Vrees dat er zo juist te snel naar een "einde" wordt gewerkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:20 schreef LasTeR het volgende:
Ik ook, alleen jammer dat het er nog maar 3 zijn!
Of zijn het er nu nog maar 2? Nee toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Breuls het volgende:
Naar aanleiding van de writeups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Breuls het volgende:
Naar aanleiding van de writeups:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Idd... In Walibiquote:Op woensdag 14 november 2007 00:26 schreef Ogala het volgende:
[..]
Coole foto's vooral die van de make-up van 'flying man' dat had ik moeten hebben voor Halloween!!!![]()
[ afbeelding ]
Van Adam? Ik denk het niet... het lijkt er toch wel op dat Adam hem echt wou genezen en niet het virus inspuiten... maar we'll seequote:Op woensdag 14 november 2007 09:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Zou Nathan nou juist geïnjecteerd zijn met het virus? /bijwerking.
Klinkt goedquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Breuls het volgende:
Ik lees nu pas zelf de writeups, en ze geven me we het gevoel dat we een aantal jam-packed episodes gaan krijgen. And that makes me happy.
Remember dat er over Nathan in het NY van 2008 wordt gezegd dat hij als 1 van de eerste stierf.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Van Adam? Ik denk het niet... het lijkt er toch wel op dat Adam hem echt wou genezen en niet het virus inspuiten... maar we'll see
Das volgens mij omdat hij in de buurt was toen Niki het virus zelf in haar spoot?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Remember dat er over Nathan in het NY van 2008 wordt gezegd dat hij als 1 van de eerste stierf.
Dus het zou maar zo kunnen.
Misschien moet je Veronica Mars eens gaan kijken. Speelt ze vaak met tazersquote:Op woensdag 14 november 2007 08:29 schreef Marble het volgende:
Wat is Kristen Bell toch vet in deze serie. Spinoff, please!
Dat kan... wordt dus leuk de komende 3 afleveringenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef LasTeR het volgende:
Misschien draagt Adam gewoon het virus bij zich. Maar hij kan er natuurlijk tegen.
Veronica Mars is veel beter dan Heroesquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Misschien moet je Veronica Mars eens gaan kijken. Speelt ze vaak met tazers
De Gaishan heeft 300 miljoen amerikanen bezocht + wat buitenlandse bevolkingsgroepen die nieuws gericht zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:59 schreef Breuls het volgende:
Hoe zit het overigens met media-aandacht voor een *net* gekozen congreslid dat een paar maanden verbrand in het ziekenhuis ligt? Hoe is dat gegaan?
Heroes zit vol met verhalen, maar hier mist wellicht een beetje context voor de realiteit.
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef LasTeR het volgende:
In deze spoiler staat niet veel nuttigs...Dit is de enige spoiler die ik gelezen heb! HAAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arrogantie van "the company"? Je kunt je ook afvragen waarom een onbetrouwbaar persoon, Ellen, over Peter moet "waken"quote:Op woensdag 14 november 2007 17:10 schreef Messidona het volgende:
Daar zit Bob natuurlijk achter :p
Wat ik dan weer onrealistisch vind is dat ze Peter en Adam, de twee gevaarlijke personen, naast elkaar in een cel zetten, zodat ze gewoon samen plannetjes kunnen smeden
Daarom vond ik de aflevering juist zo leuk! Mens wat ben ik blij dat dat irritante komische sprookje uit de oudheid (hopelijk) afgelopen is. Ok, het was ter introductie van Adam, maar vond het steeds irritanter en irritanter worden met de week.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
én geen Hiro was misschien nog wel het minste
Yeah, me tooquote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom vond ik de aflevering juist zo leuk! Mens wat ben ik blij dat dat irritante komische sprookje uit de oudheid (hopelijk) afgelopen is. Ok, het was ter introductie van Adam, maar vond het steeds irritanter en irritanter worden met de week.
Das makkelijk: Een vuist zie je makkelijker aankomen dan een kogel...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Een vuist gaat dwars door z'n hoofd, maar een kogel kan ie niet hebben? En ik vond het om een nogal flauwe reden.
Ja, kan ik snappen, maar dit doen ze niet zomaar... ik ben dus wel benieuwd waarom...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom vond ik de aflevering juist zo leuk! Mens wat ben ik blij dat dat irritante komische sprookje uit de oudheid (hopelijk) afgelopen is. Ok, het was ter introductie van Adam, maar vond het steeds irritanter en irritanter worden met de week.
Sprookjes Hiro vond ik ook niks hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij bleef gewoon heel hoor... hij zond alleen enorm veel straling uit maar explodeerde niet van binnenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef janimie het volgende:
Goeie Aflevering !!! ik snap alleen niet dat peter zichzelf zo snel heeft kunnen verzamelen na die explosie
Hij speelt altijd met zo'n gekwelde rockstar gelaat... maar vanwege tofste powers vergeef ik het hemquote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Sprookjes Hiro vond ik ook niks hoorMaar nu hij weer teruggekeerd was, had ik juist hoop op weer wat beters. Maar ik ben niet zo'n fan van Milo Ventimiglia's acteerwerk (, al viel het deze aflevering wel mee, mede dankzij Kristen Bell en David Anders). Ik hou er nooit van als het grotendeels om hem draait. Masi Oka, Jack Coleman en Greg Grunberg vind ik een stuk interessanter
Ze wilde met hem spelen...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef krioro het volgende:
Na een dag zoeken eindelijk een werkende stream gevonden. Hoewel het er deels aan lag dat ze het geen van allen deden omdat ik een update nog niet had geïnstalleerd.![]()
Verder vond ik het geen bijzonder spannende aflevering. Er werd wel veel duidelijk. En veel Niki en Elle.![]()
Maar waarom diende Elle Peter nou die schokken toe? Wat was het nut daarvan? Behalve dat het geil was.![]()
Pcies. Ze heeft zo'n beetje haar hele leven in dat gebouw doorgebracht en er zit wat opgekropte speelsheid in haar.quote:
Idd... en ze vindt hem wel leuk zo te zienquote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Pcies. Ze heeft zo'n beetje haar hele leven in dat gebouw doorgebracht en er zit wat opgekropte speelsheid in haar.
Laatste 3 als in everquote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Treveo het volgende:
Maar als ik eraan denk dat wij nog 3 afleveringen gaan krijgen... voel ik mij opeens zo kut
Adam is toch niet in Cork, maar in Montreal, als hij Peters geheugen opfrist?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef octopussy het volgende:
Adam= the company. Adam wil Peter ergens voor hebben en doet zich voor als medegevangene om 'samen te ontsnappen'. Hij weet ook alles van Peter (goh, hoe zou dat nou komen?) in de cel. Als cadeautje en overtuiging van zijn krachten geeft hij lief broertje Nathan zijn gezondheid weer terug.
Elle belt toch ook in de auto naar Adam als ze in Ierland zitten (hier ben ik niet helemaal zeker van)? Een paar dagen later is Adam opeens ook in Cork, waar hij Peters geheugen even opfrist. Adam en Bob, vijanden? Geen idee. Ik vermoed wel dat Adam Elle om zijn vinger heeft gewonden.
Theoretisch gezien scheelt dat maar een paar weken.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als in: een hele lange tijd. Tot volgend jaar ofzo.
Ja, maar het verschil is dat Heroes een half jaar eerder stoptquote:Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Theoretisch gezien scheelt dat maar een paar weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |