abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54567055
mijn streams wat doe je?! beheerder gearresteerd en zo. .
full stops and exclamation marks
  Admin dinsdag 13 november 2007 @ 07:41:07 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54567393
Nice. Goeie aflevering. Ik vind het mooi dat ze niet alleen vier maanden terug kijken, maar gewoon iets vertellen over die vier maanden.

We weten nu iig zeker hoe het is gegaan met Peter's geheugen, hoe hij in Cork terecht komt, waarom Nathan die visioenen van zijn gezicht heeft, wat er met D.L. is gebeurd, hoe Adam en Peter elkaar kennen, dat Adam inderdaad 400 jaar oud is, wat er gebeurd is daar bovenin de lucht op 8 november.

Wat we niet weten is waarom niemand het over de explosie heeft, hoe Nathan is vervreemd van zijn familie, wat er tussen Matt en Janice is gebeurd, wat nou precies Bob's positie in het grote plaatje is en vast nog wel meer waar ik niet op kan komen, maar hey, een aflevering is maar 42 minuten.

Ik vond 'm okay.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 13 november 2007 @ 07:45:15 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54567410
» Beaming Beeman for Four Months Ago

Wel mooi dat-ie toegeeft dat niet alle blue/greenscreens even goed waren gelukt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 13 november 2007 @ 07:59:17 #104
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54567509
En diverse theorieen zeggen dat we nu weten wat Angela's ability is: mensen overtuigen. Quote van 9th Wonders:
quote:
It happened in season one, when she rubbed Nathan's shoulder telling him that he NEEDS for the bomb to happen. And he agreed (albeit he changed his mind after).

Last episode, she embraces Peter and tells him to remember! and he does.

Now she rubs Heidi's shoulder and tells her to keep it a secret and she agrees.
Zou dat het inderdaad zijn?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:49:21 #105
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_54568061
Vond m ook goed! Jammer dat we alleen ook nog steeds niet weten hoe sylar is weggekomen!
Ik wil een plaatje posten!
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:26:20 #106
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_54568645
Wel weer redelijke aflevering inderdaad, geen omgwtf!!!!11!1 aflevering maar de verhaallijn van Peter/Adam/Nathan vond ik zeker wel goed.

DL's dood vind ik echt zwaar matig, hij word eigenlijk zomaar neergeschoten, beetje makkelijk. En het Maya/Alejandro verhaal wordt eigenlijk voor de zoveelste keer herhaald . En geen Sylar .

Maar zoals gezegd, toch een redelijke aflevering.
pi_54568997
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:03:56 ]
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:04:11 #108
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54570641
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:59 schreef Breuls het volgende:
En diverse theorieen zeggen dat we nu weten wat Angela's ability is: mensen overtuigen. Quote van 9th Wonders:
[..]

Zou dat het inderdaad zijn?
Dat gefriemel lag er iig wel heel dik op, was vast niet zonder reden
pi_54570827
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe het zo doorgaat heb ik hem overmorgen nog niet binnen.. EZTV wat doe je!
www.eztv.nl is het nu
#winning
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:13:15 #110
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54570858
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 07:41 schreef Breuls het volgende:
Nice. Goeie aflevering. Ik vind het mooi dat ze niet alleen vier maanden terug kijken, maar gewoon iets vertellen over die vier maanden.

We weten nu iig zeker hoe het is gegaan met Peter's geheugen, hoe hij in Cork terecht komt, waarom Nathan die visioenen van zijn gezicht heeft, wat er met D.L. is gebeurd, hoe Adam en Peter elkaar kennen, dat Adam inderdaad 400 jaar oud is, wat er gebeurd is daar bovenin de lucht op 8 november.

Wat we niet weten is waarom niemand het over de explosie heeft, hoe Nathan is vervreemd van zijn familie,
Die is aan de drank gegaan zover ik weet. Zou wel van slag zijn geweest vanwege zijn spontane heling. En hij is zijn broer kwijt, terwijl hij weet dat iemand hem naar het ziekenhuis heeft gebracht... (of zo iets )
quote:
wat er tussen Matt en Janice is gebeurd,
Zijn die in EP 1 weer bij elkaar gekomen? nee toch
quote:
wat nou precies Bob's positie in het grote plaatje is en vast nog wel meer waar ik niet op kan komen, maar hey, een aflevering is maar 42 minuten.

Ik vond 'm okay.
Ik hoopte nog op een "to be continued" voor de ontbrekende info Zou Silar dan toch maar een matige bijrol hebben?
pi_54573493
Ik vond de aflevering echt cool! Ik ben inderdaad meer te weten gekomen over hoe Peter in container is beland. En waarom hij zo weinig documenten bij zich had. En Adam had Nathan dus genezen... Ja, ik denk dat wij nog meer moeten komen weten over andere personages die er ook waren op de Kirby Plaza.. Sylar... Verder vind ik hem wel ook oke.. Nu weer wachten tot volgende
pi_54574273
Dit weekend weer kijken. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54574337
Goede aflevering, een beetje zoals ik had verwacht. Heroes komt weer op het juiste pad. Ik ben benieuwd welke rol Sylar gaat spelen in het geheel en hoe Adam zich gaat ontwikkelen.
pi_54574582
quote:

Wat we niet weten is waarom niemand het over de explosie heeft, hoe Nathan is vervreemd van zijn familie,
Het paranoia verhaal van ma petrelli dat zogenaamd zou heersen is denk ik de reden geweest, in combinatie met de drank natuurlijk.

Verder vond ik het wel een leuke aflevering. Ik ben iig benieuwd naar de plannen van Adam, in het bijzonder met wat die te maken hebben met de toekomstvisie van Peter. En zoals eerder gezegd, er moet nu echt schot komen in het verhaal van Sylar, want daar gebeurt echt helemaal niets de afgelopen weken en dat is zo zonde aangezien Sylar een van de vetste karakters is.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:55:21 #115
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54574654
Ik vind sylar eigenlijk erg voorspelbaar: nog steeds het kwade geval als in season 1. Ik hoop juist stiekem op een soort boetedoening ten opzichte van zichzelf of dat hij juist helemaal niet zo slecht is... .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:02:07 #116
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54574793
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
Ik vind sylar eigenlijk erg voorspelbaar: nog steeds het kwade geval als in season 1. Ik hoop juist stiekem op een soort boetedoening ten opzichte van zichzelf of dat hij juist helemaal niet zo slecht is... .
Ik heb zo'n voorgevoel dat Maya hem per ongeluk dood maakt tijdens een ruzie met Alejandro
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:03:55 #117
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54574813
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:02 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Ik heb zo'n voorgevoel dat Maya hem per ongeluk dood maakt tijdens een ruzie met Alejandro
dat zou ik eigenlijk best een mooi einde vinden .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:20:46 #118
105263 Litso
Interlectueel.
pi_54575245
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:55 schreef Jerruh het volgende:
Nee, asjelieft niet
Dat zou echt enorm afdoen aan zijn (ultiem gave) karakter.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 13 november 2007 @ 14:43:11 #119
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_54575780
Hmm Nog 3 afleveringen en dan is Volume 2 al klaar!
Ik wil een plaatje posten!
  Redactie Games dinsdag 13 november 2007 @ 14:59:37 #120
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_54576226
quote:
Heroes creator Tim Kring has revealed that the show will cap volume two on December 3 with an "out of the blue cliffhanger".

Confirming that volume two will end on December 3, Kring said that fans can expect a complete turnaround in the pace of the show over the next month. "[The episodes] are among the absolute best we have ever done."

Cast member Milo Ventimiglia added that "we'd gotten away a little from what the show is" and that "we're getting back on track".

Kring, who is refusing to cross WGA picket lines to work on the show, said that the series' segmented approach permitted an early end to volume two. "In an oddly kismet kind of way, we have a real finale that could act, God forbid, as the end of season two," he explained.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:03:13 #121
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54576282
Ik vond, nadat de afgelopen 2 aflevering het niveau van vorig seizoen weer werd gehaald, deze een beetje tegenvallen. Zeker voor een terugblik had ik er iets meer van verwacht.
Alleen het Peter/Adam verhaallijn was interessant. De rest niet. Of beter er gezegd er was niets wat al in grote lijnen duidelijk was of andere grote openbaringen.
TL heeft de eerste blast door zijn hoofd overleefd, maar is nu toch dood. Boeiend. Nikki was eerst even normaal, werd weer gek en heeft zich toen zelf overgegeven. Wisten we ook al.
Jammer dat de interessantste verhaallijnen, Mohinder/Matt/Molly en Bennet, niet aan bod kwamen.

Waar ik nu al naar uitzie is de wederontmoeting tussen Hiro en Adam.
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:06:52 #122
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54576374
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:20 schreef Litso het volgende:

[..]

Nee, asjelieft niet
Dat zou echt enorm afdoen aan zijn (ultiem gave) karakter.
hij heeft een gaaf karakter maar een deel ervan is toch ook een soort van klein klein restje goedheid. Ik wil niet dat hij weer de ultieme slechterik wordt maar slecht blijft en toch voelt wat hij allemaal doet en denkt. Ik zou het namelijk erg jammer vinden als hij weer de slechterik van de serie zou zijn. liever die schurken die goed lijken maar een slechte agenda hebben zoals noah!
put
your
clothes
on!
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:09:13 #123
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_54576415
Wat was Kirsten Bell trouwens slutty
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:10:51 #124
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_54576451
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:09 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat was Kirsten Bell trouwens slutty
nogal! zo'n meesteres die je voor de fun shokeert . en ik vind the hatian een superrol! je weet eigenlijk nooit wanneer ie opduikt, wat ie denkt of van plan is of aan welke kant hij nou werkelijk staat!
put
your
clothes
on!
pi_54576580
quote:
Wat we niet weten is waarom niemand het over de explosie heeft, hoe Nathan is vervreemd van zijn familie, wat er tussen Matt en Janice is gebeurd, wat nou precies Bob's positie in het grote plaatje is en vast nog wel meer waar ik niet op kan komen, maar hey, een aflevering is maar 42 minuten.

Ik vond 'm okay.
Hmm..het leek mij alsof Angela Petrelli aan Heidi vertelde dat het geblaat over de bom van Nathan kwam omdat hij psychisch gestoord zou zijn. Heeft ze em daarom verlaten en is Nathan daarnį aan de drank geraakt. Want dan is Angela gewoon een gestoord wijf.

De aflevering was trouwes goed. Niet briljant, maar ik mis er gelukkig aan. En het lijkt wel zo alsof Adam enigszins goedaardig overkomt. Geen evil trekjes als Sylar, hij komt best koel over.
Ook leuk dat Elle gewoon fijn een sociopatisch figuur is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')