Doe liever iets anders 's morgensquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Een echte zakenman pakt de zaken 's morgens an!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:17 schreef Lobasca het volgende:
Dat flik jij altijd!!!! Later nog een zinnetje erbij plaatsen!!!!
Ik was netjes om 24.00 naar bed gegaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:18 schreef Talitha het volgende:
Waarom slapen jullie nooit 's nachts?![]()
Sliep overdagquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:18 schreef Talitha het volgende:
Waarom slapen jullie nooit 's nachts?![]()
Kon je niet slapen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was netjes om 24.00 naar bed gegaan![]()
Vooruit dan.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 05:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helaas wel, werd een paar uur geleden met migraine wakker en het wil maar niet weg![]()
Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vooruit dan.Als ik zo teruglees zijn er toch wat personen die beter wèl 's nachts zouden slapen.
![]()
Me eieren zijn opquote:
Nope, ik lees iets teveel haat en nijd. Voel ik me altijd wat ongemakkelijk bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik las een paar pagina's terug, werd er weer niet vrolijk van![]()
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaaktquote:
(zinnetje toegevoegd?quote:Op dinsdag 13 november 2007 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb maar even 2 broodjes boapoa gemaakt![]()
Met bbq saus van mac, erg lekker![]()
Prettige dag Talithaquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Thanks Taatjequote:Op dinsdag 13 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
(zinnetje toegevoegd?)
Smakelijk en trusten voor straks.
Lobje, beterschap en laters.
![]()
Ok, ga nog maar even proberen te slapenquote:Op dinsdag 13 november 2007 06:58 schreef Lobasca het volgende:
Heidi, ik trek het niet meer, spreek je later!![]()
![]()
Is Gert ook een veulenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
't kam me niet schelen, ik wil het niet weten.
Maar alle dingen die jij een ander verweid doe je zelf ook. Dus laat dat half zielige gedoe maar weer achterwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |