Sterktequote:
Jep Appie to go @ station, dus ook nog eens tot 24:00 jeejquote:Op woensdag 7 november 2007 19:25 schreef Aresdreams het volgende:
werken? nu nog? bahbah
Thanks, nu ga ik echt!quote:
Wat is er mis met 22 frets?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
afhankelijk wat voor iets je zoekt...
ik ben begonnen op een sunn die krom aan het trekken was
daarna een yamaha 121D aangeschaft (tegenwoordig 121U geloof ik) en die speelt echt voortreffelijk
eenig minpuntjes zijn: 22 frets en lagere sustain
22 frets zijn goed te doen en de sustain kan je verhelpen door de brug vast te zetten... en dan heb je een wereldgitaarquote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
afhankelijk wat voor iets je zoekt...
ik ben begonnen op een sunn die krom aan het trekken was
daarna een yamaha 121D aangeschaft (tegenwoordig 121U geloof ik) en die speelt echt voortreffelijk
eenig minpuntjes zijn: 22 frets en lagere sustain
quote:
24 frets FTWquote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
22 frets zijn goed te doen en de sustain kan je verhelpen door de brug vast te zetten... en dan heb je een wereldgitaar
That's beside the point.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
mompelt iets over lengte,... niet uitmaakt,... wat je ermee kunt,... enzo
![]()
Mijn akoestische heeft er maar 20quote:
Loop je niet een beetje hard van stapel? Welke twee amps, man? En waarvoor? 1 voor je clean en 1 voor je dirty? Koop dan één amp die voor beiden goed is. Dat hebben de meeste mensen en met reden.quote:
Maar...je hebt meerdere gitaren! Dat compenseertquote:Op woensdag 7 november 2007 21:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn akoestische heeft er maar 20![]()
Tenzij jij je eigen PA meeneemt met je eigen geluidsman gaat in de zaal echt niemand het verschil horen tussen een Fender clean en een Marshall clean en Engl clean en een Brunetti clean en een Vox clean. Wel leuk voor in de studio, waar je voor elk geluid een andere gitaar en amp kan maken, maar live kun je er niet veel mee. M.i. overkill. Maar...als jij denkt dat het 'the shit' is voor je, have fun!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef punkjunk het volgende:
Ja ik loop te hard van stapel maar dat ding is nu al binnen.
Ik heb gewoon me amp die ik redelijk smerig instel en die gooi ik over de kop met me MXR micro amp en de zwaardere overdrive met me Sd-1 .
Maar ik vind het er gewoon hendig uitzien en het kán altijd nog eens te pas komen en dan mis je het vreselijk als je het niet hebt.
En anders is het pech gehad, ik heb toch genoeg geld.
(en ja, ik heb zelfs 3 amps en iedere versterker heeft weer ze'n eige karakter, een Fender clean is anders als een Marshall "clean").
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef punkjunk het volgende:
Als je het verschil tussen een Fender clean en een Marshall clean niet hoord ben je een domme slechthorende piemel, ook in een zaal met een slechte geluidsman.
Onderschat het verneuktalent van slechte geluidsmannen niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:45 schreef punkjunk het volgende:
Als je het verschil tussen een Fender clean en een Marshall clean niet hoord ben je een domme slechthorende piemel, ook in een zaal met een slechte geluidsman.
Vroeger kon je gewoon niet spellenquote:
We willen een solide betoog van je horen, manneke!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef punkjunk het volgende:
Ja nou, laat mij het nou ff goed praten dat ik weer eens een impuls aankoop gedaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |