Nouja ze zeggen natuurlijk heel veel negatieve dingen dat het niet echt zoals een "echte" buizenversterker klinkt, maar dat is ook een beetje appels met peren vergelijken als je zoiets van een paar 100e vergelijkt met een dure amp van een paar duizend. Dus beetje moelijk natuurlijk. Maar qua clean vind ik hem wel mooi eigenlijk, alleen de zwaardere distoriotn dingen enz wat minder maar er zijn op youtube wel een hoop samples te vindenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gaaf hoor. Klinkt ie ook een beetje? Ik heb nog nergens samples gevonden. Als onze overheid niet zo'n stel huichelaars was kon ik een groot Amerikaans huis kopen en lekker spelen
wordt tijd man!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:02 schreef Cynic het volgende:
zo, het lijkt er zowaar op dat we binnenkort gaan beginnen met de opnames van de volgende TW plaat!
Goed bewaren, die eerste 2 zijn zeldzaam/uitverkocht.quote:
Dat zit tussen je oren maar als jij het beter vind klinken lekker laten zitten dan hequote:Op vrijdag 9 november 2007 08:44 schreef punkjunk het volgende:
Als ik een patchkabeltje in me effectenloop zet lijkt me amp voller te klinken. Kan dat echt zo zijn? In verband wet weerstand? Of zit het tussen me oren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |