Dat weten we allemaal ja. Maar hoe dat gebeurde ben ik toch wel benieuwd naar. En ik vraag me ook af waarom Candice daar op Kirby Plaza was om daarna Sylar mee te nemen... iig niet voor The Company..die had em allang een kogel door z'n slaap gejast. Ik wil gewoon Sylar op sterkte terug in het verhaalquote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gered door Candice. Dat is al uitgelegd in het begin van Vol2.
Ik kijk iedere week uit..het is pas sinds 2 weken dat ik niet iedere dinsdag wordt teleurgesteldquote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef Addict89 het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit seizoen uit naar Heroes.
Dit vind ik wel meevallen. Ze laten meestal alleen nietszeggende scenes zien, of laten het verrassende einde van een scene niet zien.quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Same here. Trailers kijk ik graag, maar volledige fragmenten halen een hoop van de anticipatie weg.
Dat hij Adam is, leader of the bad guys.quote:
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.quote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef sjarreltje het volgende:
En ik vraag me ook af waarom Candice daar op Kirby Plaza was
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?quote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.
Same here, alleen word ik dan niet echt teleurgesteld ofzo... ik blijf elke aflevering cool vinden... alleen die van vorige week was echt omg goedquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik kijk iedere week uit..het is pas sinds 2 weken dat ik niet iedere dinsdag wordt teleurgesteld
Oh ja..heul vergeten zeg. Morgen nog ff de laatste 3 aflevering van seizoen 1 kijkenquote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Rocho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linderman.quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?
quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef onderjas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die werkte ook weer voor Adam... Maar toen Linderman dood was... heeft ze Sylar weggesleept en later in "Muai" nog een hogere iemand aan de foon gehad... lijkt mij niet dat het Linderman is =)quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:49 schreef sjarreltje het volgende:
[..]Kan allebei maar het 1ste lijkt mij logischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook.. damn... Heroes ftwquote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan allebei maar het 1ste lijkt mij logischer.
Linderman. Die was er nota bene bij.. opletten.quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?
Oe dat is idd wel leuk.quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Oh ja..heul vergeten zeg. Morgen nog ff de laatste 3 aflevering van seizoen 1 kijken
Claire kan best dood. Claire was zelfs een keer dood in seizoen 1, ze kon pas regenereren toen de stok uit haar hoofd werd gehaald. Het lijkt me dat als ze enige maanden in die positie was blijven liggen haar lichaam zo ver dood was dat er geen regeneratie meer mogelijk zou zijn, en dat ze dus 'onherroepelijk dood' zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten, ik denk dat hij, Claire en Peter gewoon nooit dood kunnen ofzo
Das zo in S1... maar toen ze "Michelle" werd... werkte ze echt niet meer voor Linderman dacht ik omdat die toch dood was?quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Linderman. Die was er nota bene bij.. opletten.
Dat lijkt mij welquote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
Ik vraag me alleen af hoever dat regenereren werkt. Als je haar hoofd afhakt, komt er dan een nieuw lichaam uit?
Ja, dat vraag ik mij ook af... En bovendien kijk ik ook iedere week uit naar afleveringen van Heroes. Ik blijf het steeds leuk vinden ook als de aflevering tegen valt qua acties maar niet qua verhaallijnen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
Peter was op dezelfde manier enige tijd dood in .07%. In principe kun je Claire een dolk ik haar hoofd steken, die daar laten zitten et voila, dood.
Ik vraag me alleen af hoever dat regenereren werkt. Als je haar hoofd afhakt, komt er dan een nieuw lichaam uit?
Linderman werkte gewoon voor The Company, toch? Dan werkt zij daar dus ook voor, lijkt me.quote:Op zondag 11 november 2007 18:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Das zo in S1... maar toen ze "Michelle" werd... werkte ze echt niet meer voor Linderman dacht ik omdat die toch dood was?
Hij werkte voor Adam...quote:Op zondag 11 november 2007 18:37 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Linderman werkte gewoon voor The Company, toch? Dan werkt zij daar dus ook voor, lijkt me.
Ik denk dat er dan eerder uit haar lichaam een nieuw hoofd komt.quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
Lijkt mij niet... haar gave zit in haar hoofdquote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan eerder uit haar lichaam een nieuw hoofd komt.
Dat dus niet, want de basis van de theorie is dat het wordt gestuurd door de hersenen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan eerder uit haar lichaam een nieuw hoofd komt.
Ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat, hoewel er de Linderman Group bestond, Linderman ook veel links had met The Company. Net zoals Kaito Nakamura (sp) een eigen bedrijf had, maar ook onderdeel was van The Company.quote:The connection between the Company, Linderman and Primatech Paper became clear when Matt Parkman used his telepathy to confirmed that Thompson was taking orders from Linderman.
Idd, RSH11... morgen gaan we knallen!quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef RSH11 het volgende:
Waarschijnlijk zien we het overmorgen Treveo
Misschien komt er wel een nieuw lichaam uit haar hoofd én een nieuw hoofd uit haar lichaam.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet... haar gave zit in haar hoofd
Haha, en dan wil je zeker er eentje gaan houden?quote:Op maandag 12 november 2007 09:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een nieuw lichaam uit haar hoofd én een nieuw hoofd uit haar lichaam.
2 Claires![]()
Dan komen ze gewoon terug....quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef Gremen het volgende:
Waar komen dan al die cellen opeens vandaan, je kan toch niet uit het niks atomen genereren?
Ze moet ook altijd eerst haar ledematen weer op de juiste plek zetten voordat alles heelt. Wat zou er gebeuren als haar armen beide tegelijk in stukjes breken?
quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef Gremen het volgende:
Waar komen dan al die cellen opeens vandaan, je kan toch niet uit het niks atomen genereren?
Ze moet ook altijd eerst haar ledematen weer op de juiste plek zetten voordat alles heelt. Wat zou er gebeuren als haar armen beide tegelijk in stukjes breken?
Nee, allebeiquote:Op maandag 12 november 2007 09:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Haha, en dan wil je zeker er eentje gaan houden?
Dan moeten wij haar uit de serie gaan halen.... wil denk ik niemandquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waar komt die Kerosine vandaan om op te stijgen en te vliegen, want ja in de aderen kun je geen kerosine bewaren want dan ga je dood.
Dat hoop ik ook.. maar ik DENK dat het een omg aflevering wordt... zoals die Five Years Later was in S01 ... misschien verwacht ik er teveel van...quote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef RandomReader het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot morgenochtend! Heerlijk! Hopelijk maken ze waar wat ze beloven in de preview!
Vogels hebben toch ook geen kerosine nodig?quote:Op maandag 12 november 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ja en mensen kunnen ook heul niet vliegen
Waar komt die Kerosine vandaan om op te stijgen en te vliegen, want ja in de aderen kun je geen kerosine bewaren want dan ga je dood.
Die opmerking hebben de schrijvers ook eens gemaakt nav Claires teen-scene: hele ledematen is lastiger want het moet wel (ja, let op) wetenschappelijk een beetje kloppen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef Gremen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef MaxiTaxi het volgende:
Het volgende kwam ik tegen op spoilerfix.com
Het verbaast me niks als deze spoiler helemaal niet zo'n verrassing is, dankzij de schilderijen en een foto in een van de eerdere spoilers alhier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Zou je wel willenquote:Op maandag 12 november 2007 11:00 schreef Litso het volgende:
Ik denk dat Claire eind van dit seizoen doodgaat. Geen reden toe, maar ik gok van wel
Nouja, ik vind d'r niks mis mee hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zou je wel willen
Maar Hayden heeft een contract voor 5 seizoenen heroes
Ik dacht dat jij een vrouw wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, ik vind d'r niks mis mee hoor
Ik had gewoon zo'n voorgevoel.
Intuitie laat ik voortaan maar weer aan vrouwen over
Bron?quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef jpg97 het volgende:
Maar Hayden heeft een contract voor 5 seizoenen heroes
Oeps, ja ik bedoel dus 3 seizoenenquote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bron?
Tijdens S1 heeft Kring juist benadrukt dat hij geen sterrenverhikel van de show wil maken, en dat geen acteur ervan uit moet gaan dat zijn/haar personage het seizoenen lang volhoudt.
Bron: NY Pressquote:Do you get a sense from the show’s producers for what sort of lifespan it’ll have?
You know, a lot of these shows have pretty long lifespans. You don’t want it to last too long, but you don’t it too short. We renegotiate our contract after the third season—so maybe four seasons. Hopefully.
Misschien komt Hayden Penetreer alleen maar in de laatste aflevering van seizoen 3 voorquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oeps, ja ik bedoel dus 3 seizoenen
[..]
Bron: NY Press
http://nypress.com/blogx/display_blog.cfm?bid=96078276&day=23&startmonth=4&startyear=2007
'T is idd een schande dat kleuters tegenwoordig de betekenis van penetreer wetenquote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef Breuls het volgende:
Penetreer? God wat een kleuterig gevoel voor humor zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik kan niet wachten tot morgen!!!!!!!! Dan komen we hopelijk misschien achter wie de moordenaar is van vader van Hiro.. en nog meer denk ik ...quote:
Je moet wel. Nog 16 uur.quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Oh ik kan niet wachten tot morgen!!!!!!!!
Daar zijn we al achter.quote:Dan komen we hopelijk misschien achter wie de moordenaar is van vader van Hiro..
Ach ik ben waarschijnlijk pas om kwart voor 9 thuis morgen dus dat wordt overmorgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... ik moet morgen eerst naar school![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Adam als het goed is, maar is toch nog niet 100% zeker? Kan net zo goed Peter zijn ofzo
Ja, het is mij toch ook nog niet helemaal duidelijk wie het echt is.. Het kan ook Peter zijn of Adam... We komen het toch te wetenquote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Adam als het goed is, maar is toch nog niet 100% zeker? Kan net zo goed Peter zijn ofzo
quote:Op maandag 12 november 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ja en mensen kunnen ook heul niet vliegen
Volgens Beeman is het Adam.quote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Tsk, eerst Heroes kijken, daarna pas de deur uit.quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... ik moet morgen eerst naar school![]()
Wil ik welquote:Op maandag 12 november 2007 18:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tsk, eerst Heroes kijken, daarna pas de deur uit.
Bron: 9th Wonders.quote:Heroes creator Tim Kring has revealed that the show will cap volume two on December 3 with an "out of the blue cliffhanger".
Confirming that volume two will end on December 3, Kring told USA Today that fans can expect a complete turnaround in the pace of the show over the next month. "[The episodes]are among the absolute best we have ever done."
Cast member Milo Ventimiglia added that "we'd gotten away a little from what the show is" and that "we're getting back on track".
Kring, who is refusing to cross WGA picket lines to work on the show, said that the series' segmented approach permitted an early end to volume two. "In an oddly kismet kind of way, we have a real finale that could act, God forbid, as the end of season two," he explained.
Dat zijn grote beloftes, ik hoop van harte dat ze ze waar kunnen maken. Ze kunnen wel weer wat krediet gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand het antwoord hierop?
quote:Op maandag 12 november 2007 20:43 schreef Replis het volgende:
Ik heb een vraag omtrent Adam:Nee, dat is alleen wat ik zelf DENK... moet je morgen ff kijken.. gaan we meer van zien denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand het antwoord hierop?
quote:Op maandag 12 november 2007 20:43 schreef Replis het volgende:
Ik heb een vraag omtrent Adam:Er gaan theorieen dat Adam = Arthur, maar die worden net zo makkelijk ontkracht door de ene theorie als bevestigd door de andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand het antwoord hierop?
Misschien wordt er morgen voldoende duidelijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Daarvoor gingen ze anders ook aardig hard, maar dat was dan weer omdat er zoveel kritiek was.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Omdat de afleveringen eindelijk weer goed zijn.. nog 6 uurtjes
![]()
Zou dat het inderdaad zijn?quote:It happened in season one, when she rubbed Nathan's shoulder telling him that he NEEDS for the bomb to happen. And he agreed (albeit he changed his mind after).
Last episode, she embraces Peter and tells him to remember! and he does.
Now she rubs Heidi's shoulder and tells her to keep it a secret and she agrees.
Dat gefriemel lag er iig wel heel dik op, was vast niet zonder redenquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:59 schreef Breuls het volgende:
En diverse theorieen zeggen dat we nu weten wat Angela's ability is: mensen overtuigen. Quote van 9th Wonders:
[..]
Zou dat het inderdaad zijn?
www.eztv.nl is het nuquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe het zo doorgaat heb ik hem overmorgen nog niet binnen.. EZTV wat doe je!
Die is aan de drank gegaan zover ik weet. Zou wel van slag zijn geweest vanwege zijn spontane heling. En hij is zijn broer kwijt, terwijl hij weet dat iemand hem naar het ziekenhuis heeft gebracht... (of zo ietsquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:41 schreef Breuls het volgende:
Nice. Goeie aflevering. Ik vind het mooi dat ze niet alleen vier maanden terug kijken, maar gewoon iets vertellen over die vier maanden.
We weten nu iig zeker hoe het is gegaan met Peter's geheugen, hoe hij in Cork terecht komt, waarom Nathan die visioenen van zijn gezicht heeft, wat er met D.L. is gebeurd, hoe Adam en Peter elkaar kennen, dat Adam inderdaad 400 jaar oud is, wat er gebeurd is daar bovenin de lucht op 8 november.
Wat we niet weten is waarom niemand het over de explosie heeft, hoe Nathan is vervreemd van zijn familie,
Zijn die in EP 1 weer bij elkaar gekomen? nee tochquote:wat er tussen Matt en Janice is gebeurd,
Ik hoopte nog op een "to be continued" voor de ontbrekende infoquote:wat nou precies Bob's positie in het grote plaatje is en vast nog wel meer waar ik niet op kan komen, maar hey, een aflevering is maar 42 minuten.
Ik vond 'm okay.
Het paranoia verhaal van ma petrelli dat zogenaamd zou heersen is denk ik de reden geweest, in combinatie met de drank natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:41 schreef Breuls het volgende:
Wat we niet weten is waarom niemand het over de explosie heeft, hoe Nathan is vervreemd van zijn familie,
Ik heb zo'n voorgevoel dat Maya hem per ongeluk dood maakt tijdens een ruzie met Alejandroquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
Ik vind sylar eigenlijk erg voorspelbaar: nog steeds het kwade geval als in season 1. Ik hoop juist stiekem op een soort boetedoening ten opzichte van zichzelf of dat hij juist helemaal niet zo slecht is....
dat zou ik eigenlijk best een mooi einde vindenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat Maya hem per ongeluk dood maakt tijdens een ruzie met Alejandro![]()
Nee, asjelieft nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
Ik vind sylar eigenlijk erg voorspelbaar: nog steeds het kwade geval als in season 1. Ik hoop juist stiekem op een soort boetedoening ten opzichte van zichzelf of dat hij juist helemaal niet zo slecht is....
quote:Heroes creator Tim Kring has revealed that the show will cap volume two on December 3 with an "out of the blue cliffhanger".
Confirming that volume two will end on December 3, Kring said that fans can expect a complete turnaround in the pace of the show over the next month. "[The episodes] are among the absolute best we have ever done."
Cast member Milo Ventimiglia added that "we'd gotten away a little from what the show is" and that "we're getting back on track".
Kring, who is refusing to cross WGA picket lines to work on the show, said that the series' segmented approach permitted an early end to volume two. "In an oddly kismet kind of way, we have a real finale that could act, God forbid, as the end of season two," he explained.
hij heeft een gaaf karakter maar een deel ervan is toch ook een soort van klein klein restje goedheid. Ik wil niet dat hij weer de ultieme slechterik wordt maar slecht blijft en toch voelt wat hij allemaal doet en denkt. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als hij weer de slechterik van de serie zou zijn. liever die schurken die goed lijken maar een slechte agenda hebben zoals noah!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, asjelieft niet
Dat zou echt enorm afdoen aan zijn (ultiem gave) karakter.
nogal! zo'n meesteres die je voor de fun shokeertquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat was Kirsten Bell trouwens slutty![]()
Hmm..het leek mij alsof Angela Petrelli aan Heidi vertelde dat het geblaat over de bom van Nathan kwam omdat hij psychisch gestoord zou zijn. Heeft ze em daarom verlaten en is Nathan daarná aan de drank geraakt. Want dan is Angela gewoon een gestoord wijf.quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:41 schreef Breuls het volgende:
Wat we niet weten is waarom niemand het over de explosie heeft, hoe Nathan is vervreemd van zijn familie, wat er tussen Matt en Janice is gebeurd, wat nou precies Bob's positie in het grote plaatje is en vast nog wel meer waar ik niet op kan komen, maar hey, een aflevering is maar 42 minuten.
Ik vond 'm okay.
Tenzij Meredith niet zo goed onderwezen is in biologie lijkt het me wel zeker dat het gewoon Nathan is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef flyguy het volgende:
ik zeg dat claire de dochter is van adam
Goed punt. Peter en Adam ontsnapten twee of drie weken voor "nu" toch? Dan zou hij die baard in drie weken gekweekt hebben.. is zoiets te doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond het enigszins verwarrend, niet de beste opvolger na de vorige topaflevering.
Overigens vind ik het knap dat Nathan zo snel een baard laat groeien, in de hele terugblik van "... ago" zie je geen haartje op z'n kin, maar in Four Months Later (02x01) ziet hij er zo uit:
[ afbeelding ]
Hiro heeft het verleden vernaggeld, en baardgroei behoord nu tot het verledenquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:54 schreef Haunter het volgende:
Misschien een nepbaard om niet op te vallen in de buitenwereld en dus anoniem te blijven?![]()
..misschien ook wel onzin en is het dus een domme fout
Ik denk dat Adam Peter manipuleert om z'n eigen plannetjes voor elkaar te krijgen. En dat Bob toch echt wel goede bedoelingen heeft. Met zo'n dochter moet je wel een toffe vent zijn... Ellequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:23 schreef EvilMarc het volgende:
Whoa !!
Goede epp! Nu hopen dat ze dit niveau (kan nog wel iets beter) volhouden![]()
En is Addam nu goed of slecht.. Aan de ene kant vind ik hem een klootzak voor wat hij Hiro heeft gedaan. Aan de andere kant helpt hij Peter nu wel mooi.
En die blonde dame vind ik wel shocking leuk( Dat moest er eventjes uit)
Misschien is dat net zoiets als bij de gave van Matt, dat het zich steeds verder ontwikkeld en je dus pas op een gegeven moment iemand anders kan healen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag... waarom kon alleen Adam Nathan healen? Peter heeft zelf toch ook regeneratiekrachten? Dus zou zijn bloed eigelijk ook moeten werken lijkt me.
Zou Peter waarschijnlijk ook kunnen, maar er is voor hem nog nooit een aanleiding geweest het te proberen, of er aan te denken. En Adam heeft het schijnbaar al een geprobeerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag... waarom kon alleen Adam Nathan healen? Peter heeft zelf toch ook regeneratiekrachten? Dus zou zijn bloed eigelijk ook moeten werken lijkt me.
En heeft Nathan, na deze bloedtransfusie van Adam, nu ook regeneratie krachen?
Dat denk ik ook. Je zag hem ook een beetje gemeen grijnzen toen hij Peter overhaalde om te gaan ontsnappen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat Adam Peter manipuleert om z'n eigen plannetjes voor elkaar te krijgen. En dat Bob toch echt wel goede bedoelingen heeft. Met zo'n dochter moet je wel een toffe vent zijn... Elle
Het lijkt me eerder dat het bloed van Adam door het lichaam van Nathan stroomt en alles geneest waar het langs loopt. Daarna zal het er waarschijnlijk wel uitgefilterd worden door het lichaam. Anders worden alle mensen met het virus die genezen moeten worden ook onsterfelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
En heeft Nathan, na deze bloedtransfusie van Adam, nu ook regeneratie krachen?
Jup..en op 4 december is dan de seizoensfinalequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:30 schreef planethugo het volgende:
relaxe aflevering, zijn er de komende weken gewoon afleveringen tot december?
En daarna?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Jup..en op 4 december is dan de seizoensfinale
Schot of 'een schot'?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Mar0988 het volgende:
Hoe zit het nu met de staking in Hollywood, is er al een schot in de zaak gekomen???
D'r waren wel Ieren in het spel, maar ik weet niet of die nog terug komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Schot of 'een schot'?
Want ik ken niet alle nationaliteiten van de betrokkenen.
(Maar er is zo goed als geen voortgang, reken er maar op dat het nog effe duurt.)
Ik bedoel ook voortgang... Het is ook een spreekwoordquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Schot of 'een schot'?
Want ik ken niet alle nationaliteiten van de betrokkenen.
(Maar er is zo goed als geen voortgang, reken er maar op dat het nog effe duurt.)
Ik hoop dat Vol3 nog in seizoen 2 komt. Anders missen we gewoon een half seizoen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
D'r waren wel Ieren in het spel, maar ik weet niet of die nog terug komen(ik vraag me ook echt af of Caitlin nog een rol gaat spelen in Peter's verhaallijn. Hij is nu een compleet ander 'verhaal' ingestapt)
Enneh..d'r is nog niet echt iets concreets bekend of seizoen 3. Het zal waarschijnlijk wel komen..maar hoelang dat duurt.. Ik hoop niet al te lang.
I know, het spreekwoord is 'schot in de zaak', 'een schot in de zaak' betekent dat er iemand van Schotse nationaliteit in de zaak is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook voortgang... Het is ook een spreekwoord
Erg leuk type inderdaad. En best fit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:33 schreef Litso het volgende:
Kirsten Bell
Gruwelijk irritant personage wat ze érg leuk neerzet
Offtopic: Ja, een nationaliteit moet je altijd aanduiden met een hoofdletter, voorbeeld: "Een Duitser lacht een Belg uit omdat blablabla"quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Breuls het volgende:
I know, het spreekwoord is 'schot in de zaak', 'een schot in de zaak' betekent dat er iemand van Schotse nationaliteit in de zaak is.
Caitlin zal vast wel terug komen, het lijkt mij dat ze wel op zoek gaat naar hem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
D'r waren wel Ieren in het spel, maar ik weet niet of die nog terug komen(ik vraag me ook echt af of Caitlin nog een rol gaat spelen in Peter's verhaallijn. Hij is nu een compleet ander 'verhaal' ingestapt)
Enneh..d'r is nog niet echt iets concreets bekend of seizoen 3. Het zal waarschijnlijk wel komen..maar hoelang dat duurt.. Ik hoop niet al te lang.
Wie zegt dat dat al buiten was?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:30 schreef De_Hertog het volgende:
En, mensen van de Company, wat hebben we nu geleerd? Nooit een persoon die je als een enorm gevaar beschouwt opsluiten in een hokje naast iemand die de potentie heeft de gevaarlijkste van alle Heroes te zijn, en al helemaal niet zo dat ze ook nog gezellig kunnen kletsen samen.
Ik had echt verwacht dat Adam in een enorm zwaar beveiligde kelder een kilometer onder de grond zou zitten, maar ze hoefden 'alleen maar' door een muur te wandelen en ze waren buiten.
Nou ja, het maakte geen zwaar bewaakte, bunker-achtige indruk in ieder geval.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:41 schreef LasTeR het volgende:
En dan gaat ie met Caitlin zoenen en dan is Peter boos en dan gaat ie vechten met Hiro. Adam helpt natuurlijk ook!
En dan is Hiro wel de sigaar.
Maybe... misschien is haar gave niet zo ver ontwikkeld om dit te kunnen... Adam leeft ook al 400 jaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:11 schreef JK het volgende:
Claire's bloed kan dat ook.
Goeie ep. Jammer om weer een week te moeten wachten
Hij zag die vuist al aan komen en kon zijn gave daarom gaan gebruiken... maar die gun zag en verwachtte hij nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DL heeft de eerste blast door zijn hoofd overleefd, maar is nu toch dood. Boeiend.
Eensch.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Treveo het volgende:
En ik denk btw dat Angela Petrelli de gave heeft om mensen te kunnen overtuigen door ze aan te raken... beetje zoals Eden dus
Hmm..ik begin langzamerhand te denken dat Angela Petrelli geen ability heeft. Want echte aanwijzingen dat ze iemand zo om kan lullen zijn er natuurlijk ook niet. En vergeet ook niet dat hiervoor iedereen nog dacht dat ze visioenen had omdat ze wist van Peter's en Nathan's krachten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Treveo het volgende:
En ik denk btw dat Angela Petrelli de gave heeft om mensen te kunnen overtuigen door ze aan te raken... beetje zoals Eden dus
Zodat je gaat kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef sjarreltje het volgende:
Net zoals hoe het ging met Sylar. Waarom dit in de trailer vermelden en dan niet in de aflevering stoppen?![]()
quote:
De Haitian schakelt krachten uit...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja idd! Zelfde had ik vandaag bij die Peter die op de vlucht was voorThe Haitian
Ik zat tegen men pc te schreeuwen van WORDT DAN ONZICHTBAAR GA DAN VLIEGEN!!!
![]()
![]()
D.L. z'n grafsteen zag je in de eerste aflevering al volgens mij hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Ogala het volgende:
Sowhee we schrijven D.L. even out of the blue uit de serie *poef*
Peter: 'Aaww.. that hurts'
Elle: You'll get used to it.. and then.. you'll start to like it!
[ afbeelding ]
kinky![]()
Idd...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:00 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
De Haitian schakelt krachten uit...
Hij stond redelijk in de buurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ook als hij zelf de persoon nog niet eens ziet?
Mja..of je moet net zo lekker zijn als haar om het begrijpenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mja idd! Zelfde had ik vandaag bij die Peter die op de vlucht was voorThe Haitian
Ik zat tegen men pc te schreeuwen van WORDT DAN ONZICHTBAAR GA DAN VLIEGEN!!!
![]()
![]()
Ow en de conclusie van Hetzusjevan en mij over Elle:
(21:56) Yasha: ben ik btw de enige die die Elle irritant vind?
(21:56) Hetzusjevan: nee
(21:56) Hetzusjevan: ik vond dr schijtirritant
(21:56) Hetzusjevan: met dr peter aanraken en zo hondjesachtig doen
(21:56) Yasha: je moet echt weer man zijn om daar door heen te kijken
(21:56) Hetzusjevan: mja echt
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:03 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Mja..of je moet net zo lekker zijn als haar om het begrijpen![]()
Dat snap ik ook wel. Wat ik bedoel dat het totaal niet boeiend is voor het grote verhaallijn dat DL een paar maanden extra heeft geleefd. Het is een nutteloos bijfiguur, die verder niets interessants heeft aan hem.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:20 schreef Treveo het volgende:
[..]
Hij zag die vuist al aan komen en kon zijn gave daarom gaan gebruiken... maar die gun zag en verwachtte hij niet
Daar heb je wel een punt. Het verhaal van Nikki was op zich wel interessant. Ook over het verhaal van Maya y Alechandro weten we nu niets meer dan voorheen. Een beetje jammer, omdat dit soort verhalen dan alleen maar opvulling zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Wat ik bedoel dat het totaal niet boeiend is voor het grote verhaallijn dat DL een paar maanden extra heeft geleefd. Het is een nutteloos bijfiguur, die verder niets interessants heeft aan hem.
Juist wel, daardoor is Niki in die facility nu, anders was ze er waarschijnlijk niet geweest..quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Wat ik bedoel dat het totaal niet boeiend is voor het grote verhaallijn dat DL een paar maanden extra heeft geleefd. Het is een nutteloos bijfiguur, die verder niets interessants heeft aan hem.
Dat het allemaal te makkelijk ging schreef ik hierboven ook al ja. Een complot klinkt leuk, maar waarom zou Bob / The Company dat willen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef AMDB het volgende:
Vraagt niemand zich af of het misschien weer een complot van The Company is om Adam en Peter samen te laten werken? Dat Adam daar zat om Peter aan zijn kant te krijgen? Vond het allemaal wel erg makkelijk gaan...en Bob is ook voor geen meter te vertrouwen natuurlijk.
Tja geen idee, maar vind het een beetje dom om niet te controleren of Peter zijn medicatie neemt, een redelijk open gat naar Adam's cel te geven. Is voor mij toch wel heel erg duidelijk. Dat soort fouten mogen ze niet maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat het allemaal te makkelijk ging schreef ik hierboven ook al ja. Een complot klinkt leuk, maar waarom zou Bob / The Company dat willen?
Dat is waar, twee van die "machtige" figuren zet je niet naast elkaar..quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tja geen idee, maar vind het een beetje dom om niet te controleren of Peter zijn medicatie neemt, een redelijk open gat naar Adam's cel te geven. Is voor mij toch wel heel erg duidelijk. Dat soort fouten mogen ze niet maken natuurlijk.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:22 schreef LasTeR het volgende:
Elle én Claire mogen ook wel kinky worden.
Ik zie het nog niet echt gebeuren hoor, maar mocht er ooit een tape uitlekken...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..].
[typische vrouwenreactie hierop]
Mannen..
Jij bent echt actiefquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:49 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet echt gebeuren hoor, maar mocht er ooit een tape uitlekken...
Door hem zit Niki nu bij The Company, toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
3 als het goed isquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef Gesloten het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog?
Niet door DL, maar door Bob.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Door hem zit Niki nu bij The Company, toch?
Das omdat ze dachten dat Peter dacht dat het hem echt hielp etc...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tja geen idee, maar vind het een beetje dom om niet te controleren of Peter zijn medicatie neemt, een redelijk open gat naar Adam's cel te geven. Is voor mij toch wel heel erg duidelijk. Dat soort fouten mogen ze niet maken natuurlijk.
Ja... zoiets bedoelde ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:57 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Niet door DL, maar door Bob.DL was een directe aanleiding maar niet de oorzaak.
Maar Peter kon toch mind readen, dat was hij toch nog niet vergeten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:58 schreef Treveo het volgende:
[..]
Das omdat ze dachten dat Peter dacht dat het hem echt hielp etc...
Nachtmens noemen ze dat... ben ik ook.... join the clubquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef LasTeR het volgende:
Actief? In wat voor zin, in dit topic? Ik heb gewoon vrij weinig te doen op dit moment en ben maar een beetje aan het baggeren, ik heb mezelf voorgesteld om precies 12 uur in bed te gaan liggen om proberen te slapen maar dat lukt toch niet want ik slaap toch pas rond een uur of 2 waarschijnlijk zoals gewoonlijk actief hoezo actief?
Alle luiheid op een stokjequote:Op woensdag 14 november 2007 00:03 schreef LasTeR het volgende:
Post de promo eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:05 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Alle luiheid op een stokjeReactie op jouw "spoiler"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&Kleine boefjes, moeten jullie morgen niet vroeg op ofzo?
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Reactie op jouw "spoiler":
Eigenlijk moet er opgestaan worden om 7 uur maar de eerste 3 uur zijn niet essentieel en daarna 2 tussenuren. Ik ga liever om kwart voor 1 naar school dan kwart voor 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&Kleine boefjes, moeten jullie morgen niet vroeg op ofzo?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Ik vond het vetste stukje dat Peter Nathan ook gelijk weer opvangt om naar het ziekenhuis te brengen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:09 schreef RandomReader het volgende:
Ik blijf dat stukje van "de bom" echt supervet vindenMisschien als ze dat al aan het eind van S01 hadden gedaan dat die finale nog iets beter was
Me too... was echt heel vetquote:Op woensdag 14 november 2007 00:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vond het vetste stukje dat Peter Nathan ook gelijk weer opvangt om naar het ziekenhuis te brengen.
Volgens mij is 14.00u vertrekken ofzo niet heel vroeg?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
&Kleine boefjes, moeten jullie morgen niet vroeg op ofzo?
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Reactie op jouw "spoiler":
Jij bent echt passief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.&Kleine boefjes, moeten jullie morgen niet vroeg op ofzo?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Ik ook, effe American Pie kijkenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga toch maar op bed liggen, beetje TV zappen. Nou, fijne avond iedereen!
Je moet ook iets ontopics erbij vermeldenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:10 schreef RandomReader het volgende:
Ik wel! Ik moet om 5.15 op mijn werk zijn![]()
![]()
*Welke mod gaat dit verwijderen?*
Idd! dat stukje dat Peter Nathan opving was echt tof. Ik dacht eerst heel even dat Nathan Peter opving.. ik had niet gezien dat Nathan aan het vallen was, ik dacht echt dat dat Peter was. Ben wel blij dat Elle Peters haar geknipt heeft btwquote:Op woensdag 14 november 2007 00:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik vond het vetste stukje dat Peter Nathan ook gelijk weer opvangt om naar het ziekenhuis te brengen.
Aah bakkes joh!quote:
Nee neequote:Op woensdag 14 november 2007 00:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat veel meisjes daar juist niet blij mee zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee nee
Het vetste aan dat stukje is dat Peter nog al zijn kleren had na de explosie
Coole foto's vooral die van de make-up van 'flying man' dat had ik moeten hebben voor Halloween!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:45 schreef Breuls het volgende:
» Beaming Beeman for Four Months Ago
Wel mooi dat-ie toegeeft dat niet alle blue/greenscreens even goed waren gelukt.
Drie:quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef Gesloten het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x10 - Truth & ConsequencesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x11 - Powerless
Geen writeup beschikbaar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
In New Orleans, met een iPod vol coole moves.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Waar o waar is Monica gebleven?
Het stopt na 3 december, dat is de uitzenddatum van Powerless. Daarna hangt het van de writer's strike af wanneer alle series weer terugkomen. We mogen er wel vanuit gaan dat er een derde seizoen komt, maar dat is niet officieel. Het is ook niet raar dat het niet officieel is, omroepen werken zelden zover vooruit als het gaat om deals met de studio's.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
aflevering 8 van seizoen 2, was weer zeer goed.
7 was ook goed, alleen de 1ste 6 waren echt minder..
nu stopt het toch een tijd in USA?
en voor hoeveel seizoenen gaat Heroes nog door?
Spoilertags, dank u.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:58 schreef LasTeR het volgende:
Als ik die write-ups bekijk is Adam niet helemaal honest tegen Peter?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:22 schreef LasTeR het volgende:
Elle én Claire mogen ook wel kinky worden.
Dat interesseert mij toch niets? Ik wil gewoon de serie kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren. En nou niet gaan lopen janken dat ik dan hier niet moet kijken want dat is dus gewoon onzin. Daar zijn die tags voor.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef LasTeR het volgende:
Oh, ga huilen. Dit was allang gespeculeerd, en ik weet zelf ook niet of het wel zo is.
Token black chick.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
![]()
En Monica mag voor mijn part wel uit de serie geschreven, haar gave is wel tof maar ik vind het niet echt een leuk character. Het is meer zoiets dat er iemand in moet die het niet zo goed heeft, dus arm is. Anders is het discriminatie ofzo![]()
Vrees dat er zo juist te snel naar een "einde" wordt gewerkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:20 schreef LasTeR het volgende:
Ik ook, alleen jammer dat het er nog maar 3 zijn!
Of zijn het er nu nog maar 2? Nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Breuls het volgende:
Naar aanleiding van de writeups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Breuls het volgende:
Naar aanleiding van de writeups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Idd... In Walibiquote:Op woensdag 14 november 2007 00:26 schreef Ogala het volgende:
[..]
Coole foto's vooral die van de make-up van 'flying man' dat had ik moeten hebben voor Halloween!!!![]()
[ afbeelding ]
Van Adam? Ik denk het niet... het lijkt er toch wel op dat Adam hem echt wou genezen en niet het virus inspuiten... maar we'll seequote:Op woensdag 14 november 2007 09:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Zou Nathan nou juist geïnjecteerd zijn met het virus? /bijwerking.
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Breuls het volgende:
Ik lees nu pas zelf de writeups, en ze geven me we het gevoel dat we een aantal jam-packed episodes gaan krijgen. And that makes me happy.
Remember dat er over Nathan in het NY van 2008 wordt gezegd dat hij als 1 van de eerste stierf.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Van Adam? Ik denk het niet... het lijkt er toch wel op dat Adam hem echt wou genezen en niet het virus inspuiten... maar we'll see
Das volgens mij omdat hij in de buurt was toen Niki het virus zelf in haar spoot?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Remember dat er over Nathan in het NY van 2008 wordt gezegd dat hij als 1 van de eerste stierf.
Dus het zou maar zo kunnen.
Misschien moet je Veronica Mars eens gaan kijken. Speelt ze vaak met tazersquote:Op woensdag 14 november 2007 08:29 schreef Marble het volgende:
Wat is Kristen Bell toch vet in deze serie. Spinoff, please!
Dat kan... wordt dus leuk de komende 3 afleveringenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef LasTeR het volgende:
Misschien draagt Adam gewoon het virus bij zich. Maar hij kan er natuurlijk tegen.
Veronica Mars is veel beter dan Heroesquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien moet je Veronica Mars eens gaan kijken. Speelt ze vaak met tazers
De Gaishan heeft 300 miljoen amerikanen bezocht + wat buitenlandse bevolkingsgroepen die nieuws gericht zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef Breuls het volgende:
Hoe zit het overigens met media-aandacht voor een *net* gekozen congreslid dat een paar maanden verbrand in het ziekenhuis ligt? Hoe is dat gegaan?
Heroes zit vol met verhalen, maar hier mist wellicht een beetje context voor de realiteit.
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef LasTeR het volgende:
In deze spoiler staat niet veel nuttigs...Dit is de enige spoiler die ik gelezen heb! HAAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arrogantie van "the company"? Je kunt je ook afvragen waarom een onbetrouwbaar persoon, Ellen, over Peter moet "waken"quote:Op woensdag 14 november 2007 17:10 schreef Messidona het volgende:
Daar zit Bob natuurlijk achter :p
Wat ik dan weer onrealistisch vind is dat ze Peter en Adam, de twee gevaarlijke personen, naast elkaar in een cel zetten, zodat ze gewoon samen plannetjes kunnen smeden
Daarom vond ik de aflevering juist zo leuk! Mens wat ben ik blij dat dat irritante komische sprookje uit de oudheid (hopelijk) afgelopen is. Ok, het was ter introductie van Adam, maar vond het steeds irritanter en irritanter worden met de week.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
én geen Hiro was misschien nog wel het minste
Yeah, me tooquote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom vond ik de aflevering juist zo leuk! Mens wat ben ik blij dat dat irritante komische sprookje uit de oudheid (hopelijk) afgelopen is. Ok, het was ter introductie van Adam, maar vond het steeds irritanter en irritanter worden met de week.
Das makkelijk: Een vuist zie je makkelijker aankomen dan een kogel...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Een vuist gaat dwars door z'n hoofd, maar een kogel kan ie niet hebben? En ik vond het om een nogal flauwe reden.
Ja, kan ik snappen, maar dit doen ze niet zomaar... ik ben dus wel benieuwd waarom...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom vond ik de aflevering juist zo leuk! Mens wat ben ik blij dat dat irritante komische sprookje uit de oudheid (hopelijk) afgelopen is. Ok, het was ter introductie van Adam, maar vond het steeds irritanter en irritanter worden met de week.
Sprookjes Hiro vond ik ook niks hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij bleef gewoon heel hoor... hij zond alleen enorm veel straling uit maar explodeerde niet van binnenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef janimie het volgende:
Goeie Aflevering !!! ik snap alleen niet dat peter zichzelf zo snel heeft kunnen verzamelen na die explosie
Hij speelt altijd met zo'n gekwelde rockstar gelaat... maar vanwege tofste powers vergeef ik het hemquote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Sprookjes Hiro vond ik ook niks hoorMaar nu hij weer teruggekeerd was, had ik juist hoop op weer wat beters. Maar ik ben niet zo'n fan van Milo Ventimiglia's acteerwerk (, al viel het deze aflevering wel mee, mede dankzij Kristen Bell en David Anders). Ik hou er nooit van als het grotendeels om hem draait. Masi Oka, Jack Coleman en Greg Grunberg vind ik een stuk interessanter
Ze wilde met hem spelen...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef krioro het volgende:
Na een dag zoeken eindelijk een werkende stream gevonden. Hoewel het er deels aan lag dat ze het geen van allen deden omdat ik een update nog niet had geïnstalleerd.![]()
Verder vond ik het geen bijzonder spannende aflevering. Er werd wel veel duidelijk. En veel Niki en Elle.![]()
Maar waarom diende Elle Peter nou die schokken toe? Wat was het nut daarvan? Behalve dat het geil was.![]()
Pcies. Ze heeft zo'n beetje haar hele leven in dat gebouw doorgebracht en er zit wat opgekropte speelsheid in haar.quote:
Idd... en ze vindt hem wel leuk zo te zienquote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Pcies. Ze heeft zo'n beetje haar hele leven in dat gebouw doorgebracht en er zit wat opgekropte speelsheid in haar.
Laatste 3 als in everquote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Treveo het volgende:
Maar als ik eraan denk dat wij nog 3 afleveringen gaan krijgen... voel ik mij opeens zo kut
Adam is toch niet in Cork, maar in Montreal, als hij Peters geheugen opfrist?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef octopussy het volgende:
Adam= the company. Adam wil Peter ergens voor hebben en doet zich voor als medegevangene om 'samen te ontsnappen'. Hij weet ook alles van Peter (goh, hoe zou dat nou komen?) in de cel. Als cadeautje en overtuiging van zijn krachten geeft hij lief broertje Nathan zijn gezondheid weer terug.
Elle belt toch ook in de auto naar Adam als ze in Ierland zitten (hier ben ik niet helemaal zeker van)? Een paar dagen later is Adam opeens ook in Cork, waar hij Peters geheugen even opfrist. Adam en Bob, vijanden? Geen idee. Ik vermoed wel dat Adam Elle om zijn vinger heeft gewonden.
Theoretisch gezien scheelt dat maar een paar weken.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als in: een hele lange tijd. Tot volgend jaar ofzo.
Ja, maar het verschil is dat Heroes een half jaar eerder stoptquote:Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Theoretisch gezien scheelt dat maar een paar weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |