Nee, mijn zusje was er.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Omdat Hooverphonic geen voorprogramma wou, maar boeit niet, flink gecashed voor gisteren!
Was je d'r ook dan?
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
Kijk ik op de Hedon site, zie ik dat gister gitarist.nl daar heeft gespeeld...zegt ie ook niet even
Gadverdamme wat arrogant...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Omdat Hooverphonic geen voorprogramma wou
Dichter bij de bar?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom speelden jullie in de foyer trouwens?
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is.quote:
Ah tof, heeft ze nog iets gezegd over een kutbandje in het café? Ja Café Hedon, niet de Voyer!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje was er.
Hedon is een leuke zaal om te spelen
Wel een beetje jammer dat ze dat niet wilden dan....
en een hoop stress?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is..
Gisteren 2 kantjes getyptquote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is..
quote:
niet als je wat meer foto's postquote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens cello ga spelen
Straks word ik helemaal t topic uitgepest
Whahaha is wel erg fout he.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niet als je wat meer foto's post
(vooral voor brain schijnt dat inspirerent te werken)
edit: hmmm, zo lijk ik nog wanhopig![]()
nee man, cello's zijn tofquote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens cello ga spelen
Straks word ik helemaal t topic uitgepest
heb ik al bestudeerdquote:Op woensdag 7 november 2007 16:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha is wel erg fout he.
Kijk maar in mn fobo voor foto's
Yes!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee man, cello's zijn tof![]()
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:03 schreef Deansensitized het volgende:
"But you took it to far
I Love you baby
Just not like I love my guitar"
![]()
Ben totaal geen Prince fan, maar die tekst is wel coolquote:
Whehe, dat lijkt erop. Ik heb met deze scriptie al wel wat langere periodes niks gedaan helaas. Maar nu is er weer hoop!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
quote:
Haha coo, DOENl. Ik vind Prince echt een held, beetje té af en toe, maar het blijft een held.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben totaal geen Prince fan, maar die tekst is wel cool
Hmmm... ik voel een Kramtried versie opborrelen. Morgens eens vragen wat de rest er van vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |