Dat weten we allemaal ja. Maar hoe dat gebeurde ben ik toch wel benieuwd naar. En ik vraag me ook af waarom Candice daar op Kirby Plaza was om daarna Sylar mee te nemen... iig niet voor The Company..die had em allang een kogel door z'n slaap gejast. Ik wil gewoon Sylar op sterkte terug in het verhaalquote:Op zondag 11 november 2007 15:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gered door Candice. Dat is al uitgelegd in het begin van Vol2.
Ik kijk iedere week uit..het is pas sinds 2 weken dat ik niet iedere dinsdag wordt teleurgesteldquote:Op zondag 11 november 2007 16:44 schreef Addict89 het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit seizoen uit naar Heroes.
Dit vind ik wel meevallen. Ze laten meestal alleen nietszeggende scenes zien, of laten het verrassende einde van een scene niet zien.quote:Op zondag 11 november 2007 15:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Same here. Trailers kijk ik graag, maar volledige fragmenten halen een hoop van de anticipatie weg.
Dat hij Adam is, leader of the bad guys.quote:
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.quote:Op zondag 11 november 2007 16:38 schreef sjarreltje het volgende:
En ik vraag me ook af waarom Candice daar op Kirby Plaza was
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?quote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.
Same here, alleen word ik dan niet echt teleurgesteld ofzo... ik blijf elke aflevering cool vinden... alleen die van vorige week was echt omg goedquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Ik kijk iedere week uit..het is pas sinds 2 weken dat ik niet iedere dinsdag wordt teleurgesteld
Oh ja..heul vergeten zeg. Morgen nog ff de laatste 3 aflevering van seizoen 1 kijkenquote:Op zondag 11 november 2007 17:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik je zin hier afbreek kan ik er antwoord op geven: ze was daar omdat ze de 'bewaker' van Micah was in Kirby Plaza Building. Kwestie van naar beneden lopen en ze was op de plaats des onheils.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Rocho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linderman.quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?
quote:Op zondag 11 november 2007 17:45 schreef onderjas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die werkte ook weer voor Adam... Maar toen Linderman dood was... heeft ze Sylar weggesleept en later in "Muai" nog een hogere iemand aan de foon gehad... lijkt mij niet dat het Linderman is =)quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 17:49 schreef sjarreltje het volgende:
[..]Kan allebei maar het 1ste lijkt mij logischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook.. damn... Heroes ftwquote:Op zondag 11 november 2007 17:58 schreef onderjas het volgende:
[..]
Kan allebei maar het 1ste lijkt mij logischer.
Linderman. Die was er nota bene bij.. opletten.quote:Op zondag 11 november 2007 17:21 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, en nu wil ik weten voor wie ze werkte... Adam?
Oe dat is idd wel leuk.quote:Op zondag 11 november 2007 17:28 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Oh ja..heul vergeten zeg. Morgen nog ff de laatste 3 aflevering van seizoen 1 kijken
Claire kan best dood. Claire was zelfs een keer dood in seizoen 1, ze kon pas regenereren toen de stok uit haar hoofd werd gehaald. Het lijkt me dat als ze enige maanden in die positie was blijven liggen haar lichaam zo ver dood was dat er geen regeneratie meer mogelijk zou zijn, en dat ze dus 'onherroepelijk dood' zou zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat wil ik ook graag weten, ik denk dat hij, Claire en Peter gewoon nooit dood kunnen ofzo
Das zo in S1... maar toen ze "Michelle" werd... werkte ze echt niet meer voor Linderman dacht ik omdat die toch dood was?quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Linderman. Die was er nota bene bij.. opletten.
Dat lijkt mij welquote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
Ik vraag me alleen af hoever dat regenereren werkt. Als je haar hoofd afhakt, komt er dan een nieuw lichaam uit?
Ja, dat vraag ik mij ook af... En bovendien kijk ik ook iedere week uit naar afleveringen van Heroes. Ik blijf het steeds leuk vinden ook als de aflevering tegen valt qua acties maar niet qua verhaallijnen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
Peter was op dezelfde manier enige tijd dood in .07%. In principe kun je Claire een dolk ik haar hoofd steken, die daar laten zitten et voila, dood.
Ik vraag me alleen af hoever dat regenereren werkt. Als je haar hoofd afhakt, komt er dan een nieuw lichaam uit?
Linderman werkte gewoon voor The Company, toch? Dan werkt zij daar dus ook voor, lijkt me.quote:Op zondag 11 november 2007 18:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Das zo in S1... maar toen ze "Michelle" werd... werkte ze echt niet meer voor Linderman dacht ik omdat die toch dood was?
Hij werkte voor Adam...quote:Op zondag 11 november 2007 18:37 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Linderman werkte gewoon voor The Company, toch? Dan werkt zij daar dus ook voor, lijkt me.
Ik denk dat er dan eerder uit haar lichaam een nieuw hoofd komt.quote:Op zondag 11 november 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
Lijkt mij niet... haar gave zit in haar hoofdquote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan eerder uit haar lichaam een nieuw hoofd komt.
Dat dus niet, want de basis van de theorie is dat het wordt gestuurd door de hersenen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:00 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan eerder uit haar lichaam een nieuw hoofd komt.
Ik heb zelf altijd het gevoel gehad dat, hoewel er de Linderman Group bestond, Linderman ook veel links had met The Company. Net zoals Kaito Nakamura (sp) een eigen bedrijf had, maar ook onderdeel was van The Company.quote:The connection between the Company, Linderman and Primatech Paper became clear when Matt Parkman used his telepathy to confirmed that Thompson was taking orders from Linderman.
Idd, RSH11... morgen gaan we knallen!quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef RSH11 het volgende:
Waarschijnlijk zien we het overmorgen Treveo
Misschien komt er wel een nieuw lichaam uit haar hoofd én een nieuw hoofd uit haar lichaam.quote:Op zondag 11 november 2007 19:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet... haar gave zit in haar hoofd
Haha, en dan wil je zeker er eentje gaan houden?quote:Op maandag 12 november 2007 09:34 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Misschien komt er wel een nieuw lichaam uit haar hoofd én een nieuw hoofd uit haar lichaam.
2 Claires![]()
Dan komen ze gewoon terug....quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef Gremen het volgende:
Waar komen dan al die cellen opeens vandaan, je kan toch niet uit het niks atomen genereren?
Ze moet ook altijd eerst haar ledematen weer op de juiste plek zetten voordat alles heelt. Wat zou er gebeuren als haar armen beide tegelijk in stukjes breken?
quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef Gremen het volgende:
Waar komen dan al die cellen opeens vandaan, je kan toch niet uit het niks atomen genereren?
Ze moet ook altijd eerst haar ledematen weer op de juiste plek zetten voordat alles heelt. Wat zou er gebeuren als haar armen beide tegelijk in stukjes breken?
Nee, allebeiquote:Op maandag 12 november 2007 09:48 schreef Treveo het volgende:
[..]
Haha, en dan wil je zeker er eentje gaan houden?
Dan moeten wij haar uit de serie gaan halen.... wil denk ik niemandquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waar komt die Kerosine vandaan om op te stijgen en te vliegen, want ja in de aderen kun je geen kerosine bewaren want dan ga je dood.
Dat hoop ik ook.. maar ik DENK dat het een omg aflevering wordt... zoals die Five Years Later was in S01 ... misschien verwacht ik er teveel van...quote:Op maandag 12 november 2007 10:07 schreef RandomReader het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot morgenochtend! Heerlijk! Hopelijk maken ze waar wat ze beloven in de preview!
Vogels hebben toch ook geen kerosine nodig?quote:Op maandag 12 november 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ja en mensen kunnen ook heul niet vliegen
Waar komt die Kerosine vandaan om op te stijgen en te vliegen, want ja in de aderen kun je geen kerosine bewaren want dan ga je dood.
Die opmerking hebben de schrijvers ook eens gemaakt nav Claires teen-scene: hele ledematen is lastiger want het moet wel (ja, let op) wetenschappelijk een beetje kloppen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef Gremen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2007 10:42 schreef MaxiTaxi het volgende:
Het volgende kwam ik tegen op spoilerfix.com
Het verbaast me niks als deze spoiler helemaal niet zo'n verrassing is, dankzij de schilderijen en een foto in een van de eerdere spoilers alhier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Zou je wel willenquote:Op maandag 12 november 2007 11:00 schreef Litso het volgende:
Ik denk dat Claire eind van dit seizoen doodgaat. Geen reden toe, maar ik gok van wel
Nouja, ik vind d'r niks mis mee hoorquote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zou je wel willen
Maar Hayden heeft een contract voor 5 seizoenen heroes
Ik dacht dat jij een vrouw wasquote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, ik vind d'r niks mis mee hoor
Ik had gewoon zo'n voorgevoel.
Intuitie laat ik voortaan maar weer aan vrouwen over
Bron?quote:Op maandag 12 november 2007 11:11 schreef jpg97 het volgende:
Maar Hayden heeft een contract voor 5 seizoenen heroes
Oeps, ja ik bedoel dus 3 seizoenenquote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bron?
Tijdens S1 heeft Kring juist benadrukt dat hij geen sterrenverhikel van de show wil maken, en dat geen acteur ervan uit moet gaan dat zijn/haar personage het seizoenen lang volhoudt.
Bron: NY Pressquote:Do you get a sense from the show’s producers for what sort of lifespan it’ll have?
You know, a lot of these shows have pretty long lifespans. You don’t want it to last too long, but you don’t it too short. We renegotiate our contract after the third season—so maybe four seasons. Hopefully.
Misschien komt Hayden Penetreer alleen maar in de laatste aflevering van seizoen 3 voorquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oeps, ja ik bedoel dus 3 seizoenen
[..]
Bron: NY Press
http://nypress.com/blogx/display_blog.cfm?bid=96078276&day=23&startmonth=4&startyear=2007
'T is idd een schande dat kleuters tegenwoordig de betekenis van penetreer wetenquote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef Breuls het volgende:
Penetreer? God wat een kleuterig gevoel voor humor zeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik kan niet wachten tot morgen!!!!!!!! Dan komen we hopelijk misschien achter wie de moordenaar is van vader van Hiro.. en nog meer denk ik ...quote:
Je moet wel. Nog 16 uur.quote:Op maandag 12 november 2007 15:10 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Oh ik kan niet wachten tot morgen!!!!!!!!
Daar zijn we al achter.quote:Dan komen we hopelijk misschien achter wie de moordenaar is van vader van Hiro..
Ach ik ben waarschijnlijk pas om kwart voor 9 thuis morgen dus dat wordt overmorgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... ik moet morgen eerst naar school![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Adam als het goed is, maar is toch nog niet 100% zeker? Kan net zo goed Peter zijn ofzo
Ja, het is mij toch ook nog niet helemaal duidelijk wie het echt is.. Het kan ook Peter zijn of Adam... We komen het toch te wetenquote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Adam als het goed is, maar is toch nog niet 100% zeker? Kan net zo goed Peter zijn ofzo
quote:Op maandag 12 november 2007 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ja en mensen kunnen ook heul niet vliegen
Volgens Beeman is het Adam.quote:Op maandag 12 november 2007 15:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Tsk, eerst Heroes kijken, daarna pas de deur uit.quote:Op maandag 12 november 2007 15:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... ik moet morgen eerst naar school![]()
Wil ik welquote:Op maandag 12 november 2007 18:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tsk, eerst Heroes kijken, daarna pas de deur uit.
Bron: 9th Wonders.quote:Heroes creator Tim Kring has revealed that the show will cap volume two on December 3 with an "out of the blue cliffhanger".
Confirming that volume two will end on December 3, Kring told USA Today that fans can expect a complete turnaround in the pace of the show over the next month. "[The episodes]are among the absolute best we have ever done."
Cast member Milo Ventimiglia added that "we'd gotten away a little from what the show is" and that "we're getting back on track".
Kring, who is refusing to cross WGA picket lines to work on the show, said that the series' segmented approach permitted an early end to volume two. "In an oddly kismet kind of way, we have a real finale that could act, God forbid, as the end of season two," he explained.
Dat zijn grote beloftes, ik hoop van harte dat ze ze waar kunnen maken. Ze kunnen wel weer wat krediet gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand het antwoord hierop?
quote:Op maandag 12 november 2007 20:43 schreef Replis het volgende:
Ik heb een vraag omtrent Adam:Nee, dat is alleen wat ik zelf DENK... moet je morgen ff kijken.. gaan we meer van zien denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand het antwoord hierop?
quote:Op maandag 12 november 2007 20:43 schreef Replis het volgende:
Ik heb een vraag omtrent Adam:Er gaan theorieen dat Adam = Arthur, maar die worden net zo makkelijk ontkracht door de ene theorie als bevestigd door de andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand het antwoord hierop?
Misschien wordt er morgen voldoende duidelijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Daarvoor gingen ze anders ook aardig hard, maar dat was dan weer omdat er zoveel kritiek was.quote:Op maandag 12 november 2007 22:17 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Omdat de afleveringen eindelijk weer goed zijn.. nog 6 uurtjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |