bed lig![]()
Domme![]()
goeiemorgen trouwens![]()
![]()
ik vind het niet lief!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis het ook altijd.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nog wat taart over. Stukje?m 22.00 uur gekund..![]()
heel veel!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuf......dat was lekker...maar vertel, wat heb je allemaal gekregen gister?
Roze is tof....volgend jaar een bigje vragen......ook handig voor in de koelkast, vrieskist en met kerst...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heel veel!
een roze fototoestel..
![]()
en zondag nog servies, m'n kast is eindelijk af.en nog allemaal leuke hebbedingetjes..
Kaarsen van mijn zonen en haarspeldjes.ze hebben zelf kadootjes uitgezocht
![]()
schandalig verwend dus...maar wel heel tof. Veel roze ook
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roze is tof....volgend jaar een bigje vragen......ook handig voor in de koelkast, vrieskist en met kerst...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, duurt wel erg lang, volgens mij heeft ze ze terug gebracht naar het asiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |