Onze nieuwe gitariste speelt ook op een tele. Beetje vage combinatie wel, een 7-snarige Ibanez en een telecasterquote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is een Tele per definitie..
Spoilertje en bodykitje incluus?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Een zwarte zevensnarige Telecaster met een Seymour Duncan Invader in de brug, een SH-2 bij de nek, een Floyd Rose en om het af te maken rode ledjes in de hals. Dát lijkt mij pas het ultieme ev0l te zijn!
Dean, nieuw projectje voor je
Nee, wel een Ace Frehley Custom Rocket Launcher© in de headstock.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:45 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Spoilertje en bodykitje incluus?![]()
saxeeeeyquote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Onze nieuwe gitariste speelt ook op een tele. Beetje vage combinatie wel, een 7-snarige Ibanez en een telecaster![]()
Wel met een GFS pickup natuurlijkquote:
Heiligschennisquote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Een zwarte zevensnarige Telecaster met een Seymour Duncan Invader in de brug, een SH-2 bij de nek, een Floyd Rose en om het af te maken rode ledjes in de hals. Dát lijkt mij pas het ultieme ev0l te zijn!
Dusdanig ev0l dat ze geluk hebben dat ze niet in de Middeleeuwen zijn gemaakt... de Inquisitie had niks van ze heel gelatenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is een Tele per definitie..
On it!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Al zou ik je in het echte leven kennen zou ik je om zo'n opmerking de tyfus in slaan.
Volgens mij heb ik die nog wel eens "live" gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik was al bang dat niemand hier het zou kennen![]()
dan kom ik er 2 te kortquote:
maar dan werkt de jengel stengel niet meerquote:Op woensdag 7 november 2007 20:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
22 frets zijn goed te doen en de sustain kan je verhelpen door de brug vast te zetten... en dan heb je een wereldgitaar
iig beter dan een standaard telequote:Op woensdag 7 november 2007 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Jengelstengelen zonder jengelstengel [en dus vaste brug]. Ideale oplossingquote:Op donderdag 8 november 2007 08:33 schreef Aresdreams het volgende:
past dat op de brug en kan je er dan mee jengelen?
Haha, dat wil ik wel zien ventje.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Al zou ik je in het echte leven kennen zou ik je om zo'n opmerking de tyfus in slaan.
Iedereen moet alles herhalen om te leren. Op deze manier wordt er een verbinding gemaakt tussen het korte termijn geheugen en het lange termijn geheugen.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:11 schreef punkjunk het volgende:
ik moet alles wat ik probeer te leren minimaal 5x herhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |