quote:Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef Dupje het volgende:
Whieeeee ik sta in de OP!Whahahaha.
Edit: Oh en FiPo
Ik nog niet. Nergens goed voor ook!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
Wie heeft er vandaag al gitaar gespeeld? Beken maar..
Gister na twaalf uur telt ook he? Checkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
Je hebt hetzelfde haar als ik!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik nog niet. Nergens goed voor ook!
Ik ben de hele ochtend al bezig dit poppetje te bouwen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat had ik ook al gezien. Ze hadden geen mannelijker haar.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde haar als ik!![]()
![]()
[ afbeelding ]
www.wee-mee.comquote:Op woensdag 7 november 2007 11:06 schreef Witchfynder het volgende:
Nog een poppetje. Is daar ook weer een site voor ofzo?.
Ik zit bij mijn ouders thuis in seclusie te werken aan mijn scriptie en mijn gitaren staan alleen koud te worden op mijn kamertje, met verwarming op slechts stand 1...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:58 schreef Witchfynder het volgende:
ahhhh... can I smell your finger?!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb net stiekem even m'n vinger tegen de snaar gedrukt maar dat was ook alles
Waarom speelden jullie in de foyer trouwens?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Haai.
1 show gecancled. En 1 verplaats!
Gisteren nog wel opgetreden!
Mits geen enorm writersblockquote:Op woensdag 7 november 2007 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
Irritante is dat je een half uur aan het lezen bent in drie boeken om 5 regels te kunnen schrijven..
Maar ja..
Nee, mijn zusje was er.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Omdat Hooverphonic geen voorprogramma wou, maar boeit niet, flink gecashed voor gisteren!
Was je d'r ook dan?
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
Kijk ik op de Hedon site, zie ik dat gister gitarist.nl daar heeft gespeeld...zegt ie ook niet even
Gadverdamme wat arrogant...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef guitarist.nl het volgende:
Omdat Hooverphonic geen voorprogramma wou
Dichter bij de bar?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarom speelden jullie in de foyer trouwens?
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is.quote:
Ah tof, heeft ze nog iets gezegd over een kutbandje in het café? Ja Café Hedon, niet de Voyer!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, mijn zusje was er.
Hedon is een leuke zaal om te spelen
Wel een beetje jammer dat ze dat niet wilden dan....
en een hoop stress?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is..
Gisteren 2 kantjes getyptquote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik vorige week. Drie dagen lang in 5 boeken lezen en dan 1 regel schrijven. Die nu geschrapt is..
quote:
niet als je wat meer foto's postquote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens cello ga spelen
Straks word ik helemaal t topic uitgepest
Whahaha is wel erg fout he.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niet als je wat meer foto's post
(vooral voor brain schijnt dat inspirerent te werken)
edit: hmmm, zo lijk ik nog wanhopig![]()
nee man, cello's zijn tofquote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Dupje het volgende:
Ik denk dat ik maar eens cello ga spelen
Straks word ik helemaal t topic uitgepest
heb ik al bestudeerdquote:Op woensdag 7 november 2007 16:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha is wel erg fout he.
Kijk maar in mn fobo voor foto's
Yes!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee man, cello's zijn tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |