Heb haar maar kort gesproken, geloof dat ze zei dat het nogal hard stond, maar denk dat ze het over de zaal had. En ze zei ook dat jullie in de voyer stonden. En toen moest ze weer aan het werk.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah tof, heeft ze nog iets gezegd over een kutbandje in het café? Ja Café Hedon, niet de Voyer!
Nou hup post eens wat vergelijkingsmateriraalquote:Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
te weinig pikante foto's he
nah
ik heb zelf een heel leuke vriendin, so: who needs more?
Da´s een keer wat anders, elkaars vriendinnen vergelijken in plaats van gitaren.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou hup post eens wat vergelijkingsmateriraal
Is weer wat anders hequote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da´s een keer wat anders, elkaars vriendinnen vergelijken in plaats van gitaren.![]()
Ik ben voor.
kijk op de myspace van sacraea saturna en dan de basiste, klaar.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou hup post eens wat vergelijkingsmateriraal
mja, is ookquote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da´s een keer wat anders, elkaars vriendinnen vergelijken in plaats van gitaren.![]()
Ik ben voor.
Maar heb niks om te laten zienquote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Ik heb geen vriendinquote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor.
ja, tot nu toe wel, de toetseniste is de vriendin van de zanger.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Oe met je vriendin in 1 band gaat dat goed ?![]()
Kut als het dan uitgaat welquote:Op woensdag 7 november 2007 18:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, tot nu toe wel, de toetseniste is de vriendin van de zanger.
en @ dupje: tja, eentje zoeken dan he!
mja, dat gevaar kan er in zitten...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kut als het dan uitgaat welmaarja zolagn het allemaal goed gaat
zijn lekkere gitaartjes om op te beginnenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef Deansensitized het volgende:
http://www.lidl.nl/nl/hom(...)lektrische_gitaarset
Oh die zou ik dus moeten kopen?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zijn lekkere gitaartjes om op te beginnen
Nou vooruit dan maar, mag jij je gitaar laten zien.quote:
Jaja, naja momenteel zoek ik niks, even blut.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:19 schreef Aresdreams het volgende:
afhankelijk wat voor iets je zoekt...
ik ben begonnen op een sunn die krom aan het trekken was
daarna een yamaha 121D aangeschaft (tegenwoordig 121U geloof ik) en die speelt echt voortreffelijk
eenig minpuntjes zijn: 22 frets en lagere sustain
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, mag jij je gitaar laten zien.
daarvoor zijn het uiterst geschikte gitaren @ beginners niveauquote:Op woensdag 7 november 2007 18:22 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jaja, naja momenteel zoek ik niks, even blut.
Maar ben soort van instrumenten aan t sparen. Heb inmiddels cello, keyboard, elec basgitaar, akoestische gitaar en 2 djembe's. Een elec gitaar kan er dus ook nog wel bij. En ben nog behoorlijk beginnend qua gitaar, dus vandaar.
Naja heb een elec basquote:
De mijne is mijn grootste fan.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Voor ¤25 kan je echt wel een fatsoenlijke kabel kopen.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef matjuhhh007 het volgende:
Jow,
Ik ben opzoek naar een goede kabel(s), het liefst een kabel die niet meer dan 20/25 euro kost,
Heb je voor 25 euro wel echt een goede? Ik heb nu een standaard kabel van Klotz ik had hem gekregen bij mijn gitaar alleen zo'n beste kwaliteit is het nou ook weer niet.
Trouwens komt iemand van jullie wel eens in Duitsland bij music productiv ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |