Wel cool ding jaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Maar dan in het rood. Speelde lekker, klonk lekker. En idd een erg goede prijs kwaliteit verhouding!
Vond hem er ook nog wel geinig uit zien. Beetje een kruising tussen een Tele / PRS / Music Mann.
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Maar dan in het rood. Speelde lekker, klonk lekker. En idd een erg goede prijs kwaliteit verhouding!
Vond hem er ook nog wel geinig uit zien. Beetje een kruising tussen een Tele / PRS / Music Mann.
Je Menace inruilen voor SG GTquote:Op donderdag 8 november 2007 09:43 schreef guitarist.nl het volgende:
Uhuh.
Ik wil eigenlijk ook van die strepen op m'n SG! Iemand een idee hoe ik dat netjes kan doen?
Graaag!!quote:Op donderdag 8 november 2007 09:46 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Je Menace inruilen voor SG GT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent gehersenspoeldquote:Op donderdag 8 november 2007 12:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als ik elke keer dat ik dacht "Gristentopic" te lezen een gitaar onderdeel zou krijgen, zou ik nu m'n eigen gitaarzaakje kunnen beginnen
Ik dacht ook al wat m'n leraar nou bedoelde met z'n peppersprayquote:Op donderdag 8 november 2007 12:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als ik elke keer dat ik dacht "Gristentopic" te lezen een gitaar onderdeel zou krijgen, zou ik nu m'n eigen gitaarzaakje kunnen beginnen
Ze hebben me wel wat geprobeerd aan te praten in m'n jeugd inderdaad, onderbewust traumatje? (werd uiteindelijk een vorm van 'wederzijdse opvoeding')quote:
checkquote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Cynic het volgende:
Laat ik het zo stellen: volgens mij zijn er mensen die naast hun dyslexie ook nog eens helemaal niet kunnen spellen.
spellen is soms moeilijk, spellings regels volgen (gramatica voornamelijk) valt nog wel mee, als ze het niet te vaak veranderen...quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Cynic het volgende:
Laat ik het zo stellen: volgens mij zijn er mensen die naast hun dyslexie ook nog eens helemaal niet kunnen spellen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook al wat m'n leraar nou bedoelde met z'n pepperspray
was het een paperessay![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |