Ja dat stond er toen ik het postte nog nietquote:
Ik bedoelde het ook niet kwaat ofzoquote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey ik zeg alleen wat ik weet, en wat alle anderen hier nog niet hebben gezegd.
Ga het eens proberen zou ik zeggen?
Maar volgens Dribbel_ werk dat dus niet zo en heb je dus 2 keer hetzelfde inputniveau.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus, das een mooie functie voor me ab box.
Nou, clean of minder clean. zo bedoelde ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gasthoe moet hij nou gaan vertellen hoe jouw gitaar klinktHigh input heeft wat hij al zegt een iets hoger volume (zo'n 10dB staat er bij die van mij) dus de input gaat wat harder, dus hij overstuurt net dat kleine beetje meer.
Maar wat wil je dan met die A/B box precies doen want nu snap ik het nog niet. ??quote:Op donderdag 8 november 2007 18:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet kwaat ofzo. Maar die indruk kreeg ik.
Maar dat randje oversturing, dat bedoelde ik dribbel, ik had dat altijd begrepen, dat ie dan eerder gaat oversturen.
Dus, das een mooie functie voor me ab box.
En anders ziet ie er ook erg interessant uit.![]()
"If both inputs are used simultaneously, the levels are the same(both are low)"quote:Op donderdag 8 november 2007 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar volgens Dribbel_ werk dat dus niet zo en heb je dus 2 keer hetzelfde inputniveau.
Rewire!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Anders sluit je op de ene kant je amp aan en op de andere je Tractor![]()
".mz is the Internet country code top-level domain (ccTLD) for Mozambique."quote:Op donderdag 8 november 2007 18:12 schreef punkjunk het volgende:
tractor. Trekker!
Maar ik maak em op me pedalboard wat ik nog moet vervadigen. Als kill switch. MZ noemen we dat, MZ.
Ik heb distortion!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb een tuner op mijn killswitch!
RETTEKETET FILANTROPIEKROKET!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:40 schreef Dribbel_ het volgende:
KWARTET
MZ, makkelijk zatquote:Op donderdag 8 november 2007 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
".mz is the Internet country code top-level domain (ccTLD) for Mozambique."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |