Ja joh zijn genoeg linkshandige die rechts spelenquote:Op woensdag 7 november 2007 01:28 schreef Gertdh het volgende:
Vraagje,
ik speel rechtshandig terwijl ik linkshandig ben
(ooit een paar foute eerste lessen gehad van een vriend)
en heb geen les ofzo, leer mezelf een beetje d.m.v. van tha int3rw3bzz
ik speel nu een kleine 2 jaar, denk ik
en de snelheid in mn rechterhand laat een hoop te wensen over..
en dan vooral als ik alleen downstrokes speel (master of puppets)
Is het wel mogelijk om ooit een dergelijke snelheid te halen als je linkshandig bent?![]()
Tuurlijk, oefenenquote:Op woensdag 7 november 2007 01:28 schreef Gertdh het volgende:
Vraagje,
ik speel rechtshandig terwijl ik linkshandig ben
(ooit een paar foute eerste lessen gehad van een vriend)
en heb geen les ofzo, leer mezelf een beetje d.m.v. van tha int3rw3bzz
ik speel nu een kleine 2 jaar, denk ik
en de snelheid in mn rechterhand laat een hoop te wensen over..
en dan vooral als ik alleen downstrokes speel (master of puppets)
Is het wel mogelijk om ooit een dergelijke snelheid te halen als je linkshandig bent?![]()
ik ben er een vanquote:Op woensdag 7 november 2007 01:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja joh zijn genoeg linkshandige die rechts spelen
Bossquote:Op woensdag 7 november 2007 07:42 schreef punkjunk het volgende:
Als jullie een stempedaal zouden kopen, welke zou het dan worden? Die Boss tuner of die Korg?
De Boss is iets kleiner maar de Korg is goedkoper.
Wat zijn de andere voor- en nadelen?
Planetwave kabels zijn goed. Ik heb ook een kabel van REAN, koste geen flikker (12 euro) maar is bijna even goed als me custom made kabelquote:Op woensdag 7 november 2007 07:57 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hee mensen BiW,
Ik ben opzoek naar (een) goede kabel(s) en het liefst, het liefst een kabel die niet meer dan 20/25 euro kost,
Heb je voor 25 euro wel echt een goede? ik heb nu een standaard kabel van Klotz ik had hem gekregen bij mn gitaar en de jacks buigen snel om ...
slagplaten zijn idd bahquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, mijn RGX 121D is ook superstratmodel, maar Superstrat is veeeeele malen mooier dan een standaard Strat, subtiele verschillen, maar die maken voor mij wel hét verschil(en ik hou niet van slagplaten
)
Voor...?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:20 schreef punkjunk het volgende:
En omdat een a/b altijd nog wel te pas komt en op het moment dat je 'em nodig heb je 'em dan niet hebt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Slagplaten zijn voor drummers..
Zeg je nu, maar over 5 jaar bouw je je eigen multi-effect. Wacht maar!quote:Op woensdag 7 november 2007 08:23 schreef Deansensitized het volgende:
Zou zo niet weten waar voor te gebruiken
Maar dat ben ik, ben ook niet echt van de effectbakken/borden/pedalen/boards
Enige pedaal wat ik nog wel eens wil proberen is een Krank Distortus Maximus
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Slagplaten zijn voor drummers..
Gister had ik het met onze drummer over het feit dat zijn idolen met drummen stoppen. Dude van Opeth is weet ik het gaan doen, Richard Christy (Death, Iced Earth) is komiek geworden.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:15 schreef Aresdreams het volgende:
raar volk is dat... drummers...
Dan heb ik nog liever een slagplaat zonder Les Paul.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:15 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Een Les Paul vind ik eigenlijk met slagplaat veel mooier dan zonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |