Ik kan wel iets zonder te scheldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat zonder afgrijselijke scheldwoorden.![]()
Gelukkig maar Leandra....top van je zoonquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze hier nog een beetje achterlopen wat dat soort ellende betreft... en dat ik een puber heb die zo zelfverzekerd is dat het hem geen ruk uitmaakt wat voor merkje erop staat...
Sterker nog: toen ik Björn Borg ondergoed voor hem wilde kopen kreeg ik de wind van voren.. of ik dacht dat hij voor lul wilde gaan lopen met BB ondergoed ofzo
Is dan ook makkelijk zat met die maat 50 van hemquote:
Ik ging regelmatig in pak naar school.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dan ook makkelijk zat met die maat 50 van hem
Maar serieus.. hij had een paar heel aparte schoenen en droeg ze met het grootste gemak naar school...
Sterker nog: mijn ouders hebben van t weekend een pak voor hem gekocht omdat we in Parijs wat dingen willen doen waar spijkerbroek niet toegestaan is, en als het pak niet vermaakt had moeten worden dan had hij het gisteren naar school aangedaan...
Ik had zo iets van WTF?? Jij durft strak in t pak naar school?? Niet bang voor reacties en gezeik... nee dus, hij zag het zelfs helemaal zitten.. had z'n nette schoenen al meegenomen.. maar helaas, de broek was hem dusdanig te wijd dat ie ingenomen moest worden, dus hij kon maandag niet in pak naar school...
Stoerquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ging regelmatig in pak naar school.
Heb ooit ook zo'n nekding van een priester omgehad.
Dat ging mijn mentor iets te ver.
ook al ben ik dan niet door de natuur geselecteerd....quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou een moord plegen (pun) voor een thee-met-een-koekje-moeder.![]()
Ik voel wel wat voor, en het klinkt nogal bizar anno 2007, schooluniforms. Gelijkheid op school, vooral in een wereld die steeds meer bestaat uit mensen die hebben en die niet hebben. Daarnaast als de donder weer een soort van maatschappelijke dienstplicht invoeren. Uit huis, in een soort van kazerne, even die van huis uit aangeleerde grote muil afbreken, terug naar af en weer opbouwen met veel moeten en niet teveel mogen. Schoenen poetsen, op appél, gezamenlijk eten wat de pot schaft, overdag bezig zijn met gemeenschappelijke zaken (bejaarden, daklozen, plantsoenen, whatever). Hoe lang? Gewoon één jaar lang je muil houden en aan de slag. Iedereen, hij en zij!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, reken maar dat als jij op school komt in pakweg een kekke spijkerbroek van de Wibra, en je wordt bliksemsnel gescand door je medeleerlingen, en 1 begint te pesten, dan gaat de rest meedoen. Dus dat wordt je tranen inhouden en pas op weg naar huis op je fietsje janken en thuis lelijk doen tegen je moeder en de volgende keer desnoods een krantenwijkje nemen om die éne broek te kunnen kopen die wél goedgekeurd wordt. Is erg, maar de realiteit.
Buuv is fok mamaquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
ook al ben ik dan niet door de natuur geselecteerd....![]()
Ben het weer met je eens NMNS, het wordt eng...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel wel wat voor, en het klinkt nogal bizar anno 2007, schooluniforms. Gelijkheid op school, vooral in een wereld die steeds meer bestaat uit mensen die hebben en die niet hebben. Daarnaast als de donder weer een soort van maatschappelijke dienstplicht invoeren. Uit huis, in een soort van kazerne, even die van huis uit aangeleerde grote muil afbreken, terug naar af en weer opbouwen met veel moeten en niet teveel mogen. Schoenen poetsen, op appél, gezamenlijk eten wat de pot schaft, overdag bezig zijn met gemeenschappelijke zaken (bejaarden, daklozen, plantsoenen, whatever). Hoe lang? Gewoon één jaar lang je muil houden en aan de slag. Iedereen, hij en zij!
Nix eng....gewoonquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ben het weer met je eens NMNS, het wordt eng...
Sociale dienstplichtquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik voel wel wat voor, en het klinkt nogal bizar anno 2007, schooluniforms. Gelijkheid op school, vooral in een wereld die steeds meer bestaat uit mensen die hebben en die niet hebben. Daarnaast als de donder weer een soort van maatschappelijke dienstplicht invoeren. Uit huis, in een soort van kazerne, even die van huis uit aangeleerde grote muil afbreken, terug naar af en weer opbouwen met veel moeten en niet teveel mogen. Schoenen poetsen, op appél, gezamenlijk eten wat de pot schaft, overdag bezig zijn met gemeenschappelijke zaken (bejaarden, daklozen, plantsoenen, whatever). Hoe lang? Gewoon één jaar lang je muil houden en aan de slag. Iedereen, hij en zij!
diepe zuchtquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Meisje is 17 jaar. Nog niet duidelijk of ze is overleden.
Jongen heeft haar meerdere malen in hoofd, borst en arm gestoken.
Klassenleraar zag het vanuit binnen gebeuren, is naar buiten gerend en heeft zich met zijn volle gewicht op die gast geworpen. Dat heeft ervoor gezorgd dat die gast niet verder kon gaan met steken.
Volgens mijn bron (heeft het niet zien gebeuren maar de rest wel) kwam moeder van het slachtoffer eerder het schoolplein op dan de politie/ambulance. Moeder heeft zo staan krijsen dat de hele school ongeveer kwam kijken wat de fuck er loos was. Leraren hebben een deken over het slachtoffer gegooid tot de ambulance ter plekke was. Leerlingen zijn verzameld in aula en verteld dat ze naar huis konden voor de rest van de week. Dader is afgevoerd door de politie. Dader liep blijkbaar met gigantisch mes op zak en wou officieel alleen met haar praten. Toen duidelijk werd dat het meisje geen interesse meer in hem had (na een fucking jaar) is het uit de hand gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |