quote:Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef Dupje het volgende:
Whieeeee ik sta in de OP!Whahahaha.
Edit: Oh en FiPo
Ik nog niet. Nergens goed voor ook!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
Wie heeft er vandaag al gitaar gespeeld? Beken maar..
Gister na twaalf uur telt ook he? Checkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
Je hebt hetzelfde haar als ik!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik nog niet. Nergens goed voor ook!
Ik ben de hele ochtend al bezig dit poppetje te bouwen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook al gezien. Ze hadden geen mannelijker haar.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde haar als ik!![]()
![]()
[ afbeelding ]
www.wee-mee.comquote:Op woensdag 7 november 2007 11:06 schreef Witchfynder het volgende:
Nog een poppetje. Is daar ook weer een site voor ofzo?.
Ik zit bij mijn ouders thuis in seclusie te werken aan mijn scriptie en mijn gitaren staan alleen koud te worden op mijn kamertje, met verwarming op slechts stand 1...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
ahhhh... can I smell your finger?!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb net stiekem even m'n vinger tegen de snaar gedrukt maar dat was ook alles
Waarom speelden jullie in de foyer trouwens?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Haai.
1 show gecancled. En 1 verplaats!
Gisteren nog wel opgetreden!
Mits geen enorm writersblockquote:Op woensdag 7 november 2007 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
Irritante is dat je een half uur aan het lezen bent in drie boeken om 5 regels te kunnen schrijven..
Maar ja..
Nee, mijn zusje was er.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Omdat Hooverphonic geen voorprogramma wou, maar boeit niet, flink gecashed voor gisteren!
Was je d'r ook dan?
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
Kijk ik op de Hedon site, zie ik dat gister gitarist.nl daar heeft gespeeld...zegt ie ook niet even
Gadverdamme wat arrogant...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Omdat Hooverphonic geen voorprogramma wou
Dichter bij de bar?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom speelden jullie in de foyer trouwens?
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is.quote:
Ah tof, heeft ze nog iets gezegd over een kutbandje in het café? Ja Café Hedon, niet de Voyer!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje was er.
Hedon is een leuke zaal om te spelen
Wel een beetje jammer dat ze dat niet wilden dan....
en een hoop stress?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is..
Gisteren 2 kantjes getyptquote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is..
quote:
niet als je wat meer foto's postquote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens cello ga spelen
Straks word ik helemaal t topic uitgepest
Whahaha is wel erg fout he.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niet als je wat meer foto's post
(vooral voor brain schijnt dat inspirerent te werken)
edit: hmmm, zo lijk ik nog wanhopig![]()
nee man, cello's zijn tofquote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens cello ga spelen
Straks word ik helemaal t topic uitgepest
heb ik al bestudeerdquote:Op woensdag 7 november 2007 16:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha is wel erg fout he.
Kijk maar in mn fobo voor foto's
Yes!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee man, cello's zijn tof![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
"But you took it to far
I Love you baby
Just not like I love my guitar"
![]()
Ben totaal geen Prince fan, maar die tekst is wel coolquote:
Whehe, dat lijkt erop. Ik heb met deze scriptie al wel wat langere periodes niks gedaan helaas. Maar nu is er weer hoop!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
quote:
Haha coo, DOENl. Ik vind Prince echt een held, beetje té af en toe, maar het blijft een held.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben totaal geen Prince fan, maar die tekst is wel cool
Hmmm... ik voel een Kramtried versie opborrelen. Morgens eens vragen wat de rest er van vind![]()
Heb haar maar kort gesproken, geloof dat ze zei dat het nogal hard stond, maar denk dat ze het over de zaal had. En ze zei ook dat jullie in de voyer stonden. En toen moest ze weer aan het werk.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah tof, heeft ze nog iets gezegd over een kutbandje in het café? Ja Café Hedon, niet de Voyer!
Nou hup post eens wat vergelijkingsmateriraalquote:Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
te weinig pikante foto's he
nah
ik heb zelf een heel leuke vriendin, so: who needs more?
Da´s een keer wat anders, elkaars vriendinnen vergelijken in plaats van gitaren.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou hup post eens wat vergelijkingsmateriraal
Is weer wat anders hequote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da´s een keer wat anders, elkaars vriendinnen vergelijken in plaats van gitaren.![]()
Ik ben voor.
kijk op de myspace van sacraea saturna en dan de basiste, klaar.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou hup post eens wat vergelijkingsmateriraal
mja, is ookquote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da´s een keer wat anders, elkaars vriendinnen vergelijken in plaats van gitaren.![]()
Ik ben voor.
Maar heb niks om te laten zienquote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Ik heb geen vriendinquote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor.
ja, tot nu toe wel, de toetseniste is de vriendin van de zanger.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Oe met je vriendin in 1 band gaat dat goed ?![]()
Kut als het dan uitgaat welquote:Op woensdag 7 november 2007 18:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, tot nu toe wel, de toetseniste is de vriendin van de zanger.
en @ dupje: tja, eentje zoeken dan he!
mja, dat gevaar kan er in zitten...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kut als het dan uitgaat welmaarja zolagn het allemaal goed gaat
zijn lekkere gitaartjes om op te beginnenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef Deansensitized het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)lektrische_gitaarset
Oh die zou ik dus moeten kopen?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zijn lekkere gitaartjes om op te beginnen
Nou vooruit dan maar, mag jij je gitaar laten zien.quote:
Jaja, naja momenteel zoek ik niks, even blut.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
afhankelijk wat voor iets je zoekt...
ik ben begonnen op een sunn die krom aan het trekken was
daarna een yamaha 121D aangeschaft (tegenwoordig 121U geloof ik) en die speelt echt voortreffelijk
eenig minpuntjes zijn: 22 frets en lagere sustain
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, mag jij je gitaar laten zien.
daarvoor zijn het uiterst geschikte gitaren @ beginners niveauquote:Op woensdag 7 november 2007 18:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jaja, naja momenteel zoek ik niks, even blut.
Maar ben soort van instrumenten aan t sparen. Heb inmiddels cello, keyboard, elec basgitaar, akoestische gitaar en 2 djembe's. Een elec gitaar kan er dus ook nog wel bij. En ben nog behoorlijk beginnend qua gitaar, dus vandaar.
Naja heb een elec basquote:
De mijne is mijn grootste fan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Voor ¤25 kan je echt wel een fatsoenlijke kabel kopen.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Jow,
Ik ben opzoek naar een goede kabel(s), het liefst een kabel die niet meer dan 20/25 euro kost,
Heb je voor 25 euro wel echt een goede? Ik heb nu een standaard kabel van Klotz ik had hem gekregen bij mijn gitaar alleen zo'n beste kwaliteit is het nou ook weer niet.
Trouwens komt iemand van jullie wel eens in Duitsland bij music productiv ofzo?
Sterktequote:
Jep Appie to go @ station, dus ook nog eens tot 24:00 jeejquote:Op woensdag 7 november 2007 19:25 schreef Aresdreams het volgende:
werken? nu nog? bahbah
Thanks, nu ga ik echt!quote:
Wat is er mis met 22 frets?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
daarna een yamaha 121D aangeschaft (tegenwoordig 121U geloof ik) en die speelt echt voortreffelijk
22 frets zijn goed te doen en de sustain kan je verhelpen door de brug vast te zetten... en dan heb je een wereldgitaarquote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
quote:
24 frets FTWquote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
22 frets zijn goed te doen en de sustain kan je verhelpen door de brug vast te zetten... en dan heb je een wereldgitaar
That's beside the point.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
mompelt iets over lengte,... niet uitmaakt,... wat je ermee kunt,... enzo
![]()
Mijn akoestische heeft er maar 20quote:
Loop je niet een beetje hard van stapel? Welke twee amps, man? En waarvoor? 1 voor je clean en 1 voor je dirty? Koop dan één amp die voor beiden goed is. Dat hebben de meeste mensen en met reden.quote:
Maar...je hebt meerdere gitaren! Dat compenseertquote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn akoestische heeft er maar 20![]()
Tenzij jij je eigen PA meeneemt met je eigen geluidsman gaat in de zaal echt niemand het verschil horen tussen een Fender clean en een Marshall clean en Engl clean en een Brunetti clean en een Vox clean. Wel leuk voor in de studio, waar je voor elk geluid een andere gitaar en amp kan maken, maar live kun je er niet veel mee. M.i. overkill. Maar...als jij denkt dat het 'the shit' is voor je, have fun!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik loop te hard van stapel maar dat ding is nu al binnen.
Ik heb gewoon me amp die ik redelijk smerig instel en die gooi ik over de kop met me MXR micro amp en de zwaardere overdrive met me Sd-1 .
Maar ik vind het er gewoon hendig uitzien en het kán altijd nog eens te pas komen en dan mis je het vreselijk als je het niet hebt.
En anders is het pech gehad, ik heb toch genoeg geld.
(en ja, ik heb zelfs 3 amps en iedere versterker heeft weer ze'n eige karakter, een Fender clean is anders als een Marshall "clean").
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef punkjunk het volgende:
Als je het verschil tussen een Fender clean en een Marshall clean niet hoord ben je een domme slechthorende piemel, ook in een zaal met een slechte geluidsman.
Onderschat het verneuktalent van slechte geluidsmannen niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef punkjunk het volgende:
Als je het verschil tussen een Fender clean en een Marshall clean niet hoord ben je een domme slechthorende piemel, ook in een zaal met een slechte geluidsman.
Vroeger kon je gewoon niet spellenquote:
We willen een solide betoog van je horen, manneke!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef punkjunk het volgende:
Ja nou, laat mij het nou ff goed praten dat ik weer eens een impuls aankoop gedaan heb.
Onze nieuwe gitariste speelt ook op een tele. Beetje vage combinatie wel, een 7-snarige Ibanez en een telecasterquote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is een Tele per definitie..
Spoilertje en bodykitje incluus?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Een zwarte zevensnarige Telecaster met een Seymour Duncan Invader in de brug, een SH-2 bij de nek, een Floyd Rose en om het af te maken rode ledjes in de hals. Dát lijkt mij pas het ultieme ev0l te zijn!
Dean, nieuw projectje voor je
Nee, wel een Ace Frehley Custom Rocket Launcher© in de headstock.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:45 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Spoilertje en bodykitje incluus?![]()
saxeeeeyquote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Onze nieuwe gitariste speelt ook op een tele. Beetje vage combinatie wel, een 7-snarige Ibanez en een telecaster![]()
Wel met een GFS pickup natuurlijkquote:
Heiligschennisquote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Een zwarte zevensnarige Telecaster met een Seymour Duncan Invader in de brug, een SH-2 bij de nek, een Floyd Rose en om het af te maken rode ledjes in de hals. Dát lijkt mij pas het ultieme ev0l te zijn!
Dusdanig ev0l dat ze geluk hebben dat ze niet in de Middeleeuwen zijn gemaakt... de Inquisitie had niks van ze heel gelatenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is een Tele per definitie..
On it!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Al zou ik je in het echte leven kennen zou ik je om zo'n opmerking de tyfus in slaan.
Volgens mij heb ik die nog wel eens "live" gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik was al bang dat niemand hier het zou kennen![]()
dan kom ik er 2 te kortquote:
maar dan werkt de jengel stengel niet meerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
22 frets zijn goed te doen en de sustain kan je verhelpen door de brug vast te zetten... en dan heb je een wereldgitaar
iig beter dan een standaard telequote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Jengelstengelen zonder jengelstengel [en dus vaste brug]. Ideale oplossingquote:Op donderdag 8 november 2007 08:33 schreef Aresdreams het volgende:
past dat op de brug en kan je er dan mee jengelen?
Haha, dat wil ik wel zien ventje.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Al zou ik je in het echte leven kennen zou ik je om zo'n opmerking de tyfus in slaan.
Iedereen moet alles herhalen om te leren. Op deze manier wordt er een verbinding gemaakt tussen het korte termijn geheugen en het lange termijn geheugen.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:11 schreef punkjunk het volgende:
ik moet alles wat ik probeer te leren minimaal 5x herhalen
Wel cool ding jaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Maar dan in het rood. Speelde lekker, klonk lekker. En idd een erg goede prijs kwaliteit verhouding!
Vond hem er ook nog wel geinig uit zien. Beetje een kruising tussen een Tele / PRS / Music Mann.
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Maar dan in het rood. Speelde lekker, klonk lekker. En idd een erg goede prijs kwaliteit verhouding!
Vond hem er ook nog wel geinig uit zien. Beetje een kruising tussen een Tele / PRS / Music Mann.
Je Menace inruilen voor SG GTquote:Op donderdag 8 november 2007 09:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Uhuh.
Ik wil eigenlijk ook van die strepen op m'n SG! Iemand een idee hoe ik dat netjes kan doen?
Graaag!!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je Menace inruilen voor SG GT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent gehersenspoeldquote:Op donderdag 8 november 2007 12:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als ik elke keer dat ik dacht "Gristentopic" te lezen een gitaar onderdeel zou krijgen, zou ik nu m'n eigen gitaarzaakje kunnen beginnen
Ik dacht ook al wat m'n leraar nou bedoelde met z'n peppersprayquote:Op donderdag 8 november 2007 12:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als ik elke keer dat ik dacht "Gristentopic" te lezen een gitaar onderdeel zou krijgen, zou ik nu m'n eigen gitaarzaakje kunnen beginnen
Ze hebben me wel wat geprobeerd aan te praten in m'n jeugd inderdaad, onderbewust traumatje? (werd uiteindelijk een vorm van 'wederzijdse opvoeding')quote:
checkquote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Cynic het volgende:
Laat ik het zo stellen: volgens mij zijn er mensen die naast hun dyslexie ook nog eens helemaal niet kunnen spellen.
spellen is soms moeilijk, spellings regels volgen (gramatica voornamelijk) valt nog wel mee, als ze het niet te vaak veranderen...quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Cynic het volgende:
Laat ik het zo stellen: volgens mij zijn er mensen die naast hun dyslexie ook nog eens helemaal niet kunnen spellen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook al wat m'n leraar nou bedoelde met z'n pepperspray
was het een paperessay![]()
Precies. Van die mensen die selectief dyslectisch zijn. Bijv. enkel wanneer het om d's en t's gaat.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Cynic het volgende:
Erger ik me altijd gruwelijk aan aan die mensen, zo van: "ik vind dat ik dyslexie heb, dus nu hoef ik het nooit meer goed te doen" Die mensen verpesten het voor diegenen die écht dyslexie hebben... Zo ken ik er namelijk eentje, altijd als smoes gebruiken dat hij dyslexie heeft en vervolgens altijd commentaar geven als iemand iets fout schrijft en hij merkt het op...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies. Van die mensen die selectief dyslectisch zijn. Bijv. enkel wanneer het om d's en t's gaat..
ik hoor daar niet bijquote:Op donderdag 8 november 2007 15:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Erger ik me altijd gruwelijk aan aan die mensen, zo van: "ik vind dat ik dyslexie heb, dus nu hoef ik het nooit meer goed te doen" Die mensen verpesten het voor diegenen die écht dyslexie hebben... Zo ken ik er namelijk eentje, altijd als smoes gebruiken dat hij dyslexie heeft en vervolgens altijd commentaar geven als iemand iets fout schrijft en hij merkt het op...![]()
Daar verdenk ik sommige mensen ook wel eens van, maar ja maak het maar eens hard he.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:21 schreef Witchfynder het volgende:
Precies. Van die mensen die selectief dyslectisch zijn. Bijv. enkel wanneer het om d's en t's gaat..
Ik heb 2 jaar lang les gehad in organiseren, Nederlandse werkwoordspelling, wiskunde, concentratie behouden en omgaan met me dyslexie, maar dat wist jij natuurlijk wel met je slimme jochem opmerking.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Cynic het volgende:
zijn wat ?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
En ja, dit ventje van 2.10 en 90kg kan jouw vást wel de tyfus in meppen.
En van welke stoornis word je zo agressief?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waar ?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef punkjunk het volgende:
-2 punten voor een niet goed lopende zin.
90 kg maar? licht gewicht!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang les gehad in organiseren, Nederlandse werkwoordspelling, wiskunde, concentratie behouden en omgaan met me dyslexie, maar dat wist jij natuurlijk wel met je slimme jochem opmerking.
Waar ik gewoon zo vreselijk genoeg van heb, is dat jij achter je pc'tje blijkbaar precies weet hoe en wat omtrent mijn dyslexie. Dat je een vreselijke ouwe lullen opmerking maakt er over en dat ik zulke dingen zó vaak te horen krijg. Zowiezo heb jij er geen mening over te hebben omdat je mij uberhoupt niet kent en niet weet hoe de situatie is.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
En van welke stoornis word je zo agressief?
Das boers voor melkbus.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat is die "tyfes" waar je hem in(?) gaat slaan ? [ afbeelding ]
Dus eigenlijk heb je gewoon geen relativeringsvermogen?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waar ik gewoon zo vreselijk genoeg van heb, is dat jij achter je pc'tje blijkbaar precies weet hoe en wat omtrent mijn dyslexie. Dat je een vreselijke ouwe lullen opmerking maakt er over en dat ik zulke dingen zó vaak te horen krijg. Zowiezo heb jij er geen mening over te hebben omdat je mij uberhoupt niet kent en niet weet hoe de situatie is.
Daar word ik zo agressief van(maar dat begreep je uiteraard wel)
Jammer dat ik vanavond moet oefenen eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang les gehad in organiseren, Nederlandse werkwoordspelling, wiskunde, concentratie behouden en omgaan met me dyslexie, maar dat wist jij natuurlijk wel met je slimme jochem opmerking.
Ik ben 3,14m en weeg 260 kilo, kom maar op!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Intimideren op internet werkt niet, wanneer gaan mensen zich dit realiseren.
Op hetzelfde moment waarschijnlijk dat ze realiseren dat het averechts werktquote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Intimideren op internet werkt niet, wanneer gaan mensen zich dit realiseren.
Daar zal sonja bakker niet blij van wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben 3,14m en weeg 260 kilo, kom maar op!
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zal sonja bakker niet blij van worden![]()
Ach, na drie jaar voor de klas ken je dat wel...quote:Op donderdag 8 november 2007 16:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Daar verdenk ik sommige mensen ook wel eens van, maar ja maak het maar eens hard he.
Je Black Metal Index?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?
26,4 , dat is natuurlijk wel wat aan de hoge kantquote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?
Alleen maar, je moest es weten hoevaak ik te horen krijg dat ik lui ben, dat ik gewoon dom ben, dat ik niet op het vwo thuis hoor, dat ik gewoon niet kan spellen, dat het me niet interesseerd. En achteraf kun je wel zeggen dat je er helemaal niets mee bedoelde, maar iedereen snapt dat je dat wél deed.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je gewoon geen relativeringsvermogen?
Volgens mij heb ik alleen maar gezegd dat je vroeger gewoon niet kon spellen, tegenwoordig is iedereen dyslectisch. Dat jij daar vervolgens totaal van over de rooie raakt lijkt me ook niet echt gezond.
Je hebt een high input en een low input, handig voor gitaren met actieve of passieve elementen dus. Als beide ingangen gebruikt zijn zijn ze geschkeld naar eenzelfde input dus je kan A/B-en wat je wil maar dat maakt dan geen zak uitquote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alleen maar, je moest es weten hoevaak ik te horen krijg dat ik lui ben, dat ik gewoon dom ben, dat ik niet op het vwo thuis hoor, dat ik gewoon niet kan spellen, dat het me niet interesseerd. En achteraf kun je wel zeggen dat je er helemaal niets mee bedoelde, maar iedereen snapt dat je dat wél deed.
Any way, gitaren, ik heb patchkabels van yellow cable gekocht, puik spul en niet duur!
En nog een functie voor me a/b box: als ik nou een LC versterker heb, dan kan ik me de a/b box switchen tussen de versterker ingangen.
Ik beroep mij op het egg-shell principe. Als je zulke issues hebt met je dyslexie mag je dat wel aan anderen kenbaar maken, voor het geval ze er onverhoopt een grapje over maken. Ik denk overigens dat er hier maar ééntje is die het allemaal niet heeft begrepen....quote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alleen maar, je moest es weten hoevaak ik te horen krijg dat ik lui ben, dat ik gewoon dom ben, dat ik niet op het vwo thuis hoor, dat ik gewoon niet kan spellen, dat het me niet interesseerd. En achteraf kun je wel zeggen dat je er helemaal niets mee bedoelde, maar iedereen snapt dat je dat wél deed.
Ja, maar waarom? Wat heb je daar aan?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef punkjunk het volgende:
En nog een functie voor me a/b box: als ik nou een LC versterker heb, dan kan ik me de a/b box switchen tussen de versterker ingangen.
4 poten, ok, maar parallel of seriëel geschakeld?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
EN ALS JULLIE NOG 1 KEER WAT OVER M'N POWERCHORDS ZEGGEN DAT STUUR IK M'N GOLDERRETRIEVER OP JULLIE AF EN DIE HEEFT 4 POTEN EN IS ZEKER 60 KILO [ afbeelding ]
Dat is dierenmishandelingquote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
4 poten, ok, maar parallel of seriëel geschakeld?
Je hebt een low en een high input. Das dus zeg maar een soort clean of minder clean input (als ik het goed begrepen heb) .quote:Op donderdag 8 november 2007 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Wat heb je daar aan?
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:45 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je hebt een low en een high input. Das dus zeg maar een soort clean of minder clean input (als ik het goed begrepen heb) .
heb je em gelezen ja ?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt een high input en een low input, handig voor gitaren met actieve of passieve elementen dus. Als beide ingangen gebruikt zijn zijn ze geschkeld naar eenzelfde input dus je kan A/B-en wat je wil maar dat maakt dan geen zak uit![]()
Die is ook minstens 2.20mquote:Op donderdag 8 november 2007 17:44 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandeling![]()
Ik stuur Marianne Thieme op je af hoor.
Geil. Zal ik haar weer eens vlees laten eten.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:44 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandeling![]()
Ik stuur Marianne Thieme op je af hoor.
3 gewoon in serie en 1 zit in de send/return fxloopquote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
4 poten, ok, maar parallel of seriëel geschakeld?
maar wel elementen met hoge en lage outputquote:Op donderdag 8 november 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alsof ze ten tijden van de Marshall JTM-45 al actieve gitaren hadden?
Maar wel elementen die een lage of hoge output hadden sowieso ? HEeft nog steeds niks met actief/passief te makenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alsof ze ten tijden van de Marshall JTM-45 al actieve gitaren hadden?
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
maar wel elementen met hoge en lage output
wijsneusquote:Op donderdag 8 november 2007 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar wel elementen die een lage of hoge output hadden sowieso ? HEeft nog steeds niks met actief/passief te maken
Nee, dat betekent enkel, zoals Dribbel_ probeerde uit te leggen, te maken met over het instrument passief of actief is. Een passieve gitaar is altijd passief, waar je hem ook in propt. Sommige actieve gitaren hebben een switch om de 9V toevoer van de batterij uit te zetten om dat te switchen tussen passief of actief, maar daar heb je echt geen reet aan mbt je amp. Als je wilt switchen tussen clean en minder clean moet je de gain aanpassen.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:45 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je hebt een low en een high input. Das dus zeg maar een soort clean of minder clean input (als ik het goed begrepen heb) .
Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef punkjunk het volgende:
Kan iemand mij dan vertellen wat voor geluid mijn tele in de Low-Input geeft?
Kan iemand mij dan vervolgens uitleggen wat voor geluid mijn tele in de High-Input geeft?
Je bedoelt dat je de phase hebt omgedraaid? Ja moet ook, anders zoemt het als de tering.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
3 gewoon in serie en 1 zit in de send/return fxloop
Ik heb ook 1 poot omgedraait dat schijnt minder tone te sucken
Precies zoals net is verteld. MAAR WAT IK DUS AL ZEIquote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef punkjunk het volgende:
Kan iemand mij dan vervolgens uitleggen wat voor geluid mijn tele in de High-Input geeft?
Dus eigelijk weet je het zelf ook niet?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef Cynic het volgende:
Er zit sowieso een volumeverschil tussen de low en high input.
Ik vermoed een vergelijkbare situatie als met mijn bas. Ik heb een passieve bas. Als ik die in de low input doe, dan heb ik volume. Doe ik hem in de high input, dus voor actieve units, dan is hij mega zacht. Doet geen reet dan. That's the difference.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef punkjunk het volgende:
Hey ik zeg alleen wat ik weet, en wat alle anderen hier nog niet hebben gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus eigelijk weet je het zelf ook niet?
Gasthoe moet hij nou gaan vertellen hoe jouw gitaar klinktquote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef punkjunk het volgende:
[..]
In feite geeft Cynic eigen het summum van het verschil weer.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:57 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Noouuuu....quote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey ik zeg alleen wat ik weet, en wat alle anderen hier nog niet hebben gezegd.
Ga het eens proberen zou ik zeggen?
Ja dat stond er toen ik het postte nog nietquote:
Ik bedoelde het ook niet kwaat ofzoquote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey ik zeg alleen wat ik weet, en wat alle anderen hier nog niet hebben gezegd.
Ga het eens proberen zou ik zeggen?
Maar volgens Dribbel_ werk dat dus niet zo en heb je dus 2 keer hetzelfde inputniveau.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus, das een mooie functie voor me ab box.
Nou, clean of minder clean. zo bedoelde ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gasthoe moet hij nou gaan vertellen hoe jouw gitaar klinktHigh input heeft wat hij al zegt een iets hoger volume (zo'n 10dB staat er bij die van mij) dus de input gaat wat harder, dus hij overstuurt net dat kleine beetje meer.
Maar wat wil je dan met die A/B box precies doen want nu snap ik het nog niet. ??quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet kwaat ofzo. Maar die indruk kreeg ik.
Maar dat randje oversturing, dat bedoelde ik dribbel, ik had dat altijd begrepen, dat ie dan eerder gaat oversturen.
Dus, das een mooie functie voor me ab box.
En anders ziet ie er ook erg interessant uit.![]()
"If both inputs are used simultaneously, the levels are the same(both are low)"quote:Op donderdag 8 november 2007 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar volgens Dribbel_ werk dat dus niet zo en heb je dus 2 keer hetzelfde inputniveau.
Rewire!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Anders sluit je op de ene kant je amp aan en op de andere je Tractor![]()
".mz is the Internet country code top-level domain (ccTLD) for Mozambique."quote:Op donderdag 8 november 2007 18:12 schreef punkjunk het volgende:
tractor. Trekker!
Maar ik maak em op me pedalboard wat ik nog moet vervadigen. Als kill switch. MZ noemen we dat, MZ.
Ik heb distortion!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een tuner op mijn killswitch!
RETTEKETET FILANTROPIEKROKET!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:40 schreef Dribbel_ het volgende:
KWARTET
MZ, makkelijk zatquote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
".mz is the Internet country code top-level domain (ccTLD) for Mozambique."
Nouja ze zeggen natuurlijk heel veel negatieve dingen dat het niet echt zoals een "echte" buizenversterker klinkt, maar dat is ook een beetje appels met peren vergelijken als je zoiets van een paar 100e vergelijkt met een dure amp van een paar duizend. Dus beetje moelijk natuurlijk. Maar qua clean vind ik hem wel mooi eigenlijk, alleen de zwaardere distoriotn dingen enz wat minder maar er zijn op youtube wel een hoop samples te vindenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gaaf hoor. Klinkt ie ook een beetje? Ik heb nog nergens samples gevonden. Als onze overheid niet zo'n stel huichelaars was kon ik een groot Amerikaans huis kopen en lekker spelen
wordt tijd man!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef Cynic het volgende:
zo, het lijkt er zowaar op dat we binnenkort gaan beginnen met de opnames van de volgende TW plaat!
Goed bewaren, die eerste 2 zijn zeldzaam/uitverkocht.quote:
Dat zit tussen je oren maar als jij het beter vind klinken lekker laten zitten dan hequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef punkjunk het volgende:
Als ik een patchkabeltje in me effectenloop zet lijkt me amp voller te klinken. Kan dat echt zo zijn? In verband wet weerstand? Of zit het tussen me oren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |