Plus één dag dan toch zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik las gisteren dat de mobiele telefoon 15 jaar bestaat
In de buurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh Hidiho......waar was je al die tijd?
Goed planquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kopvoor Hidoho en ondergetekende.....
Goeie buurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 08:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje goeie buurt of achterbuurt.....
Hou dat vast.........Fok is leerzaam wat dát betreft....quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie buurt![]()
![]()
Al doe ik er natuurlijk alles aan het niveau naar beneden te brengen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hou dat vast.........Fok is leerzaam wat dát betreft....![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
blijf ik voor mijn doen lang op, stellen jullie de rel uit tot ik al in bed lig![]()
Domme![]()
goeiemorgen trouwens![]()
![]()
ik vind het niet lief!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis het ook altijd.....
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nog wat taart over. Stukje?m 22.00 uur gekund..![]()
heel veel!quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Buuf......dat was lekker...maar vertel, wat heb je allemaal gekregen gister?
Roze is tof....volgend jaar een bigje vragen......ook handig voor in de koelkast, vrieskist en met kerst...quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heel veel!
een roze fototoestel..
![]()
en zondag nog servies, m'n kast is eindelijk af.en nog allemaal leuke hebbedingetjes..
Kaarsen van mijn zonen en haarspeldjes.ze hebben zelf kadootjes uitgezocht
![]()
schandalig verwend dus...maar wel heel tof. Veel roze ook
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roze is tof....volgend jaar een bigje vragen......ook handig voor in de koelkast, vrieskist en met kerst...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook, duurt wel erg lang, volgens mij heeft ze ze terug gebracht naar het asiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |